Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tekohaukottelee?

Vierailija
10.03.2023 |

Tietääkö joku mistä johtuu, että tuttu mies tekohaukottelee kun juttelemme. Olen muista asioista ollut aistivinani että saattaisi tykätä minusta, niin voiko tuo olla yksi merkki? Vai olenko niin tylsää seuraa

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää

Vierailija
2/24 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukotus ei ole siis aito haukotus vaan sellainen lyhyt ja nopea

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten siis aina keksii tikusta asiaa ja tulee juttelemaan..

Vierailija
4/24 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän pari henkilöä jotka tota tekohaukotusta tekee, eikä ole kiinnostuksesta kyse. Mistähän johtuu, itsänikin kiinnostaa? Työpaikalla havainnut kesken juttelun.

Vierailija
5/24 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiän että kuulostaa epätoivoiselta, mutta olen siis itse ihastunut, ja ihmettelen miksi seurassani tekee monesti tuon tekohaukotuksen. Onko hermostunut tms?

Ap

Vierailija
6/24 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai pidättelee pitkästi haukottelua.

Vierailija
7/24 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa pieraista suuhusi.

Vierailija
8/24 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta tylsää, käy osoittamassa mieltään tarkoituksella jotta lopettaisit jallittamisen, ei kehtaa vain sanoa suoraan. 

Vierailija
9/24 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiiän että kuulostaa epätoivoiselta, mutta olen siis itse ihastunut, ja ihmettelen miksi seurassani tekee monesti tuon tekohaukotuksen. Onko hermostunut tms?

Ap

Oletko niin ihastunut että antaisit miehen paskantaa päällesi?

Vierailija
10/24 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei jaksa jutella tai juttu on tylsä? On käytännön mies, tyyliin nainen petiin ja muulla ei väliä? Juo viinaa? Estää pitkän haukotuksen tulon pienellä ilman haukkaamisella? On jäänyt outo tapa jostain? Oletko kysynyt mikä se tekohaukotus on ja miksi. Onko rehti mies? Väsyttää?

Vierailija
11/24 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestäsi jo huokuu, että et ole kiinnostunut hänestä, joten miksi jatkaa teeskentelyä?

Vierailija
12/24 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun usein on niin että hän tulee mun luokse. Luulisi että välttelisi jos luulee että jallitan häntä?

Ap

Vierailija
13/24 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painostava hiljaisuus? Olen huomannut omalta kohdaltani, että jos koen painostavaa hiljaisuutta, saattaa haukotuttaa, ja se tunne jää päälle vaikka ei olisi hiljaista. 🤔

Vierailija
14/24 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että se yrittää esittää rentoa sun seurassa ja luulee, että tuolla haukottelulla peittää osoittaa sen ja peittää hermostuneisuutensa. 

Vierailija
15/24 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entinen mies tekohaukotteli ja tulkitsin sen negatiiviseksi. Se tuli tilanteissa, missä tarvitsi lisäaikaa valehteluun, tekosyyn keksimiseen, vastaamisen välttylyyn, asian vaihtoon jne.

Vierailija
16/24 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesken oman puheensa siis tekee tuon tekohaukotuksen. On niin erikoinen tapa että ois kiva tietää mitä se tarkoittaa. En ole huomannut että muiden seurassa tekisi niin, vain kun olemme kahden

Ap

Vierailija
17/24 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että se yrittää esittää rentoa sun seurassa ja luulee, että tuolla haukottelulla peittää osoittaa sen ja peittää hermostuneisuutensa. 

Tätä oon itsekin miettinyt, että jos johtuisi tuosta hermostuneisuudesta, niin voisiko se sitten viitata siihen että olisi kiinnostunut minusta

Ap

Vierailija
18/24 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luihutyyppi.

Vierailija
19/24 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesken oman puheensa siis tekee tuon tekohaukotuksen. On niin erikoinen tapa että ois kiva tietää mitä se tarkoittaa. En ole huomannut että muiden seurassa tekisi niin, vain kun olemme kahden

Ap

Voi olla mt-ongelma, tai sitten haluaa osoittaa että ei ole siinä mielessä kiinnostava, todennäköisesti tämä jälkimmäinen.

Vierailija
20/24 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievittää stressiä. Jännittävä tilanne.