Yksi asia naisissa ärsyttää ja se tekee niistä elukoita
On se, että naiset ovat luonnostaan hypergamisia. Naiset haluavat aina joukon parhaimman miehen ja halveksivat heikkoja miehiä. Olen todistanut asian monta kertaa, esimerkiksi huoneessa jossa on vähän naisia ja paljon miehiä. Niin ne naiset kiinnostuvat huoneen parhaimmista miehistä, kuka on sen huoneen komein ja korkeastatuksisin mies on se josta nainen kiinnostuu.
Evoluutio on siis jättänyt jälkensä naisten parinvalintaan. No mitä asialle sitten voi tehdä? En minä tiedä. Olen vain todennut tämän, jonka moni muukin mies on todennut että 95% naisista haluaa aina paremman miehen ja mahdollsiimman parhaan miehen. Ei siitä kai voi naisiakaan syyttää? Jos olisin itse nainen niin tekisin varmasti ihan samalla tavalla, eli katsoisin vain niitä parhaimpia miehiä.
Kommentit (200)
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:54"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:46"]
Nämä keskustelut ovat minulle aika vaikeita. Toisaalta ymmärrän sen, että on inhottavaa jäädä toistuvasti varjoon, kun joku suurempi ja kauniimpi kerää koko potin. Mutta onneksi siinä ei ole koko totuus. Aina on heitä, jotka eivät paistattele suosiossa eivätkä pidä itsestään meteliä, mutta ovat silti hurmaavia persoonia. Ja sitten on heitä, jotka alentavat itsensä, vaikka todellisuudessa ovat isoja kultakimpaleita. :)
Ja sitten se kääntöpuoli: kun olen yrittänyt keskustella itsensä beetamieheksi mieltävän kanssa aiheesta ja siitä, että koen itsekin tietyssä määrin olevani parisuhdemarkkinoiden "hylkiö" ylipainoisena, epäviehättävänä naisena. Sitten päästäänkin siihen, että minä olen itse aiheuttanut epäsuosioni, eikä itse asiassa beetamiehenkään tarvitse minunkaltaistani huolia. Pahin keskustelu on ollut juuri tätä tasoa: "beetamies" itkee rumuuttaan, asemaansa ja yksinäisyyttään, ettei kelpaa kenellekään - paitsi ylipainoisille ällötyksille, joiden kanssa ei seiso. Yritä siinä sitten ymmärtää, kun tulee itse leimatuksi vastenmieliseksi, joka ei kelpaa EDES sille miehelle, joka näkee itsensä maailman kammottavimpana ilmestyksenä.
No, pointti ei ole se, että pitäisi "kelpuuttaa" kuka tahansa. Mutta onhan se ristiriitaista, että toisaalta itkee omaa kohtaloaan hyljeksityksi joutumisesta, mutta hyljeksii silti itsekin ja tuossa esimerkkitapauksessa vielä aika rumin sanoin. Ymmärrystä riittää itselle, muttei toisille?
[/quote]
Kauheasti sanottu!
Mutta tavallaanhan hän on oikeassa. Sinustakin tulisi ihan ok nainen jos laihduttaisit edes hiukan (vastoin yleistä käsitystä naisen ei tarvitse olla varsinaisesti laiha ollakseen himoittava) ja tekisit temput mitä muutkin naiset tekevät, eli pidennykset tukkaan, uudet ripset, kulmakarvat, meikkiä vitusti, muotoilevat alusvaatteet, kauniit vaatteet jne. En sano, että sinun tarvitsisi tehdä noin, mutta voisit - jos haluaisit. Harva nainen on mitenkään erityisen kaunis tai seksikäs ilman sitä kaikkea ehostusta, mutta melkein kaikki ovat ehostettuina OK.
Mutta mitä tuo mies voisi itselleen tehdä? Miehen pillunsaantimahdollisuudet määrittyvät pitkälti silloin kun hänet hedelmöitetään ja prosessi käynnistyy. Miehellä ei itsellään ole juuri mahdollisuuksia vaikuttaa tähän.
[/quote]
Mies voisi laihduttaa, mennä kuntosalille hankkimaan näkyvät lihakset, vaatekauppaan ostamaan muodikkaat vaatteet, käydä parturissa ja joka aamu laittaa hiuksensa ojennukseen jne... Samalla voisi lukea pari kirjaa saadakseen sivistystä.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 18:06"]
Mies voisi laihduttaa, mennä kuntosalille hankkimaan näkyvät lihakset, vaatekauppaan ostamaan muodikkaat vaatteet, käydä parturissa ja joka aamu laittaa hiuksensa ojennukseen jne... Samalla voisi lukea pari kirjaa saadakseen sivistystä.
[/quote]
Ei se toimi miehillä niin. Mies joko on tai ei ole.
Onko historiassa ainuttakaan miestä, joka olisi muuttunut vaatimattomasta hissukasta pillusankariksi?
Ei ole. Ulkonäöllisestikin vaatimattomat, mutta myöhemmin elämässään isosti menestyneet miehet ovat saaneet pillua jo nuorina. Koska aivot ovat olleet poikkeukselliset ja henkinen muna metrinen, vaikka ulkonäkö vaatimaton. Olen lukenut joitain mahtimiesten elämänkertoja ja sama kaava toistuu. Warren Buffett, Bill Gates, Putin... kukaan ei varsinaisesti ulkonäöllä ole loistanut nuorena ja ovat itse rakentaneet menestyksenä, mutta pillua on ollut nuoresta saakka.
Miehen mahdollisuudet luodaan geenilotossa ja varhaislapsuudessa kun itsetunto rakentuu.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:54"]
Kauheasti sanottu!
Mutta tavallaanhan hän on oikeassa. Sinustakin tulisi ihan ok nainen jos laihduttaisit edes hiukan (vastoin yleistä käsitystä naisen ei tarvitse olla varsinaisesti laiha ollakseen himoittava) ja tekisit temput mitä muutkin naiset tekevät, eli pidennykset tukkaan, uudet ripset, kulmakarvat, meikkiä vitusti, muotoilevat alusvaatteet, kauniit vaatteet jne. En sano, että sinun tarvitsisi tehdä noin, mutta voisit - jos haluaisit. Harva nainen on mitenkään erityisen kaunis tai seksikäs ilman sitä kaikkea ehostusta, mutta melkein kaikki ovat ehostettuina OK.
Mutta mitä tuo mies voisi itselleen tehdä? Miehen pillunsaantimahdollisuudet määrittyvät pitkälti silloin kun hänet hedelmöitetään ja prosessi käynnistyy. Miehellä ei itsellään ole juuri mahdollisuuksia vaikuttaa tähän.
[/quote]
Siis mihin tuo perustuu? Meinaatko, että miehen viehätysvoima on vain ja ainoastaan sisäsyntyistä, eikä sillä ole mitään tekemistä vaikkapa tyylitajun tai painonhallinnan kanssa? En suostu uskomaan, että "beetamies" (huom: tuo termi ei kuulu sanavarastooni missään määrin!) ei voisi parantaa mahdollisuuksiaan vaikkapa pukeutumalla paremmin ja käymällä vaikka parturissa. Tai kouluttautumalla. Tai menemällä parempiin töihin. Jos haluaa ja uskoo, että noilla se status nousee... ja toisaalta: onko se tavoittelemisen arvoista, että saa suosion niiden ihmisten keskuudessa, joille merkitsevät pääsääntöisesti nimenomaan nuo asiat.
Minulle laihdutus on tällä hetkellä yhtä helppoa kuin työttömän töihinmeno tässä työllisyystilanteessa. Ja toisaalta: olisinko onnellisempi, jos minun parisuhteellinen arvoni määrittyisi vain ja ainoastaan sillä, että olen tarpeeksi laiha ja näyttävä irtoripsineni ja hiustenpidennyksineni? Tietenkin teen voitavani tämän ruhon... anteeksi, olemukseni suhteen. Yritän olla mahdollisimman viehättävä omalla tavallani. Mutta toisaalta haluaisin olla myös minä ja tulla huomatuksi ja rakastetuksi (oih, onko sellaistakin?) tällaisenakin pakettina, vikoinenikin. Ehken koskaan saa mitään mallitytöistä tykkäävää komistusta, mutta tuskinpa hänkään täyttäisi minun tarpeitani, vaikka olisi kuinka rikas ja komea tahansa. .)
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:58"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:19"]
En ole yhtä lipevä kuin se huoneen naistenmies, mutta kerran nuorena "hakkasin" sellaisen ja kyllä tytöt sitten alkoi tykätä minustakin. Meni ihan vitusti hermot ja iskin vaan maihin.
Otin ikäänkuin alfan paikan siinä tilanteessa, vaikka en ole alfa-uros.
[/quote]
Ai, yläasteikäiset tytöt? Kyllä minäkin 13-vuotiaana haaveilin, että yksi ihana amerikkalainen rocktähti rakastuisi minuun ja me olisimme loppuelämämme onnellisesti yhdessä. Sittemmin minä aikuistuin.
Ihan oikeastiko miehet kuvittelevat, että normaalit naiset pitävät väkivaltaisista miehistä?
[/quote]
Liekö linnassa ainuttakaan naisetonta väkivaltarikollista miestä...
Komppaan 26:sta ja lisään vielä, että miehetkin käyttää itseruskettavia voiteita, näppylän piilotukseen peitepuikkoo, huuliin rasvaa ja jotkut meikkaa ihan reilusti.
Menestyjät keksii keinoja menestyä, ei ne jää seinäruusuiks katselee ku muut vaan porskuttaa. Mies, ryhdistäydy!
Ei taida Ap:lle kelvata ne alfalta yli jääneet... Kuule saman tasosen on hyvä vaan ottaa sitä samantasosta seuraa. Ottaa sit parempaa seuraa kun rahkeet siihen riittää. Älä ap vikise vaan tee jotain.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 18:20"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:58"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:19"]
En ole yhtä lipevä kuin se huoneen naistenmies, mutta kerran nuorena "hakkasin" sellaisen ja kyllä tytöt sitten alkoi tykätä minustakin. Meni ihan vitusti hermot ja iskin vaan maihin.
Otin ikäänkuin alfan paikan siinä tilanteessa, vaikka en ole alfa-uros.
[/quote]
Ai, yläasteikäiset tytöt? Kyllä minäkin 13-vuotiaana haaveilin, että yksi ihana amerikkalainen rocktähti rakastuisi minuun ja me olisimme loppuelämämme onnellisesti yhdessä. Sittemmin minä aikuistuin.
Ihan oikeastiko miehet kuvittelevat, että normaalit naiset pitävät väkivaltaisista miehistä?
[/quote]
Liekö linnassa ainuttakaan naisetonta väkivaltarikollista miestä...
[/quote]
Minä kirjoitinkin, että normaalit naiset.
Komppaan 26:sta ja lisään vielä, että miehetkin käyttää itseruskettavia voiteita, näppylän piilotukseen peitepuikkoo, huuliin rasvaa ja jotkut meikkaa ihan reilusti.
Menestyjät keksii keinoja menestyä, ei ne jää seinäruusuiks katselee ku muut vaan porskuttaa. Mies, ryhdistäydy!
[/quote]
LOL
Ketkä miehet kulkevat naama keltaisena ja meikkaavat? Lähinnä jotkut hunksit. Etkö oikeasti tajua, että ne ovat 'syntyneet' leveillä hartioilla, isolla leualla jne?
Laita tavalliselle miehelle meikkiä naamaan ja jotkut hapsufarkut jalkaan niin kyllä se karkottaa ne mummotkin, jotka vielä saattavat lähikaupan jonossa hymyillä ystävällisesti.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:54"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:46"]
Nämä keskustelut ovat minulle aika vaikeita. Toisaalta ymmärrän sen, että on inhottavaa jäädä toistuvasti varjoon, kun joku suurempi ja kauniimpi kerää koko potin. Mutta onneksi siinä ei ole koko totuus. Aina on heitä, jotka eivät paistattele suosiossa eivätkä pidä itsestään meteliä, mutta ovat silti hurmaavia persoonia. Ja sitten on heitä, jotka alentavat itsensä, vaikka todellisuudessa ovat isoja kultakimpaleita. :)
Ja sitten se kääntöpuoli: kun olen yrittänyt keskustella itsensä beetamieheksi mieltävän kanssa aiheesta ja siitä, että koen itsekin tietyssä määrin olevani parisuhdemarkkinoiden "hylkiö" ylipainoisena, epäviehättävänä naisena. Sitten päästäänkin siihen, että minä olen itse aiheuttanut epäsuosioni, eikä itse asiassa beetamiehenkään tarvitse minunkaltaistani huolia. Pahin keskustelu on ollut juuri tätä tasoa: "beetamies" itkee rumuuttaan, asemaansa ja yksinäisyyttään, ettei kelpaa kenellekään - paitsi ylipainoisille ällötyksille, joiden kanssa ei seiso. Yritä siinä sitten ymmärtää, kun tulee itse leimatuksi vastenmieliseksi, joka ei kelpaa EDES sille miehelle, joka näkee itsensä maailman kammottavimpana ilmestyksenä.
No, pointti ei ole se, että pitäisi "kelpuuttaa" kuka tahansa. Mutta onhan se ristiriitaista, että toisaalta itkee omaa kohtaloaan hyljeksityksi joutumisesta, mutta hyljeksii silti itsekin ja tuossa esimerkkitapauksessa vielä aika rumin sanoin. Ymmärrystä riittää itselle, muttei toisille?
[/quote]
Kauheasti sanottu!
[/quote]
No ei minua ainakaan litrapakkeloidut naiset kiinnosta, joilla kaikki on feikkiä hiuksista ja ripsistä lähtien. Kunhan olisi tyytyväinen itseensä ja pitää huolta itsestään normaalilla tasolla. Ja mies kyllä voi vaikuttaa mahdollisuuksiinsa. Samalla laillahan mies voi laihduttaa. Tosin harvoimpa se ratkaiseva tekijä on. Monen suomalaisen miehen ongelma on liiallinen alkoholin käyttö(=törppöys), tupakointi, epäsiisti olemus, siivottomuus kotona ja rivoukset sun muut törkypuheet. Jos noissa miea kunnostautuisi niin kyllä varmasti useampi nainen kiinnostuisi. Ei tämä mitään rakettitiedettä ole...
Ohis mies
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:16"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:01"]
On se, että naiset ovat luonnostaan hypergamisia. Naiset haluavat aina joukon parhaimman miehen ja halveksivat heikkoja miehiä. Olen todistanut asian monta kertaa, esimerkiksi huoneessa jossa on vähän naisia ja paljon miehiä. Niin ne naiset kiinnostuvat huoneen parhaimmista miehistä, kuka on sen huoneen komein ja korkeastatuksisin mies on se josta nainen kiinnostuu.
Evoluutio on siis jättänyt jälkensä naisten parinvalintaan. No mitä asialle sitten voi tehdä? En minä tiedä. Olen vain todennut tämän, jonka moni muukin mies on todennut että 95% naisista haluaa aina paremman miehen ja mahdollsiimman parhaan miehen. Ei siitä kai voi naisiakaan syyttää? Jos olisin itse nainen niin tekisin varmasti ihan samalla tavalla, eli katsoisin vain niitä parhaimpia miehiä.
[/quote]
Sorry mutta ei pidä paikkaansa. Minä olen huoneen paras mies, ja voin sanoa että eivät ne naiset siltikään tee mitään peliliikkeitä. Jotenkin vituttaa sellaiset vinkuvat betat jotka eivät tajua että ei ne naiset lähesty niitä komeita ja rikkaitakaan. Mikään ei oikeastaan ole niiiiiiiiiiiin passiivinen olento kuin suomalainen nainen.
[/quote]Pakkohan täällä on olla passiivinen. Ja sittenkin haukutaan huoraksi. Suomalaisten miesten oma vika. Ei pitäis haukkua niiiiin kovasti.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 18:28"]
[/quote]
LOL
Ketkä miehet kulkevat naama keltaisena ja meikkaavat? Lähinnä jotkut hunksit. Etkö oikeasti tajua, että ne ovat 'syntyneet' leveillä hartioilla, isolla leualla jne?
Laita tavalliselle miehelle meikkiä naamaan ja jotkut hapsufarkut jalkaan niin kyllä se karkottaa ne mummotkin, jotka vielä saattavat lähikaupan jonossa hymyillä ystävällisesti.
[/quote]
Ja ennen kuin joku laukoo, että "käy ne hunksit salilla" niin juu, käyvät.
Mutta heidän luustonsa on leveä. Huonommilla geeneillä syntynyt mies ei näytä samalta vaikka kuinka kävisi salilla. Jopa huippukehonrakentajissa tämä ero näkyy, vaikka heillä on geenit viimeisen päälle kaikilla - toisilla vain on vielä paremmat:
http://musclemecca.com/imported-images/2012/11/eq2nw4-1.png
Ja sama homma se on aivojen kanssa. Olen minäkin kirjoittanut pitkän matikan, mutten ole keskinyt suhteellisuusteoriaa tmv.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 18:10"]
[/quote]
Onko historiassa ainuttakaan miestä, joka olisi muuttunut vaatimattomasta hissukasta pillusankariksi?
Ei ole. Ulkonäöllisestikin vaatimattomat, mutta myöhemmin elämässään isosti menestyneet miehet ovat saaneet pillua jo nuorina. Koska aivot ovat olleet poikkeukselliset ja henkinen muna metrinen, vaikka ulkonäkö vaatimaton. Olen lukenut joitain mahtimiesten elämänkertoja ja sama kaava toistuu. Warren Buffett, Bill Gates, Putin... kukaan ei varsinaisesti ulkonäöllä ole loistanut nuorena ja ovat itse rakentaneet menestyksenä, mutta pillua on ollut nuoresta saakka.
Miehen mahdollisuudet luodaan geenilotossa ja varhaislapsuudessa kun itsetunto rakentuu.
[/quote]Just nämä miehet joiden joka toinen sana on pillu, on auttamatta paitsiossa. En hetkeäkään katsoisi miestä joka tuota kokoajan hokee.Sivistyksen puute on suurin moka.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 18:28"]
[/quote]
LOL
[/quote]
No eipä ne muijatkaan niin vaan miestä saa, jotka ei osaa itseään taidolla koristella ;) Ne suttusesti meikatut keltanaamat jää niille beetta miehille.
[/quote]
[/quote]
Eikä mitään ihan pohjatason naisia:
http://english.cri.cn/mmsource/images/2013/06/08/8ef89be40fcf4edc92c7b1ae973fb319.jpg
http://nr1a.com/gif/____BuffWaSu.jpg
https://livingbehindthegates.files.wordpress.com/2012/05/gates-family-waterfront.jpg
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:45"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:35"]
Reps, miehelläni on ollut vain kaksi seksikumppania. Tienaa hyvin, mutta kun se ei ulospäin näy.
[/quote]
Sinusta on varmasti hauskaa, että miehesi on jäänyt kokemuksista paitsi.
Sait vähään tyytyvän asuntolainan maksajan. Ei huono diili naiselle, ja mitäpä sitä miehen elämällä väliä on.
[/quote. Ollaampa sitä nyt katkeria. Ei minunkaan mies ole ollut kuin kahden naisen kanssa ,eikä varmasti ole mitään paitsi jäänyt. Ja onhan se kuitenkin kaksi enemmän kuin AP:llä :D Meillä mies ei ainakaan haluaisi muuta elämää kuin tämän perheen, sen rinnalla jotkut irto- ja yhdenyönsuhteet eivät merkitse mitään. Eivätkä ainakaan ole merkki hyvästä ja eletystä elämästä.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 18:40"]
[/quote]
[/quote]
http://english.cri.cn/mmsource/images/2013/06/08/8ef89be40fcf4edc92c7b1ae973fb319.jpg
https://livingbehindthegates.files.wordpress.com/2012/05/gates-family-waterfront.jpg
[/quote]
Nuo naiset ovat täysin tavallisen näköisiä.
Nämä betaruikuttajat ovat kyllä hauskoja veijareita. Niille ei kelpaa se siiderivalas sieltä nurkasta, mutta kauniiden naisten olisi sitten kelpuutettava se beta ja jos eivät, niin naiset = huoria ja katkeraa tilitystä.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:45"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:35"]
Reps, miehelläni on ollut vain kaksi seksikumppania. Tienaa hyvin, mutta kun se ei ulospäin näy.
[/quote]
Sinusta on varmasti hauskaa, että miehesi on jäänyt kokemuksista paitsi.
Sait vähään tyytyvän asuntolainan maksajan. Ei huono diili naiselle, ja mitäpä sitä miehen elämällä väliä on.
[/quote]
Mistä kokemuksista? Ihan kaikkea me olemme kokeilleet kammarin puolella :) Seksissä kokeilu ei tarkoita sitä, että pitäisi olla monta kumppania. Päinvastoin. Missään yhden yön suhteessa ei varmasti kokeilla mitään sitomista tmv., vaan tyydytään vaniljaan.
Asuntolainaa minäkin maksan, joten mikä olikaan ongelmasi? Ja mistä päättelit MINUN tulotasoni? Voi olla täysin sama kuin miehelläni. Lisäksi olen lapset synnyttänyt miehelleni ja muutenkin ollaan rakennettu kaikin puolin kiva elämä. Taidat olla pahasti kateellinen :)
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 18:48"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 18:40"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Nuo naiset ovat täysin tavallisen näköisiä.
[/quote]
Nojaa. Mutta joka tapauksessa miestensä "ulkonäöllisen tason" yläpuolella.
Eikä nuo miehet niitä kyllä muskeleillaan ja tekorusketuksella tai edes rahoillaan ole nuorina hurmanneet. Kuten sanottu: mies joko on tai ei ole. Ei siinä vaatteet tai ne muskelit mitään auta jos on jaettu paskat kortit. Siitähän tässä alunperin oli kyse.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:55"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:35"]
[/quote]
Mutta kyllähän sullekin näkyy hänen tienestinsä olevan aika tärkeä asia...
[/quote]
Pointti onkin siinä, että hän ansaitsi vähemmän kuin minä, kun tapasimme :)