Miksi lassukat uskovat mieluummin miestä kuin naista
Vaikka aiheena olisi se, mistä naiset pitävät, mitä naiset haluavat, millaisia naiset ovat tai mitä naiset ajattelevat? jos nainen kertoo että teoriat ovat puuta heinää, hän vain jatkaa yksinäistä rallatustaan, vaikka yksikään nainen ei olisi samaa mieltä, tai vaikka hienot iskureplat eivät olisi koskaan toimineet.Yleensä kun itse haluan tietää mitä miehet ajattelevat, kysyn sitä mieheltäni, en tyttökavereilta tai random-netti"gurulta", joka on kuitenkin nainen. Ilmeisesti me naiset ollaan täysin ajattelu- ja artikulaatiokyvyttömiä?
ensi kerralla kun haluan tietää mitä naapurin Masa on mieltä, kysyn sitä Leenalta Turusta.
Kommentit (80)
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 15:49"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 14:01"]Naiset on niin herkkäuskoisia. Uskovat horoskooppeihin ja ennustajiin ja muuhun huuhaahan miehiä useammin. [/quote] sanoisin että herkkäuskoisia (ja harvinaisen jääräpäisiä) on näihin alphateorioihin uskovat miehet.
[/quote]
No kerro millainen mies saa naisia niin pari- kuin seksisuhteisiinkin, niin annan analyysini. Katsotaan sitten mikä on herkkäuskoista.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 15:51"]
Naiset ei useinkaan uskalla sanoa totuutta, jos se totuus on vähän epämukava. He sanovat mieluummin sen mikä "kuuluu sanoa".
[/quote]
Sen sijaan että naiset sanovat "olet liian nössö", he sanovat kiertoilmauksin, että mies tavoittelee liian hyviä naisia, mikä on tavallaan tottakin, mutta parempi olisi kun mies alkaisi vain hankkiutua nössöydestään eroon. Sen jälkeen saisi naisia ja moni muukin elämänosa-alue rullaisi paremmin.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 16:05"]
Naiset ei useinkaan uskalla sanoa totuutta, jos se totuus on vähän epämukava. He sanovat mieluummin sen mikä "kuuluu sanoa".
[/quote]
Sen sijaan että naiset sanovat "olet liian nössö", he sanovat kiertoilmauksin, että mies tavoittelee liian hyviä naisia, mikä on tavallaan tottakin, mutta parempi olisi kun mies alkaisi vain hankkiutua nössöydestään eroon. Sen jälkeen saisi naisia ja moni muukin elämänosa-alue rullaisi paremmin.
[/quote]
Tai vaihtoehtoisesti hakeutuisi sellaisten nössönaisten seuraan, joita nössöys ei haittaa kun ovat itsekkin
Naisethan on lähtökohtaisesti kaikki nössöjä. Lassukoissa heitä ärsyttää se, että ovat niin samanlaisia lassukoiden kanssa. Se on kuin vekkulilan peiliin kurkkaisi.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 16:23"]Naisethan on lähtökohtaisesti kaikki nössöjä. Lassukoissa heitä ärsyttää se, että ovat niin samanlaisia lassukoiden kanssa. Se on kuin vekkulilan peiliin kurkkaisi.
[/quote]naisethan on lähtökohtaisesti kaikki (lisätään suure ja lassukka on löytynyt)
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 16:26"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 16:23"]Naisethan on lähtökohtaisesti kaikki nössöjä. Lassukoissa heitä ärsyttää se, että ovat niin samanlaisia lassukoiden kanssa. Se on kuin vekkulilan peiliin kurkkaisi. [/quote]naisethan on lähtökohtaisesti kaikki (lisätään suure ja lassukka on löytynyt)
[/quote]
Lassukoissa haukutte niitä ominaisuuksia joita itsessänne pidätte merkkinä naisellisuudesta.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 08:31"]
Vaikka aiheena olisi se, mistä naiset pitävät, mitä naiset haluavat, millaisia naiset ovat tai mitä naiset ajattelevat? jos nainen kertoo että teoriat ovat puuta heinää, hän vain jatkaa yksinäistä rallatustaan, vaikka yksikään nainen ei olisi samaa mieltä, tai vaikka hienot iskureplat eivät olisi koskaan toimineet.Yleensä kun itse haluan tietää mitä miehet ajattelevat, kysyn sitä mieheltäni, en tyttökavereilta tai random-netti"gurulta", joka on kuitenkin nainen. Ilmeisesti me naiset ollaan täysin ajattelu- ja artikulaatiokyvyttömiä? ensi kerralla kun haluan tietää mitä naapurin Masa on mieltä, kysyn sitä Leenalta Turusta.
[/quote] niin ja uskot sitä Leenaa silti vaikka itse Masa sattuii eksymään kys. keskusteluun. Vänkäätte sitten yhdessä Masaa vastaan.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 16:28"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 16:26"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 16:23"]Naisethan on lähtökohtaisesti kaikki nössöjä. Lassukoissa heitä ärsyttää se, että ovat niin samanlaisia lassukoiden kanssa. Se on kuin vekkulilan peiliin kurkkaisi. [/quote]naisethan on lähtökohtaisesti kaikki (lisätään suure ja lassukka on löytynyt)
[/quote]
Lassukoissa haukutte niitä ominaisuuksia joita itsessänne pidätte [quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 16:35"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 08:31"]
Vaikka aiheena olisi se, mistä naiset pitävät, mitä naiset haluavat, millaisia naiset ovat tai mitä naiset ajattelevat? jos nainen kertoo että teoriat ovat puuta heinää, hän vain jatkaa yksinäistä rallatustaan, vaikka yksikään nainen ei olisi samaa mieltä, tai vaikka hienot iskureplat eivät olisi koskaan toimineet.Yleensä kun itse haluan tietää mitä miehet ajattelevat, kysyn sitä mieheltäni, en tyttökavereilta tai random-netti"gurulta", joka on kuitenkin nainen. Ilmeisesti me naiset ollaan täysin ajattelu- ja artikulaatiokyvyttömiä? ensi kerralla kun haluan tietää mitä naapurin Masa on mieltä, kysyn sitä Leenalta Turusta.
[/quote] niin ja uskot sitä Leenaa silti vaikka itse Masa sattuii eksymään kys. keskusteluun. Vänkäätte sitten yhdessä Masaa vastaan.
[/quote] näinpä.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 15:58"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 13:53"]
Naiset sanovat yhtä ja tekevät toista. Nainen harvoin kykenee kriittisesti ja objektiivisesti analysoimaan omaa toimintaansa ja omiaan halujaan. Nainen elää tunteella ja siksi hänen totuutensakin on tunteen totuus.
[/quote]
Gynekologilla ei saa käydä, mutta paljaalla pitää päästä panemaan.
Miehelle 100 seksikumppania on ok, mutta naiselle ei.
Mitä nämä ovat muuta kuin kaksinaismoralistista, miehille tyypillistä vinkumista?
[/quote]
En ymmärrä tuota sun gynekologijuttuasi, mutta tuo seksikumppaneihin liittyvä kaksinaismoralismi koskee ihan yhtä lailla naisia. Naisethan on kovia lutkittelemaan kilpasiskojaan ja toisaalta myös ne kovat panomiehet on enemmän naisten mieleen kuin jotkut kokemattomat nössöpojat, eli ihan omalla käytöksellään naiset tätäkin asetelmaa ylläpitää.
[/quote]
Naiset eivät lutkille toisiaan, ellei taustalla ole halu miellyttää miestä eli huonoitsetuntoinen nainen. Hyvällä itsetunnolla varustettu nainen ei lutkittele ketään. Ei naista kiinnosta 100 naista pannut mies.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 10:13"]
Menee varmaan ihan off topic, mut mua ärsytti yks mies puolinen kaverini joskus, kun olin about 19. Olin ostanut uuden hiustenkuivaajan ja kerroin, että se on semmonen ionitykki, joka torjuu sähköisyyttä hiuksissa. Kaveri nauroi mulle ja sanoi, että mua on huijattu, ei tuommoisia ole olemassakaan. Hetki väiteltiin asiasta. Sitten siinä samassa seurassa ollut mies puolinen serkkuni sanoi, että kyllä niitä itse asiassa on. Johan jätkä alkoi kuunnella kiinnostuneena. xD
[/quote]
Alkoiko serkkusi selittämään sen toimintaperiaatetta? Sillä saa yleensä ihmiset vakuuttuneemmaksi, kuin vain mainitsemalla jonkun ominaisuuden nimeltä. Jos mietin vaikka veljeäni selittämässä tuollaisesta jollekkin kaverillemme, niin luulenpa ettei häntäkään uskottaisi, mutta jos taas minä selittäisin saman asian, niin kaveri ei epäilisi. Eli ei välttämättä liitynyt sukupuoleen, vaan saattoi liittyä siihen millaisista asioista yleensä puhut ja mistä sinulla oletataan olevan tietoa.
Onko muuten vanhakin laite? Nuo ionisaattorit muodostavat otsonia, jota käytetään esim. desinfiointii ja on myös haitallista ihmiselle.
Niin kuin raamatussa sanotaan. "Nainen on typeryys, yksinkertaisuus ja eikä mistään mitään tiedä. " Siis löytyy raamatusta T.Juha
koska mukia naisilta saa rehellisen vastauksen mihinkään?
esim. jos nainen sanoo , että rakastui miehen huumorintajuun niin mies on luultavasti kaljupää jonka käsitys huumorintajusta on muurahaisten sytyttäminen tuleen jne.
Laallallllaaabaaliibaalaaballalllaaalllaaa.
T.Tussukka
Ou jea, sain juuri niin älykkäitä ja perusteltuja vastauksia kuin ajattelinkin. Kertonee jotain tämän ajatushajatelman vahvuudesta. Menkää vain koloihinne pumppaamaan barbaraa lisää, palaan omaan onnelliseen lassukkavapaaseen arkeeni <3. Ihmettelen vain, että jäi puuttuumaan viittaukset anglosaksisiin pseudotutkimuksiin, joilla on tarkoitus todistaa koko maailmaa koskevia "biologisia" faktoja. Etsikää mulle pohjoismainen tutkimus jossa todetaan että naiset haluaa vain pariutua alphan kanssa ja im impressed. (Laasanen ei nyt valitrettavasti käy, koska kirjallisuuskatsaus jenkkiaineistosta on jenkkiaineiston referoimista).
no mitä naiset sitten haluavat kun tunnut sen tietävän?
Miehen joka kysyy naisen mielipidettä naiselta itseltään, ei kavereiltaan. Miehen, joka uskaltaa kertoa mitä itse ajattelee, eikä piiloudu outojen mukatieteellisten teorioiden taakse.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 08:37"]
esim. jos nainen sanoo , että rakastui miehen huumorintajuun niin mies on luultavasti kaljupää jonka käsitys huumorintajusta on muurahaisten sytyttäminen tuleen jne.
[/quote]
Ensinnäkin reps :))))) ja toisekseen totta.
Ehkä niitä miehiä ei kiinnostakaan tietää mitä naiset ajattelee, vaan millaiset miehet saa naisia. Ei silloin kannata kuunnella naisia vaan katsoa ympäriltään millaiset miehet niitä naisia saa...
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 08:43"]
Ou jea, sain juuri niin älykkäitä ja perusteltuja vastauksia kuin ajattelinkin. Kertonee jotain tämän ajatushajatelman vahvuudesta. Menkää vain koloihinne pumppaamaan barbaraa lisää, palaan omaan onnelliseen lassukkavapaaseen arkeeni <3. Ihmettelen vain, että jäi puuttuumaan viittaukset anglosaksisiin pseudotutkimuksiin, joilla on tarkoitus todistaa koko maailmaa koskevia "biologisia" faktoja. Etsikää mulle pohjoismainen tutkimus jossa todetaan että naiset haluaa vain pariutua alphan kanssa ja im impressed. (Laasanen ei nyt valitrettavasti käy, koska kirjallisuuskatsaus jenkkiaineistosta on jenkkiaineiston referoimista).
[/quote]
knpkwehfnäwgwägnwoårngsäölkgä'ööwelf äölqwä'ömrpnki¨q k'
T.tussukka
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 08:31"]
[/quote]
Vaihda sukupuolet päittäin ja vastauksesi on av-palsta. Mutta sehän onkin ihan eri asia?
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 15:51"]Naiset ei useinkaan uskalla sanoa totuutta, jos se totuus on vähän epämukava. He sanovat mieluummin sen mikä "kuuluu sanoa".
[/quote] kyllä mä ainakin uskallan sanoa no thanks. ei ole mullemulle epämukavaa myöntää, että komeat miehet miellyttää silmää enemmän. varallisuus ei void vähempää kiinnostaa, kunhan ei oo iilimato. mulkut (persoonasta puhuttaedsa) on nounou. ei ollu vaikeaa? mut nyt et varmaan usko mua, koska tuohan ei olis alpha.