Yksi asia naisissa ärsyttää ja se tekee niistä elukoita
On se, että naiset ovat luonnostaan hypergamisia. Naiset haluavat aina joukon parhaimman miehen ja halveksivat heikkoja miehiä. Olen todistanut asian monta kertaa, esimerkiksi huoneessa jossa on vähän naisia ja paljon miehiä. Niin ne naiset kiinnostuvat huoneen parhaimmista miehistä, kuka on sen huoneen komein ja korkeastatuksisin mies on se josta nainen kiinnostuu.
Evoluutio on siis jättänyt jälkensä naisten parinvalintaan. No mitä asialle sitten voi tehdä? En minä tiedä. Olen vain todennut tämän, jonka moni muukin mies on todennut että 95% naisista haluaa aina paremman miehen ja mahdollsiimman parhaan miehen. Ei siitä kai voi naisiakaan syyttää? Jos olisin itse nainen niin tekisin varmasti ihan samalla tavalla, eli katsoisin vain niitä parhaimpia miehiä.
Kommentit (200)
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 21:50"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 21:37"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 21:22"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 21:18"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 21:10"]
En jaksa näitä alfa- ja betamiesjuttuja. Oikeesti, jos teidän ajattelu on tuolla tasolla, ei ihme jos ei naiset tykkää.
[/quote]
Eikä näitä "alfa-naaraiden" perusteettomia kommentteja jaksa myöskään, joita kiinnostaa enemmän cosmopolitanin kevään muotivinkit ja salatut elämät/kauniit ja rohkeat, miesten ulkonäkö, kuin se että mm. USA on tappanut viimeisen 15v aikana n. 4.5 miljoonaa syytöntä ihmistä sodilla jotka aloitettu valheilla.
[/quote]
Mitä vittua nyt? Et tosissasu juuri sanonut noin..... Minua kiinnostaa kevään muotivinkit, salatut elämät, miesten ulkonäkö ja silti luen uutisia, seuraan politiikkaa ja olen lähdekriittinen. Taisi kolahtaa alfauros?
[/quote]
Ei kolahtanut lainkaan, itseä kiinnostaa politiikka ja tuo mainitsemasi lähdekriittinen on arvostettavaa, moni väittää näin, mutta ei sitä ole, suomen ulkomaan uutisista lähes kaikki on Reuters-AFP sensuroimia ja länsimieliseksi muutettu, itää demonisoiden, STT saa ainoastaan kääntää saamansa uutiset suomeksi, se ei saa turvallisuus-sopimusten takia(miksi näitäkin on pitänyt sopia ?) muokata uutisten sisältöä millään tavalla rangaistusten uhalla.
Jos olet sitä mieltä että Venäjä on maailman turvallisuuden suurin uhka ja USA sen suurin pelastaja, lähdekriittisyytesi on samaa tasoa salattujen elämien kanssa ja vain muoti se loppupelissä kiinnostaa. Se että lukee ja seuraa uutisia ei tarkoita että ymmärtäisi mitä ne maailmanlaajuisesti tarkoittaa. Taisi kolahtaa ?
Itse en seuraa muotia lainkaan, vaihtanut tyylini, ja laihduttanut yli 30kg, jotta pinnalliset naiset eivät lähestyisi, kaipaan aitoa naista. Tällä hetkelle itseltä löytyy seksisuhde upeaan naiseen joka halusi alkaa seurustelun kanssani, tähän en kuitenkaan suostunut, ja hän aloitti seurustelun toisen miehen kanssa. Hän käy luonani edelleen viikottain. Mikä vain todistaa että parempi pysyä sinkkuna koska naiset ovat niin petollisia, ja saa sitä seksiä vaikkei sitä edes etsisi.
[/quote]
Kiitos tiedoistasi, kai? Minulla on kuitenkin sen verran hyvä luottamus, ainakin vielä, Suomen mediaan, että uskon suurinpiirtein sitä faktatietoa, mitä yle ja hs ja taloussanomat jne. valtalehdet antaa, olen siis melko varovainen noiden salaisempien lähteiden kanssa. Ja en tiedä kumpi on suurempi uhka, venäjä vai usa, mutta kuulostat idiootilta kun laitat ajatuksia toisen päähän, koska mitä sinä tiedät minun tiedoistani.
Minua kiinnostaa seurata muotia ja katsoa tyhjentäviä ohjelmia. Saan mielihyvää kun voin katsoa peiliin ja todeta olevani kaunis. Minulla on silti tällä hektellä komea miesystävä, mutta tiesitkö, että aina omasta itsestään huolehtiminen ja hyvä geeniperimä ei tarkoita pinnallisuutta?
En kieltämättä ihmettele, jos karkotat naiset luotasi, minäkin olisin jo varmaan poistunut luotasi. Onneksi saat seksisi.
[/quote]
Tässä mm erittäin hyvä esimerkki miten STT muotoilee uutisen turvallisuus sopimusten takia. Uutinen ainoastaan syyttää EGYPTIÄ sopimnuksen kariutumisesta, vaikka USA on käyttänyt VETO oikeuttaan niinä kertoina kun ei ole saanut US, UK,CAN, puoltoa. http://yle.fi/uutiset/joukkotuhoaseeton_lahi-ita_koitui_ydinsulkuneuvotteluiden_kohtaloksi/8012620
Sama uutinen totuuden mukaisesti, mitä siellä YK:ssa tosiasiassa tapahtui, jo 11 kerran putkeen (samaa NPT sopimusta yritetään saada 5v välein läpi mutta USA on ollut sen estäjä)! Kyseessä on vain YDINASEETON lähi-itä, mutta se ei todellakaan käy USA:lle. Kuka sitä rauhaa vastaan onkaan ?
Liberian saarelle lähetetty sosiaalinen apina koe sen todistaa, naiset jakaa rasiaansa kaikille joista se aattelee jossain vaiheessa hyötyvänsä, jos ei ole hyötyä, niin tavaran jakaminen turhaa. Hyvät johtajat ovat yksiavioisia, mutta heidän matriarkka kumppani jakaa tavaraansa muiden ryhmien johtajille. "Pahis" johtajat taas pitää haaremia. Hieman kuin nyky-yhteiskunnassa, naiset jakaa rasiaansa kaikille keistä ajattelee hyötyvänsä eniten.
Näitäkin on lähipiirissä nähty, 20v nainen viettelee yritysjohtajan, nainen kertoo käyttävänsä ehkäisyä vaikkei käytäkkään, saa lapsen ja hyväuskoinen mies menee naimisiin miehen kanssa, ja kun naimisiin on menty niin mies ei kiinnosta pätkääkään, ainoastaan helppo elämä elämän lämmössä miehen omistamassa asunnossa, eivät edes näe toisiaan kuin 2 krt vuodessa. Nainen on vain ympärivuotinen "kotiäiti" palmujen alla, vaikka lapselle on palkattu 24/7 lastenhoitaja jotta vaimo voi kaikessa rauhassa bilettää 18h/7d kun mies raataa suomessa töitä.
Tämä on vain luonnon laki, jokainen nainen tätä tavoittelee vaikkei sitä itse edes tajua. Tämän ymmärtäneenä on parempi vain pysyä alan ammattilaisissa. Koska naisille ei tunteet merkkaa mitään, ainoastaan yhteiskunnan arvostelu omasta asemasta merkitsee, ja kuinka helppoa elämää voi elää.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 22:09"]
Liberian saarelle lähetetty sosiaalinen apina koe sen todistaa, naiset jakaa rasiaansa kaikille joista se aattelee jossain vaiheessa hyötyvänsä, jos ei ole hyötyä, niin tavaran jakaminen turhaa. Hyvät johtajat ovat yksiavioisia, mutta heidän matriarkka kumppani jakaa tavaraansa muiden ryhmien johtajille. "Pahis" johtajat taas pitää haaremia. Hieman kuin nyky-yhteiskunnassa, naiset jakaa rasiaansa kaikille keistä ajattelee hyötyvänsä eniten.
Näitäkin on lähipiirissä nähty, 20v nainen viettelee yritysjohtajan, nainen kertoo käyttävänsä ehkäisyä vaikkei käytäkkään, saa lapsen ja hyväuskoinen mies menee naimisiin miehen kanssa, ja kun naimisiin on menty niin mies ei kiinnosta pätkääkään, ainoastaan helppo elämä elämän lämmössä miehen omistamassa asunnossa, eivät edes näe toisiaan kuin 2 krt vuodessa. Nainen on vain ympärivuotinen "kotiäiti" palmujen alla, vaikka lapselle on palkattu 24/7 lastenhoitaja jotta vaimo voi kaikessa rauhassa bilettää 18h/7d kun mies raataa suomessa töitä.
Tämä on vain luonnon laki, jokainen nainen tätä tavoittelee vaikkei sitä itse edes tajua. Tämän ymmärtäneenä on parempi vain pysyä alan ammattilaisissa. Koska naisille ei tunteet merkkaa mitään, ainoastaan yhteiskunnan arvostelu omasta asemasta merkitsee, ja kuinka helppoa elämää voi elää.
[/quote]
Liberian saari, mies menee naimisiin miehen kanssa, kotiäiti palmujen alla, tunteet ei merkkaa...
Ota lääkkeesi.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 22:23"]
[/quote]
Liberian saari, mies menee naimisiin miehen kanssa, kotiäiti palmujen alla, tunteet ei merkkaa...
Ota lääkkeesi.
[/quote]
Pari typoa väsyneenä ja heti ollaan lääkkeitä muistuttamassa. Kannattaisi varmaan hommata leppäkerttuja jotta voit niitä uhkailla enemmän, ainakin ne olisivat kauhuissaan koska olet selvästi niiden pahin vihollinen, kykenemättä kommentoimaan asiaa yli 5v tasoisesti.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 19:40"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 20:37"]
107: sinulle voisi oikeasti tehdä hyvää mennä ulos ja unohtaa nuo halvatun evoluutioteoriat.
[/quote]
Viimeksi kun näin tapahtui, nainen kenen kanssa oli pitkään silmäpeliä ja hymyä, menin sanomaan "olet todella kaunis nainen", niin vastaus oli hymyilevin silmin "saat turpaan kun pääsemme ulos täältä!", jota ei ollut uskoa kun kuuli, oli pakko heristää korvia ja kysyä "anteeksi mitä?" ja vastaus oli edelleen hymy korvissa sanoen "me hakataa sut kun pääsemme ulos!"
tämä esimerkki oli siis vain viimeisin kun olen naista lähestynyt, ja saman tyyppisiä agressiivisia vastauksia saanut melkein tusinan ennen tätä.
Joten tämän ulkona käymisen olen lopettanut uhkaavien naisten takia.
[/quote]
HAHA, ei vitulla :D
En ole koskaan kuullut naisen uhkaavan hakata ketään :DD Vaikka olisin joskus kännissä heittänyt jollekin ihan randomille jotain "voisin mä sua nussia jos ei ketään muuta löydy" niin silloinkin nainen on vaan katsonut silleen "oreally".
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 20:01"]
107: sinulle voisi oikeasti tehdä hyvää mennä ulos ja unohtaa nuo halvatun evoluutioteoriat.
[/quote]
Viimeksi kun näin tapahtui, nainen kenen kanssa oli pitkään silmäpeliä ja hymyä, menin sanomaan "olet todella kaunis nainen", niin vastaus oli hymyilevin silmin "saat turpaan kun pääsemme ulos täältä!", jota ei ollut uskoa kun kuuli, oli pakko heristää korvia ja kysyä "anteeksi mitä?" ja vastaus oli edelleen hymy korvissa sanoen "me hakataa sut kun pääsemme ulos!"
tämä esimerkki oli siis vain viimeisin kun olen naista lähestynyt, ja saman tyyppisiä agressiivisia vastauksia saanut melkein tusinan ennen tätä.
[/quote]
Ei ole todellista. Valehtelet, tai olet jotenkin todella outo friikki. Tai sitten valitset todella, todella omituisia naisia silmäpelisi kohteeksi. :S
[/quote]
Kyllä on täysin todellista, eikä tämä edes ole pahin tapaus, pahin tapaus jonka tunsin alle 14 tuntia antoi jopa tappouhkauksen 10 tunnin taivaallisen seksin jälkeen, jälkeenpäin selvinnyt että kyseinen nainen on ollut parisuhteessa kun tapasimme, se osaltaan selittää sen ettei halua että en ole häneen yhteydessä, ettei hänen mies saisi tietää pettämisestään.
Miehenä en paljoo puhuis ku te ite aina katotte et kenel o ne parhaat tissit ja perse. Että naisia ei voi pelkästää täs asiassa kyllä syyttää ja kaikki ei ole ees tollasia.
Itsestä se on kiinni, niin miehillä kuin naisilla.
Huomauttaisin kuitenkin sellaisesta seikasta (voi olla, että on mainittu jo. En jaksanut lukea kuin neljä ensimmäistä sivua), että naisilla on huomattavasti laajempi haitari ihanteellisen ulkonäön suhteen. Ottajia löytyy niin pullukoille, kurvikkaille, lihaksikkaille kuin laihoillekin naisille. Miehen ainoa ihanteellinen ulkonäkö on pitkä, tumma ja komea.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 20:12"]
[/quote]
[/quote]
HAHA, ei vitulla :D
En ole koskaan kuullut naisen uhkaavan hakata ketään :DD Vaikka olisin joskus kännissä heittänyt jollekin ihan randomille jotain "voisin mä sua nussia jos ei ketään muuta löydy" niin silloinkin nainen on vaan katsonut silleen "oreally".
[/quote]
Kyllä vitulla, saa vain uhkauksia vähintään joka toiselta naiselta kehen omatoimisesti lähtenyt hakemaan tuttavuutta. Itse en taas voisi yhdellekään naiselle moisia törkyjä sanoa, muistan että yhden ainoan kerran olen edes puristanut tuntematonta naista takapuolesta, sekin tapahtui ala-ikäisenä ja kaverin yllyttämänä.
Ja tämä pahin tapaus joka antoi tappouhkauksen, alkoi taas puolestaan lähennellä minua alle 2 min hänet ensi kertaa nähdessäni, ja oli heti selvää mitä upea nainen halusi, ja sitä saikin, kunnes lähti pois luotani.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:15"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:07"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:05"]
Täysin tavallisen näköisiä naisia. Eivätkä ole leskiä kaikki, vaan perineet suvun omaisuutta ja tekevät sillä bisnestä. Et sinä pystyisi Walmartia pyörittämään.
[/quote]
Kummallista ettei noi kusipöksyt koskaan itke esim. rothschildien omaisuudesta, tai muiden vaikutusvaltaisten sukujen, joiden koko valta perustuu perimiseen.
Kusipöksy parkuu vain vääryydestä, jos naiset perivät omaisuutta, se on osoitus naisten paskuudesta kaikessa, mutta rotchschildin periessä se on osoitus miesten upeudesta :)
[/quote]
Ei ollut siitä kyse. Kukaan nainen ei ole luonut jättiomaisuutta itse! Naiset eivät kykene siihen. Nainen ei pysty keksimään itse niin nerokasta ideaa, että sillä tekisi miljardeja.
[/quote]
Kyllä on rikkaita naisia, jotka ovat luoneet omaisuuden omalla työllään. Älyllisesti vajaata väittää muuta.
Miksi näin monia kiinnostaa tän itsesäälijän aivoitukset? Ja vaivaudutte vastaamaan tohon mankumiseen.
Minkälainen henkisesti kehittymätön pikkupoika täällä kirjoittelee? Ihan suoraan sanottuna sulle vinkuja ei naista ole löytynyt ihan sun omasta syystä, täysin ja vain ja ainoastaan. Naisille miehen ulkonäöllä on suurikin merkitys ja miehet voivat parantaa ulkonäköään siinä kuin naisetkin, senhän ymmärtää jokainen, niin paitsi sinä. Suurimmalle osalle naisista riittää kuitenkin ihan tavallisen siisti ja hyväkuntoinen mies ja jos itse ei ole mikään missi, niin ei sitä odota mieheltäkään mitään ihmeellistä komeutta. Mutta ihan poikkeuksetta nämä vinkuja-miehet ovat joko ulkonäöllisesti luotaantyöntäviä (likaiset hiukset, huonot hampaat, epäsiistit vaatteet, huono ryhti, epäliikunnallinen ulkonäkö eli ollenkaan lihaksia tai sellainen pehmeä plösö) tai sitten he ovat luonteeltaan ikäviä. Jokaikinen. En tiedä yhtäkään miestä, joka olisi ulkonäöltään ok ja lisäksi luonteeltaan mukava ja jolla ei olisi naista.
Mutta heti tuo sairas puhe pillusta tekee sustakin niin luotaantyötävän ja vastenmielisen, että ei ihme ettei kukaan nainen ole susta kiinnostunut ja tuskin tulee koskaan olemaankaan, ellet radikaalisti ala kouluttamaan itsestäsi normaalia ihmistä. Sulle ilmeisesti nainen = pillu. Älä viitsi tulla ihmisten ilmoille, edes virtuaalisesti vinkumaan kaikkien yksinäisten miesten puolesta. Heissä nimittäin on ihan oikeasti kumppania etsiviä ja sinä ja kaltaisesi olette ihan eri kastia, teille sopii tekopillu, se riittää vallan mainiosti.
Kerro ihmeessä ne keinot, millä mies voi parantaa ulkonäköään.
Ja näytä muutama esimerkki, jossa näin on tapahtunut!
Tässä sulle yksi esimerkki, vassokuu: http://www.iltalehti.fi/laihdutus/2014112618868910_lh.shtml
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 19:52"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 19:40"]
--
Ylipaino tosiaan on ihan itse aiheutettu "haitta". Yritäpä muuttaa kasvonpiirteitä tai kasvaa pituutta aikuisiässä. Sen sijaan ei kannata edes yrittää väittää, etteikö pituudella olisi naisille väliä. "Mielellään 190-senttinen, mut jos ei kukaan muu huoli niin 180-senttinenkin kelpaa jos se on tosi komea." Suurin piirtein näin naiset ajattelevat.
[/quote]
Jos minä tässä mainitsen, että tunnen lukuisia alle 180-senttisiä - ja jopa alle 170-senttisiä - miehiä, jotka ovat parisuhteessa, teilaisitko ne satunnaistapauksina?
[/quote]
Joillekin saattaa olla pituus tärkeää, mutta monille ei. Ihan kuten miehille, toisille miehille naisten laihuus saattaa olla tärkeää. Toisille taas ei.
Mies voi tehdä paljonkin ulkonäkönsä eteen. Hän vaan ei monesti halua tai suostu. Hän ei halua käyttää rahaa vaatteisiin tai kenkiin. Ei hoitaa hampaitaan. Ei häntä kiinnosta muodikkuus tai kiva kampaus. Hän ei suostu jättämään alkoholia, joka pöhöttää. Eikä monesti edes laihduttamaan. Hän ei vaivaudu olemaan kohtelias tai siisti. Sitten hän itkee kuinka ulkonäköä ei voi muuttaa ilmaiseksi. Hän käyttää ne rahat mielummin pleikkariin ja itkee kotonaan naisen puutetta.
Hyvännäköisiä miehiä on joka pituudessa, kaikenlaisilla kasvonpiirteillä. He ovat nähneet vaivaa asian eteen. Satsanneet rahaa ja aikaa. Palkanneet jopa stylistin, jos on ollut tarvetta. Värjänneet hiuksiaan ja levittävät jopa itseruskettavaa tarvittaessa. Treenanneet lihaksiaan, vetämättä överiksi. Opetelleet käytöstavat ja small talkin.
Putin on oikeasti hyvä esimerkki mitä treenatulla kropalla ja hyvin istuvalla puvulla saa aikaan. Hän on vähän päälle 160 cm ja hiuksetkaan ei ole luonnostaan mitenkään ihmeelliset.
Omasta ulkonäöstä valittavien miesten ongelma on pihiys ja haluttomuus satsata omaan ulkonäköön. Tai sitten täydellinen tyylitajuttomuus. Ei ne puuttuvat sentit.
Ohis
En jaksa näitä alfa- ja betamiesjuttuja. Oikeesti, jos teidän ajattelu on tuolla tasolla, ei ihme jos ei naiset tykkää.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 20:53"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 19:52"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 19:40"]
--
Ylipaino tosiaan on ihan itse aiheutettu "haitta". Yritäpä muuttaa kasvonpiirteitä tai kasvaa pituutta aikuisiässä. Sen sijaan ei kannata edes yrittää väittää, etteikö pituudella olisi naisille väliä. "Mielellään 190-senttinen, mut jos ei kukaan muu huoli niin 180-senttinenkin kelpaa jos se on tosi komea." Suurin piirtein näin naiset ajattelevat.
[/quote]
Jos minä tässä mainitsen, että tunnen lukuisia alle 180-senttisiä - ja jopa alle 170-senttisiä - miehiä, jotka ovat parisuhteessa, teilaisitko ne satunnaistapauksina?
[/quote]
Joillekin saattaa olla pituus tärkeää, mutta monille ei. Ihan kuten miehille, toisille miehille naisten laihuus saattaa olla tärkeää. Toisille taas ei.
Mies voi tehdä paljonkin ulkonäkönsä eteen. Hän vaan ei monesti halua tai suostu. Hän ei halua käyttää rahaa vaatteisiin tai kenkiin. Ei hoitaa hampaitaan. Ei häntä kiinnosta muodikkuus tai kiva kampaus. Hän ei suostu jättämään alkoholia, joka pöhöttää. Eikä monesti edes laihduttamaan. Hän ei vaivaudu olemaan kohtelias tai siisti. Sitten hän itkee kuinka ulkonäköä ei voi muuttaa ilmaiseksi. Hän käyttää ne rahat mielummin pleikkariin ja itkee kotonaan naisen puutetta.
Hyvännäköisiä miehiä on joka pituudessa, kaikenlaisilla kasvonpiirteillä. He ovat nähneet vaivaa asian eteen. Satsanneet rahaa ja aikaa. Palkanneet jopa stylistin, jos on ollut tarvetta. Värjänneet hiuksiaan ja levittävät jopa itseruskettavaa tarvittaessa. Treenanneet lihaksiaan, vetämättä överiksi. Opetelleet käytöstavat ja small talkin.
Putin on oikeasti hyvä esimerkki mitä treenatulla kropalla ja hyvin istuvalla puvulla saa aikaan. Hän on vähän päälle 160 cm ja hiuksetkaan ei ole luonnostaan mitenkään ihmeelliset.
Omasta ulkonäöstä valittavien miesten ongelma on pihiys ja haluttomuus satsata omaan ulkonäköön. Tai sitten täydellinen tyylitajuttomuus. Ei ne puuttuvat sentit.
Ohis
[/quote]
Entäs kun täältä löytyy taas tapaus joka on täyttänyt kyseiset "unelmamiehen" kriteerit, ja kohdellut naisiani kuin kukkaa kämmenellä, mutta vaihtoon mennyt ihan pinnallisista ja varallisuus syistä. Kerran jopa tulin jätetyksi mm. sanoin - "olet liian kiltti, sinun kanssa ei pysty riitelemään" joka on ollut todella hämmentävää.
Mielestäsi jokaisen miehen kuuluisi tehdä kyseiset "kosmeettiset kohotukset", jotta olisi edes pieni sauma löytää parisuhde ?
Itsellä siitä on ollut vain haittaa, löysin rinnalleni vain täysin pinnallisia itserakkaita materialisteja. Joten ei näitäkään neuvoja voi kiveen hakata. Pinnallisuudella löytää varmimmin pinnallisen.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:35"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:18"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:17"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:10"]
http://s3.amazonaws.com/readers/2011/04/09/richestpersons_1.jpg No eipä nuo maailman rikkaimmat miehetkään kovinkaan kummoisia ole.
[/quote]
Niin?
Sitä juuri hain, että varakkuus, äly tai sosiaalinen asema ja kultaiset leikkaukset tai hoikkuus eivät todellakaan korreloi.
[/quote]
Kyllä korreloivat.
[/quote]
Asia kunnossa.
Tällaisia kultaisia leikkauksia löytyy pikaisella katsauksella maailman rikkaimpien ihmisten kärjestä. Nämä ovat myös tehneet omaisuutensa itse, eli jonkinasteista älyäkin on edellytetty:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/df/Carlos_Slim_Hel%C3%BA.jpg
http://static1.businessinsider.com/image/4f0332b269beddf958000012-480/larry-ellison-and-airplane.jpg
http://images.forbes.com/media/lists/10/2007/9PLV.jpg
http://www.carriermanagement.com/assets/Buffett_Warren-AP-Photo.jpg
Katsotaan vielä maailman johtavia poliittisia päättäjiä:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/72/Xi_Jinping_October_2013_(cropped).jpg
http://www.vocfm.co.za/wp-content/uploads/2015/02/o-FRANCOIS-HOLLANDE-facebook.jpg
Suomen ylivoimaisesti rikkain suku:
http://www.taloussanomat.fi/img.php?f=herliinit2.jpg&w=800
Pari tunnettua matemaatikkoa:
http://i2.wp.com/listverse.com/wp-content/uploads/2010/12/picture-right.jpg?resize=548%2C381
http://media.komonews.com/images/100329_Grigory_Perelman.jpg
http://walizahid.com/wp-content/uploads/2014/08/Indian-origin-man.jpg
[/quote]
Ainoa luotettava lähde oli tuo taloussanomat.
[/quote]
Eikä näitä "alfa-naaraiden" perusteettomia kommentteja jaksa myöskään, joita kiinnostaa enemmän cosmopolitanin kevään muotivinkit ja salatut elämät/kauniit ja rohkeat, miesten ulkonäkö, kuin se että mm. USA on tappanut viimeisen 15v aikana n. 4.5 miljoonaa syytöntä ihmistä sodilla jotka aloitettu valheilla.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 21:18"]
[/quote]
[/quote]
Mitä vittua nyt? Et tosissasu juuri sanonut noin..... Minua kiinnostaa kevään muotivinkit, salatut elämät, miesten ulkonäkö ja silti luen uutisia, seuraan politiikkaa ja olen lähdekriittinen. Taisi kolahtaa alfauros?
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 20:27"]
Itsestä se on kiinni, niin miehillä kuin naisilla.
Huomauttaisin kuitenkin sellaisesta seikasta (voi olla, että on mainittu jo. En jaksanut lukea kuin neljä ensimmäistä sivua), että naisilla on huomattavasti laajempi haitari ihanteellisen ulkonäön suhteen. Ottajia löytyy niin pullukoille, kurvikkaille, lihaksikkaille kuin laihoillekin naisille. Miehen ainoa ihanteellinen ulkonäkö on pitkä, tumma ja komea.
[/quote]
Joo, 16-vuotiaille tytöille nuo ehkä ovat tärkeimmät kriteerit. Näin 35-vuotiaana ihan jotkut muut tekijät vaikuttavat ainakin omaan ihailuuni. Olen hulluna 10 vuotta vanhempaan, n. 170 cm pitkään, pikkuisen ylipainoiseen mieheen, joka työskentelee todellisella matalapalkka-alalla ja on viikonloppuisä. Eikö nuo ole juuri turn offeja? Meillä vaan jutut synkkaa niin hyvin ja hän saa minut nauramaan, joten hän tuntuu minusta maailman komeimmalta mieheltä. Toki tunnistan nämä peruskomeat miehet, mutta eivät he saa mun pikkuhousuja märäksi. Kyllä siihen tarvii muutakin.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 22:23"]
[/quote]
Ota lääkkeesi.
[/quote]
Tämä on ihan tosi juttu, mies on ollut naisen kanssa naimisissa jo yli 5v, eivätkä ole nähneet ensimmäisen vuoden jälkeen kuin 2krt vuodessa. Nainen juo mojitoja ja kiertelee baareja päivittäin sillä aikaa kun heidän lapsi on 24/7 lastenhoitajan hoidettavana. Säälin miestä, koska nainen käyttää miehen hankkimaa omaisuutta vain parantaakseen omaa elämäänsä, välittämättä miehestään.