15 vuoden ystävyys päättyi :(?
Pyysin ystävältäni apua (hän on pyytänyt vastaavassa tilanteessa). Se ahdisti ilmeisesti ystävääni suuresti, mikä ei ollut tarkoitukseni. Nyt sain häneltä viestin, jossa hän mm. toivotti hyvää loppuelämää ja sanoi, että hänestä tuntuu kuin hyttysestä, jolta ymmärtämätön lapsi repii raajoja vain nähdäkseen, mitä tapahtuu :(
Olen aivan järkyttynyt, en edes tiedä, mitä tuohon pitäisi vastata.
Kommentit (264)
Mikäli kyse on todella noin pitkästä ja hyvästä ystävyydestä, minä marssisin soittamaan ovikelloa. Kysyisin suoraan mikä on oikeasti homman nimi. Ei se arvailemalla muuksi muutu.
Mutta tarkoitin onko ollut jotain muuta mistä olisi voinut pahottaa mielensä?
Mun ystävä veti aina itsestään syyt pois ja lopulta en enää jaksanut turhia raivonpuuskia mulle. Se stoppi voi sit tulla milloin vaan.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 10:03"]
Mutta tarkoitin onko ollut jotain muuta mistä olisi voinut pahottaa mielensä?
Mun ystävä veti aina itsestään syyt pois ja lopulta en enää jaksanut turhia raivonpuuskia mulle. Se stoppi voi sit tulla milloin vaan.
[/quote]
Eikö nyt vika vain yksinkertaisesti voi olla ap:n kaverissa? Ainakaan mikään viesteissä ei osoita päinvastaista.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 09:08"]
Itse laitoin välit poikki entiseen hyvään ystävään. Selititn kyllä tuhat kertaa miksi. Hän ei sitä ymmärtänyt ja pitää varmaan minua kauheana. Hän oli aina hirveän kiva ennen, avulias ja ystävällinen, vuosien myötä alkoi olla mustasukkainen, ketään kaveria en olisi saanut nähdä, kaikki oli häneltä pois, laski aikoja mitä kenenkin kanssa, alkoi purkamaan minuun kiukkua, jota muut aiheutti, kaikkien edessäkin raivosi ja huusi syyttä minulle, autoin vielä silloinkin kun sairastui, mutta lopulta masennuin itse ja hän vähätteli oloani, silloin päätin että antaa ko. ihmisen olla. Omasta mielestään hän on kiva ja kiltti ja minä olen vääryyttä tehnyt. Eli voiko olla jostain sellaisesta kyse?
[/quote]
Eli kumpaa nyt tarkoitat? Vihjaatko, että AP käyttäytyy niin kuin sun kaveri vai käyttäytyykö AP:n ystävä niin kuin sun kaveri?