Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelen mutta olen kaikki juhlapyhät yksin

Vierailija
18.06.2015 |

Mies ei koskaan vietä mitään pyhiä kanssani. Joskus on 15v lapsensa kanssa (eronnut, lapsi asuu äidillä), mutta esim. nyt ilmoitti lähtevänsä kavereiden kanssa laivalle. Itselläni on vähän kavereita ja nytkin on tiedossa tylsääkin tylsempi yksinäinen juhannus. Yhtäkään uuttavuotta tai juhannusta ym. ei olla yhdessä oltu, olen ollut yksin. Mies tietää että olen yksinäinen, mutta esim. huomiselle laivareissulle en saanut lähteä mukaan. Olemme seurustelleet yli kolme vuotta ja asumme omissa kodeissa. Mitä mieltä olette tästä?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi annat miehen kohdella sinua noin? Itse lähtisin mukaan vaikka väkisin :D

Vierailija
62/66 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 17:55"]

Mies ei siis salaa minua, olen kaverit monta kertaa nähnyt ja kertoo kaikille minusta aina jos kysytään. Kyse ei siis ole piilottelusta. Ap

[/quote]

Seurustelin aikoinaan naimisissa olevan miehen kanssa. Mut esiteltiin kavereille ja kaikki tiesi meistä - paitsi se vaimo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein oudointa on Se että siellä ukkos kaverireissuilla on myös naisia ja joidenkin puolisoita mukana.Mikset sinäkin sitten olisi???Jos näin ei olisi,voisin sanoa että ei tuo niin paha ole.Mutta tuon seikan takia kyllä voi sanoa etä ei ole kaikki ok,mies pitää sua hollilla tai jtn hämärää Tossa on.

Vierailija
64/66 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samanlainen suhde. Mies oli ennen seurustelua elänyt pitkään vilkasta sinkkuelämää kaverien kanssa menoineen. Ne ei ikinä vähentyneet seurustelun myötä vaan kaikki vkonloput ja juhlapyhät menee kaveriporukassa. Minulla ei ole paljon kavereita ja olen tosi yksinäinen. Masentaa ja olen mustasukkainen. Kaikki muu on tärkeämpää kuin minä.

Vierailija
65/66 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 18:18"]Asun Turussa. Mitä olen juhannuksena kaupungissa ollut, niin aika kuolleelta on näyttänyt.

Ap.
[/quote]

Hyppäät bussiin ja ajat Naantaliin. Siellä on porukkaa liikkeellä juhannuksenakin.

Vierailija
66/66 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 17:18"]Mies ei koskaan vietä mitään pyhiä kanssani. Joskus on 15v lapsensa kanssa (eronnut, lapsi asuu äidillä), mutta esim. nyt ilmoitti lähtevänsä kavereiden kanssa laivalle. Itselläni on vähän kavereita ja nytkin on tiedossa tylsääkin tylsempi yksinäinen juhannus. Yhtäkään uuttavuotta tai juhannusta ym. ei olla yhdessä oltu, olen ollut yksin. Mies tietää että olen yksinäinen, mutta esim. huomiselle laivareissulle en saanut lähteä mukaan. Olemme seurustelleet yli kolme vuotta ja asumme omissa kodeissa. Mitä mieltä olette tästä?
[/quote]

Ei se kyllä taida laivalle mennä.
suhun on uponnu nuo tarinat. kotonaan perheensä kanssa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä