Pienin asia, mistä kumppanisi/eksäsi on hermostunut?
Itse eksä sai joskus raivarin kun leikkasin tiskirätti-rullasta niin, etten leikannut sen viivan mukaan. Heitti rätin roskikseen ja käski minun mennä johonkin kodinhoitokouluun :D rosimme myöhemmin muista syistä.
Kommentit (930)
Vierailija kirjoitti:
26 lisää että samainen ex sai kerran raivarin kun oli joutunut työtapaturmaan, rappunen oli hajonnut hänen altaan. Oli kuulemma minun syyni kun en antanut hänen nukkua tarpeeksi, minä kun jouduin heräämään aamulla töihin aikaisemmin kuin hän.
Tuo mieleen entisen poikkiksen... tuskin on muuttanut tapojaan. Isot velat niskassaan, asuntohan oli vain hänen.
Maksoin toki puolet kuluista. Vuokraa, noin ikään. Vähennyksiä en tietenkään saanut verotukseen kun en virallisesti ollut.
Vierailija kirjoitti:
Exä heitti mun puhelimen leivinuuniin kun luin viestiä. En huomioinut häntä tarpeeks.
Mun ex myös tuhosi puhelimeni. Olin alkanut vastoin exän vaatimuksia pitämään myös kavereihin yhteyttä, joita minulla ei ollut 10 vuoteen. Ex hakkasi puhelimeni paskaksi lavuaariassa kun olin ilmoittanut erohaluista, en huomioinut häntä tarpeeksi.
Exä piilotti mun auton avaimet kun olin lähdössä töihin, luuli että paneskelen työkaverini kanssa. Hänellä oli silloin itsellään suhde nuoruuden rakkautensa kanssa.
Ostin kirppikseltä kahvipurkin, huusi ettei hänen kahvejaan siihen laiteta vaikka toki pesin purkin ennen käyttöä. Lopulta meillä sitten oli erilliset kahvipurkit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
exäni sai raivarit siitä, etten koskaan saa raivareita. Hänen exänsä kun oli ollut vallan ihana raivotar, oli viskellyt lautasia seinään ja huutanut.
Mutta tämä on totta, ihminen joka ei osaa edes tarvittaessa suuttua ja raivota, ei yksinkertaisesti ole psyykkisesti terve. Eikä edes kovin kiinnostava. Minäkin olen opettanut mieheni suuttumaan ja ärjymään ja hän on sen itsekin huomannut, miten paljon parempaa elämä on, kun näyttää tunteensa, eikä pienet asiat ala kasautua isoiksi möykyiksi mieleen.
Samoin parisuhteet, joissa ei koskaan olla eri mieltä eikä riidellä, eivät todellakaan ole hyviä suheita, eivätkä voi mitenkään perustua rehellisyydelle ja avoimuudelle, vaan molemmat teeskentelevät.
On ihan mahdollista näyttää negatiiviset tunteensa, suuttua ja olla eri mieltä asioista ilman huutamista ja raivoamista.
Mulla on työkaveri joka yrittää ärsyttää ja kyykyttää mua mutta ei onnistu koska en provosoidu enkä alennu hänen tasolleen. Joo tiedän, vähän eri asia kuin parisuhde muuten parisuhteessakaan menisi mukaan mihinkään raivokarjumiseen. Erimielisyydet voi hoitaa muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asettelin tavarat väärin kaupan kassahihnalle.
Tämäkin on aivan aiheellista isolla osaa ihmisistä. Ensin laitetaan painavat ja kestävät, viimeisenä kevyet ja särkyvät. Eikä niitä nakella siihen hihnalle sikin sokin ja päällekkäin.
Ja sitten ne painavat täyttävät pari ensimmäistä ostoskassia ja kevyet menevät viimeisiin kasseihin. Mitä järkeä? Mä pakkaan joka kassin pohjalle painavia ja päälle kevyitä ja helposti särkyviä.
Tämmöisten jälkeen kun löytää sen täysipäisen kaverin niin ihmeissään olin, pudotin moccamasterin pannun vahingossa lattialle ja tietenkin säikähdin että nyt alkaa raivoaminen niin mieheni sanoi älä liiku ja otti siivousvälineet esille ja alkoi kerätä lasinpaloja pois ja lopuksi sanoi että vahinkoja sattuu voitko imuroida niin keitän kahvia kattilalla
Vierailija kirjoitti:
Alkoi äksyilemään minulle yhtäkkiä siitä, että mitä suunnitelmia minulla oli syksylle. Olin ollut kesän töissä ja jatkoin opintoja syksyllä ja kerroin, että eipä minulla muuta suunnitelmia ollut. Eksä siihen sitten tokaisi ylimielisesti, että kuulostaapa tylsältä. Hän itse oli osallistumassa seuraavana päivänä johonkin maratonille ja oli sitä varten käynyt parturissakin ajamassa jonkun hiton nolon mohikaani-kampauksen, joka näytti ihan päähän liimatulta kenkäharjalta, kun se oli niin lyhyt. Ilmeisesti siis koki, että hänen elämänsä oli näiden juttujen takia niin paljon jännempi, että saattoi mulle todeta, miten tylsä tyyppi olen. Sanoikin hänelle sitten, että luuleeko hän olevansa paljonkin jännittävämpi vain sen takia, että hällä on päässään nyt kenkäharja, jonka kanssa menossa ravaamaan. Siitähän eksä sitten riemastui:)
Kiitos päivän nauruista 😄
Meikkaamisesta. Ei pitänyt siitä, että meikkaan= heitti salaa meikkipussini roskiin ja väitti ettei ole koskenut. Lenkkeily= Ei aikaa hänelle ja yritän olla mukana reipas. Tv katsominen= Turhaa hömppää, huomio pois hänestä. Pahin kun sattui vilkaisemaan temppareita silloin kuulemma suunnittelen pettämistä. Punainen väri vaatteissa= ei käy, houkuttelin miehiä. Trikoot= Ei hyvä farkut ne olla pitää. Vaalea hiusväri= Tumma parempi, exätkin olivat tummia. Näitä riittäisi romanin verran... keski-ikäinen mies, kiukuttelee kaikesta kuin 3v taapero, en tiedä miksi katselen enää, tuskin kauaa katselenkaan
Vierailija kirjoitti:
Luin lehteä ja hymähdin jollekin artikkelille. Sai täyden kilarin kun kuulemma nauroin hänelle.
Jalosti omaa raivariaan vielä kehittelemällä juttua siten että ensin olin nauranut ja osoittanut häntä sormella, vähän ajan päästä sanoi että olin tanssahdellut hänen ympärillään ja nauranut.
On ex.
😳 Nauroin tälle niin paljon, että melkein tukehduin paahtoleipään!! 😂
Työvuoroista johtuen meillä oli erilaiset päivärytmit. Heräsin viikonloppunakin seitsemältä ja mies vasta klo 11. En jaksanut maata siinä monta tuntia, vaan lähdin olohuoneeseen ja keittiöön. Mies suuttui, kun en ollut vieressä nukkumassa, kun hän heräsi.
Pyyhin väärän värisellä tiskiliinalla pöytää, sai huutokohtauksen ja paiskoi astioita pitkin keittiötä,mä järkyttyneenä ja shokissa rupesin hyperventiloimaan jolloin haistatteli ja lähti ovet paukkuen ulos.
Vierailija kirjoitti:
Silitin kissaani enkä häntä. Huusi "Onko *Leevi sulle tärkeämpi kun minä" :D
Ja minä halasin tyynyä liian kauan. Suuttui että olisin voinut halia häntä eikä tyynyä.
Vierailija kirjoitti:
Ex-mies aikoinaan kiukkusi, etten välitä ja kiinnostu yhtään hänen tekemisistään. Olin hämmentynyt, koska omasta mielestäni juteltiin miehen työasioista, harrastuksista ja muista asioista päivittäin ja paljon.
Selvisi, että miehen mielestä en tykännyt hänen somepäivityksistään tarpeeksi usein. Hän oli jopa seurannut muita tykkäyksiäni facebookissa ja vertaillut niitä. Joidenkin ystävien päivityksistä kuulemma tykkäilin aktiivisemmin ja se oli väärin häntä kohtaan!
Heh, minun tapailumies alkoi mököttämään ilman mitään selkeää syytä. Piitkäällisten selvitysten jälkeen sain tietää että mökötys johtui siitä kun en ollut reagoinut oikealla tavalla hänen fb-päivityksiin :D ilmeisesti olisi pitänyt kommentoida ja tykkäillä enemmän, että hänen kaverilistalla oleva ex-vaimo olisi nähnyt ne :D
Vierailija kirjoitti:
Exä piilotti mun auton avaimet kun olin lähdössä töihin, luuli että paneskelen työkaverini kanssa. Hänellä oli silloin itsellään suhde nuoruuden rakkautensa kanssa.
Kuulostaa niin tutulta. Asuimme yhdessä, olin aina kotona, mutta varmasti paneskelin töissä. Tarkasti alkkaritkin ja hermostui kun paidan alla oli arkiaamuna pitsipaita. Selvisi myöhemmin että mies oli itse naimisissa. Olin luullut että hänellä oli ollut parisuhde, mutta ei avioliitto. Oli siis asumuserossa eikä avioeroa oltu vielä haettu. Tämäkin selvisi kun pyysin näyttämään eropaperit.
Unohdin hoitoaineen mökkisaunaan. Myöhemmin selvisi, että en ollut ainoa nainen, jonka kanssa siellä saunottiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoi äksyilemään minulle yhtäkkiä siitä, että mitä suunnitelmia minulla oli syksylle. Olin ollut kesän töissä ja jatkoin opintoja syksyllä ja kerroin, että eipä minulla muuta suunnitelmia ollut. Eksä siihen sitten tokaisi ylimielisesti, että kuulostaapa tylsältä. Hän itse oli osallistumassa seuraavana päivänä johonkin maratonille ja oli sitä varten käynyt parturissakin ajamassa jonkun hiton nolon mohikaani-kampauksen, joka näytti ihan päähän liimatulta kenkäharjalta, kun se oli niin lyhyt. Ilmeisesti siis koki, että hänen elämänsä oli näiden juttujen takia niin paljon jännempi, että saattoi mulle todeta, miten tylsä tyyppi olen. Sanoikin hänelle sitten, että luuleeko hän olevansa paljonkin jännittävämpi vain sen takia, että hällä on päässään nyt kenkäharja, jonka kanssa menossa ravaamaan. Siitähän eksä sitten riemastui:)
Kiitos päivän nauruista 😄
Ole hyvä😁
Vierailija kirjoitti:
Otin McDonaldsissa häneltä yhden ranskalaisen. Pauhasi pää punaisena.
Kävitkö pesemässä kätesi ennen sitä vai likaisilla sormilla roukit toisen ranuja? Tuskinpa.
Ja tollanen tapa kyllä ottaa päähän. Mikset ostanu omia ranskalaisia, kun sit piti toisen pussille mennä? Lokki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otin McDonaldsissa häneltä yhden ranskalaisen. Pauhasi pää punaisena.
Kävitkö pesemässä kätesi ennen sitä vai likaisilla sormilla roukit toisen ranuja? Tuskinpa.
Ja tollanen tapa kyllä ottaa päähän. Mikset ostanu omia ranskalaisia, kun sit piti toisen pussille mennä? Lokki.
Onhan tuo nyt aika raju reaktio jos ottaa YHDEN ranskalaisen.