Miksi lassukat uskovat mieluummin miestä kuin naista
Vaikka aiheena olisi se, mistä naiset pitävät, mitä naiset haluavat, millaisia naiset ovat tai mitä naiset ajattelevat? jos nainen kertoo että teoriat ovat puuta heinää, hän vain jatkaa yksinäistä rallatustaan, vaikka yksikään nainen ei olisi samaa mieltä, tai vaikka hienot iskureplat eivät olisi koskaan toimineet.Yleensä kun itse haluan tietää mitä miehet ajattelevat, kysyn sitä mieheltäni, en tyttökavereilta tai random-netti"gurulta", joka on kuitenkin nainen. Ilmeisesti me naiset ollaan täysin ajattelu- ja artikulaatiokyvyttömiä?
ensi kerralla kun haluan tietää mitä naapurin Masa on mieltä, kysyn sitä Leenalta Turusta.
Kommentit (80)
Tieteellinen teoria roskaa jolle saa nauraa.
Kiinnostunut mies tekee aina aloitteen-uskomus ja "he's just not that into you" (Sinkkuelämää-repla!) on ehdottomasti totta.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 09:03"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 08:31"]
Vaikka aiheena olisi se, mistä naiset pitävät, mitä naiset haluavat, millaisia naiset ovat tai mitä naiset ajattelevat? jos nainen kertoo että teoriat ovat puuta heinää, hän vain jatkaa yksinäistä rallatustaan, vaikka yksikään nainen ei olisi samaa mieltä, tai vaikka hienot iskureplat eivät olisi koskaan toimineet.Yleensä kun itse haluan tietää mitä miehet ajattelevat, kysyn sitä mieheltäni, en tyttökavereilta tai random-netti"gurulta", joka on kuitenkin nainen. Ilmeisesti me naiset ollaan täysin ajattelu- ja artikulaatiokyvyttömiä? ensi kerralla kun haluan tietää mitä naapurin Masa on mieltä, kysyn sitä Leenalta Turusta.
[/quote]
Vaihda sukupuolet päittäin ja vastauksesi on av-palsta. Mutta sehän onkin ihan eri asia?
[/quote] no sehän toimii varmaan ihan yhtä hyvin? Kuten sanoin, itse en tuota harrasta, ei tulis mieleenkään alkaa täällä kysellä että miks mies sitä, miks tätä. Naisilta siis. En nytkään kysellyt mielipidettä naisilta kuten huomannet. No, kukin tyylillään, jos koette että tuo auttaa teitä eteenpäin elämässä niin go for it. Tuolle joka seuraa millaiset miehet saa naisia, niin onko käynyt mielessä että ehkä niissä on myös jotain mikä ei päällepäin näy? Tussukasta kyllä tykkäsin, aika söpö ja osuva, pitääpä ottaa käyttöön aiemman femakon tilalle :).
Kuka kannattaa teoriaa, että miehet haluavat naiselta vain *illua? Lienee Tussukan epätieteellinen teoria?
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 09:14"]Siinä Tussukka valistaa Lassukkaa.
"Mun mielestä ja muidenkin naisten mielestä teoriat on väärässä!"
Tietäen muidenkin naisten mielipiteet satavarmasti...
[/quote] sanoin, "vaikka yksikään nainen ei olisi samaa mieltä", ei siis ole annettu ymmärtää että näin olisi aina. Luetun ymmärtäminen? Täälläkin on tilanne toistunut monta kertaa, parikymmentä alapeukkua ja yksinäinen yläpeukku, mutta tämähän tarkoittaa vain että naiset ovat hölmäjä, ei että teoria voisi -hui!- olla väärä.
Jos haluaisin tietoa ja vinkkejä hirvenpyynnistä, kysyisinkö siitä hirveltä vai metsästäjältä?
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 09:23"]Jos haluaisin tietoa ja vinkkejä hirvenpyynnistä, kysyisinkö siitä hirveltä vai metsästäjältä?
[/quote] ou jea, eli naisilla on pähkinän kokoiset aivot? Kaikki metaforat ei sori vaan toimi ihan yhtä hyvin. Edelleen, kysyisinkö matin haluja matilta vai tepolta?
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 09:26"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 09:23"]Jos haluaisin tietoa ja vinkkejä hirvenpyynnistä, kysyisinkö siitä hirveltä vai metsästäjältä?
[/quote] ou jea, eli naisilla on pähkinän kokoiset aivot? Kaikki metaforat ei sori vaan toimi ihan yhtä hyvin. Edelleen, kysyisinkö matin haluja matilta vai tepolta?
[/quote] no, jos sulla on hirviin himot, niin mikä ettei.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 09:20"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 09:14"]Siinä Tussukka valistaa Lassukkaa. "Mun mielestä ja muidenkin naisten mielestä teoriat on väärässä!" Tietäen muidenkin naisten mielipiteet satavarmasti... [/quote] sanoin, "vaikka yksikään nainen ei olisi samaa mieltä", ei siis ole annettu ymmärtää että näin olisi aina. Luetun ymmärtäminen? Täälläkin on tilanne toistunut monta kertaa, parikymmentä alapeukkua ja yksinäinen yläpeukku, mutta tämähän tarkoittaa vain että naiset ovat hölmäjä, ei että teoria voisi -hui!- olla väärä.
[/quote]
Hyvin piilotit. Kirjoita selkeämmin. Rivienvälistä lukeminen ei ole mun juttu!
Lainaus:" jos nainen kertoo että teoriat ovat puuta heinää, hän vain jatkaa yksinäistä rallatustaan, vaikka yksikään nainen ei olisi samaa mieltä
No, jospa joku olisi tästä ajatellut jotain. Tehkää mikä elämässänne oikealta tuntuu, mun elämäänhän se ei vaikuta av ärsytystä enempää. Teidän elämään ehkä vaikuttaakin.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 09:26"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 09:23"]Jos haluaisin tietoa ja vinkkejä hirvenpyynnistä, kysyisinkö siitä hirveltä vai metsästäjältä? [/quote] ou jea, eli naisilla on pähkinän kokoiset aivot? Kaikki metaforat ei sori vaan toimi ihan yhtä hyvin. Edelleen, kysyisinkö matin haluja matilta vai tepolta?
[/quote]
Ihan hyvinhän tuo toimii jos kyseessä on naisen iskeminen, kuka vaan käy? Jos taas jonkun tietyn naisen hurmaaminen niin teoriat joutanee romukoppaan.
Näköjään on lassukat päässeet jonkun kurpan ihon alle aika pahasti kun vieläkin täytyy lassukoista avautua.
Koska naisen aivot ovat oudot. Kun tekee päinvastoin kuin sanotte niin hyvä tulee.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 09:23"]Jos haluaisin tietoa ja vinkkejä hirvenpyynnistä, kysyisinkö siitä hirveltä vai metsästäjältä?
[/quote]
Hahahaa, comment of month :D
Aloittajalla on joku fiksaatio Laasaseen ja lassukoihin? Eli salaa haluaisit lassukkamiehen, vai miksi niistä huutelet? Aloitus kun ei kuitenkaan millään tapaa liittynyt lassukoihin.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 09:26"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 09:23"]Jos haluaisin tietoa ja vinkkejä hirvenpyynnistä, kysyisinkö siitä hirveltä vai metsästäjältä?
[/quote]
Kysyisin niitä Matin vaimolta :D
Lassukoita ei ole muualla, kuin Tussukan pään sisällä.
AP:n kysymykseen on siis mahdoton vastata.
Kysyköön päältään.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 09:44"]Aloittajalla on joku fiksaatio Laasaseen ja lassukoihin? Eli salaa haluaisit lassukkamiehen, vai miksi niistä huutelet? Aloitus kun ei kuitenkaan millään tapaa liittynyt lassukoihin.
[/quote] sitten olen ymmärtänyt lassukkuuden ytimen ihan väärin, silly me, mut olenkin vain nainen? Ja mulla on jo mies kiitos vain, sexy as hell. Tuo miehet kertoo totuuden naisista-logiikka on vaan aina ollut vaikeeta ymmärtää, mut ehkä kaikkea ei voikkaan (näin naisena). Perusteluiksi sain raamatun, naisten valehtelun, naisten outoden ja että naiset ovat kuin hirviä (tuokin jäi mulle vielä vähän ymmyrkäiseksi). Näillä sit mennään kai.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 09:48"]Lassukoita ei ole muualla, kuin Tussukan pään sisällä.
AP:n kysymykseen on siis mahdoton vastata.
Kysyköön päältään.
[/quote] vähän ihmettelinkin että kukaan ei aiemmin protestoinut. Ajattelin, että nimike on jo otettu omaksi, kuin tussukka.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 09:51"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 09:44"]Aloittajalla on joku fiksaatio Laasaseen ja lassukoihin? Eli salaa haluaisit lassukkamiehen, vai miksi niistä huutelet? Aloitus kun ei kuitenkaan millään tapaa liittynyt lassukoihin. [/quote] sitten olen ymmärtänyt lassukkuuden ytimen ihan väärin, silly me, mut olenkin vain nainen? Ja mulla on jo mies kiitos vain, sexy as hell. Tuo miehet kertoo totuuden naisista-logiikka on vaan aina ollut vaikeeta ymmärtää, mut ehkä kaikkea ei voikkaan (näin naisena). Perusteluiksi sain raamatun, naisten valehtelun, naisten outoden ja että naiset ovat kuin hirviä (tuokin jäi mulle vielä vähän ymmyrkäiseksi). Näillä sit mennään kai.
[/quote]
sexy as hell- mies ja silti salaa fantasioit lassukoista :D
Siinä Tussukka valistaa Lassukkaa.
"Mun mielestä ja muidenkin naisten mielestä teoriat on väärässä!"
Tietäen muidenkin naisten mielipiteet satavarmasti...