Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelen mutta olen kaikki juhlapyhät yksin

Vierailija
18.06.2015 |

Mies ei koskaan vietä mitään pyhiä kanssani. Joskus on 15v lapsensa kanssa (eronnut, lapsi asuu äidillä), mutta esim. nyt ilmoitti lähtevänsä kavereiden kanssa laivalle. Itselläni on vähän kavereita ja nytkin on tiedossa tylsääkin tylsempi yksinäinen juhannus. Yhtäkään uuttavuotta tai juhannusta ym. ei olla yhdessä oltu, olen ollut yksin. Mies tietää että olen yksinäinen, mutta esim. huomiselle laivareissulle en saanut lähteä mukaan. Olemme seurustelleet yli kolme vuotta ja asumme omissa kodeissa. Mitä mieltä olette tästä?

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 17:51"]

Olen lapsen tavannut ja lapsen äitikin tietää minusta. Enemmän häiritsee se, että menee kavereiden kanssa ja jos kysyn voisinko myös tulla, niin vastaus on: "mutta kun mennään kavereiden kanssa." Ja niillä kavereilla on myös usein kumppani mukana ja naispuolisiakin on mukana, eli mikään poikaporukan reissu ei ole kyseessä. Itken nytkin kun tuntuu että pitäisi vaan erota. Ap

[/quote]

Ei toi ihan normaalilta kuulosta. Itse ainakin suuttuisin, jos muiden kumppanit kutsutaan ja itse en saisi osallistua. Kyllä tuosta tulee sellainen fiilis, että miehellä on jotain salattavaa tai sitten hän flirttailee muille naisille viihteellä ollessaan. Ota nyt asia puheeksi miehesi kanssa!  Ja oletko muuten tavannut näitä miehen kavereiden kumppaneita, oletteko väleissä?

Vierailija
42/66 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Turussa. Mitä olen juhannuksena kaupungissa ollut, niin aika kuolleelta on näyttänyt.

Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 18:18"]

Olen lapsen tavannut ja lapsen äitikin tietää minusta. Enemmän häiritsee se, että menee kavereiden kanssa ja jos kysyn voisinko myös tulla, niin vastaus on: "mutta kun mennään kavereiden kanssa." Ja niillä kavereilla on myös usein kumppani mukana ja naispuolisiakin on mukana, eli mikään poikaporukan reissu ei ole kyseessä. Itken nytkin kun tuntuu että pitäisi vaan erota. Ap

[/quote]

Ei toi ihan normaalilta kuulosta. Itse ainakin suuttuisin, jos muiden kumppanit kutsutaan ja itse en saisi osallistua. Kyllä tuosta tulee sellainen fiilis, että miehellä on jotain salattavaa tai sitten hän flirttailee muille naisille viihteellä ollessaan. Ota nyt asia puheeksi miehesi kanssa!  Ja oletko muuten tavannut näitä miehen kavereiden kumppaneita, oletteko väleissä?

[/quote]

Eikä muille naisille flirttailu ole edes niin pahaa kuin toinen vaihtoehto: että mies häpeää aloittajaa.

Olipa syy mikä tahansa, niin vittuun se mies ja sassiin. Urpojen urpo ja kusipää se on.

Vierailija
44/66 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on aina juhannukset muualla. Inhoan mökkeilyä, en lähde mukaan. Näköjään ei ole meidänkään parisuhde kunnossa.

Vierailija
45/66 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 18:16"]

No tässä just koitin miettiä mihin lähtisin huomenna. Baareissa ei kai ole paljon ketään juhannuksena? Ap

[/quote]

Eiköhän siellä ole aina jonkin verran porukkaa :) Pidä hauskaa, mitä sitten keksitkään!

Vierailija
46/66 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mulla oli myös tollanen suhde, onneks on nyt entinen! Tuo oli vain yks niistä merkeistä että mies ei lopulta ollut vakavissaan. Ja no jälkeenpäin sain sitten vielä kuulla että oli ainakin yhtenä juhannuksena Himoksella ja uutena vuotena yrittänyt toista tyttöä iskeä. Tosiaan aina oltiin 3 vuoden aikana, kun seurusteltiin, erillään vappu, uusivuosi ja juhannus. Jouluisin sentään nähtiin yleensä joulupäivänä, tosin silloinki lähti usein illasta kavereidensa kanssa juhlimaan. Oli kiva sitten juhlapäivinä roikkua seurustelevien kavereiden ja heidän poikaystävien mukana, kun nämä aina ihmettelivät, miksi emme vietä juhlia yhdessä. Ja asuimme myös erillään, kun yhteenmuutosta ei voinut ikinä puhua. Onneksi ollaan erottu.

Vierailija
47/66 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 17:18"]

Mies ei koskaan vietä mitään pyhiä kanssani. Joskus on 15v lapsensa kanssa (eronnut, lapsi asuu äidillä), mutta esim. nyt ilmoitti lähtevänsä kavereiden kanssa laivalle. Itselläni on vähän kavereita ja nytkin on tiedossa tylsääkin tylsempi yksinäinen juhannus. Yhtäkään uuttavuotta tai juhannusta ym. ei olla yhdessä oltu, olen ollut yksin. Mies tietää että olen yksinäinen, mutta esim. huomiselle laivareissulle en saanut lähteä mukaan. Olemme seurustelleet yli kolme vuotta ja asumme omissa kodeissa. Mitä mieltä olette tästä?

[/quote]

Tosi tylsää AP. Olin itse kolme vuotta samassa tilanteessa. Poikaystävä oli jokaisen juhlapyhän kavereidensa kanssa enkä ollut tervetullut. Nyt onneksi tilanne muuttunut... en tosin tiedä, mikä muutokseen on johtanut. Ehkä vihdoin on tajuttu, että hauskaa voi pitää tyttöystävienkin kanssa.

Vierailija
48/66 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ikävää. Mullakin kokemusta vähän vastaavasta. Ei mies, joka välittää susta, toimi noin.

Vierailija
49/66 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä noita itsekkyyden perikuvia oikein sikiää??? Toivon sinulle parempaa, ap!

Vierailija
50/66 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 17:18"]Mies ei koskaan vietä mitään pyhiä kanssani. Joskus on 15v lapsensa kanssa (eronnut, lapsi asuu äidillä), mutta esim. nyt ilmoitti lähtevänsä kavereiden kanssa laivalle. Itselläni on vähän kavereita ja nytkin on tiedossa tylsääkin tylsempi yksinäinen juhannus. Yhtäkään uuttavuotta tai juhannusta ym. ei olla yhdessä oltu, olen ollut yksin. Mies tietää että olen yksinäinen, mutta esim. huomiselle laivareissulle en saanut lähteä mukaan. Olemme seurustelleet yli kolme vuotta ja asumme omissa kodeissa. Mitä mieltä olette tästä?
[/quote]

Pitää sivunumeroita tai olet pelkkä sivunumero sille. Herää jo. Jos sun kanssa oikeasti haluaisi olla parisuhteessa, olisitte nyt yhdessä.

Vierailija
51/66 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 18:55"]

[/quote]

Ja mistä näitä tossukoita naisia oikein sikiää, jotka antavat urpåjen miesten kävellä ylitseen? Ei ymmärrä, ei.... Huoh.........

Vierailija
52/66 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 19:01"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 18:55"]

[/quote]

Ja mistä näitä tossukoita naisia oikein sikiää, jotka antavat urpåjen miesten kävellä ylitseen? Ei ymmärrä, ei.... Huoh.........
[/quote]

En tiedä. Olen itsekin sellainen. En ymmärrä itseäni.

Vierailija
53/66 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ymmärrät varmaan itsekin, että mies ei halua sitoutua sinuun. Pysyy sinun kanssasi niin kauan kunnes löytää ns. paremman. Mies, joka on aidosti vakavissaan, pyrkii järjestämään aikaa tyttöystävälle ja viettää aikaa häneen kanssaaan ihan omasta halustaan. Etsi itsellesi kumppani, joka arvostaa seuraasi.

Vierailija
54/66 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että ap ei ole toinen nainen vaan miehellä on joku toinen nainen. Tai vähintään haku päällä.

Vierailija
55/66 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ilmeisesti haluatte suhteelta ihan eri asioita. En kuitenkaan ymmärrä miksi miehen tapa olla suhteessa arvotetaan täällä heti aivan surkeaksi. Surkeaa on toki se, ettei asia ole molemmille osapuolille ihan selvä. Kuitenkin jos minä, noin nelikymppinen nainen, nyt eroaisin avioliitostani, haluaisin nimenomaan sellaisen suhteen, jossa voisin ilman selittelyjä reissata kavereiden kanssa, pitää lapseni melko lailla erossa omasta suhteestani, asua yksin jne. Mutta silti olisin vain ja ainoastaan yhden miehen kanssa. En siis todellakaan etsisi uutta perhettä ja avioliittoa, vaan jonkinlaisen kevytversion, jossa ollaan kyllä uskollisia ja tietyllä tavalla sitoutuneitakin, mutta omat elämät olisivat vahvassa roolissa myös.

Vierailija
56/66 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin suhteessa miehen kanssa joka ryyppäsi kaikki pyhät kavereittensa kanssa. Kyllästyin wt menoon ja erottiin. Kyllä tuntui pahalta viettää joulut yksin. Kävin mun vanhemmilla, mutta en viihtynyt siellä kauaa itsekseni. Äitini ihmetteli aina miksi mun exä ei tullut mukaan. Olisin siis halunnut olla miehen kanssa kaksin tai yhdessä perheen kanssa.

Nykyään vihaan joulua ja kaikkia pyhiä. Uusi mies joka ei myöskään välitä pyhistä. Tekee yleensä työtä pyhinäkin.

Vierailija
57/66 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Niin sun kyllä varmasti pitäisi. Voimia.

Vierailija
58/66 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ootte ihan eri planeetoilla tässä suhteessa. Puhukaa asiat selviksi. Sitten sinä voit valita haluatko jäädä vai lähteä.

Vierailija
59/66 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä haluaisi tuollaisessa suhteessa olla, kuten ei kovin moni muukaan. Mieti, miten paljon parempaa voisit saada. Miehen, jonka kanssa vietätte juhannusta vaikkapa kahden mökillä, tai miksei mukavassa kaveriporukassa.

Vierailija
60/66 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on toinen nainen, jonka kanssa viettää juhlapyhät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän