Seurustelen mutta olen kaikki juhlapyhät yksin
Mies ei koskaan vietä mitään pyhiä kanssani. Joskus on 15v lapsensa kanssa (eronnut, lapsi asuu äidillä), mutta esim. nyt ilmoitti lähtevänsä kavereiden kanssa laivalle. Itselläni on vähän kavereita ja nytkin on tiedossa tylsääkin tylsempi yksinäinen juhannus. Yhtäkään uuttavuotta tai juhannusta ym. ei olla yhdessä oltu, olen ollut yksin. Mies tietää että olen yksinäinen, mutta esim. huomiselle laivareissulle en saanut lähteä mukaan. Olemme seurustelleet yli kolme vuotta ja asumme omissa kodeissa. Mitä mieltä olette tästä?
Kommentit (66)
Heivaa se mies ja etsi samanhenkisiä kavereita harrastuksista tai jostain foorumeilta.
Olen lapsen tavannut ja lapsen äitikin tietää minusta. Enemmän häiritsee se, että menee kavereiden kanssa ja jos kysyn voisinko myös tulla, niin vastaus on: "mutta kun mennään kavereiden kanssa." Ja niillä kavereilla on myös usein kumppani mukana ja naispuolisiakin on mukana, eli mikään poikaporukan reissu ei ole kyseessä. Itken nytkin kun tuntuu että pitäisi vaan erota.
Ap
Jospa sä oletkin toinen tai ties kuinka mones nainen sille, sori. Mene ja tee sinäkin? Ei siis kostoksi tai muutakaan, mutta tee sinäkin jotain.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 17:51"]Olen lapsen tavannut ja lapsen äitikin tietää minusta. Enemmän häiritsee se, että menee kavereiden kanssa ja jos kysyn voisinko myös tulla, niin vastaus on: "mutta kun mennään kavereiden kanssa." Ja niillä kavereilla on myös usein kumppani mukana ja naispuolisiakin on mukana, eli mikään poikaporukan reissu ei ole kyseessä. Itken nytkin kun tuntuu että pitäisi vaan erota.
Ap
[/quote]
No niin pitäisi!
Kunnon juhannuspano tekisi hyvää. Unohtuisi se surkea vätyskin kun saisit kunnon hoitoa.
Mietipä ap miksi mies SALAA sinut muilta. Koska mitäpä tuo muuta, et saa lähteä mihinkään missä hän kavereineen, tuskin oot lastansakaan nähnyt.! Ja ootte kuitenkin noin kauan olleet yhdessä. Ettei vaan olisi vaimo tai oot vaan toinen nainen hänelle eikä halua kenellekään sen paljastuvan?! Anteeksi suora tekstini. Mutta haluan sun heräävän todellisuuteen ja jättävän tuollasen sian! oot ansainnut paljon parempaa.
Ja ukko voi väittää ihan mitä vaan jos kysyt. Mutta todella ihmeellistä on, ettei voi sua julkisesti esitellä muille! Ja minä ainakin haluan viettää juhlat rakkaimpieni kanssa eli miehen ja lasten.
Joo anteeksi olit kirjottanut sillä aikaa nähneesi lapsen. Vietättekö usein aikaa yhdessä?
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 17:48"]
vietetään aikaa myös erikseen mutta esim. joulut tietenkin aina yhdessä.
[/quote]
Miten niin tietenkin ja aina?
Mies ei siis salaa minua, olen kaverit monta kertaa nähnyt ja kertoo kaikille minusta aina jos kysytään. Kyse ei siis ole piilottelusta.
Ap
Kuulostaa ikävän tutulta. Omassa "parisuhteessa" lähes sama meininki, mies on mun kanssa sillon kun ei ole ns. parempaa tekemistä. Juhlia ei vietetä yhdessä vaan mies on kavereidensa kanssa. Nyt juhannuksena ollaan kuitenkin yhdessä, kun uhkailin riittävästi, mutta tuntuupa paskalta pakottaa toinen olemaan mun kanssa :(
Oikeasti.nyt nainen. Kamalaa ja jotainn jossain se mies valehtelee. Nyt niskasta kiinni ja viettämään rehellisesti yksin juhannusta -- ja myös seuraavia päiviä viikkoha ja kuukausia kunnes löydät ihmisen joka HALUAA viettää aikaa kanssasi.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 17:55"]Mies ei siis salaa minua, olen kaverit monta kertaa nähnyt ja kertoo kaikille minusta aina jos kysytään. Kyse ei siis ole piilottelusta.
Ap
[/quote]
Sä et ole hyvää seuraa? Olet kännissä ääliö? Tai muuten jotenkin ärsyttävä?
Sori, mutta kun sellaisiakin ihmisiä on eikä ne aina tiedä sitä itse...
Voi sua, jos olisi mahdollista kutsuisin sut meille mökille juhannuksen viettoon. Saunoittais porukalla ja juotais siideriä :D Saisi miehesi ihmetellä minne olet kadonnut... Onko sulla joku kaveri kenen luo voisit mennä?
Lähde Ap johonkin juhannusjuhliin ja iske sieltä itsellesi mies.
Ihan oikeasti ap...lähde johonkin sieltä kotoa!
Herää nyt hyvä ihminen!
Te olette aikuisia ihmisiä tee teidän parisuhteeseen selvät säännöt jos
ne ei sovi hänelle sano adjö!!
Missäpäin Suomea Ap asut? Kun kerran mies tekee "mitä huvittaa", niin tee sinäkin. Tilanteesi on ihan p:stä, olla siis tuollaisessa suhteessa, mutta voit muuttaa sen! Ajattele positiivisesti, että sinun ei ainakaan tarvitse lähteä johonkin pakkosukujuhliin mökille tms, vaan voit tehdä mitä haluat. Mutta tärkeintä olisi, että lähdet sieltä kotona johonkin!
No tässä just koitin miettiä mihin lähtisin huomenna. Baareissa ei kai ole paljon ketään juhannuksena?
Ap
Kannattaisiko vaihtaa ja hankkia oikea parisuhde. Sellaisessa toki vietetään aikaa myös erikseen mutta esim. joulut tietenkin aina yhdessä. Jos mies aina joulut lapsen kanssa ei todellakaan ole eronnut vaan sua kusetetaan rankasti.