Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksi asia naisissa ärsyttää ja se tekee niistä elukoita

Vierailija
17.05.2015 |

On se, että naiset ovat luonnostaan hypergamisia. Naiset haluavat aina joukon parhaimman miehen ja halveksivat heikkoja miehiä. Olen todistanut asian monta kertaa, esimerkiksi huoneessa jossa on vähän naisia ja paljon miehiä. Niin ne naiset kiinnostuvat huoneen parhaimmista miehistä, kuka on sen huoneen komein ja korkeastatuksisin mies on se josta nainen kiinnostuu. 

Evoluutio on siis jättänyt jälkensä naisten parinvalintaan. No mitä asialle sitten voi tehdä? En minä tiedä. Olen vain todennut tämän, jonka moni muukin mies on todennut että 95% naisista haluaa aina paremman miehen ja mahdollsiimman parhaan miehen. Ei siitä kai voi naisiakaan syyttää? Jos olisin itse nainen niin tekisin varmasti ihan samalla tavalla, eli katsoisin vain niitä parhaimpia miehiä.

Kommentit (200)

Vierailija
101/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei miehillekään ne huonommat naiset kelpaa :D Itse olen 170cm/85kg ja ruma kuin sarvikuonon perse, eikä minusta ole ikinä kiinnostunut yksikään mies.

Vierailija
102/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten taso on paljon tasaisempaa kuin miesten taso. Naisissa 90% on kelpaavia yksilöitä ja miehissä kelpaavia yksilöitä on vain 20%. Länsimaissa 20% miehistä panee 80% naisia, johtuen naisten hypergamiasta paritella vain niitten eliittimiesten kanssa. Matemaattisesti voidaan siis päätellä, että naiset ovat se nirsompi sukupuoli niin kuin onkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, näinhän se on. Miehistähän 80 % on poikamiehiä, kuten tilastotkin kertovat. Munkin miestäni on mun lisäksi pannut tuhannet naiset, koska hänhän on sellainen kelpaava mies, kun on naimisiinkin päässyt. Onneksi mies jaksaa silti vielä panna muakin melkein päivittäin! En turhaan valinnut alfa-urosta :D

Vierailija
104/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööh, niinkö? Nainen hetkessä selvittää kuka on huoneen korkeimmalla statuksella varustettu? Miten ihmeessä pärjäsinkään, kun huone oli täynnä DI miehiä?

Ap:n selitys kuullostaa siltä, että pohditaan mitä syitä naisista löytyy ettei hän kelpaa, sen sijaan että miettisi omaa käytöstään.

Vierailija
105/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:01"]

On se, että naiset ovat luonnostaan hypergamisia. Naiset haluavat aina joukon parhaimman miehen ja halveksivat heikkoja miehiä. Olen todistanut asian monta kertaa, esimerkiksi huoneessa jossa on vähän naisia ja paljon miehiä. Niin ne naiset kiinnostuvat huoneen parhaimmista miehistä, kuka on sen huoneen komein ja korkeastatuksisin mies on se josta nainen kiinnostuu. 

Evoluutio on siis jättänyt jälkensä naisten parinvalintaan. No mitä asialle sitten voi tehdä? En minä tiedä. Olen vain todennut tämän, jonka moni muukin mies on todennut että 95% naisista haluaa aina paremman miehen ja mahdollsiimman parhaan miehen. Ei siitä kai voi naisiakaan syyttää? Jos olisin itse nainen niin tekisin varmasti ihan samalla tavalla, eli katsoisin vain niitä parhaimpia miehiä.

[/quote]

Sorry mutta ei pidä paikkaansa. Minä olen huoneen paras mies, ja voin sanoa että eivät ne naiset siltikään tee mitään peliliikkeitä. Jotenkin vituttaa sellaiset vinkuvat betat jotka eivät tajua että ei ne naiset lähesty niitä komeita ja rikkaitakaan. Mikään ei oikeastaan ole niiiiiiiiiiiin passiivinen olento kuin suomalainen nainen.

Vierailija
106/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yhtä lipevä kuin se huoneen naistenmies, mutta kerran nuorena "hakkasin" sellaisen ja kyllä tytöt sitten alkoi tykätä minustakin. Meni ihan vitusti hermot ja iskin vaan maihin. 

Otin ikäänkuin alfan paikan siinä tilanteessa, vaikka en ole alfa-uros. 

Vierailija
107/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:19"]

En ole yhtä lipevä kuin se huoneen naistenmies, mutta kerran nuorena "hakkasin" sellaisen ja kyllä tytöt sitten alkoi tykätä minustakin. Meni ihan vitusti hermot ja iskin vaan maihin. 

[/quote]

Juu, jos koulukiusattu poika haluaa päästä tyttöjen suosioon, parhaiten se onnistuu jos pystyy vetämään turpaan koko kiusaajakatrasta. Sen jälkeen tytöt katsoo ihan eri tavalla. Kylmä fakta.

Vierailija
108/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun vaikuttaa se mitä on pään sisällä.

Vierailija
109/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:27"]

Minuun vaikuttaa se mitä on pään sisällä.

[/quote]

Verta ja harmaata mössöä?

Vierailija
110/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ainakaan kiinnosta mies jota kaikki naiset haluaa!! :D haluan ihan tavallisen miehen. En mitään supermania.

Vierailija
111/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reps, miehelläni on ollut vain kaksi seksikumppania. Tienaa hyvin, mutta kun se ei ulospäin näy.

Vierailija
112/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tämä katkera betamax on, joka tänne näitä tilityksiä kirjoittaa?

Vierailija
113/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:35"]

Reps, miehelläni on ollut vain kaksi seksikumppania. Tienaa hyvin, mutta kun se ei ulospäin näy.

[/quote]

Sinusta on varmasti hauskaa, että miehesi on jäänyt kokemuksista paitsi. 

Sait vähään tyytyvän asuntolainan maksajan. Ei huono diili naiselle, ja mitäpä sitä miehen elämällä väliä on. 

Vierailija
114/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä keskustelut ovat minulle aika vaikeita. Toisaalta ymmärrän sen, että on inhottavaa jäädä toistuvasti varjoon, kun joku suurempi ja kauniimpi kerää koko potin. Mutta onneksi siinä ei ole koko totuus. Aina on heitä, jotka eivät paistattele suosiossa eivätkä pidä itsestään meteliä, mutta ovat silti hurmaavia persoonia. Ja sitten on heitä, jotka alentavat itsensä, vaikka todellisuudessa ovat isoja kultakimpaleita. :) 

Ja sitten se kääntöpuoli: kun olen yrittänyt keskustella itsensä beetamieheksi mieltävän kanssa aiheesta ja siitä, että koen itsekin tietyssä määrin olevani parisuhdemarkkinoiden "hylkiö" ylipainoisena, epäviehättävänä naisena. Sitten päästäänkin siihen, että minä olen itse aiheuttanut epäsuosioni, eikä itse asiassa beetamiehenkään tarvitse minunkaltaistani huolia. Pahin keskustelu on ollut juuri tätä tasoa: "beetamies" itkee rumuuttaan, asemaansa ja yksinäisyyttään, ettei kelpaa kenellekään - paitsi ylipainoisille ällötyksille, joiden kanssa ei seiso. Yritä siinä sitten ymmärtää, kun tulee itse leimatuksi vastenmieliseksi, joka ei kelpaa EDES sille miehelle, joka näkee itsensä maailman kammottavimpana ilmestyksenä.

No, pointti ei ole se, että pitäisi "kelpuuttaa" kuka tahansa. Mutta onhan se ristiriitaista, että toisaalta itkee omaa kohtaloaan hyljeksityksi joutumisesta, mutta hyljeksii silti itsekin ja tuossa esimerkkitapauksessa vielä aika rumin sanoin. Ymmärrystä riittää itselle, muttei toisille?

Vierailija
115/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:45"]

[/quote]

Sinusta on varmasti hauskaa, että miehesi on jäänyt kokemuksista paitsi. 

Sait vähään tyytyvän asuntolainan maksajan. Ei huono diili naiselle, ja mitäpä sitä miehen elämällä väliä on. 

[/quote]

... Mitäs väliä noilla kokemuksilla sitten on...? Jos kerran nykysuhteessa menee hyvin? Vai onko se jokin miehinen tavoite, että seksikumppaneita on tietty määrä ennen sitä tuoreinta suhdetta?

Vierailija
116/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:28"]

Verta ja harmaata mössöä?

[/quote]

Heh heh, very funny..

Vierailija
117/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sä jaksatkin joka päivä laatia näitä hourupäisiä höpinöitäsi....jos noin olisi, 95% naisista jäisi siis sinkuiksi, koska eivät saa niitä parhaita....

Mitä jos käyttäisit edes murto-osan tuosta tyhmien aloitusten tehtailun viemästä energiasta siihen, että siivoat kotisi, käyt parturissa, huolehdit hygieniastasi päivittäin ja peset vaatteesi. Lopettaisit päätteellä notkumisen ja vaikkapa aloittaisit jonkin harrastuksen, jonka myötä joutuisit lähtemään kotoa ihmisten ilmoille ja tapaisit OIKEITA NAISIA. Ties vaikka sinuakin lykästäisi, jos luovut tuosta aggressiivisesta, vihaisesta asenteestasi aidia kohtaan. 

Vierailija
118/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:46"]

Nämä keskustelut ovat minulle aika vaikeita. Toisaalta ymmärrän sen, että on inhottavaa jäädä toistuvasti varjoon, kun joku suurempi ja kauniimpi kerää koko potin. Mutta onneksi siinä ei ole koko totuus. Aina on heitä, jotka eivät paistattele suosiossa eivätkä pidä itsestään meteliä, mutta ovat silti hurmaavia persoonia. Ja sitten on heitä, jotka alentavat itsensä, vaikka todellisuudessa ovat isoja kultakimpaleita. :) 

Ja sitten se kääntöpuoli: kun olen yrittänyt keskustella itsensä beetamieheksi mieltävän kanssa aiheesta ja siitä, että koen itsekin tietyssä määrin olevani parisuhdemarkkinoiden "hylkiö" ylipainoisena, epäviehättävänä naisena. Sitten päästäänkin siihen, että minä olen itse aiheuttanut epäsuosioni, eikä itse asiassa beetamiehenkään tarvitse minunkaltaistani huolia. Pahin keskustelu on ollut juuri tätä tasoa: "beetamies" itkee rumuuttaan, asemaansa ja yksinäisyyttään, ettei kelpaa kenellekään - paitsi ylipainoisille ällötyksille, joiden kanssa ei seiso. Yritä siinä sitten ymmärtää, kun tulee itse leimatuksi vastenmieliseksi, joka ei kelpaa EDES sille miehelle, joka näkee itsensä maailman kammottavimpana ilmestyksenä.

No, pointti ei ole se, että pitäisi "kelpuuttaa" kuka tahansa. Mutta onhan se ristiriitaista, että toisaalta itkee omaa kohtaloaan hyljeksityksi joutumisesta, mutta hyljeksii silti itsekin ja tuossa esimerkkitapauksessa vielä aika rumin sanoin. Ymmärrystä riittää itselle, muttei toisille?

[/quote]

Kauheasti sanottu!

Mutta tavallaanhan hän on oikeassa. Sinustakin tulisi ihan ok nainen jos laihduttaisit edes hiukan (vastoin yleistä käsitystä naisen ei tarvitse olla varsinaisesti laiha ollakseen himoittava) ja tekisit temput mitä muutkin naiset tekevät, eli pidennykset tukkaan, uudet ripset, kulmakarvat, meikkiä vitusti, muotoilevat alusvaatteet, kauniit vaatteet jne. En sano, että sinun tarvitsisi tehdä noin, mutta voisit - jos haluaisit. Harva nainen on mitenkään erityisen kaunis tai seksikäs ilman sitä kaikkea ehostusta, mutta melkein kaikki ovat ehostettuina OK. 

Mutta mitä tuo mies voisi itselleen tehdä? Miehen pillunsaantimahdollisuudet määrittyvät pitkälti silloin kun hänet hedelmöitetään ja prosessi käynnistyy. Miehellä ei itsellään ole juuri mahdollisuuksia vaikuttaa tähän. 

Vierailija
119/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mutta kyllähän sullekin näkyy hänen tienestinsä olevan aika tärkeä asia...

Vierailija
120/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:19"]

[/quote]

Ai, yläasteikäiset tytöt? Kyllä minäkin 13-vuotiaana haaveilin, että yksi ihana amerikkalainen rocktähti rakastuisi minuun ja me olisimme loppuelämämme onnellisesti yhdessä. Sittemmin minä aikuistuin.

Ihan oikeastiko miehet kuvittelevat, että normaalit naiset pitävät väkivaltaisista miehistä?