Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksi asia naisissa ärsyttää ja se tekee niistä elukoita

Vierailija
17.05.2015 |

On se, että naiset ovat luonnostaan hypergamisia. Naiset haluavat aina joukon parhaimman miehen ja halveksivat heikkoja miehiä. Olen todistanut asian monta kertaa, esimerkiksi huoneessa jossa on vähän naisia ja paljon miehiä. Niin ne naiset kiinnostuvat huoneen parhaimmista miehistä, kuka on sen huoneen komein ja korkeastatuksisin mies on se josta nainen kiinnostuu. 

Evoluutio on siis jättänyt jälkensä naisten parinvalintaan. No mitä asialle sitten voi tehdä? En minä tiedä. Olen vain todennut tämän, jonka moni muukin mies on todennut että 95% naisista haluaa aina paremman miehen ja mahdollsiimman parhaan miehen. Ei siitä kai voi naisiakaan syyttää? Jos olisin itse nainen niin tekisin varmasti ihan samalla tavalla, eli katsoisin vain niitä parhaimpia miehiä.

Kommentit (200)

Vierailija
181/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 19:40"]

--

Ylipaino tosiaan on ihan itse aiheutettu "haitta". Yritäpä muuttaa kasvonpiirteitä tai kasvaa pituutta aikuisiässä. Sen sijaan ei kannata edes yrittää väittää, etteikö pituudella olisi naisille väliä. "Mielellään 190-senttinen, mut jos ei kukaan muu huoli niin 180-senttinenkin kelpaa jos se on tosi komea." Suurin piirtein näin naiset ajattelevat.

[/quote]

Jos minä tässä mainitsen, että tunnen lukuisia alle 180-senttisiä - ja jopa alle 170-senttisiä - miehiä, jotka ovat parisuhteessa, teilaisitko ne satunnaistapauksina? 

Vierailija
182/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 19:44"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 18:10"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 18:06"]

Mies voisi laihduttaa, mennä kuntosalille hankkimaan näkyvät lihakset, vaatekauppaan ostamaan muodikkaat vaatteet, käydä parturissa ja joka aamu laittaa hiuksensa ojennukseen jne... Samalla voisi lukea pari kirjaa saadakseen sivistystä.

[/quote]

Ei se toimi miehillä niin. Mies joko on tai ei ole. 

Onko historiassa ainuttakaan miestä, joka olisi muuttunut vaatimattomasta hissukasta pillusankariksi? 

Ei ole. Ulkonäöllisestikin vaatimattomat, mutta myöhemmin elämässään isosti menestyneet miehet ovat saaneet pillua jo nuorina. Koska aivot ovat olleet poikkeukselliset ja henkinen muna metrinen, vaikka ulkonäkö vaatimaton. Olen lukenut joitain mahtimiesten elämänkertoja ja sama kaava toistuu. Warren Buffett, Bill Gates, Putin... kukaan ei varsinaisesti ulkonäöllä ole loistanut nuorena ja ovat itse rakentaneet menestyksenä, mutta pillua on ollut nuoresta saakka. 

Miehen mahdollisuudet luodaan geenilotossa ja varhaislapsuudessa kun itsetunto rakentuu. 

[/quote]

Mutta onhan Vova ainakin kehittynyt myös ulkoisesti vuosien myötä.

http://russiapedia.rt.com/files/prominent-russians/leaders/vladimir-putin/vladimir-putin_3-t.jpg

http://www.techtree.com/sites/default/files/styles/image_width_620_watermark/public/2013/10/tv_guide_lg_PUTIN.jpg 

[/quote]

Vertailukuva ei näemmä toimi:

http://cache.gawkerassets.com/assets/images/4/2010/12/500x_putin-3d-glasses.jpg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut joitain mahtimiesten elämänkertoja ja sama kaava toistuu. Warren Buffett, Bill Gates, Putin... kukaan ei varsinaisesti ulkonäöllä ole loistanut nuorena ja ovat itse rakentaneet menestyksenä, mutta pillua on ollut nuoresta saakka. 

[/quote]

Mä olen oikeasti lukenut mahtimiesten elämänkertoja toisin kuin ilmeisesti pikkulassukka.

Esim. warren buffett meni jo hyvin nuorena naimisiin susaninsa kanssa, niin kuin melkein kaikki siihen aikaan!

Joten miten sillä on pillua riittänyt??? Buffett oli sille uskollinen, kunnes susan muutti pois. Buffett on niin kaukana jostakin pillusankarista kuin olla ja voi, se muuten metsästi susania kauan aikaa ja sitkeästi, olemalla ystävällinen susanin perheelle.

Ennen susania buffettilla ei ollut naisonnea, eikä naisia.

Entä esim. rockefeller senior? Meni jo nuorena naimisiin, eikä tosiankaan juossut pillun perässä kyrpä pystyssä, oli vaimonsa tämä kuolemaan asti, eikä edes mennyt uudestaan naimisiin.

Pillusankarit on poikkeuksia menestyneissä miehissä, esim. jp.morgan. Suurin osa on aina ollut perhekeskeisiä yhden naisen miehiä, jotka on keskittäneet energiansa rahaan, ei siihen pilluun.

Voitteko lassukka idiootit ihan oikeasti lopettaa tuon valehtelun. 

Vierailija
184/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan ei kannata edes yrittää väittää, etteikö pituudella olisi naisille väliä. "Mielellään 190-senttinen, mut jos ei kukaan muu huoli niin 180-senttinenkin kelpaa jos se on tosi komea." Suurin piirtein näin naiset ajattelevat.

[/quote]

Joo aivan totta, ihan prikulleen näin se on! YKSIKÄÄN nainen ei ole IKINÄ huolinut AINUTTAKAAN miestä joka on alle 180-senttinen! Ai että kun sä olet ihan kamalan fiksu ja tarkkanäköinen, kun olet havainnut tämän salaisen, vaietun tosiasian!

Vierailija
185/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolis tollasta ruikuttajaa. Juu, olen beetta nainen ja sinkku. On ollut alfamiehiä ja beettamiehiä, mutta ruikuttajat jotka ei tee asioilleen mitään on vain katkeria naistenhakkaajia. En treffais toistakertaa.

Vierailija
186/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto, itsesäälissä rypeminen ja vastuun sälyttäminen kaikessa muiden niskoille ei pue ketään. Ei naisia, eikä miehiä. Ap:lta puuttuu täysin arvostus muita ihmisiä (erit. Naisia) kohtaan, onko ihmekään jos ei lohkea kun ei osaa toista ihmistä kohdella vertaisenaan eikä muuta kuin märehdi kun "koko maailma vastaan minä ja minä en voi sille mitään blaablaa". Kokeilepa kävellä selkä suorassa, leuka ylhäällä ja hymyillen, heitä vaikka kaupan kassalle pieni vitsi. Elämä tuntuu valoisammalta ja ehkä vastakkainen sukupuolikin alkaa kiinnostua! Sillä minä ainakin olen "huomiota" saanut, hymyllä ja oikealla asenteella. Parempi asuste kuin yksikään itseruskettava tai tekoripsi!

Vierailija
187/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 18:53"]

--- Ei siinä vaatteet tai ne muskelit mitään auta jos on jaettu paskat kortit. Siitähän tässä alunperin oli kyse. 

[/quote]

Olet todennut tilanteen, joten seuraava vaihe on päättää mitä seuraavaksi tapahtuu. "You don't need a straight flush in order to enjoy a good game of poker." => Elämästään voi tehdä miellyttävää, vaikka ei olisikaan suotu parhaita geenejä ja muita mahdollisuuksia. Jos mikään muu ei auta niin aina voi suunnata aikansa ja energiansa muihin asioihin. Omistaudu politiikalle, taiteelle, urheilulle tai mitä sitten haluatkaan. Kyse on SINUN elämästäsi: tee siitä sellainen kuin itse haluat.

Vierailija
188/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha tämän tyypin kanssa on vääntää, siltä puuttuu päästä se palikka, joka auttaa ymmärtämään asioita. 

Tiedän tällaisia samaan juuttuvia jankkaajia, niitä näkee tuolla toimintakeskuksilla. Kai tuolle tilalle jokin nimikin on..

Vierailija
189/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on kuulkaa niin, että näillä naisten vinkeillä voi pyyhkiä lähinnä persusta!

Nuorena en pessyt edes hampaita, enkä juuri kiinnittänyt huomiota pukeutumiseen. Silti sain muutamankin tytön ja pariin ehdokkaaseen jätin jopa tarttumatta. Mikään pelimies en siis ollut. Yksi naapurin tyttö tuli vielä parikymppisenä kirjaimellisesti hakemaan kotoa. Oli kylläkin virolainen alkujaan :D

Nyt kolmeakymppiä lähestyessä kiinnitän paljon huomiota ulkonäkööni, olen mm. käynyt hampaiden valkaisussa ja pukeutumiseen panostan paljon, koska pidän vaatteista. NO, eipä ole naista eikä kukaan ole enää vuosiin ollut tyrkyllä ehdoin tahdoin. En jaksa uskoa, että johtuisi iästäkään kun en kolmekymppinen kuitenkaan ole vielä. 

Milläs palstanaiset tämän selittävät?

Vierailija
190/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 19:52"]

Olen lukenut joitain mahtimiesten elämänkertoja ja sama kaava toistuu. Warren Buffett, Bill Gates, Putin... kukaan ei varsinaisesti ulkonäöllä ole loistanut nuorena ja ovat itse rakentaneet menestyksenä, mutta pillua on ollut nuoresta saakka. 

[/quote]

Mä olen oikeasti lukenut mahtimiesten elämänkertoja toisin kuin ilmeisesti pikkulassukka.

Esim. warren buffett meni jo hyvin nuorena naimisiin susaninsa kanssa, niin kuin melkein kaikki siihen aikaan!

Joten miten sillä on pillua riittänyt??? Buffett oli sille uskollinen, kunnes susan muutti pois. Buffett on niin kaukana jostakin pillusankarista kuin olla ja voi, se muuten metsästi susania kauan aikaa ja sitkeästi, olemalla ystävällinen susanin perheelle.

Ennen susania buffettilla ei ollut naisonnea, eikä naisia.

Entä esim. rockefeller senior? Meni jo nuorena naimisiin, eikä tosiankaan juossut pillun perässä kyrpä pystyssä, oli vaimonsa tämä kuolemaan asti, eikä edes mennyt uudestaan naimisiin.

Pillusankarit on poikkeuksia menestyneissä miehissä, esim. jp.morgan. Suurin osa on aina ollut perhekeskeisiä yhden naisen miehiä, jotka on keskittäneet energiansa rahaan, ei siihen pilluun.

Voitteko lassukka idiootit ihan oikeasti lopettaa tuon valehtelun. 

[/quote]

Niin siis pointtina oli se, että ne ovat kaikki saaneet naiset. Vaikkei ulkoisia avuja ole juuri ollut. 

Vierailija
191/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 20:08"]

Kyllä se on kuulkaa niin, että näillä naisten vinkeillä voi pyyhkiä lähinnä persusta!

Nuorena en pessyt edes hampaita, enkä juuri kiinnittänyt huomiota pukeutumiseen. Silti sain muutamankin tytön ja pariin ehdokkaaseen jätin jopa tarttumatta. Mikään pelimies en siis ollut. Yksi naapurin tyttö tuli vielä parikymppisenä kirjaimellisesti hakemaan kotoa. Oli kylläkin virolainen alkujaan :D

Nyt kolmeakymppiä lähestyessä kiinnitän paljon huomiota ulkonäkööni, olen mm. käynyt hampaiden valkaisussa ja pukeutumiseen panostan paljon, koska pidän vaatteista. NO, eipä ole naista eikä kukaan ole enää vuosiin ollut tyrkyllä ehdoin tahdoin. En jaksa uskoa, että johtuisi iästäkään kun en kolmekymppinen kuitenkaan ole vielä. 

[/quote]

Naisetkin tykkäävät nuoremmista miehistä, vaikka se olisi kuinka vaikeaa ja kipeää miehille ymmärtää....

Vierailija
192/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 20:11"]

[/quote]

Naisetkin tykkäävät nuoremmista miehistä, vaikka se olisi kuinka vaikeaa ja kipeää miehille ymmärtää....

[/quote]

Ei se ole lainkaan kipeää ja vaikeaa ymmärtää. 

En kuitenkaan jaksa uskoa, että alle kolmekymppisenä olisi jo liian vanha eli ikä ei nyt mielestäni käy selitykseksi. Ja saman ikäisiä ne minusta kiinnostuneet naiset silloin olivat - eivät mitään mummoja. 

Vierailija
193/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 20:15"]

En kuitenkaan jaksa uskoa, että alle kolmekymppisenä olisi jo liian vanha eli ikä ei nyt mielestäni käy selitykseksi. Ja saman ikäisiä ne minusta kiinnostuneet naiset silloin olivat - eivät mitään mummoja. 

[/quote]

Kyllä sä olet jo liian vanha, ihan oikeasti.

20v naiset haluavat mieluiten nuoren miehen, esim. meidänkin kaveriporukassa vanhojen miesten kanssa vehtaajia oli 0% tuon ikäisenä.

Nyt sun ikäisenä ne saman ikäiset naiset on jo naimisissa usein, tai sitten ne on nuorien miesten kanssa edelleen, naiset saavat vielä 30v ikäisenä helposti 20v miehiä.

Vierailija
194/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No ainakin todistat sen, ettei miehen tarvitse olla kaikin puolin ja viimeisen päälle fiilattu ja hiottu, että kelpaisi. Tai että vaikka olisit unelmien adonis, naiset eivät siltikään päivystä ovellasi 24/7 odottamassa pääsyä makuuhuoneeseesi. ;) Eli tänäkään päivänä emme keksineet täydellistä kaavaa, millä saisimme kesytettyä eläimistä konstikkaimman: naisen.

Vierailija
195/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 20:17"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 20:15"]

[/quote]

20v naiset haluavat mieluiten nuoren miehen, esim. meidänkin kaveriporukassa vanhojen miesten kanssa vehtaajia oli 0% tuon ikäisenä.

Nyt sun ikäisenä ne saman ikäiset naiset on jo naimisissa usein, tai sitten ne on nuorien miesten kanssa edelleen, naiset saavat vielä 30v ikäisenä helposti 20v miehiä.

[/quote]

Sähät puhut p-p-p-paskaa! :D

Vierailija
196/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

:D

http://memecrunch.com/meme/3ARCR/asia-kunnossa/image.png?w=500&c=1

Vierailija
197/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 20:20"]

[/quote]

:D

http://memecrunch.com/meme/3ARCR/asia-kunnossa/image.png?w=500&c=1

[/quote]

Vanhainkodin naisteniltaan strippariksi vaan

Siellä on paljon muhkealompakkoisia mammoja. Otat niiltä sylitanssin yhteydessä rillit pois niin menet ihan parikymppisestä!

Vierailija
198/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:39"]Kuka tämä katkera betamax on, joka tänne näitä tilityksiä kirjoittaa?
[/quote] joku heikoin lenkki

Vierailija
199/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 19:43"]

Ei se miehille ole yhtä helppoa kuin teille naisille, että käytte vaan parturissa ja pidätte hygieeniasta huolta niin miehiä on jonoksi asti. Miehen tarvitsee käydä kouluja ja hankkia hyvä palkkainen työpaikka, omata itseluottamusta ja tehdä aloitteet, maksaa deittailusta ja suhteesta suurin osa kuluista jne. ja mikäli ei omaa vähintään keskivertoa ulkonäköä niin turha edes kaikella vaivannäölläkään yrittää.

[/quote]

Mihin ihmeen teoriaan tämä perustuu? Vai onko tämä nyt sitä kuuluisaa laasasoppia?

[/quote]

Kommentin pointti taisi olla siinä, että naisten tarvitsee tehdä huomattavasti pienempi työ kuin miesten. Tämä järkyttävä epäsuhta duunin määrässä sitten harmittaa ja ihan syystäkin. Eipä sille kuitenkaan oikein mitään voi.

Nainen: laihdutus ja ulkonäön muuttaminen eli hiukset, meikki, vaatteet jne. Ja sitten... no... siinä se olikin.

Mies: laihdutus ja ulkonäön muuttaminen eli hiukset, kaikenlaisten karvojen trimmaus, vaatteet jne. Ja sitten yleensä lihasmassan kasvattaminen (vie aikaa lähtötasosta riippuen 1-10 vuotta), ravinnon vahtiminen (lihasten pitää erottua eli rasvaprosentin oltava alhainen), menestyksen ja kuuluisuuden tai ylipäänsä nousujohteisen uran hankkiminen, omaisuuden ja varallisuuden kasvattaminen, "olen luuseri" -mentaliteetista pois oppiminen, sosiaalisten taitojen kehittäminen yleensä, naisten ja miesten erojen opiskeleminen, pelimiesoppien opiskeleminen + sisäistäminen + harjoitteleminen, pakkien saamisen sietokyvyn kasvattaminen, mahdollisesti sosiaalisen piirin laajentaminen tai muuttaminen jne.

Olen aina välillä päässyt puheisiin tällaisten luontaisten alfaurosten kanssa. Heidän ohjeensa naismenestyksen kasvattamiseksi ovat yleensä täysin hyödyttömiä niin sanotulle tavalliselle miehelle. Nämä "alfat" ovat vain jossain vaiheessa huomanneet olevansa naisten mieleen ja sitten kehittäneet näitä JO OLEMASSA OLEVIA ominaisuuksia itsessään (pituus eli fyysisen koon korostaminen, luontainen lihaksikkuus, johtajatyypin käytös eli ottaa "tilan haltuun" pelkällä läsnäolollaan jne.). Näissä miesten muodonmuutos ja laihdutus -hehkutuksissakin on kyse yleensä siitä, että se jo olemassa oleva vartalo vain "kuoritaan" sieltä ihran alta esiin.

Vierailija
200/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Juuh, liian sliipattu ei saa olla tai on naisten mielestä ällö tai jopa homo. Katsopa pareja tuolla ulkona. Aika harvalla naisella sitten kuitenkaan mitään pepsodent-hymy-miestä todellisuudessa on. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän