Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

15 vuoden ystävyys päättyi :(?

Vierailija
17.05.2015 |

Pyysin ystävältäni apua (hän on pyytänyt vastaavassa tilanteessa). Se ahdisti ilmeisesti ystävääni suuresti, mikä ei ollut tarkoitukseni. Nyt sain häneltä viestin, jossa hän mm. toivotti hyvää loppuelämää ja sanoi, että hänestä tuntuu kuin hyttysestä, jolta ymmärtämätön lapsi repii raajoja vain nähdäkseen, mitä tapahtuu :(

Olen aivan järkyttynyt, en edes tiedä, mitä tuohon pitäisi vastata.

Kommentit (264)

Vierailija
41/264 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:12"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 20:59"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 20:44"]

Ap valitettavasti tilanne vaikuttaa vaikealta. Miten aiot saada ystäväsi lukemaan viestisi tai vastaamaan puheluusi?

[/quote]

En tiedä. Kai voin vain toivoa parasta?

[/quote]

Minä kirjoittaisin, en soittaisi. Kirjoittaisin mahdollisimman lyhyesti ja ytimekkäästi, en lavertelisi turhia.

[/quote]

Selvä, yritän tehdä näin.

Vierailija
42/264 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:18"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:09"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:08"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 20:54"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 20:52"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 20:32"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 20:30"]

Mulle tuli kyllä tuosta ystävän lähettämästä viestistä mieleen, että ap:n ystävä ei voi nyt unohtaa jotain ikävää mitä ap on tehnyt/puhunut. Ja että asia on niin loukkaava, että toivottaa jo hyvää loppuelämää. Ei taida liittyä rahan lainaamiseen vastaus, vaikka ap on pyytänyt unohtamaan koko ikävän asian ja pyytänyt rahaa lainaksi. Mitäs ap teit?

[/quote]

Millä perusteella tämä olisi ap:n vika?

[/quote]

Aiemmin tässä ketjussa ap kuvailee viestin jonka saanut ystävältään. Sen perusteella voisi ajatella, että kyse on jostain, mitä ap pyytää unohtamaan, mutta ystävä ei pysty ja on niin loukkaantunut, että toivottaa hyvää loppuelämää.

[/quote]

No olet lukenut kyllä huonosti. Lue erityisesti viesti 117.

[/quote]

Luin kyllä jo. Siinä viestissä 117 ap vastasikin kysymykseeni ja selvitti asian. Ja sulla on nyt herne nenässä kysymykseni ja epäilyni vuoksi? Miksi? 

[/quote]

Minusta on vain typerää syytellä aina av-palstan tyyliin uhria.

[/quote]

No en ole mikään syyttelijä, ellei jää vaikutelma, että jää jotain kertomatta. Tällä palstalla kirjoittelee sellaisetkin, jotka hakee myötätuntoa ja oikeutusta omille teoilleen, vaikka olisivat toimineet itse todella inhottavasti. Mun mielestä on ihan hyvä kysyä jos on kysyttävää ja suora vastaus poistaa epäilyt. 

[/quote]

No kellekään muulle ei jäänyt tuollaista mielikuvaa...ehkä me muut osataan lukea...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/264 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:20"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 19:55"]Jos et halua pitää enää yhteyttä, ymmärrän sen ja kunnioitan päätöstäsi, vaikka se onkin minulle vaikea.

[/quote]

Miksi tuon ihmisen päätöstä pitäisi kunnioittaa? Menee matelemiseksi, ottaen huomioon, että hän on kuitenkin ollut aikamoisen törkeä itse. Jopa tuo ymmärryksen osoittaminen on outoa, kun ap ei yhtään ymmärrä, miksi näin on tapahtunut.

Miksei voi vastata niin kuin asia on, eli "en ymmärrä miksi haluat laittaa välit poikki"?

[/quote]

Ymmärsin tuon neuvon niin, että se olisi mahdollisimman sovinnollinen. Pelkään, että ystäväni saisi vääränlaisen käsityksen, jos kirjoittaisin, etten ymmärrä, miksi hän haluaa laittaa välit poikki ja luulee, että haluan riidellä asiasta. En oikein tiedä. Pitää miettiä tarkkaan, mitä kirjoittaa.

Vierailija
44/264 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:30"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:11"]

Ap, kurja tilanne. :( Onko mitenkään mahdollista, että ystävääsi vaivaa oikeasti jokin muu asia ja tämä lainaamisasia oli vain piste i:n päälle, vaikka ei yksistään olisikaan ratkaiseva asia? Itse olen joskus kilahtanut pienestä, ehkä yllättävästäkin asiasta, koska olen antanut ärsytyksen kasaantua vuosien varrella. Lopulta en vain kestänyt tiettyä vastavuorottomuutta. Miten sanoa, kun jokin vaivaa, mutta kuitenkin sietää sitä, että meissä kaikissa on jotain ärsyttävää, eikä natkuttaa kaikesta - siinäpä ainakin minulle tasapainoiltavaa.

Yritä selvittää tilanne jotenkin, ystäväsi käytös on kummallista. Ansaitset selityksen. Tsemppiä!

[/quote]

Kiitos viestistä. Kurjinta itseni kannalta tässä tilanteessa on se, että uskouduin hyvin vaikeassa tilanteessa ja reaktio oli tämä. Tuntuu kuin olisin saanut jääkylmää vettä niskaan. Olen aina pitänyt meidän suhdettamme vastavuoroisena ja yleensä ystäväni onkin soittanut minulle puheluja, joissa hän on vuodattanut surujaan ja pyytänyt neuvoja. Itse en ole koskaan pitänyt näitä yhteydenottoja rasitteena.

[/quote]

Oletko sinä koskaan aiemmin ollut se, joka on vuodattanut surujaan ja pyytänyt neuvoja, vai ainako noinpäin?

Vierailija
45/264 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulle joku kaveri toivottaisi hyvää loppuelämää en vastaisi yhtään mitään tai korkeintaan "kiitos ihan sitä samaa sullekin". Kaverisi viesti ei ollut mun mielestä tervepäisen kirjoittama. Parempi pysyä kaukana ja kiva kun se on nyt sulle helppoakin tuollaisen viestin jälkeen. Problem solved. Nyt pitää vain keksiä mistä saat rahaa.

Vierailija
46/264 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:24"]

Mitäpä luulet, oiskohan mies taustalla manipuloimassa ystävääsi.... Hän kerran sanoi sinulle puhelimessa että kysyy mieheltä. Mies on sanonut ei, ehdottomasti ei! Voi olla ettei mies tiedä että olit lainannut ystävälle rahaa. Hän tarkoittaa hyttysen raajojen repimisellä just sitä että pakkoko sun on siitä puhua että lainasit sillon joskus. Ei puhu suoraan rahasta kun mies kyttää vieressä ja sanelee mitä kirjoitat. Näin ei miehellekkään paljastu että on lainannut sinulta (maksanut vaikka jotain pelivelkojaan tms. 4000e). Myös tuo kommentti exä:stä kuulostaa tyypillisen naisen alistajan-kommentilta, eihän miehissä oo vikaa.... Eli olen aika satavarma että, ystäväsi mies sanelee ja määräilee taustalla, ja ystäväsi uskoo (joutuu uskomaan). Eihän tuossa muuten ole mitään järkeä. Ellei ystäväsi ole menettänyt järkeä.

[/quote]

On mahdollista, että ystäväni miehellä on vaikutusta. En pidä häntä alistajana, mutta ylisuojelevana kylläkin.

Vierailija
47/264 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo viesti oikein ole sen tyyppinen, että arvaisi sen olevan vastine rahanlainaamispyyntöön. Erittäin outo. Joko takana on jotain muutakin tai kaveri alkaa olla vähän sekaisin.

Itse tuollaiseen olisin ehkä vastannut jotain tyyliin "Kiitos kun avasit viestilläsi historiaamme ystävinä. Uskoin ja luotin sinuun, autoin sinua hädässä tarvitessasi. Jos rahanlainaaminen ei minulle päin olisi onnistunut, pelkkä ei olisi riittänyt. Päätit kuitenkin yrittää loukata mahdollisimman verisellä tavalla, syynä pelkkä raha. Hyvä tietää, että koko tämä pitkä ystävyytemme ei ole merkinnyt sinulle yhtään mitään."

Vierailija
48/264 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:39"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:30"]

Ap, kurja tilanne. :( Onko mitenkään mahdollista, että ystävääsi vaivaa oikeasti jokin muu asia ja tämä lainaamisasia oli vain piste i:n päälle, vaikka ei yksistään olisikaan ratkaiseva asia? Itse olen joskus kilahtanut pienestä, ehkä yllättävästäkin asiasta, koska olen antanut ärsytyksen kasaantua vuosien varrella. Lopulta en vain kestänyt tiettyä vastavuorottomuutta. Miten sanoa, kun jokin vaivaa, mutta kuitenkin sietää sitä, että meissä kaikissa on jotain ärsyttävää, eikä natkuttaa kaikesta - siinäpä ainakin minulle tasapainoiltavaa.

Yritä selvittää tilanne jotenkin, ystäväsi käytös on kummallista. Ansaitset selityksen. Tsemppiä!

[/quote]

Kiitos viestistä. Kurjinta itseni kannalta tässä tilanteessa on se, että uskouduin hyvin vaikeassa tilanteessa ja reaktio oli tämä. Tuntuu kuin olisin saanut jääkylmää vettä niskaan. Olen aina pitänyt meidän suhdettamme vastavuoroisena ja yleensä ystäväni onkin soittanut minulle puheluja, joissa hän on vuodattanut surujaan ja pyytänyt neuvoja. Itse en ole koskaan pitänyt näitä yhteydenottoja rasitteena.

[/quote]

Oletko sinä koskaan aiemmin ollut se, joka on vuodattanut surujaan ja pyytänyt neuvoja, vai ainako noinpäin?

[/quote]

Olenhan minäkin kertonut jotain aiemminkin (hän on mm. ainoa joka tietää erittäin hankalasta tilanteesta mieheni kanssa), mutta kyllä paino on ollut kuuntelemisessa. Se ei ole koskaan haitannut minua.

Vierailija
49/264 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laittaisi itse viestiä, vaan soittaisin.

Kysyisin suoraan, mitä ystävä viestillä tarkoittaa. Siis tuolla ötökkä -vertauksella ja mieheesi liittyvällä kommentilla. Lisäksi kysyisin suoraan, että miksi haluaa katkaista välit.

Hyvien ystävien kesken ei viestitellä näin tärkeistä asioista. Tähän liittyen kysyisin myös, että miksi ystäväsi ei puhelimessa sanonut mitään em. asioita, vaan viestissä (joka oli siis ristiriidassa puehlun suhteen).

Tietenkin kysyisin myös, miksi haluaa katkaista välit.

Ikävä keskustelu ehkä tiedossa, mutta parempi selvittää asiat kerralla kuin mahdollisesti viestitellä ees-taas. Viestieistä saa helposti väärän käsityksen.

Vierailija
50/264 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap, ihan kamala viesti ystävältäsi! Oli syy mikä tahansa, niin 15 vuoden ystävyyttä EI lopeteta tuollaisella viestillä, jossa ei edes kerrota, mitä toinen on tehnyt väärin! Vastaisin näin:

"Olen todella yllättynyt, järkyttynyt ja surullinen viestistäsi. Haluatko todella katkaista välit? En voi sinua estää, mutta olet kyllä kunnon selityksen velkaa. Kerro toki, miten olen sinua loukannut, jotta voin ymmärtää, miksi näin kävi."

Vierailija
51/264 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:34"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:30"]

[/quote]

[/quote]

Jäi sanomatt, että tiedän ystäväni olevan stressaantunut omien ja äitinsä terveysongelmien vuoksi jne. mutta hän olisi suoraan voinut sanoa puhelimessa, ettei jaksa miettiä asiaa.
[/quote] Kuinka vanhoja oikein olette kun noin kovin sairaita olette? >60?

Vierailija
52/264 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 19:49"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 19:46"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 19:31"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 19:13"]

Minusta kaikkein oudoimmalta tässä kuulostaa se että olet ollut ystävä jonkun kanssa 15 vuotta mutta et uskalla soittaa hänelle ja kysyä mitä viesti tarkoitti ja miksi ajattelee niin.. 

[/quote]

Viesti oli suoraan sanoen niin järkyttävä, että en tiedä, miten toimisin. Tunnen olevani kuin halvaantunut. En uskalla laittaa viestiä tänne sana sanalta (enkä tiedä, onko se sopivaakaan), mutta tässä viestin pääkohdat:

Hei X, unohtaminen ei ole vaihtoehto kaiken edellä kerrotun jälkeen (hän on aikaisemmin kirjoittanut, kuinka asia on raskas ja stressannut häntä). Olen pahoillani, odotin kuulevani nämä sanat sinulta. Olen erittäin pahoilani, että näin kävi. Sitten ystäväni vertaa itseänsä hyttyseen, jolta ymmärtämätön lapsi repii raajoja vain nähdäkseen, mitä tapahtuu. Lopulta kun leikki ei ole enää jännää, hyttynen heitetään pois ja pyydetään unohtamaan koko juttu. Ystäväni sanoo, että hänestä on tuntunut tältä siitä lähtien kun soitin (en voi ollenkaan ymmärtää, hän sanoi täysin päinvastaista puhelimessa). Lopuksi hän toteaa, ettei halua enempää tätä elämäänsä ja luuli minun ymmärtävän asian. Ystäväni myös sanoo, että luulee ymmärtävänsä ensimmäistä kertaa, miltä y:stä (todennäköinen tuleva ex-mieheni) tuntuu. Sitten hän toivottaa minulle hyvää loppuelämää.

Tämän viestin perusteella tunnen itseni aivan kamalaksi ihmiseksi. Koska minunkin elämäntilanteeni on erittäin stressaava, en ole varma, pystynkö ottamaan yhteyttä ystävääni. Entä jos kuulen jotain vielä pahempaa?

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Omituisinta on tuo kohta "en halua tätä enää elämääni". Mitä? Jos hän ei halua keskustella rahanlainauksesta (mikä olisi kyllä tekopyhää sillä hän on itse lainannut APltä) niin olisi sanonut.

Vierailija
53/264 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tuossa jäi nyt paljon perustelematta. Sano, ettei rahan lainaamisella ole väliä mutta haluat tietää mitä muu tarkoitti. Sen jälkeen saat toivottavasti itsekin rauhan asian suhteen.

Vierailija
54/264 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:56"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:34"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:30"] [quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:11"] Ap, kurja tilanne. :( Onko mitenkään mahdollista, että ystävääsi vaivaa oikeasti jokin muu asia ja tämä lainaamisasia oli vain piste i:n päälle, vaikka ei yksistään olisikaan ratkaiseva asia? Itse olen joskus kilahtanut pienestä, ehkä yllättävästäkin asiasta, koska olen antanut ärsytyksen kasaantua vuosien varrella. Lopulta en vain kestänyt tiettyä vastavuorottomuutta. Miten sanoa, kun jokin vaivaa, mutta kuitenkin sietää sitä, että meissä kaikissa on jotain ärsyttävää, eikä natkuttaa kaikesta - siinäpä ainakin minulle tasapainoiltavaa. Yritä selvittää tilanne jotenkin, ystäväsi käytös on kummallista. Ansaitset selityksen. Tsemppiä! [/quote] Kiitos viestistä. Kurjinta itseni kannalta tässä tilanteessa on se, että uskouduin hyvin vaikeassa tilanteessa ja reaktio oli tämä. Tuntuu kuin olisin saanut jääkylmää vettä niskaan. Olen aina pitänyt meidän suhdettamme vastavuoroisena ja yleensä ystäväni onkin soittanut minulle puheluja, joissa hän on vuodattanut surujaan ja pyytänyt neuvoja. Itse en ole koskaan pitänyt näitä yhteydenottoja rasitteena. [/quote] Jäi sanomatt, että tiedän ystäväni olevan stressaantunut omien ja äitinsä terveysongelmien vuoksi jne. mutta hän olisi suoraan voinut sanoa puhelimessa, ettei jaksa miettiä asiaa. [/quote] Kuinka vanhoja oikein olette kun noin kovin sairaita olette? >60?

[/quote]

Oletpa ilkeä. Kyllä nuoretkin voivat olla sairaita.

Vierailija
55/264 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:39"]

Jos mulle joku kaveri toivottaisi hyvää loppuelämää en vastaisi yhtään mitään tai korkeintaan "kiitos ihan sitä samaa sullekin". Kaverisi viesti ei ollut mun mielestä tervepäisen kirjoittama. Parempi pysyä kaukana ja kiva kun se on nyt sulle helppoakin tuollaisen viestin jälkeen. Problem solved. Nyt pitää vain keksiä mistä saat rahaa.

[/quote]

Kiitos. Kumpa osaisi itsekin suhtautua asiaan samalla tavalla. Rahaneuvoja otetaan vastaan ;)

Vierailija
56/264 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:45"]

Ei tuo viesti oikein ole sen tyyppinen, että arvaisi sen olevan vastine rahanlainaamispyyntöön. Erittäin outo. Joko takana on jotain muutakin tai kaveri alkaa olla vähän sekaisin.

Itse tuollaiseen olisin ehkä vastannut jotain tyyliin "Kiitos kun avasit viestilläsi historiaamme ystävinä. Uskoin ja luotin sinuun, autoin sinua hädässä tarvitessasi. Jos rahanlainaaminen ei minulle päin olisi onnistunut, pelkkä ei olisi riittänyt. Päätit kuitenkin yrittää loukata mahdollisimman verisellä tavalla, syynä pelkkä raha. Hyvä tietää, että koko tämä pitkä ystävyytemme ei ole merkinnyt sinulle yhtään mitään."

[/quote]

Kiitos vastauksesta. Kieltämättä itsekin ajattelin ensin jotain tuon tyyppistä vastinetta. Haluaisin kuitenkin kaikesta huolimatta, että ystävyytemme jatkuisi. Taidan olla liian kiltti.

Vierailija
57/264 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:56"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:34"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:30"] [quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:11"] Ap, kurja tilanne. :( Onko mitenkään mahdollista, että ystävääsi vaivaa oikeasti jokin muu asia ja tämä lainaamisasia oli vain piste i:n päälle, vaikka ei yksistään olisikaan ratkaiseva asia? Itse olen joskus kilahtanut pienestä, ehkä yllättävästäkin asiasta, koska olen antanut ärsytyksen kasaantua vuosien varrella. Lopulta en vain kestänyt tiettyä vastavuorottomuutta. Miten sanoa, kun jokin vaivaa, mutta kuitenkin sietää sitä, että meissä kaikissa on jotain ärsyttävää, eikä natkuttaa kaikesta - siinäpä ainakin minulle tasapainoiltavaa. Yritä selvittää tilanne jotenkin, ystäväsi käytös on kummallista. Ansaitset selityksen. Tsemppiä! [/quote] Kiitos viestistä. Kurjinta itseni kannalta tässä tilanteessa on se, että uskouduin hyvin vaikeassa tilanteessa ja reaktio oli tämä. Tuntuu kuin olisin saanut jääkylmää vettä niskaan. Olen aina pitänyt meidän suhdettamme vastavuoroisena ja yleensä ystäväni onkin soittanut minulle puheluja, joissa hän on vuodattanut surujaan ja pyytänyt neuvoja. Itse en ole koskaan pitänyt näitä yhteydenottoja rasitteena. [/quote] Jäi sanomatt, että tiedän ystäväni olevan stressaantunut omien ja äitinsä terveysongelmien vuoksi jne. mutta hän olisi suoraan voinut sanoa puhelimessa, ettei jaksa miettiä asiaa. [/quote] Kuinka vanhoja oikein olette kun noin kovin sairaita olette? >60?

[/quote]

Oletpa ilkeä. Kyllä nuoretkin voivat olla sairaita.
[/quote] No joo mutta kovin on vaivainen ystäväpari tämä. Ja tuolla ap:n ystävällä vielä selvästi mt-ongelmaa pahemman kerran. Psykoosi voisi jopa olla kun syyttelee ap:ta.

Vierailija
58/264 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:47"]

En laittaisi itse viestiä, vaan soittaisin.

Kysyisin suoraan, mitä ystävä viestillä tarkoittaa. Siis tuolla ötökkä -vertauksella ja mieheesi liittyvällä kommentilla. Lisäksi kysyisin suoraan, että miksi haluaa katkaista välit.

Hyvien ystävien kesken ei viestitellä näin tärkeistä asioista. Tähän liittyen kysyisin myös, että miksi ystäväsi ei puhelimessa sanonut mitään em. asioita, vaan viestissä (joka oli siis ristiriidassa puehlun suhteen).

Tietenkin kysyisin myös, miksi haluaa katkaista välit.

Ikävä keskustelu ehkä tiedossa, mutta parempi selvittää asiat kerralla kuin mahdollisesti viestitellä ees-taas. Viestieistä saa helposti väärän käsityksen.

[/quote]

Kiitos viestistäsi. Olet kyllä siinä oikeassa, että viesteissä sekaannuksen vaara on suurempi ja ne täytyy muotoilla huolellisesti. Yritän miettiä sanomiasi asioita. 

Vierailija
59/264 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:51"]

Voi ap, ihan kamala viesti ystävältäsi! Oli syy mikä tahansa, niin 15 vuoden ystävyyttä EI lopeteta tuollaisella viestillä, jossa ei edes kerrota, mitä toinen on tehnyt väärin! Vastaisin näin: "Olen todella yllättynyt, järkyttynyt ja surullinen viestistäsi. Haluatko todella katkaista välit? En voi sinua estää, mutta olet kyllä kunnon selityksen velkaa. Kerro toki, miten olen sinua loukannut, jotta voin ymmärtää, miksi näin kävi."

[/quote]

Kiitos viestistä ja myötätunnosta. Viestiehdotuksesi vaikuttaa hyvältä, mietin asiaa.

Vierailija
60/264 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:56"]

[/quote]

En halua kertoa  tarkkaan, kuinka vanhoja olemme, mutta sen verran voin sanoa, että olemme molemmat alle 40-vuotiaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän