Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairaseläkkeellä oleva naapuri otti taas muutaman kesämökin remontoitavaksi ja nostelee tukia

Vierailija
20.05.2026 |

Miten tää yhteiskunta kestää näitä Jarmoja jotka tekee töitä ja nostaa hyvät tuet. Kela vois palkata muutaman vakuutusetsivän katselemaan "näitä invaliideja".

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläke ei ole mikään tuki.

Vierailija
2/7 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ottkaa välittömästi yhteys rekrytointiosastomme.

- Stasi-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käräytä Kelaan. Niin minä olen tehnyt yhden vastaavanlaisen kohdalla ja selvityspyyntöhän siitä seurasi ja katkaistiin tuo laiskuuseläke. Työmarkkinatuella katkerana elelee. 😀

Vierailija
4/7 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on oikea asenne..töitä,töitä,töitä...entäs nämä yli 300000 lusmua..yhteiskunta elättää ja maksaa kaiken..

Vierailija
5/7 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käräytä Kelaan. Niin minä olen tehnyt yhden vastaavanlaisen kohdalla ja selvityspyyntöhän siitä seurasi ja katkaistiin tuo laiskuuseläke. Työmarkkinatuella katkerana elelee. 😀

Kyylä, mulkku!

Vierailija
6/7 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harvalle Kela tk-eläkkeitä makselee. Sillä ollessa saa myös tehdä ihan oikeitakin töitä. Outoa ajattelua.

Sairaseläke ei ole tuki. Se on tk-eläke, maksetaan tienatun eläkkeen mukaan.

Vierailija
7/7 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa miten tk-eläkkeellä yli 20 vuotta ollut mies on jaksanut hoitaa kolme omaa lasta ja neljä sijaislasta. Hänen vaimo on töissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme