Pienin asia, mistä kumppanisi/eksäsi on hermostunut?
Itse eksä sai joskus raivarin kun leikkasin tiskirätti-rullasta niin, etten leikannut sen viivan mukaan. Heitti rätin roskikseen ja käski minun mennä johonkin kodinhoitokouluun :D rosimme myöhemmin muista syistä.
Kommentit (930)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, kun pelasin videopelejä. Narsisti ei kestänyt sitä, kun minulla oli 1) harrastuksia 2) elämää muijan ulkopuolelta 3) naispuolisia ystäviä. Videopeleissä nämä kaikki kolme yhdistyi ja se ei sopinut narsistille akalle.
Kaiken muun ymmärrän, mutta en mäkään tykkäisi jos miehelläni olisi naispuolisia kavereita joiden kanssa pelaisi videopelejä. Onneksi mun mies pelaa vaan mies kavereittensa kanssa
Toinen mustasukkainen narsisti...
Olen kyllä terveessä pitkäaikaisessa suhteessa. Eri ihmisillä on parisuhteissaan eri rajat, ja tärkeä olla sellaiset rajat mitkä on kummallekin ok. Mulla ja mun miehellä ei ole kummallakaan läheisiä vastakkaista sukupuolta olevia kavereita, ja meistä molemmista se olisi outoa ja jotenkin seksuaalista jos olisi. Jotkut tykkää olla polyamorisissakin suhteissa, mutta kaikille se ei sovi. Joillekkin on ok että kumppani pettää seläntakana ja toisille ei. Joillekkin se on ok että kumppani halailee ja koskettelee vastakkaisen sukupuolen edustaja kavereita ja toiselle ei. Se että on uskollinen yhdelle kumppanille, ei ole mitenkään huonompaa, tärkeintä että molemmat kumppanit ovat tyytyväisiä ja molemmilla on samat arvot asiasta.
No eihän tuo nyt tervettä ole ollenkaan. Entä vastakkaisen sukupuolen työkaverit? Entä jos kumppani onkin bi-seksuaali? Eikä varsinkaan ole tervettä, jollei vastakkaiseen sukupuoleen osaa olla suhteutumatta muuten kuin seksuaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, kun pelasin videopelejä. Narsisti ei kestänyt sitä, kun minulla oli 1) harrastuksia 2) elämää muijan ulkopuolelta 3) naispuolisia ystäviä. Videopeleissä nämä kaikki kolme yhdistyi ja se ei sopinut narsistille akalle.
Kaiken muun ymmärrän, mutta en mäkään tykkäisi jos miehelläni olisi naispuolisia kavereita joiden kanssa pelaisi videopelejä. Onneksi mun mies pelaa vaan mies kavereittensa kanssa
Olen kyllä terveessä pitkäaikaisessa suhteessa. Eri ihmisillä on parisuhteissaan eri rajat, ja tärkeä olla sellaiset rajat mitkä on kummallekin ok. Mulla ja mun miehellä ei ole kummallakaan läheisiä vastakkaista sukupuolta olevia kavereita, ja meistä molemmista se olisi outoa ja jotenkin seksuaalista jos olisi. Jotkut tykkää olla polyamorisissakin suhteissa, mutta kaikille se ei sovi. Joillekkin on ok että kumppani pettää seläntakana ja toisille ei. Joillekkin se on ok että kumppani halailee ja koskettelee vastakkaisen sukupuolen edustaja kavereita ja toiselle ei. Se että on uskollinen yhdelle kumppanille, ei ole mitenkään huonompaa, tärkeintä että molemmat kumppanit ovat tyytyväisiä ja molemmilla on samat arvot asiasta.
Kaipa sitten jonkun ajatusmaailmassa tietokonepelin pelaaminen on vähän niinku seksiä, silleen tavallaan.
Tämä on kyllä huvittavaa, että niin monet naiset ovat mustasukkaisia pelaamisesta. Me molemmat pelaamme miehen kanssa ja molemmilla on "pelin sisällä" kumppani, mulla itse asiassa useita, miehiä ja naisia. Miehellä vain pari naista. Se on peliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jotkut ihmiset (kuten sinä) eivät usko että on olemassa platonisia suhteita. Taitavat olla niitä joilla on koko ajan pettäminen mielessä.
Olen eri, mutta ei kaikki ole kiinnostuneita olemaan vastakkaisen sukupuolen kanssa kavereita. Entä sitten? Miksi tähän pitää jankuttaa vastaan? Ei kukaan ole väittänyt etteikö kukaan voisi olla. Vaan ettei kyseinen kirjoittaja itse halua olla ja hänen puolisonsa on samaa mieltä.
Kyseinen henkilö nimenomaisesti sanoi sen olevan heidän mielestään jotenkin seksuaalista, jos on kaveri vastakkaisen sukupuolen kanssa.
Ei ole kovin vahvalla pohjalla parisuhde ja luottamus, jollei se kestä ollenkaan kontaktia muihin vastakkaisen sukupuolen edustajiin.
Lähdin puoli tuntia myöhemmin viikottaiseen harrastukseeni. Äijä melkein kiipeili seinille. Oli nimittäin sopinut panotreffit hoitonsa kanssa. Oli kiva katsella sitä kiemurtelua. Juu, ei oltu kauan yhdessä asian selvittyä, mutta pitihän sitä vähän näpäyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies suuttui kun kävin vaihtamassa hånen gta hahmonsa vaatteet. Nykyään piilottaa ohjaimet kassakaappiin kun ei itse pelaa.
Pakkohan mun oli tehdä jotain sille asulle ku ei ole ukolla mitään tyylitajua :)
Tää oli kyllä ilkeää, ei mieheltä vaan sinulta.
Toisaalta tää on aika cool myös ;)
Vierailija kirjoitti:
exäni sai raivarit siitä, etten koskaan saa raivareita. Hänen exänsä kun oli ollut vallan ihana raivotar, oli viskellyt lautasia seinään ja huutanut.
Mutta tämä on totta, ihminen joka ei osaa edes tarvittaessa suuttua ja raivota, ei yksinkertaisesti ole psyykkisesti terve. Eikä edes kovin kiinnostava. Minäkin olen opettanut mieheni suuttumaan ja ärjymään ja hän on sen itsekin huomannut, miten paljon parempaa elämä on, kun näyttää tunteensa, eikä pienet asiat ala kasautua isoiksi möykyiksi mieleen.
Samoin parisuhteet, joissa ei koskaan olla eri mieltä eikä riidellä, eivät todellakaan ole hyviä suheita, eivätkä voi mitenkään perustua rehellisyydelle ja avoimuudelle, vaan molemmat teeskentelevät.
Menin veljeni kanssa kaksin heidän mökilleen, hänen vaimonsa oli viikonlopun töissä. Minun mies oli hoitamassa kuolleen äitinsä asioita sisarustensa kanssa toisessa kaupungissa.
Mies soitti illalla kännissä ja syytti minua, että minulle on suhde veljeni kanssa kun ollaan siellä mökillä kaksin. Olin ihan äimänä, että en nyt sentään veljeni kanssa ... ja hän sanoi, miksei, että kyllä hänkin voisi ihan hyvin harrastaa seksiä veljeni vaimon kanssa ja jankutti ja jankutti. Mun veli nappasi sen puhelimen ja kysyi että tunnetko itse jotain seksuaalista vetovoimaa omaa siskoasi kohtaan? Jotain siellä sönkötettiin ja sittne veli löi sille luurin korvaan,
Mun puoliso tekee monta kertaa viikossa saman: Haluaa äkkiä tehdä kupin kahvia ja voileivän tms. iltapäivällä ja äkkiä päästä jatkamaan etätöitä. Kun on pakko hätäillä ja tehdä äkkiä niin pudottaa jonku veitsen lattialle ja sit alkaa kiukkunen kiroilu. Veitsi ei hajonnu, lattia ei hajonnu, sen nostaminen kestäis kolme sekuntia. Mut kun pitää hermostua ja kiroilla ni asia sit hidastuu ihan vaan siitä syystä. En ymmärrä miksi pitää aina yrittää kauheella hopulla sählätä jotain ja sitten hermostua kun hosumalla ei tuu hyvää. Tai tuhlata aikaa hermostumiseen ja kiroiluun. Veitsi putos, nosta se ja jatka hommaa. Aika simppeliä :)
Otin kaljan vastaan, jonka tarjosi hänen ystävänsä. Lähdettiin aika pian kotiin kaverin kotoa. Sanoi, että en enää koskaan saa ottaa tarjottua kaljaa vastaan. All right. Ajattelin, että tuli mustasukkaiseksi tai jotain. Ihmetilanne 🙂
Asettelin tavarat väärin kaupan kassahihnalle.
Televisiossa oli mies, kun katsoin televisiota. Oli selvästi epämiellyttävä tilanne miesystävälle. Koki jäävänsä kakkoseksi. Olis hauska tietää onko vieläkin yhtä huomionkipeä.
Vierailija kirjoitti:
Mun puoliso tekee monta kertaa viikossa saman: Haluaa äkkiä tehdä kupin kahvia ja voileivän tms. iltapäivällä ja äkkiä päästä jatkamaan etätöitä. Kun on pakko hätäillä ja tehdä äkkiä niin pudottaa jonku veitsen lattialle ja sit alkaa kiukkunen kiroilu. Veitsi ei hajonnu, lattia ei hajonnu, sen nostaminen kestäis kolme sekuntia. Mut kun pitää hermostua ja kiroilla ni asia sit hidastuu ihan vaan siitä syystä. En ymmärrä miksi pitää aina yrittää kauheella hopulla sählätä jotain ja sitten hermostua kun hosumalla ei tuu hyvää. Tai tuhlata aikaa hermostumiseen ja kiroiluun. Veitsi putos, nosta se ja jatka hommaa. Aika simppeliä :)
Jotkut chattailut vieraan naisen kanssa menossa,äkkiä pitää päästä takaisin koneelle.
Näki jotain unta missä olin mukana ja tein jotain sellaista mistä hän suuttui. Oli aivan helvetin vihainen minulle kun heräsi ja pitkään vielä sen jälkeen. Laitoin mamman luiskaan heti kun löysin uuden tilalle. Hullu mikä hullu, ei riitä hilloviikot perusteluksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut chattailut vieraan naisen kanssa menossa,äkkiä pitää päästä takaisin koneelle.
Tätä kyllä suuresti epäilen :) Ei ole sen tyyppinen ihminen yhtään, vaan sellainen joka herkästi hermostuu vaan pikkuasioista :)
Tää on kyllä ihan hirveä ketju :( Älkää ihmiset jääkö suhteisiin tollaisten pipipäiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ex-Rouva sai käsittämättömän hepulin kun luulin takaapäin hänen siskoaan itsekseen ja tartuin tuota kädestä.. en ymmärrä miten se niin raivostui, vaimoke tiesi mulla kuitenkin olevan huono näkö.
Käsittämätön alapeukkujen määrä. Siis kyllä todellakin voi epähuomiossa jotain tuollaista tapahtua. Ei tuossa ole mitään syytä raivostua. Ilmeisesti vain sukupuolet oli tuossa väärin päin, kun meni alapeukutukseksi.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oltiin Roomassa ja mies yritti eksyttää minua jättäytymällä ruuhkaisella aukiolla taakse. Kun huomasin hänen kadonneen, olin hetken hädissäni. Kun lopulta löysin hänet nojailemasta kaiteeseen, kysyin mistä ihmeestä oli kyse. Hän lähti vain hiljaisena kävelemään eikä minulla ollut muuta mahdollisuutta kuin seurata häntä. Hiljaisuutta jatkui, kunnes hän alkoi huutaa että mitä tässä puhumaan kun sinä haluat vain ottaa valokuviasi ja katselet koko ajan muualle! Olin ihan ihmeissäni sillä en ollut kuvannut kahteen päivään mitään, enkä takuulla katsele muualle sen enempää kuin ihminen vieraassa paikassa yleensä. Hän alkoi sitten tenttaamaan miten hänen kertomansa tarina kolmen päivän takaa meni. Olin kuulemma katsellut muualle kuin häneen aina kun hän puhui.
Samalla reissulla jäätiin bussista ja mies suuttui siitä että ystävällinen pizzapaikan pitäjä soitti meille pyynnöstäni taksin. Hotellilla sain huudot siitä että hän ei reissuilla apua pyydä, ihan hyvin olisi voinut nukkua siinä kadulla.
Ei olla enää yhdessä.
Minullakin on ollut eksyttäjä-ex. Kertoi, että harrastaa vaellusta ja rakastaa eläimiä ja luontoa. Ensimmäisillä treffeillä lähdimme metsään retkelle. Ensin mies näki perhosentoukan mönkivän polulla ja tallasi sen kuoliaaksi. Sitten valitti n. puoli kilometriä käveltyämme, kuinka jalkoja särkee ja kengät kastuvat (ohuet ja kuluneet lenkkarit) Lähti yhtäkkiä jostain syystä juoksemaan enkä löytänyt häntä. Sitten löysin hänet pusikosta kyykyssä. Nousi sieltä nauraen ja sanoi "jos sä et olis löytänyt mua, tää suhde olisi ollut tässä"
Ensinnäkin, mikä hiton suhde :D Ja toiseksi, kuka jatkaisi tuollaisen tapailua?
Ööööh :D
Selkeästi tapasit mt-ongelmaisen.
Aivan uskomattomia jotkut jutut täällä, enkä itsekään niitä uskoisi ellei olisi vastaavia kokemuksia itsellänikin. Typerin ja idioottimaisin asia mistä ex suuttui oli se, kun jonakin torstaipäivänä sanoin että torstai on toivoa täynnä. Se kun kuulemma tarkoitti että petän häntä. Tietystikin, miksi en itse sitä tajunnut että siitä se koko juoni paljastuu! Tsiisus!
Näistä on iso osa ihan tavallisia asioita, joista parisuhteissa väännetään. Kuten hammastahnasta, vessapaperirullasta, juuston höyläämisestä ym. Mä vähän luulen, että täällä on lipsahtanut liioittelun puolelle tuo hermostuminen/raivostuminen ym.