Nauran polttomoottoriautolla ajaville
Kommentit (34)
SiinÀhÀn naurat, ei heilauta mitenkÀÀn.
Luulen, ettĂ€ nĂ€in sut tĂ€nÀÀn bussipysĂ€killĂ€ đ
SiellÀ laturijonossa onkin hyvin aikaa höhötellÀ.
Juu naura pois. Sulla on siellÀ omaa kivaa.
MinÀ taas itken sÀhköautoja, niiden takia maksan sÀhköstÀ nyt kymmenkertaista hintaa.
No mulle se on se ja sama ettÀ nauratko vai et. Ei vaikuta mun elÀmÀÀn millÀÀn tavalla.
halvat on pojilla huvit, naureskelen teille, joo hyvÀltÀ tuntui
Nauran kun saat syövÀn kun istut sen akkusi pÀÀllÀ lihavan morsiamesi kanssa
Nauran edelleen kippurassa teille ja teidÀn sÀÀlittÀville kommenteille.
đđ€Ł
Ap
Kiva, ettÀ sinuakin naurattaa joskus itkun sijaan!
YhĂ€ nauran vaanđđ€Ł kokoajan naurattaa vaan enemmĂ€n. Dieselpenađđ€Ł poltispelleđ€Ł
siitÀhÀn oli tutkimus miten paljon sÀteilyÀ tulee kun istuu 100 kwh pÀÀllÀ
ei mitÀÀn pieniÀ annoksia
Vierailija kirjoitti:
YhĂ€ nauran vaanđđ€Ł kokoajan naurattaa vaan enemmĂ€n. Dieselpenađđ€Ł poltispelleđ€Ł
Varo! Sulla on kohta kuset housussa!
Vierailija kirjoitti:
siitÀhÀn oli tutkimus miten paljon sÀteilyÀ tulee kun istuu 100 kwh pÀÀllÀ
ei mitÀÀn pieniÀ annoksia
Ei se mitÀÀn kammasÀteilyÀ ole siinÀ sÀhkömoottorin ympÀrillÀ.
Minulla on hybridi jolla pÀÀsee vajaat 100 km sÀhköllÀ ja polttomoottorilla sitten about 700 km.
MinÀ voin nauraa sekÀ sÀhköautoilijoille ettÀ polttomoottorilla ajaville.
Hienoa, eikö vaan?
Mulla on kallein ja kaunein Polestar. MenkÀÀ romuilla pÀristelijÀt töihin.
N 45
Onpa taas turha avaus. PerheessÀ on kyllÀ kaksi sÀhkÀriÀ, mutta en minÀ silti mitenkÀÀn iloitse polttoaineiden hinnannoususta.
Sen kyllÀ huomaan, ettei nÀitÀ sÀhköautoilua dissaavia keskusteluketjuja ole ihan viime viikkona ilmaantunut. Suurin osa niissÀ toistuvista vÀitteistÀ onkin ollut ihan tÀyttÀ mielikuvitusta. Muunmuassa tuo sÀteilyjuttu.
On melko todennÀköistÀ, ettÀ jatkuessaan tÀmÀ kriisi nostaa sÀhköautojen kysyntÀÀ. Niin uusien kuin kÀytettyjen. SiinÀ mielessÀ toiset aina hyötyvÀt, toiset hÀviÀvÀt. Kukaan tuskin nykymaailmassa pystyy ennustamaan tulevaa.
Melko varmaa kuitenkin on, ettei sÀhkön hinta meillÀ ainakaan kovin radikaalisti nouse. Halpaa tuotantokapasiteettia kuitenkin rakennetaan jatkuvasti. Voihan valtio tietysti keksiÀ verottaa sÀhköautoilijoiden nyt nauttiman hintaedun pois. Se lienee todennÀköisempÀÀ, kuin polttoaineverojen laskeminen.
EntÀ hÀkÀpöntölle?