Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksi asia naisissa ärsyttää ja se tekee niistä elukoita

Vierailija
17.05.2015 |

On se, että naiset ovat luonnostaan hypergamisia. Naiset haluavat aina joukon parhaimman miehen ja halveksivat heikkoja miehiä. Olen todistanut asian monta kertaa, esimerkiksi huoneessa jossa on vähän naisia ja paljon miehiä. Niin ne naiset kiinnostuvat huoneen parhaimmista miehistä, kuka on sen huoneen komein ja korkeastatuksisin mies on se josta nainen kiinnostuu. 

Evoluutio on siis jättänyt jälkensä naisten parinvalintaan. No mitä asialle sitten voi tehdä? En minä tiedä. Olen vain todennut tämän, jonka moni muukin mies on todennut että 95% naisista haluaa aina paremman miehen ja mahdollsiimman parhaan miehen. Ei siitä kai voi naisiakaan syyttää? Jos olisin itse nainen niin tekisin varmasti ihan samalla tavalla, eli katsoisin vain niitä parhaimpia miehiä.

Kommentit (200)

Vierailija
81/200 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 21:18"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 21:10"]

En jaksa näitä alfa- ja betamiesjuttuja. Oikeesti, jos teidän ajattelu on tuolla tasolla, ei ihme jos ei naiset tykkää.

[/quote]

Eikä näitä "alfa-naaraiden" perusteettomia kommentteja jaksa myöskään, joita kiinnostaa enemmän cosmopolitanin kevään muotivinkit ja salatut elämät/kauniit ja rohkeat, miesten ulkonäkö, kuin se että mm. USA on tappanut viimeisen 15v aikana n. 4.5 miljoonaa syytöntä ihmistä sodilla jotka aloitettu valheilla.

[/quote]

Älä yleistä naisia tuolla tavoin, siinä se sun ongelma. Enempää tuohon ei viitsikään vastata, kertoi kaiken sun "ongelmista".

Vierailija
82/200 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 21:22"]

En jaksa näitä alfa- ja betamiesjuttuja. Oikeesti, jos teidän ajattelu on tuolla tasolla, ei ihme jos ei naiset tykkää.

[/quote]

Eikä näitä "alfa-naaraiden" perusteettomia kommentteja jaksa myöskään, joita kiinnostaa enemmän cosmopolitanin kevään muotivinkit ja salatut elämät/kauniit ja rohkeat, miesten ulkonäkö, kuin se että mm. USA on tappanut viimeisen 15v aikana n. 4.5 miljoonaa syytöntä ihmistä sodilla jotka aloitettu valheilla.

[/quote]

Mitä vittua nyt? Et tosissasu juuri sanonut noin..... Minua kiinnostaa kevään muotivinkit, salatut elämät, miesten ulkonäkö ja silti luen uutisia, seuraan politiikkaa ja olen lähdekriittinen. Taisi kolahtaa alfauros?

[/quote]

Ei kolahtanut lainkaan, itseä kiinnostaa politiikka ja tuo mainitsemasi lähdekriittinen on arvostettavaa, moni väittää näin, mutta ei sitä ole, suomen ulkomaan uutisista lähes kaikki on Reuters-AFP sensuroimia ja länsimieliseksi muutettu, itää demonisoiden, STT saa ainoastaan kääntää saamansa uutiset suomeksi, se ei saa turvallisuus-sopimusten takia(miksi näitäkin on pitänyt sopia ?) muokata uutisten sisältöä millään tavalla rangaistusten uhalla.

Jos olet sitä mieltä että Venäjä on maailman turvallisuuden suurin uhka ja USA sen suurin pelastaja, lähdekriittisyytesi on samaa tasoa salattujen elämien kanssa ja vain muoti se loppupelissä kiinnostaa. Se että lukee ja seuraa uutisia ei tarkoita että ymmärtäisi mitä ne maailmanlaajuisesti tarkoittaa. Taisi kolahtaa ? 

Itse en seuraa muotia lainkaan, vaihtanut tyylini, ja laihduttanut yli 30kg, jotta pinnalliset naiset eivät lähestyisi, kaipaan aitoa naista. Tällä hetkelle itseltä löytyy seksisuhde upeaan naiseen joka halusi alkaa seurustelun kanssani, tähän en kuitenkaan suostunut, ja hän aloitti seurustelun toisen miehen kanssa. Hän käy luonani edelleen viikottain. Mikä vain todistaa että parempi pysyä sinkkuna koska naiset ovat niin petollisia, ja saa sitä seksiä vaikkei sitä edes etsisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/200 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 21:37"]

[/quote]

[/quote]

Mitä vittua nyt? Et tosissasu juuri sanonut noin..... Minua kiinnostaa kevään muotivinkit, salatut elämät, miesten ulkonäkö ja silti luen uutisia, seuraan politiikkaa ja olen lähdekriittinen. Taisi kolahtaa alfauros?

[/quote]

Ei kolahtanut lainkaan, itseä kiinnostaa politiikka ja tuo mainitsemasi lähdekriittinen on arvostettavaa, moni väittää näin, mutta ei sitä ole, suomen ulkomaan uutisista lähes kaikki on Reuters-AFP sensuroimia ja länsimieliseksi muutettu, itää demonisoiden, STT saa ainoastaan kääntää saamansa uutiset suomeksi, se ei saa turvallisuus-sopimusten takia(miksi näitäkin on pitänyt sopia ?) muokata uutisten sisältöä millään tavalla rangaistusten uhalla.

Jos olet sitä mieltä että Venäjä on maailman turvallisuuden suurin uhka ja USA sen suurin pelastaja, lähdekriittisyytesi on samaa tasoa salattujen elämien kanssa ja vain muoti se loppupelissä kiinnostaa. Se että lukee ja seuraa uutisia ei tarkoita että ymmärtäisi mitä ne maailmanlaajuisesti tarkoittaa. Taisi kolahtaa ? 

Itse en seuraa muotia lainkaan, vaihtanut tyylini, ja laihduttanut yli 30kg, jotta pinnalliset naiset eivät lähestyisi, kaipaan aitoa naista. Tällä hetkelle itseltä löytyy seksisuhde upeaan naiseen joka halusi alkaa seurustelun kanssani, tähän en kuitenkaan suostunut, ja hän aloitti seurustelun toisen miehen kanssa. Hän käy luonani edelleen viikottain. Mikä vain todistaa että parempi pysyä sinkkuna koska naiset ovat niin petollisia, ja saa sitä seksiä vaikkei sitä edes etsisi.

[/quote]

Kiitos tiedoistasi, kai? Minulla on kuitenkin sen verran hyvä luottamus, ainakin vielä, Suomen mediaan, että uskon suurinpiirtein sitä faktatietoa, mitä yle ja hs ja taloussanomat jne. valtalehdet antaa, olen siis melko varovainen noiden salaisempien lähteiden kanssa. Ja en tiedä kumpi on suurempi uhka, venäjä vai usa, mutta kuulostat idiootilta kun laitat ajatuksia toisen päähän, koska mitä sinä tiedät minun tiedoistani.

Minua kiinnostaa seurata muotia ja katsoa tyhjentäviä ohjelmia. Saan mielihyvää kun voin katsoa peiliin ja todeta olevani kaunis. Minulla on silti tällä hektellä komea miesystävä, mutta tiesitkö, että aina omasta itsestään huolehtiminen ja hyvä geeniperimä ei tarkoita pinnallisuutta?

En kieltämättä ihmettele, jos karkotat naiset luotasi, minäkin olisin jo varmaan poistunut luotasi. Onneksi saat seksisi.

Vierailija
84/200 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 21:50"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kiitos tiedoistasi, kai? Minulla on kuitenkin sen verran hyvä luottamus, ainakin vielä, Suomen mediaan, että uskon suurinpiirtein sitä faktatietoa, mitä yle ja hs ja taloussanomat jne. valtalehdet antaa, olen siis melko varovainen noiden salaisempien lähteiden kanssa. Ja en tiedä kumpi on suurempi uhka, venäjä vai usa, mutta kuulostat idiootilta kun laitat ajatuksia toisen päähän, koska mitä sinä tiedät minun tiedoistani.

Minua kiinnostaa seurata muotia ja katsoa tyhjentäviä ohjelmia. Saan mielihyvää kun voin katsoa peiliin ja todeta olevani kaunis. Minulla on silti tällä hektellä komea miesystävä, mutta tiesitkö, että aina omasta itsestään huolehtiminen ja hyvä geeniperimä ei tarkoita pinnallisuutta?

En kieltämättä ihmettele, jos karkotat naiset luotasi, minäkin olisin jo varmaan poistunut luotasi. Onneksi saat seksisi.

[/quote]

Kannattaa tästä lähtien seurata "valtamedian" etenkin ulkomaanuutisten osalta, jokaista AFP-Reuters-STT lähteeseen viittaavaa uutista, että onko mitenkään mahdollista että uutisointi on Venäjää demonisoivaa/pelottelua/NATO myönteistä, sitä se on ollut erittäin vahvasti 2010 jälkeen kun sovittiin Israelin kanssa turvallisuus-sopimus, mihin liitettiin yksityiskohtia + median sensuroinnin mahdollistava lisäys 2012. STT ei saa julkaista Israelista uutista mikä ajaisi Israelin huonoon valoon, jos on uutisoitava, niin uutinen on muotoiltava Israelin eduksi, ja kaikki uutiset israelista tulee lähes poikkeuksetta AFP-Reuters akselilta STT ainoastaan suomentaen uutisen.

Joten lähdekriittisyytesi ei siis pitänyt paikkansa koska luotat suomen mediaan joka on jo turvallisuus sopimuksilla tehty määrätietoisesti itää demonisoivaksi ja NATO:a ylistäväksi mediaksi, ilman oikeutta kertoa toisten näkökantaa.

"Saan mielihyvää kun voin katsoa peiliin ja todeta olevani kaunis. Minulla on silti tällä hektellä komea miesystävä, mutta tiesitkö, että aina omasta itsestään huolehtiminen ja hyvä geeniperimä ei tarkoita pinnallisuutta?"

Kyllä tuo pätkä kertoi erittäin selkeästi että pinnallisuus on suhteessanne erittäin tärkeää, kokeile katseleeko miehesi sinua jos lihoat +30kg vuoden aikana ja lopetat meikkaamisen, rakkaus katoaa ja vaihdetaan heti toiseen jos tilaisuus "paremmasta" tulee vastaan. Perus settiä, been there seen that.

Vierailija
85/200 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 22:07"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 21:50"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kannattaa tästä lähtien seurata "valtamedian" etenkin ulkomaanuutisten osalta, jokaista AFP-Reuters-STT lähteeseen viittaavaa uutista, että onko mitenkään mahdollista että uutisointi on Venäjää demonisoivaa/pelottelua/NATO myönteistä, sitä se on ollut erittäin vahvasti 2010 jälkeen kun sovittiin Israelin kanssa turvallisuus-sopimus, mihin liitettiin yksityiskohtia + median sensuroinnin mahdollistava lisäys 2012. STT ei saa julkaista Israelista uutista mikä ajaisi Israelin huonoon valoon, jos on uutisoitava, niin uutinen on muotoiltava Israelin eduksi, ja kaikki uutiset israelista tulee lähes poikkeuksetta AFP-Reuters akselilta STT ainoastaan suomentaen uutisen.

Joten lähdekriittisyytesi ei siis pitänyt paikkansa koska luotat suomen mediaan joka on jo turvallisuus sopimuksilla tehty määrätietoisesti itää demonisoivaksi ja NATO:a ylistäväksi mediaksi, ilman oikeutta kertoa toisten näkökantaa.

"Saan mielihyvää kun voin katsoa peiliin ja todeta olevani kaunis. Minulla on silti tällä hektellä komea miesystävä, mutta tiesitkö, että aina omasta itsestään huolehtiminen ja hyvä geeniperimä ei tarkoita pinnallisuutta?"

Kyllä tuo pätkä kertoi erittäin selkeästi että pinnallisuus on suhteessanne erittäin tärkeää, kokeile katseleeko miehesi sinua jos lihoat +30kg vuoden aikana ja lopetat meikkaamisen, rakkaus katoaa ja vaihdetaan heti toiseen jos tilaisuus "paremmasta" tulee vastaan. Perus settiä, been there seen that.

[/quote]

En meikkaa ja olen jo lievästi ylipainoinen. Olen kuitenkin pidetty ihminen ihan yleisesti, niin kuin moni muukin. Jos sinä pidät samanlaista tuttavillesi, niin et varmasti ole miellyttävä persoona. Minua ärsyttää mielipiteesi, että voi olla joko epähygieeninen fiksu luolamörkö tai sitten pinnallinen ja kaunis. Miksi ei voi olla kaunis ja fiksu? Onko se sinulle mahdoton yhtälö?

Touhusi kuulostaa jo lievästi vainoharhaiselta, mutta osaan ajatella ja muodostaa mielipiteeni itse ja jos yle tekisi uutisen, jossa kannateltaisiin natoon, niin kyllä minä siltikin muodostan mielipiteeni itse. Tällä hetkellä sanoisin ei natolle ja pidän itänaapuria ja jenkkejä yhtä pahoina. Kuitenkin suomen media on yksi maailman luotettavimmista, koska suomessa ei ole samanlaista propagandaa kuin vaikkapa ylistämässäsi venäjän maassa.

Vierailija
86/200 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen kuullut vastaavaa "helvetin hyvä tyyppi" kommentteja erilaisissa muodoissa, naisystävät kehuneet komeaksi, luotettavaksi, kerran läheisin naisystäväni jopa kertoi rakastavansa minua, sanoin rakastavani myös mutta ystävänä, eikä mennyt montaa kuukautta niin hän alkoi seurustelemaan yli 5v sinkkuuden jälkeen.

"Minua ärsyttää mielipiteesi, että voi olla joko epähygieeninen fiksu luolamörkö tai sitten pinnallinen ja kaunis. Miksi ei voi olla kaunis ja fiksu? Onko se sinulle mahdoton yhtälö?"

Ei se todellakaan ole mahdoton, itsekin olen siitä täydellinen esimerkki siitä. Mutta olen elämäntilanteeseeni muuten täysin tyytyväinen mutta naisista keitä itse lähestynyt ovat olleet lähes poikkeuksetta agressiivisia. Kokemukseni kautta vuosien saatossa päätynyt siihen etten tuhlaa aikaani enää sen "oikean" etsimiseen, kerta tullut kerta toisensa jälkeen petetyksi. Seksin ja läheisyys suhteet pidän erillään, kunnes viriiliys taso putoaa ajan myötä, ehkä joskus voisi vielä naisen kanssa yhteiseloa kokeilla, mutta tähän mennessä kokenut niin paljon aggressiota tuntemattomilta naisilta, ja exien välinpitämättömyyttä + valheita liikaa että usko parisuhteeseen on mennyttä.

Viimeisimmän parisuhteen jälkeen olin niin rakastunut että yritin itsemurhaa, koska hän ei voinut kertoa syytä suhteen lopettamiselle, ja kohteli minua suhteen jälkeen kuin en olisi olemassa, vaikka oli juuri ennen suhteen lopettamista kertonut kuinka "rakastan sinua enemmän kuin mitään muuta, meidän lapsemme tulee olemaan kauniita, muutetaanko kohta yhteen?", ja seuraavat sanat olivatkin - "tää on ohi, et edes yrittänyt" ovet paukkuen ja itkien pois. 

Miksi naisen pitää jauhaa tuollaista tunteellista paskaa, ensin antaa näkymän yhteisestä tulevaisuudesta ja parin päivän jälkeen, seuraavat sanat hänen suustaan kaataa sen kuin kortti talon suhteen päättämisellä ?

Tähän en ole vieläkään saanut vastausta, mitä noina päivänä tapahtui, ja se on raastanut sydäntäni pitkään, mitä tapahtui että "täydellinen" muuttui "turhaksi" jonka voi unohtaa hetkessä.

Vierailija
87/200 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 18:58"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 18:53"]

Minkälainen henkisesti kehittymätön pikkupoika täällä kirjoittelee? Ihan suoraan sanottuna sulle vinkuja ei naista ole löytynyt ihan sun omasta syystä, täysin ja vain ja ainoastaan. Naisille miehen ulkonäöllä on suurikin merkitys ja miehet voivat parantaa ulkonäköään siinä kuin naisetkin, senhän ymmärtää jokainen, niin paitsi sinä. Suurimmalle osalle naisista riittää kuitenkin ihan tavallisen siisti ja hyväkuntoinen mies ja jos itse ei ole mikään missi, niin ei sitä odota mieheltäkään mitään ihmeellistä komeutta. Mutta ihan poikkeuksetta nämä vinkuja-miehet ovat joko ulkonäöllisesti luotaantyöntäviä (likaiset hiukset, huonot hampaat, epäsiistit vaatteet, huono ryhti, epäliikunnallinen ulkonäkö eli ollenkaan lihaksia tai sellainen pehmeä plösö) tai sitten he ovat luonteeltaan ikäviä. Jokaikinen. En tiedä yhtäkään miestä, joka olisi ulkonäöltään ok ja lisäksi luonteeltaan mukava ja jolla ei olisi naista.

Mutta heti tuo sairas puhe pillusta tekee sustakin niin luotaantyötävän ja vastenmielisen, että ei ihme ettei kukaan nainen ole susta kiinnostunut ja tuskin tulee koskaan olemaankaan, ellet radikaalisti ala kouluttamaan itsestäsi normaalia ihmistä. Sulle ilmeisesti nainen = pillu. Älä viitsi tulla ihmisten ilmoille, edes virtuaalisesti vinkumaan kaikkien yksinäisten miesten puolesta. Heissä nimittäin on ihan oikeasti kumppania etsiviä ja sinä ja kaltaisesi olette ihan eri kastia, teille sopii tekopillu, se riittää vallan mainiosti.

[/quote]

Kerro ihmeessä ne keinot, millä mies voi parantaa ulkonäköään. 

Ja näytä muutama esimerkki, jossa näin on tapahtunut!

[/quote]

http://iputtheforkdown.com/i-lost-200-pounds-in-1-year-and-9-days/

http://iputtheforkdown.com/hard-work-tyler-b/

http://iputtheforkdown.com/no-struggle-no-progress/

http://iputtheforkdown.com/rawy-put-the-fork-down/

samalla sivustolla on lisääkin, ja jos osaat englantia voit lukea miten ovat onnistuneet tuossa muodonmuutoksessa.

Vierailija
88/200 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 21:12"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 20:53"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 19:52"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 19:40"]

--

Ylipaino tosiaan on ihan itse aiheutettu "haitta". Yritäpä muuttaa kasvonpiirteitä tai kasvaa pituutta aikuisiässä. Sen sijaan ei kannata edes yrittää väittää, etteikö pituudella olisi naisille väliä. "Mielellään 190-senttinen, mut jos ei kukaan muu huoli niin 180-senttinenkin kelpaa jos se on tosi komea." Suurin piirtein näin naiset ajattelevat.

[/quote]

Jos minä tässä mainitsen, että tunnen lukuisia alle 180-senttisiä - ja jopa alle 170-senttisiä - miehiä, jotka ovat parisuhteessa, teilaisitko ne satunnaistapauksina? 

[/quote]

Joillekin saattaa olla pituus tärkeää, mutta monille ei. Ihan kuten miehille, toisille miehille naisten laihuus saattaa olla tärkeää. Toisille taas ei.

Mies voi tehdä paljonkin ulkonäkönsä eteen. Hän vaan ei monesti halua tai suostu. Hän ei halua käyttää rahaa vaatteisiin tai kenkiin. Ei hoitaa hampaitaan. Ei häntä kiinnosta muodikkuus tai kiva kampaus. Hän ei suostu jättämään alkoholia, joka pöhöttää. Eikä monesti edes laihduttamaan. Hän ei vaivaudu olemaan kohtelias tai siisti. Sitten hän itkee kuinka ulkonäköä ei voi muuttaa ilmaiseksi. Hän käyttää ne rahat mielummin pleikkariin ja itkee kotonaan naisen puutetta.

Hyvännäköisiä miehiä on joka pituudessa, kaikenlaisilla kasvonpiirteillä. He ovat nähneet vaivaa asian eteen. Satsanneet rahaa ja aikaa. Palkanneet jopa stylistin, jos on ollut tarvetta. Värjänneet hiuksiaan ja levittävät jopa itseruskettavaa tarvittaessa. Treenanneet lihaksiaan, vetämättä överiksi. Opetelleet käytöstavat ja small talkin.

Putin on oikeasti hyvä esimerkki mitä treenatulla kropalla ja hyvin istuvalla puvulla saa aikaan. Hän on vähän päälle 160 cm ja hiuksetkaan ei ole luonnostaan mitenkään ihmeelliset.

Omasta ulkonäöstä valittavien miesten ongelma on pihiys ja haluttomuus satsata omaan ulkonäköön. Tai sitten täydellinen tyylitajuttomuus. Ei ne puuttuvat sentit.

Ohis

[/quote]

Entäs kun täältä löytyy taas tapaus joka on täyttänyt kyseiset "unelmamiehen" kriteerit, ja kohdellut naisiani kuin kukkaa kämmenellä, mutta vaihtoon mennyt ihan pinnallisista ja varallisuus syistä. Kerran jopa tulin jätetyksi mm. sanoin - "olet liian kiltti, sinun kanssa ei pysty riitelemään" joka on ollut todella hämmentävää.

Mielestäsi jokaisen miehen kuuluisi tehdä kyseiset "kosmeettiset kohotukset", jotta olisi edes pieni sauma löytää parisuhde ?

Itsellä siitä on ollut vain haittaa, löysin rinnalleni vain täysin pinnallisia itserakkaita materialisteja. Joten ei näitäkään neuvoja voi kiveen hakata. Pinnallisuudella löytää varmimmin pinnallisen.

[/quote]

Välillä miehet väittävät, että naiset haluavat komean miehen. Sitten kun ehdotat, että tee itsestäsi komea, niin kelpaat naisille ja taas miehet vastaavat, ettei naisille kelpaa komea mies. Silti joka vuosi miehiäkin menee naimisiin.

Todellisuudessa kelpasit hyvinkin ulkonäkösi puolesta. Se ei vaan riittänyt ylläpitämään suhdetta, mutta se riitti tutustumaan naisiin. Jokin luonteessasi sitten kuitenkin aikaansai sen, ettei ulkonäkö kompensoinut luonnettasi. Olet liian kiltti on synonyymi miehelle, jolla ei ole omaa tahtoa. monet naiset haluavat vahvaluonteisen miehen. Se ettei riitele koskaan on merkki siitä, ettei millään ole väliä tai on liian nynny puolustamaan omia ajatuksiaan. Ei parisuhteessa voi koskaan olla aina täysin samaa mieltä tai sitten matkii toista ja se alkaa pitemmän päälle ärsyttämään. 

Monen miehen ongelma on, etteivät he ota vastuuta. Siksi monet ammatit, joissa miehellä on paljon vastuuta koetaan viehättäviksi. Se todistaa, että mies on siihen kykenevä suhteessakin. Rikkaalla miehellä sitä on oltava pakostakin tai muuten hän on pian köyhä.

Vierailija
89/200 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 01:04"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 21:12"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 20:53"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 19:52"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 19:40"]

--

Ylipaino tosiaan on ihan itse aiheutettu "haitta". Yritäpä muuttaa kasvonpiirteitä tai kasvaa pituutta aikuisiässä. Sen sijaan ei kannata edes yrittää väittää, etteikö pituudella olisi naisille väliä. "Mielellään 190-senttinen, mut jos ei kukaan muu huoli niin 180-senttinenkin kelpaa jos se on tosi komea." Suurin piirtein näin naiset ajattelevat.

[/quote]

Jos minä tässä mainitsen, että tunnen lukuisia alle 180-senttisiä - ja jopa alle 170-senttisiä - miehiä, jotka ovat parisuhteessa, teilaisitko ne satunnaistapauksina? 

[/quote]

Joillekin saattaa olla pituus tärkeää, mutta monille ei. Ihan kuten miehille, toisille miehille naisten laihuus saattaa olla tärkeää. Toisille taas ei.

Mies voi tehdä paljonkin ulkonäkönsä eteen. Hän vaan ei monesti halua tai suostu. Hän ei halua käyttää rahaa vaatteisiin tai kenkiin. Ei hoitaa hampaitaan. Ei häntä kiinnosta muodikkuus tai kiva kampaus. Hän ei suostu jättämään alkoholia, joka pöhöttää. Eikä monesti edes laihduttamaan. Hän ei vaivaudu olemaan kohtelias tai siisti. Sitten hän itkee kuinka ulkonäköä ei voi muuttaa ilmaiseksi. Hän käyttää ne rahat mielummin pleikkariin ja itkee kotonaan naisen puutetta.

Hyvännäköisiä miehiä on joka pituudessa, kaikenlaisilla kasvonpiirteillä. He ovat nähneet vaivaa asian eteen. Satsanneet rahaa ja aikaa. Palkanneet jopa stylistin, jos on ollut tarvetta. Värjänneet hiuksiaan ja levittävät jopa itseruskettavaa tarvittaessa. Treenanneet lihaksiaan, vetämättä överiksi. Opetelleet käytöstavat ja small talkin.

Putin on oikeasti hyvä esimerkki mitä treenatulla kropalla ja hyvin istuvalla puvulla saa aikaan. Hän on vähän päälle 160 cm ja hiuksetkaan ei ole luonnostaan mitenkään ihmeelliset.

Omasta ulkonäöstä valittavien miesten ongelma on pihiys ja haluttomuus satsata omaan ulkonäköön. Tai sitten täydellinen tyylitajuttomuus. Ei ne puuttuvat sentit.

Ohis

[/quote]

Entäs kun täältä löytyy taas tapaus joka on täyttänyt kyseiset "unelmamiehen" kriteerit, ja kohdellut naisiani kuin kukkaa kämmenellä, mutta vaihtoon mennyt ihan pinnallisista ja varallisuus syistä. Kerran jopa tulin jätetyksi mm. sanoin - "olet liian kiltti, sinun kanssa ei pysty riitelemään" joka on ollut todella hämmentävää.

Mielestäsi jokaisen miehen kuuluisi tehdä kyseiset "kosmeettiset kohotukset", jotta olisi edes pieni sauma löytää parisuhde ?

Itsellä siitä on ollut vain haittaa, löysin rinnalleni vain täysin pinnallisia itserakkaita materialisteja. Joten ei näitäkään neuvoja voi kiveen hakata. Pinnallisuudella löytää varmimmin pinnallisen.

[/quote]

Välillä miehet väittävät, että naiset haluavat komean miehen. Sitten kun ehdotat, että tee itsestäsi komea, niin kelpaat naisille ja taas miehet vastaavat, ettei naisille kelpaa komea mies. Silti joka vuosi miehiäkin menee naimisiin.

Todellisuudessa kelpasit hyvinkin ulkonäkösi puolesta. Se ei vaan riittänyt ylläpitämään suhdetta, mutta se riitti tutustumaan naisiin. Jokin luonteessasi sitten kuitenkin aikaansai sen, ettei ulkonäkö kompensoinut luonnettasi. Olet liian kiltti on synonyymi miehelle, jolla ei ole omaa tahtoa. monet naiset haluavat vahvaluonteisen miehen. Se ettei riitele koskaan on merkki siitä, ettei millään ole väliä tai on liian nynny puolustamaan omia ajatuksiaan. Ei parisuhteessa voi koskaan olla aina täysin samaa mieltä tai sitten matkii toista ja se alkaa pitemmän päälle ärsyttämään. 

Monen miehen ongelma on, etteivät he ota vastuuta. Siksi monet ammatit, joissa miehellä on paljon vastuuta koetaan viehättäviksi. Se todistaa, että mies on siihen kykenevä suhteessakin. Rikkaalla miehellä sitä on oltava pakostakin tai muuten hän on pian köyhä.

[/quote]

"ei sun kanssa pysty riitelemään koska järkeilet aina kaiken"

on omat ajatukset ja vahvoja ovatkin, näistä esimerkkinä miten "järkeilin" asioita:

Ruoka kaupassa ollessa mm. jos kumppani halusi esim. valkosipuli kastiketta mistä en itse tykännyt, ja hän halusin toisen merkkistä, niin ostettiin kompromissina aina molemmat, jotta molemmat saisi mitä haluaa.

Lomia suunnitellessa jos toinen halusi mökille ja toinen kaupungin vilskeeseen, sitä saatettiin ostaa liput Barcelonaan ja seuraava vkl oltiin sitten mökillä. 

Ja on sitä vastuuta ollut, ihan tarpeeksi, tarpeeksi jotta ei tarvi enää päivääkään töitä tehdä lopun elämän aikana. Mutta tuntuu että monet naiset ei osaa sanoa "ei" heitä lähestyville miehille. Yli puolet entisistä on jäänyt kiinni jonkin asteen pettämisestä. Sitä en esimerkiksi ymmärrä miten monet naiset antavat lähes joka kerta puhelinnumeronsa tuntemattomalle miehelle hänen sitä vain kysyessä.

Ei ole tarvinut sentään heille valehdella varallisuudestani, koska siitä eivät ole kysyneet, mutta olen päättänyt että en sitä kerrokaan ennen kuin olen valmis viemään naisen vihille, ja on tullut selväksi ettei hän ole vain siipeilijä joka haluaa helpon elämän ja kaapin täyteen kenkiä/laukkuja, näitäkin barbi malleja on nähty, joita ei kiinnosta kuin lihava lompakko ja hauiksen ympärysmitta. Onneksi eivät ole ihmetelleet miten varallisuus riittää vaikka olen pitkä-aikais työtön, toisaalta en sillä pröystäile mitenkään, ruoan suhteen en tosin säästele, ja joskus 2 escortia yöseuraksi, jos ei ole vähään aikaan saanut, helpompaa ja monesti paljon parempaa(monesti myös halvempaa kuin etsiä se seura lihatiskiltä), eikä tarvi kenenkään tunteiden kanssa leikkiä.

Minkäs teet, naishistoria on vain todistanut että en löydä naista joka välittäisi aidosti, aina ollaan vaihtamassa tilaisuuden tullen, tai jos alkaa vähääkään uutuuden viehätys loppumaan. Itse ollut yhtä tyttöystävää lukuunottamatta täysillä mukana, jopa 5 kertaa rakastumisen puolelle, ja kuitenkin tullut petetyksi tavalla tai toisella. Itse en ole kertaakaan pettänyt vaikka tilaisuuksia on ollut, ihmetellyt sitäkin että miksi miehen pitäisi olla lojaali puolisolleen koska useimmat seurustelemani naiset ei sitä ole ollut.

Ainoat hetken kun kaipaa sitä partneria nykyään on silloin kun on kipeä, eikä edes ruokaa jaksaisi tehdä, onneksi kotiinkuljetus on keksitty.

Vierailija
90/200 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 02:24"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 22:44"]

Viimeisimmän parisuhteen jälkeen olin niin rakastunut että yritin itsemurhaa, koska hän ei voinut kertoa syytä suhteen lopettamiselle, ja kohteli minua suhteen jälkeen kuin en olisi olemassa, vaikka oli juuri ennen suhteen lopettamista kertonut kuinka "rakastan sinua enemmän kuin mitään muuta, meidän lapsemme tulee olemaan kauniita, muutetaanko kohta yhteen?", ja seuraavat sanat olivatkin - "tää on ohi, et edes yrittänyt" ovet paukkuen ja itkien pois. 

Miksi naisen pitää jauhaa tuollaista tunteellista paskaa, ensin antaa näkymän yhteisestä tulevaisuudesta ja parin päivän jälkeen, seuraavat sanat hänen suustaan kaataa sen kuin kortti talon suhteen päättämisellä ?

Tähän en ole vieläkään saanut vastausta, mitä noina päivänä tapahtui, ja se on raastanut sydäntäni pitkään, mitä tapahtui että "täydellinen" muuttui "turhaksi" jonka voi unohtaa hetkessä.

[/quote]

Hei, tuo nainen kuulostaa tyypilliseltä epävakaa persoonallisuushäiriö henkilöltä. Se on naisilla tosi yleinen, mutta älä silti yleistä kaikkiin naisiin sun exän käytöstä.

Niillä (epävakailla/borderline) on tapana lopettaa suhde ilman ennakkovaroitusta tuolla tavalla.

Googleta sellainen kirja kuin walking on eggshells http://www.amazon.com/Stop-Walking-Eggshells-Borderline-Personality/dp/1572246901  ja pliis, älä syytä itseäsi ja ihmettele enempää tuota asiaa....

Katso myös nämä-

https://www.reddit.com/r/BPD

http://www.reddit.com/r/BPDSOFFA

https://www.reddit.com/r/BPDlovedones

[/quote]

Tämä on todettu: https://en.wikipedia.org/wiki/Highly_sensitive_person

Vierailija
91/200 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 20:37"]

107: sinulle voisi oikeasti tehdä hyvää mennä ulos ja unohtaa nuo halvatun evoluutioteoriat. 

[/quote]

Viimeksi kun näin tapahtui, nainen kenen kanssa oli pitkään silmäpeliä ja hymyä, menin sanomaan "olet todella kaunis nainen", niin vastaus oli hymyilevin silmin "saat turpaan kun pääsemme ulos täältä!", jota ei ollut uskoa kun kuuli, oli pakko heristää korvia ja kysyä "anteeksi mitä?" ja vastaus oli edelleen hymy korvissa sanoen "me hakataa sut kun pääsemme ulos!"

tämä esimerkki oli siis vain viimeisin kun olen naista lähestynyt, ja saman tyyppisiä agressiivisia vastauksia saanut melkein tusinan ennen tätä.

Joten tämän ulkona käymisen olen lopettanut uhkaavien naisten takia.

Vierailija
92/200 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:52"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:50"]

???

Tulotaso ja älykkyys korreloivat kasvojen ns. kultaisen leikkauksen kanssa, eli mitä älykkäämpi, sitä kauniimpi.

Ja myös hoikkuus korreloi tulotason ja sosiaalisen aseman kanssa.

[/quote]

Kukahan moisen teorian on keksinyt?

Kyllä siitä on kauneus ja kultaiset leikkaukset kaukana kun katsotaan vaikka jotain tiedemiesten pärstäkertoimia. Ne kai sentään on pääsääntöisesti suhteellisen älykkäitä. 

[/quote]

Tämän mukaanhan jokaisen miehen pitäisi näyttää sitten Stephen Hawkinsilta, eli ei muuta kuin rullatuoli alle ja puhe koneen kautta niin on naiset vetelänä ?

Vierailija
93/200 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan mieskin laihduttaa, käydä salilla hankkimassa timmin vartalon, käyttää muotoilevia alusvaatteita, meikkivoidetta, ottaa tyylikkään leikkauksen hiuksiinsa, vaikka vähän meikatakin niitä ihanan pitkiä ripsiään, käyttää aistikasta partavettä, tyylikästä asukokonaisuutta ja laadukkaita kenkiä! Kyllä tuolla tavalla betamiehestäkin saa varsin haluttavan näköisen.

Sitä paitsi kaikkien naisten maku ei suinkaan ole samanlainen. Miesmakuja on melkein yhtä monta kuin naisiakin. Olen nainen, joten tiedän tämän. Esimerkiksi, monesti seurassa suulain ja äänekkäin nainen kehuu jonkin jättikokoisen muskelikimpun, johon en itse koskisi pitkällä kepilläkään. Pidän pienikokoisista ja sukkelan näköisistä miehistä.

Vierailija
94/200 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mun kiinnostus ainakin lopahtaa, jos mies laittaa ripsiväriä tai käyttää muotoilevia alusvaatteita. Meikkaamista ei varmaan muuten huomaisi, jos ei ihan älytön pakkelikerros ole. 

Vierailija
95/200 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:04"]No ei miehillekään ne huonommat naiset kelpaa :D Itse olen 170cm/85kg ja ruma kuin sarvikuonon perse, eikä minusta ole ikinä kiinnostunut yksikään mies.
[/quote]

Äläs nyt, minä olen samaa luokkaa eikä miesten saanti ole ollut kiinni ulkonäöstä! Huumorilla ja positiivisuudella pääsee naamasta huolimatta pitkälle.

Vierailija
96/200 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 19:40"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 20:37"]

107: sinulle voisi oikeasti tehdä hyvää mennä ulos ja unohtaa nuo halvatun evoluutioteoriat. 

[/quote]

Viimeksi kun näin tapahtui, nainen kenen kanssa oli pitkään silmäpeliä ja hymyä, menin sanomaan "olet todella kaunis nainen", niin vastaus oli hymyilevin silmin "saat turpaan kun pääsemme ulos täältä!", jota ei ollut uskoa kun kuuli, oli pakko heristää korvia ja kysyä "anteeksi mitä?" ja vastaus oli edelleen hymy korvissa sanoen "me hakataa sut kun pääsemme ulos!"

tämä esimerkki oli siis vain viimeisin kun olen naista lähestynyt, ja saman tyyppisiä agressiivisia vastauksia saanut melkein tusinan ennen tätä.

Joten tämän ulkona käymisen olen lopettanut uhkaavien naisten takia.

[/quote]

Ei ole todellista. Valehtelet, tai olet jotenkin todella outo friikki. Tai sitten valitset todella, todella omituisia naisia silmäpelisi kohteeksi. :S

Vierailija
97/200 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:03"]

Miehet onneksi valitsevat aina sen rumimman ja matalimmassa asemassa olevan naisen kiinnostuksensa kohteeksi.

[/quote] niin, juuri sen pienitissimmän, roikkoperseisen jolla on suurin kaksari ja kukkivin akne ja eniten miinusta pullonpohjissaan.

Vierailija
98/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet onneksi valitsevat aina sen rumimman ja matalimmassa asemassa olevan naisen kiinnostuksensa kohteeksi.

Vierailija
99/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja miehet valitsevat aina sen rumimman, värittömimmän paperikukkasen.

Vierailija
100/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, katkerista ruikuttajista ei kukaan ainakaan tykkää. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä