HS: Vasemmistoliiton kannatus nousi korkeimmalle 30 vuoteen
Kommentit (13)
Kiitoksia kovasti persut ja kokkarit! Hienoa vaalityötä!
Vasemmistoliitto on ainoa puolue joka tuntuu oikeasti puhuvan oikeudenmukaisen ja terveen yhteiskunnan puolesta. Niin se vain on. Ja minä en ole koskaan heitä äänestänyt. Nyt joutuu kyllä miettimään olisiko eka kerta paikallaan.. koska miksikäs ei?
Persut omi ennen vaaleja matalapalkkaduunarit ja pienituloiset ja lupasi että näiltä ei leikata. Tekivät päinvastoin. Minua se ei yllättänyt, mutta moni meni lankaan.
Vasemmistolitto lupaa samaa, mutta toisin kuin persut, sen olemassaolo on aina perustunut näiden viiteryhmien puolustamiseen, joten se ei tule niitä pettämään. Siksi äänestän heitä.
Minuakin naurattaa kun Vasemmisto Liitto on niin naurettava puolue. Muistakaa, että valta mediat manipuloivat itse nuita kannatus mittauksia ja myös vaali tuloksia. Ei kerro kansan suosiosta vaan pienen eliitin suosiosta nämä mittaukset.
Vierailija kirjoitti:
Minuakin naurattaa kun Vasemmisto Liitto on niin naurettava puolue. Muistakaa, että valta mediat manipuloivat itse nuita kannatus mittauksia ja myös vaali tuloksia. Ei kerro kansan suosiosta vaan pienen eliitin suosiosta nämä mittaukset.
😂
Vierailija kirjoitti:
Demarit pientä sulamista, mutta edelleen melkein 24 pinnaa. Jos demarit pitää tuon ja vassit saa tämän niin alkaa olla hyvä pohja. Vihreät ja kepu mukaan ja sitten voidaan antaa kavion kuva hallitukselle perseeseen.
Missään tapauksessa Kokoomusta ei saa päästää hallitukseen. Demarien ei pidä tehdä sitä virhettä.
Kokoomus on se pahin kanto kaskessa. Jos Lindtman on niin onneton nössö että lähtee Kokoomuksen kanssa hallitukseen on se demareiden loppu. Kannatus tippuu 10 prosenttiin. Mutta jos se lähtee punamultaan ja saa Kepun kanssa riidat selviksi, ottaa vassarit ja vihreät mukaan niin sitten näyttää paremmalta. Mutta Lindtman on demarien heikoin lenkki.
Vierailija kirjoitti:
Vanha kunnon Vasemmistoliitto!
20v takaperin oli vielä aito vanhan liiton vasemmisto. Nykyään on vain valevasemmisto. Globalisteja nuoleva feikkivasemmisto.
Onko joku asiasta yllättynyt tämän hallituksen touhujen myötä? Vasemmistoliitto tulee saamaan lähes persujen 2011 verrattavan jytkyn, sanokaa mun sanoneen.
Vierailija kirjoitti:
Demarit pientä sulamista, mutta edelleen melkein 24 pinnaa. Jos demarit pitää tuon ja vassit saa tämän niin alkaa olla hyvä pohja. Vihreät ja kepu mukaan ja sitten voidaan antaa kavion kuva hallitukselle perseeseen.
Missään tapauksessa Kokoomusta ei saa päästää hallitukseen. Demarien ei pidä tehdä sitä virhettä.
Samanlaisia työhön orjuuttia noikin on. Metodit hieman erilaisia, mutta tavoite sama ihmisten kyykyttäminen kurimukseen. Ja mitään eroa ei siinäkään, että yhtä lailla nekin vastustaa ihmis- ja perusoikeuksia, mistä yhtenä esimerkkinä se, että kieltolailla kieltolain kannatus on vahvaa ja laajaa molemmissa puolueissa.
Vierailija kirjoitti:
Persut omi ennen vaaleja matalapalkkaduunarit ja pienituloiset ja lupasi että näiltä ei leikata. Tekivät päinvastoin. Minua se ei yllättänyt, mutta moni meni lankaan.
Vasemmistolitto lupaa samaa, mutta toisin kuin persut, sen olemassaolo on aina perustunut näiden viiteryhmien puolustamiseen, joten se ei tule niitä pettämään. Siksi äänestän heitä.
Vasemmistoliitto lupasi Helsingissä edullisempaa asumista. Laittoivatkin sitten satoja tuhansia euroja Palestiinaan, jossa ne ovat hyödyttäneet vain terrorismia. Ei niitä kiinnosta kukaan kotimainen viiteryhmä, vain keskiluokkainen hyvesignalointi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha kunnon Vasemmistoliitto!
20v takaperin oli vielä aito vanhan liiton vasemmisto. Nykyään on vain valevasemmisto. Globalisteja nuoleva feikkivasemmisto.
Tämä on erikoinen spinnaus teillä persuilla. Annatte "krediittiä" jollekin vanhalle vasemmistoliitolle ja ikään kuin yritätte uskotella ettei nykyinen olisi mitenkään relevantti. Teidän paskapolitiikkanne on osoittanut että nykyvassareille on iso tilaus ja kansakin on sen tajunnut. Sen sijaan teidän oikeistopopulisminne oli pelkkää höttöä ja se joutaa nyt mennä historian roskakoriin varoituksena.