Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lassukat uskovat mieluummin miestä kuin naista

Vierailija
15.06.2015 |

Vaikka aiheena olisi se, mistä naiset pitävät, mitä naiset haluavat, millaisia naiset ovat tai mitä naiset ajattelevat? jos nainen kertoo että teoriat ovat puuta heinää, hän vain jatkaa yksinäistä rallatustaan, vaikka yksikään nainen ei olisi samaa mieltä, tai vaikka hienot iskureplat eivät olisi koskaan toimineet.Yleensä kun itse haluan tietää mitä miehet ajattelevat, kysyn sitä mieheltäni, en tyttökavereilta tai random-netti"gurulta", joka on kuitenkin nainen. Ilmeisesti me naiset ollaan täysin ajattelu- ja artikulaatiokyvyttömiä?

ensi kerralla kun haluan tietää mitä naapurin Masa on mieltä, kysyn sitä Leenalta Turusta.

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 09:54"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 09:51"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 09:44"]Aloittajalla on joku fiksaatio Laasaseen ja lassukoihin? Eli salaa haluaisit lassukkamiehen, vai miksi niistä huutelet? Aloitus kun ei kuitenkaan millään tapaa liittynyt lassukoihin. [/quote] sitten olen ymmärtänyt lassukkuuden ytimen ihan väärin, silly me, mut olenkin vain nainen? Ja mulla on jo mies kiitos vain, sexy as hell. Tuo miehet kertoo totuuden naisista-logiikka on vaan aina ollut vaikeeta ymmärtää, mut ehkä kaikkea ei voikkaan (näin naisena). Perusteluiksi sain raamatun, naisten valehtelun, naisten outoden ja että naiset ovat kuin hirviä (tuokin jäi mulle vielä vähän ymmyrkäiseksi). Näillä sit mennään kai.

[/quote]

sexy as hell- mies ja silti salaa fantasioit lassukoista  :D
[/quote] jos ajatus sua lohduttaa, by all means

Vierailija
62/80 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 09:57"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 09:54"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 09:51"] [quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 09:44"]Aloittajalla on joku fiksaatio Laasaseen ja lassukoihin? Eli salaa haluaisit lassukkamiehen, vai miksi niistä huutelet? Aloitus kun ei kuitenkaan millään tapaa liittynyt lassukoihin. [/quote] sitten olen ymmärtänyt lassukkuuden ytimen ihan väärin, silly me, mut olenkin vain nainen? Ja mulla on jo mies kiitos vain, sexy as hell. Tuo miehet kertoo totuuden naisista-logiikka on vaan aina ollut vaikeeta ymmärtää, mut ehkä kaikkea ei voikkaan (näin naisena). Perusteluiksi sain raamatun, naisten valehtelun, naisten outoden ja että naiset ovat kuin hirviä (tuokin jäi mulle vielä vähän ymmyrkäiseksi). Näillä sit mennään kai. [/quote]   sexy as hell- mies ja silti salaa fantasioit lassukoista  :D [/quote] jos ajatus sua lohduttaa, by all means

[/quote]

Mä en nyt ymmärrä ollenkaan. Aloitus ei liittynyt kuitenkaan lassukoihin millään tapaa, mutta hoet laasasta.

Lisäksi jos sulla on jo upea mies, niin miksi sun pitäisi vielä ymmärtää muiden miesten ajatusmaailmaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 10:01"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 09:57"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 09:54"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 09:51"] [quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 09:44"]Aloittajalla on joku fiksaatio Laasaseen ja lassukoihin? Eli salaa haluaisit lassukkamiehen, vai miksi niistä huutelet? Aloitus kun ei kuitenkaan millään tapaa liittynyt lassukoihin. [/quote] sitten olen ymmärtänyt lassukkuuden ytimen ihan väärin, silly me, mut olenkin vain nainen? Ja mulla on jo mies kiitos vain, sexy as hell. Tuo miehet kertoo totuuden naisista-logiikka on vaan aina ollut vaikeeta ymmärtää, mut ehkä kaikkea ei voikkaan (näin naisena). Perusteluiksi sain raamatun, naisten valehtelun, naisten outoden ja että naiset ovat kuin hirviä (tuokin jäi mulle vielä vähän ymmyrkäiseksi). Näillä sit mennään kai. [/quote]   sexy as hell- mies ja silti salaa fantasioit lassukoista  :D [/quote] jos ajatus sua lohduttaa, by all means

[/quote]

Mä en nyt ymmärrä ollenkaan. Aloitus ei liittynyt kuitenkaan lassukoihin millään tapaa, mutta hoet laasasta.

Lisäksi jos sulla on jo upea mies, niin miksi sun pitäisi vielä ymmärtää muiden miesten ajatusmaailmaa?

[/quote] turha keikka taisi olla. Näköjään et voi ymmärtää, että ymmärtämisellä voisi olla muita tavoitteita kuin pokaaminen tms. Mitä sitä olisi kiinnostunut mistään muusta kuin omasta navastaan.

Vierailija
64/80 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee varmaan ihan off topic, mut mua ärsytti yks mies puolinen kaverini joskus, kun olin about 19. Olin ostanut uuden hiustenkuivaajan ja kerroin, että se on semmonen ionitykki, joka torjuu sähköisyyttä hiuksissa. Kaveri nauroi mulle ja sanoi, että mua on huijattu, ei tuommoisia ole olemassakaan. Hetki väiteltiin asiasta. Sitten siinä samassa seurassa ollut mies puolinen serkkuni sanoi, että kyllä niitä itse asiassa on. Johan jätkä alkoi kuunnella kiinnostuneena. xD

Vierailija
65/80 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 10:13"]Menee varmaan ihan off topic, mut mua ärsytti yks mies puolinen kaverini joskus, kun olin about 19. Olin ostanut uuden hiustenkuivaajan ja kerroin, että se on semmonen ionitykki, joka torjuu sähköisyyttä hiuksissa. Kaveri nauroi mulle ja sanoi, että mua on huijattu, ei tuommoisia ole olemassakaan. Hetki väiteltiin asiasta. Sitten siinä samassa seurassa ollut mies puolinen serkkuni sanoi, että kyllä niitä itse asiassa on. Johan jätkä alkoi kuunnella kiinnostuneena. xD
[/quote] tämä juuri. Miehet tietää nää jutut, mitkä ikinä nää jutut onkaan. Pitänee kysyä mieheltä illalla, mikä olis paras kuukautissuojamerkki.

Vierailija
66/80 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 08:31"]

Vaikka aiheena olisi se, mistä naiset pitävät, mitä naiset haluavat, millaisia naiset ovat tai mitä naiset ajattelevat? jos nainen kertoo että teoriat ovat puuta heinää, hän vain jatkaa yksinäistä rallatustaan, vaikka yksikään nainen ei olisi samaa mieltä, tai vaikka hienot iskureplat eivät olisi koskaan toimineet.Yleensä kun itse haluan tietää mitä miehet ajattelevat, kysyn sitä mieheltäni, en tyttökavereilta tai random-netti"gurulta", joka on kuitenkin nainen. Ilmeisesti me naiset ollaan täysin ajattelu- ja artikulaatiokyvyttömiä? ensi kerralla kun haluan tietää mitä naapurin Masa on mieltä, kysyn sitä Leenalta Turusta.

[/quote]

Ilmeisesti me naiset ollaan täysin ajattelu- ja artikulaatiokyvyttömiä?

Kyllä teiltä tekstiä tulee, ja "ajattelettekin". Se nyt vaan on ihan puhdas fakta, että miehet ajattelee eri tavalla,

ja suodattaa puolet sanomisistanne. Juu, kyllä kulta, ihana mekko on joo. Kylläkyllä.

Vierailija
67/80 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 10:19"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 08:31"]

Vaikka aiheena olisi se, mistä naiset pitävät, mitä naiset haluavat, millaisia naiset ovat tai mitä naiset ajattelevat? jos nainen kertoo että teoriat ovat puuta heinää, hän vain jatkaa yksinäistä rallatustaan, vaikka yksikään nainen ei olisi samaa mieltä, tai vaikka hienot iskureplat eivät olisi koskaan toimineet.Yleensä kun itse haluan tietää mitä miehet ajattelevat, kysyn sitä mieheltäni, en tyttökavereilta tai random-netti"gurulta", joka on kuitenkin nainen. Ilmeisesti me naiset ollaan täysin ajattelu- ja artikulaatiokyvyttömiä? ensi kerralla kun haluan tietää mitä naapurin Masa on mieltä, kysyn sitä Leenalta Turusta.

[/quote]

Ilmeisesti me naiset ollaan täysin ajattelu- ja artikulaatiokyvyttömiä?

Kyllä teiltä tekstiä tulee, ja "ajattelettekin". Se nyt vaan on ihan puhdas fakta, että miehet ajattelee eri tavalla,

ja suodattaa puolet sanomisistanne. Juu, kyllä kulta, ihana mekko on joo. Kylläkyllä.
[/quote] tuo nyt varmaan onkin totta, ja osin välttämätöntä jos heteroparisuhteessa haluaa olla. Suodatan itsekin kaiken maailman käsipalloa jne. Eri asia on väittää tietävänsä toisen ajatukset häntä itseään paremmin koska toinen on sukupuolta x. Pätee molemmin puolin.

Vierailija
68/80 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 10:13"]

Menee varmaan ihan off topic, mut mua ärsytti yks mies puolinen kaverini joskus, kun olin about 19. Olin ostanut uuden hiustenkuivaajan ja kerroin, että se on semmonen ionitykki, joka torjuu sähköisyyttä hiuksissa. Kaveri nauroi mulle ja sanoi, että mua on huijattu, ei tuommoisia ole olemassakaan. Hetki väiteltiin asiasta. Sitten siinä samassa seurassa ollut mies puolinen serkkuni sanoi, että kyllä niitä itse asiassa on. Johan jätkä alkoi kuunnella kiinnostuneena. xD

[/quote]

Johtuisikohan siitä, että juttu alkoi kuulostaa huomattavasti uskottavammalta,  kun kaksi henkilöä kertoi ionisoivista hiustenkuivaajista. Ratkaiseva tekijä oli siis henkilöiden lukumäärä, ei sukupuoli.

Vierailija
69/80 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska useimmat miehet valehtelevat jatkuvasti siitä, mistä pitävät naisissa, niin ajattelevat naisten tekevän samaa.

Vierailija
70/80 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko vielä kertoa, mitä etuja olette havainneet siinä että kuuntelee naisasioissa toisia miehiä eikä naisia? Oletteko esim. saaneet paljon naisia, saaneet jonkun haluamanne naisen, vaurastuneet, välttyneet naisilta tms? Mitä haittaa siitä on ollut? Onko teillä lähipiirissä ylipäätään naisia joiden kanssa voisi keskustella kaikesta, siskoja, ystäviä tms?

Vierailija
71/80 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että lassukat uskovat mieluummin miestä kuin naista, koska mies on heidän mielestään niin paljon fiksumpi ja tietää asioista, etenkin tiedemiehet. Ja lassukkain parhaimmisto, kuten kaikki tietää, on tiedemiesten kermojen kermaa.

Vierailija
72/80 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin naiset itsekään tietävät mitä haluavat, niiden mieli vaihtuu niin usein.

Vierailija
73/80 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 10:06"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 10:01"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 09:57"] [quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 09:54"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 09:51"] [quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 09:44"]Aloittajalla on joku fiksaatio Laasaseen ja lassukoihin? Eli salaa haluaisit lassukkamiehen, vai miksi niistä huutelet? Aloitus kun ei kuitenkaan millään tapaa liittynyt lassukoihin. [/quote] sitten olen ymmärtänyt lassukkuuden ytimen ihan väärin, silly me, mut olenkin vain nainen? Ja mulla on jo mies kiitos vain, sexy as hell. Tuo miehet kertoo totuuden naisista-logiikka on vaan aina ollut vaikeeta ymmärtää, mut ehkä kaikkea ei voikkaan (näin naisena). Perusteluiksi sain raamatun, naisten valehtelun, naisten outoden ja että naiset ovat kuin hirviä (tuokin jäi mulle vielä vähän ymmyrkäiseksi). Näillä sit mennään kai. [/quote]   sexy as hell- mies ja silti salaa fantasioit lassukoista  :D [/quote] jos ajatus sua lohduttaa, by all means [/quote]   Mä en nyt ymmärrä ollenkaan. Aloitus ei liittynyt kuitenkaan lassukoihin millään tapaa, mutta hoet laasasta. Lisäksi jos sulla on jo upea mies, niin miksi sun pitäisi vielä ymmärtää muiden miesten ajatusmaailmaa?   [/quote] turha keikka taisi olla. Näköjään et voi ymmärtää, että ymmärtämisellä voisi olla muita tavoitteita kuin pokaaminen tms. Mitä sitä olisi kiinnostunut mistään muusta kuin omasta navastaan.

[/quote]

Ymmärtäminen ei ole sama asia kuin riidan haastaminen, mitä teet koska olet tyytymätön elämäsi miehiin. Mulla on ratkaisu: näin aluksi tuplaa viikottainen liikunnan määrä. Jos ei auta, puolita vielä hiilariannokset.

Vierailija
74/80 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako naisen kysyä suihinotosta neuvoja toiselta naiselta vai miehiltä?

Vierailija
75/80 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 10:35"]

Koska useimmat miehet valehtelevat jatkuvasti siitä, mistä pitävät naisissa, niin ajattelevat naisten tekevän samaa.

[/quote]

Niin kun naiset ovat täälläkin aika kovaan ääneen hokemassa, että se on se miehen pääkopan sisältö lähinnä mikä kiinnostaa, mutta sitten kun katsot ympärillesi, kukas niitä naisia saakaan mielin määrin?

Vierailija
76/80 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 11:00"]Kannattaako naisen kysyä suihinotosta neuvoja toiselta naiselta vai miehiltä?
[/quote]
Homomieheltä, kokemusta sekä että :D

Vierailija
77/80 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama asia naisilla ja heidän tyttöporukoissaan? Vertaistukea.

Vierailija
78/80 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä he hankkivatkin naisen toisia miehiä ajatellen, ettei katsota kieroon. Muuten sitten roikutaan poikaduoina ja -trioina, kun ei se suhde toimikaan eikä ole niin väliksikään, kunhan akka ei lähre. Vaiko vai?

Vierailija
79/80 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 11:00"]

Kannattaako naisen kysyä suihinotosta neuvoja toiselta naiselta vai miehiltä?

[/quote]

Totuushan on se , että vain mies osaa ottaa mieheltä suihin.

Naisten yritykset on vähän sinnepäin.

Vierailija
80/80 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 14:03"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 12:06"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 11:41"]

Lievästi riidanhaluinenhan tuo aloitus oli, en sitä kiellä, koen puolen ihmiskunnan vertaamisen hirviin jokseenkin loukkaavana myös.

[/quote]

Ohis, mutta ei siinä verrattu naisia hirviin, vaan hirven ja metsästäjän välistä suhdetta naisen ja miehen väliseen suhteeseen annetussa kontekstissa (pokaaminen). Tosin omasta mielestäni vertaus ei ihan osu maaliin. Hieman osuvampaa olisi verrata vaikka asiakkaaseen ja myyjään. Kumpi tietää paremmin mikä jäätelömaku maistuu naisille, jäätelömyyjä vai nainen?

[/quote]

Väittäisin että molemmilla on hyvin tietoa naisten jäätelömieltymyksistä. Nainen tuntee tietysti omat mieltymyksensä ja todennäköisesti myös lähipiirin suosikit (siltä osin kun ne ovat julkisia eikä peitettyjä). Jäätelönmyyjä tietää taas yleisellä tasolla mikä jäätelö oikeasti menee kaupaksi - ja mikä ei. Jäätelönmyyjäkään ei tunnetusti pysty kaikkia mieltymyksiä täyttämään, vaan osa asiakkaista joutuu tekemään kompromisseja valintojensa suhteen.
[/quote] Saisinko mansikkasorbetin kiitos! -Vai että sorbetin, on hyvin tunnettu biologinen fakta, että ihmiset pitävät enemmän vaniljajäätelöstä. Siinä on näes enemmän kaloreita, joita tarvitaan elämiseen. -No itse tykkään sorbetista, saisinko? - Huh huh, luulet vaan tykkääväsi! Jos voisit valita, niin itsekin ottaisit aina vaniljaa! -Olin itse asiassa tuolla toisella kioskilla eilen, siellä oli sorbettia ja vaniljaa, otin silloinkin sorbettia. Jotenkin tykkään sen kirpeydestä. Otti muuten moni muukin sorbettia. En usko että kaikki haluaa aina vaniljaa kuitenkaan. -SAAMARIN NIRPPANOKKA! Kyllä tiedän että kaikki haluaa vaniljaa, se nyt on vaan biologinen fakta että niitä kaloreita tarvitaan tai muuten kuolee!!! Et oo varmaan ikinä edes saanut jäätelöä? Harmittaako kun ei vaniljaa ookaan sulle tarjolla, häh?! - Menenkin toiselle kioskille, heippa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi