Pienin asia, mistä kumppanisi/eksäsi on hermostunut?
Itse eksä sai joskus raivarin kun leikkasin tiskirätti-rullasta niin, etten leikannut sen viivan mukaan. Heitti rätin roskikseen ja käski minun mennä johonkin kodinhoitokouluun :D rosimme myöhemmin muista syistä.
Kommentit (930)
Taidanpa tulla kesällä käymään Suomessa ja pokaan ittelleni sieltä kauniin kesäkissan, ehkäpä jopa vaimon.
Kilpailu ei vaikuta olevan kovin kummoista.
Vierailija kirjoitti:
Asettelin tavarat väärin kaupan kassahihnalle.
Tämäkin on aivan aiheellista isolla osaa ihmisistä. Ensin laitetaan painavat ja kestävät, viimeisenä kevyet ja särkyvät. Eikä niitä nakella siihen hihnalle sikin sokin ja päällekkäin.
Vierailija kirjoitti:
Mun puoliso tekee monta kertaa viikossa saman: Haluaa äkkiä tehdä kupin kahvia ja voileivän tms. iltapäivällä ja äkkiä päästä jatkamaan etätöitä. Kun on pakko hätäillä ja tehdä äkkiä niin pudottaa jonku veitsen lattialle ja sit alkaa kiukkunen kiroilu. Veitsi ei hajonnu, lattia ei hajonnu, sen nostaminen kestäis kolme sekuntia. Mut kun pitää hermostua ja kiroilla ni asia sit hidastuu ihan vaan siitä syystä. En ymmärrä miksi pitää aina yrittää kauheella hopulla sählätä jotain ja sitten hermostua kun hosumalla ei tuu hyvää. Tai tuhlata aikaa hermostumiseen ja kiroiluun. Veitsi putos, nosta se ja jatka hommaa. Aika simppeliä :)
Ööh niinku mit vit? Että ei sais hermostua ja kiroilla kun voiveitsi tippuu lattialle? Ja sä naputat, että mitäs hätäilee ja vittulet, ettei mitään hajonnut? Mä tirpoisin sua nekkuun jo tossa vaiheessa ja käskisin painua hlvtin kauas mun talostani.
Vierailija kirjoitti:
Näistä on iso osa ihan tavallisia asioita, joista parisuhteissa väännetään. Kuten hammastahnasta, vessapaperirullasta, juuston höyläämisestä ym. Mä vähän luulen, että täällä on lipsahtanut liioittelun puolelle tuo hermostuminen/raivostuminen ym.
Tulipa elävästi mieleen, kuinka eksä aina kutsui niitä silmittömiä raivohepuleitaan ”hermostumisiksi”. Tulin äkkiä todella kiitolliseksi omasta rauhastani.
Exäni suuttui, kun kirjoitin ylioppilaskirjoituksissa viisi laudaturia.
Nämä on perus "täytyy kokea että uskoo" juttuja. Ei kukaan, jolla ei ole ollut luonnehäiriöistä kumppania, voi uskoa todeksi näin hulluja kertomuksia. En olisi uskonut itsekkään, ennenkuin päädyin väärän tyypin matkaan.
Esim olin tullut toiselle paikkakunnalle hänen luokseen viikonlopuksi. Selvisi etten tiennyt, mikä on hänen työssä käyttämä työkalun nimi, murjotti loppuillan ja aamulla sovintoseksiksi luulemani jälkeen ilmoitti, että voin poistua jo tänään ja mahdollisimman pian, hän ei kestä noin tyhmiä ihmisiä. Eikun uutta junalippua ostamaan, kalliiksi tuli.
Suuttui myös tosissaan mm siitä, kuinka kirjoitin tietokoneellani, siis oikeasti tuli huutamaan viereeni, ettei noin SAA käyttää näppäimistöä ja näytti, kuinka sormia täytyy liikuttaa sillä.. Ja kuinka pakkasin laukkuni, kuinka kävelin, kuinka nauroin, kuinka harjasin hampaani..
Olin tuossa suhteessa kymmenen vuotta, oli kai niin uskomattomia juttuja, etten uskonut itsekkään vaan jatkoin suhdetta. Sairastuin masennukseen ja aloin saamaan paniikkikohtauksia, kai nyt kun en uskaltanut oikein edes hengittää, kun sekin oli väärin, jep, siitäkin kuulin moitteita. Jälkikäteen, kai sitä aika tyhmä oli että tuollaiseen alistui, eli olihan hän oikeassa jossakin...
Yhtäkaikki, tosijuttuja ovat, valitettavasti.
Kävelin ison kaupungin pääkadulla jalkakäytävällä ja exä odotti vähän kaumpana (oli treffit siis ko. paikassa). Olin kuulemma tulossa panemasta miehen kanssa, joka käveli samaa leveätä jalkakäytävää, koska ei muuten oltaisi voitu kävellä niin samaan tahtiin. Ja ko. kadulla siis oli paljon paljon kävelijöitä.
Katsoin kerran jotain vastaantulevaa miestä kaupassa niin, kuin katsotaan vaan sellaista, jonka kanssa on nainut. En edes tiennyt katsoneeni ketään...
Selailin postiluukusta tullut ilmaisjakelulehteä, jossa oli (pelkkiä) asuntojen myynti-ilmoituksia. Suunnittelin siis kämpän ostoa jonkun panoni kanssa.
Jne jne jne.
Pienin asia ? Varmaan se on tuo mun mikropenis 4 cm juhlakunnossa 🤣
Puhuin hänen mielestä ärsyttävällä äänellä. Joka oli mun ihan tavallinen ääni.
Mies on välillä kännissä äkäinen, ei toki mitenkään väkivaltainen. Kerran kun olimme aloittamassa purjehdusharrastusta ja perjantai-illan kunniaksi nautittiin viiniä ja googletettiin veneiden väistämissääntöjä hän sai muka jonkun oivalluksen niistä ja alkoi sohvapöydällä kaljatölkkien avulla mallintaa jotain väistämistilannetta. Olisi halunnut että minäkin oivallan sen saman jutun, mutta koska on kännissä myös erittäin pitkäpuheinen, en jaksanut edes kuunnella johdantoa vaan pyysin häntä kertomaan,mitä on oivaltanut. Ei kertonut vaan jankkasi uudestaan ja uudestaan lopulta huutaen että tää vene tulee täältä ja tää täältä ja tuuli on näin NIIN KUKA VÄISTÄÄ??!!
Jätin hänet vuonna 1981, koska petti minua. Hän joutui sen jälkeen vankilaan. Nyt uuden kanssa parisuhdetta takana 41 vuotta. Hyvä ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, kun pelasin videopelejä. Narsisti ei kestänyt sitä, kun minulla oli 1) harrastuksia 2) elämää muijan ulkopuolelta 3) naispuolisia ystäviä. Videopeleissä nämä kaikki kolme yhdistyi ja se ei sopinut narsistille akalle.
Kaiken muun ymmärrän, mutta en mäkään tykkäisi jos miehelläni olisi naispuolisia kavereita joiden kanssa pelaisi videopelejä. Onneksi mun mies pelaa vaan mies kavereittensa kanssa
Toinen mustasukkainen narsisti...
Olen kyllä terveessä pitkäaikaisessa suhteessa. Eri ihmisillä on parisuhteissaan eri rajat, ja tärkeä olla sellaiset rajat mitkä on kummallekin ok. Mulla ja mun miehellä ei ole kummallakaan läheisiä vastakkaista sukupuolta olevia kavereita, ja meistä molemmista se olisi outoa ja jotenkin seksuaalista jos olisi. Jotkut tykkää olla polyamorisissakin suhteissa, mutta kaikille se ei sovi. Joillekkin on ok että kumppani pettää seläntakana ja toisille ei. Joillekkin se on ok että kumppani halailee ja koskettelee vastakkaisen sukupuolen edustaja kavereita ja toiselle ei. Se että on uskollinen yhdelle kumppanille, ei ole mitenkään huonompaa, tärkeintä että molemmat kumppanit ovat tyytyväisiä ja molemmilla on samat arvot asiasta.
Ja jotkut ihmiset (kuten sinä) eivät usko että on olemassa platonisia suhteita. Taitavat olla niitä joilla on koko ajan pettäminen mielessä.
Olen eri, mutta ei kaikki ole kiinnostuneita olemaan vastakkaisen sukupuolen kanssa kavereita. Entä sitten? Miksi tähän pitää jankuttaa vastaan? Ei kukaan ole väittänyt etteikö kukaan voisi olla. Vaan ettei kyseinen kirjoittaja itse halua olla ja hänen puolisonsa on samaa mieltä.
Kyseinen henkilö nimenomaisesti sanoi sen olevan heidän mielestään jotenkin seksuaalista, jos on kaveri vastakkaisen sukupuolen kanssa.
Ei ole kovin vahvalla pohjalla parisuhde ja luottamus, jollei se kestä ollenkaan kontaktia muihin vastakkaisen sukupuolen edustajiin.
Periaatteessa ei ole ihan kaukaa haettua se seksuaalisuus. Se on, mutta ystävyys vaati viettien sivuuttamista. https://yle.fi/uutiset/3-6470637
Olen yrittänyt hankkia miespuolisia kavereita, ei ole vielä onnistunut. Jossain vaiheessa on käynyt ilmi, että haluaisivat seksiä kanssani.
Erä hermostui pienestä kikkelistäni. Naapurilla kuulema isompi
Suuttui, kun sanoin hänen 4-vuotiaalle tyttärelle, että mennäänpäs nyt pesemään kädet. Olivat suklaassa keksin syönnin jälkeen. Mun kämppä just siivottu. Kysyi jälkeenpäin, että mikä tilanne se oli? 😂
Kylläpä aikuisella kilahtaa, ei ihan tervettä. Naurattaa tuo tamponimies, lakanan laitto, ym. Ei kun ulos ovesta, en katsois tuommosia hurjia. Mikä päästä ottaa.
Ex tenttasi, "miksi hymyilin, kun tulin ulos kaupasta"
Jos joku katsoi minua tietämättäni, ja hän huomasi,"käski mun mennä sen luo, kun ilmiselvä suhde"
Laitoin pihalle, kun jatkuvaa arvostelua, raivoa tyhjänpäiväsistä asioista.
Exä aina ei ehkä hermostunut, mutta osasi aina hyvin selittää, miksi ei voinut hankkia ajokorttia, miksi ei voinut mennä töihin, miksi ei voinut mennä käymään kouluja loppuun, miksi asui yhä vanhempien luona, miksi sitä ja tätä... En oikein vieläkään ymmärrä miksi katselin tuota 10v.
Eksä halus aina kulkea julkisella paikalla käsi kädessä. Kerran käveltiin jossain markkinoilla ihmisruuhkassa ja tönäisin vahingossa kevyesti jotain naista. Pyysin tietysti heti anteeksi naiselta. Eksä suuttui tästä kun kuulostan "ärsyttävältä sössöttäjältä, ja eivät muut kuin humalaiset pyydä tuntemattomilta anteeksi".
Mies hermostuu joistakin tietyistä äänistä, vaikka hällä on kuulo niin huono, että pitäisi käyttää kuulolaitetta. Silti ärsyyntyy, jos syön näkkileipää tai rouskuttelen porkkanaa . Kuulemma ääni häiritsee
Nämä on kaikki saman trollin kommentteja nämä "sanoin tissejään pieneksi", "kompastuin ja penikseni vahingossa lipsahti siskonsa sisään" jne. Siitä alapeukut.