Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua kiusataan työpaikalla

Vierailija
27.11.2024 |

En saa tarpeellisia työhöni liittyviä tietoja, työtehtäviä siirretään yllättäen minulta pois jne. Mitä oikein voi tehdä? Esimies on kollegan lisäksi mukana kiusaamisessa.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipäitä. Niitä tässä maassa riittää 

Vierailija
2/52 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala katsoa muuta työpaikkaa jos voit, turha menettää terveyttään tuollaisessa paskalaitoksessa. Viimeisenä vaihtoehtona voit ottaa henkilöstöpuoleen yhteyttä, elleivät ole samassa kupletissa mukana.

t. työpsykologi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala katsoa muuta työpaikkaa jos voit, turha menettää terveyttään tuollaisessa paskalaitoksessa. Viimeisenä vaihtoehtona voit ottaa henkilöstöpuoleen yhteyttä, elleivät ole samassa kupletissa mukana.

t. työpsykologi

Kiitos viisaista sanoista. Olo on todella vaikea tämän takia. Tuntuu etten voi vaikuttaa tilanteeseen mitenkään. Jos yrität muistuttaa etteivät asiat ole menneet kuten sinulle sanotaan, sekin yritetään kääntää jotenkin sinua vastaan.

Vierailija
4/52 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. työpsykologi

Kiitos viisaista sanoista. Olo on todella vaikea tämän takia. Tuntuu etten voi vaikuttaa tilanteeseen mitenkään. Jos yrität muistuttaa etteivät asiat ole menneet kuten sinulle sanotaan, sekin yritetään kääntää jotenkin sinua vastaan.

Ensin vaikutti siltä, että kiusaajana olisi pelkästään kollega, mutta vähitellen hän on saanut myös esimiehen vedettyä mukaan kiusaamiseen.

Vierailija
5/52 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pikkujouluja tiedossa. Känni päälle ja lyöt esimiestä turpaan. Jos et saa potkuja niin kiusaaminen loppuu siihen. Menet vaan maanantaina töihin normaalisti etkä pyydä anteeksi tai selittele.

Vierailija
6/52 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet vaan niin, että sun pahinta kiusaaja, "grab 'em by the pussy"

Vierailija
7/52 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli aikoinaan samanlainen tilanne ja päädyin lopulta irtisanoutumaan ja jäämään sairauslomalle. Koin sen helpommaksi ratkaisussa siinä kohtaa, kun olin jo niin kuormittunut ja uuvuksissa, kuin alkaa selvittelemään asiaa. Jos sulla on voimavaroja tehdä asialle jotain, niin tee. Jos taas koet ettei ole, niin helpompi sitten lähteä muualle.

Vierailija
8/52 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuusulassa kiusasivat mielisairasta miestä niin puukotti hengiltä kiusaajansa työpaikan parkkipaikalla.

Vierailija
9/52 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naisvaltainen ala? Mulla samoja kokemuksia.

Vierailija
10/52 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tätä maata vaivaa? Lähde pois sieltä ap. En oikein osaa muuta neuvoa antaa. 

Vierailija
11/52 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko naisvaltainen ala? Mulla samoja kokemuksia.

Ei ole. Kiusaajat ovat miehiä.

Vierailija
12/52 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli aikoinaan samanlainen tilanne ja päädyin lopulta irtisanoutumaan ja jäämään sairauslomalle. Koin sen helpommaksi ratkaisussa siinä kohtaa, kun olin jo niin kuormittunut ja uuvuksissa, kuin alkaa selvittelemään asiaa. Jos sulla on voimavaroja tehdä asialle jotain, niin tee. Jos taas koet ettei ole, niin helpompi sitten lähteä muualle.

Esimies on todella korkeassa asemassa. En taida pystyä tekemään yhtään mitään tilanteen parantamiseksi. 

Vierailija
13/52 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuota enää kauaa tarvitse kestää. sinut on selvästi jo valittu seuraavissa yt neuvotteluissa irtisanottavaksi.

Vierailija
14/52 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kärään aina heti pomolle ja johdolle. En kattele yhtään huonoa kohtelua.

Vierailija
15/52 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kärään aina heti pomolle ja johdolle. En kattele yhtään huonoa kohtelua.

Pomo on mukana kiusaamisessa. Ja on sen verran korkeassa asemassa, ettei toimintaan ole helppo puuttua.

Vierailija
16/52 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsit toisen työn. Ainoa järkevä ratkaisu. Symppaan kyllä hieman tuota "esimiestä turpaan" -ratkaisua.

Vierailija
17/52 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. työpsykologi

Peli jota et voi voittaa.

-eri

Vierailija
18/52 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. työpsykologi

Peli jota et voi voittaa.

-eri

Tajuan sen ja siksi tuntuukin niin pahalta. 

Vierailija
19/52 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei tuota enää kauaa tarvitse kestää. sinut on selvästi jo valittu seuraavissa yt neuvotteluissa irtisanottavaksi.

Voisi oikeasti olla iso helpotus päästä koko roskasta eroon ilman pitkiä karensseja.

Vierailija
20/52 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivalta lopettaa vittuilun. Muista, että neliraajahalvantuneet eivät enää vittuilisi sinulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan