Yksi asia naisissa ärsyttää ja se tekee niistä elukoita
On se, että naiset ovat luonnostaan hypergamisia. Naiset haluavat aina joukon parhaimman miehen ja halveksivat heikkoja miehiä. Olen todistanut asian monta kertaa, esimerkiksi huoneessa jossa on vähän naisia ja paljon miehiä. Niin ne naiset kiinnostuvat huoneen parhaimmista miehistä, kuka on sen huoneen komein ja korkeastatuksisin mies on se josta nainen kiinnostuu.
Evoluutio on siis jättänyt jälkensä naisten parinvalintaan. No mitä asialle sitten voi tehdä? En minä tiedä. Olen vain todennut tämän, jonka moni muukin mies on todennut että 95% naisista haluaa aina paremman miehen ja mahdollsiimman parhaan miehen. Ei siitä kai voi naisiakaan syyttää? Jos olisin itse nainen niin tekisin varmasti ihan samalla tavalla, eli katsoisin vain niitä parhaimpia miehiä.
Kommentit (200)
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:35"]
Tuosta naisten pyrkyryydestä kyllä puhutaan paljon ja varmaan se osin pitää paikkansakin.
Mutta kuka osaisi selittää sen, että minä en ole koskaan saanut kassaneitiä tai työpaikan siivoojaa, vaikka olen saanut "vertaisiani" naisia, esim. kollegoja?
Ja olen yrittänyt. En käyttäydy heitä kohtaan alentuvasti tai korostaen omaa "paremmuuttani". Minusta nämä naiset ovat vain olleet viehättävimpiä ja siksi olen halunnut heidät. Plus tuntisin itseni itsevarmemmaksi jos nainen olisi matalapalkkaisempi ja matalammin koulutettu.
[/quote]
Ehkä he ovat vaistonneet että haet heistä egonpönkittäjää?
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:44"]
Tuosta naisten pyrkyryydestä kyllä puhutaan paljon ja varmaan se osin pitää paikkansakin.
Mutta kuka osaisi selittää sen, että minä en ole koskaan saanut kassaneitiä tai työpaikan siivoojaa, vaikka olen saanut "vertaisiani" naisia, esim. kollegoja?
Ja olen yrittänyt. En käyttäydy heitä kohtaan alentuvasti tai korostaen omaa "paremmuuttani". Minusta nämä naiset ovat vain olleet viehättävimpiä ja siksi olen halunnut heidät. Plus tuntisin itseni itsevarmemmaksi jos nainen olisi matalapalkkaisempi ja matalammin koulutettu.
[/quote]
[/quote]
En hae?
Totta ihmeessä joistain miehistäkin on mukavaa jos nainen on hiukan varattomampi jos kerran naisista on mukavaa, että mies on varakkaampi. Eivät kai miehet muuten olisi tuollaisten naisten kanssa ja silloin naiset eivät voisi pariutua ylöspäin.
[/quote]
Pitkälle kouluttautuneet naiset ovat usein hiukan rumempia kuin matalammin koulutetut. Siksi kelpaat heille, muttet kassalle tai siivoojalle.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:48"]
Pitkälle kouluttautuneet naiset ovat usein hiukan rumempia kuin matalammin koulutetut. Siksi kelpaat heille, muttet kassalle tai siivoojalle.
[/quote]
???
Tulotaso ja älykkyys korreloivat kasvojen ns. kultaisen leikkauksen kanssa, eli mitä älykkäämpi, sitä kauniimpi.
Ja myös hoikkuus korreloi tulotason ja sosiaalisen aseman kanssa.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:50"]
[/quote]
???
Tulotaso ja älykkyys korreloivat kasvojen ns. kultaisen leikkauksen kanssa, eli mitä älykkäämpi, sitä kauniimpi.
[/quote]
Marilyn vos savant, maailman älykkäin nainen, ei tuota voi rumaksi sanoa-
???
[/quote]
Kukahan moisen teorian on keksinyt?
Kyllä siitä on kauneus ja kultaiset leikkaukset kaukana kun katsotaan vaikka jotain tiedemiesten pärstäkertoimia. Ne kai sentään on pääsääntöisesti suhteellisen älykkäitä.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 18:10"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 18:06"]
Mies voisi laihduttaa, mennä kuntosalille hankkimaan näkyvät lihakset, vaatekauppaan ostamaan muodikkaat vaatteet, käydä parturissa ja joka aamu laittaa hiuksensa ojennukseen jne... Samalla voisi lukea pari kirjaa saadakseen sivistystä.
[/quote]
Ei se toimi miehillä niin. Mies joko on tai ei ole.
Onko historiassa ainuttakaan miestä, joka olisi muuttunut vaatimattomasta hissukasta pillusankariksi?
Ei ole. Ulkonäöllisestikin vaatimattomat, mutta myöhemmin elämässään isosti menestyneet miehet ovat saaneet pillua jo nuorina. Koska aivot ovat olleet poikkeukselliset ja henkinen muna metrinen, vaikka ulkonäkö vaatimaton. Olen lukenut joitain mahtimiesten elämänkertoja ja sama kaava toistuu. Warren Buffett, Bill Gates, Putin... kukaan ei varsinaisesti ulkonäöllä ole loistanut nuorena ja ovat itse rakentaneet menestyksenä, mutta pillua on ollut nuoresta saakka.
Miehen mahdollisuudet luodaan geenilotossa ja varhaislapsuudessa kun itsetunto rakentuu.
[/quote]
Jos et jaksa mitään itsellesi tehdä, niin lopeta sitten edes toi säälittävä vikinä, luuseri.
Menestyjän erottaa juuri siinä, että korjaa virheensä ja kiinnittää huomiota vahvuuksiinsa. Ei sitä naista, tai mitään muutakaan, saa passiivisena itkemällä huonoista geeneistään. Sä oot vaan päättänyt olevasi surkea häviäjä ja sen takia sellaiseksi jäät.
[/quote]
???
[/quote]
Noniin :D
Maailman rikkaimmat naiset:
http://resources0.news.com.au/images/2012/05/23/1226364/650936-richest-women-graphic.jpg
(huomioikaa muuten miten yksikään ei ole tehnyt omaisuuttaan itse, vaan ovat kaikki jonkun leskiä, tyttäriä tms.)
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:57"]
Jos et jaksa mitään itsellesi tehdä, niin lopeta sitten edes toi säälittävä vikinä, luuseri. Menestyjän erottaa juuri siinä, että korjaa virheensä ja kiinnittää huomiota vahvuuksiinsa. Ei sitä naista, tai mitään muutakaan, saa passiivisena itkemällä huonoista geeneistään. Sä oot vaan päättänyt olevasi surkea häviäjä ja sen takia sellaiseksi jäät.
[/quote]
Määritätkö luuserin vain sen perusteella, että miehellä ei ole naisia?
Muutoin pärjäilen elämässä melko hyvin. Työelämässäkin sentään manager-tasoa. Enkä missään valtion virastossa, vaan ihan yksityisellä sektorilla. En nyt itseäni menestyjäksikään kehtaisi tituleerata - näitä on sen verran harvassa kuitenkin - mutten luuseriksikaan lukisi.
???
[/quote]
Maailman vaikutusvaltaisin nainen... ei nyt mikään ihan järjetön hottis pinnallisin kriteerein:
http://www.diariodocentrodomundo.com.br/wp-content/uploads/2013/05/Angela-Merkel-young.jpg
Niin ja muistakaa miehet, kun naiset puhuvat mukavasta miehestä se ei todellakaan tarkoita "nice guyta". Ns Nice guyt ovat mukavia vain siksi, että pääsisivät pöksyihin, kun taas nämä naisten tarkoittamat mukavat miehet arvostavat naisia ihmisinä.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:47"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:44"]
[/quote]
[/quote]
En hae?
Totta ihmeessä joistain miehistäkin on mukavaa jos nainen on hiukan varattomampi jos kerran naisista on mukavaa, että mies on varakkaampi. Eivät kai miehet muuten olisi tuollaisten naisten kanssa ja silloin naiset eivät voisi pariutua ylöspäin.
[/quote]
Nainen pitää siitä että mies on varakas, koska se merkitsee taloudellista turvaa perheelle, etenkin jos nainen on pienituloinen. Mies pitää siitä että nainen on pienituloinen, koska se saa miehen tuntemaan itsensä tärkeäksi ja mahtavaksi. Joillekin se on myös keino kyykyttää naista.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:58"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:50"]
[/quote]
???
[/quote]
Noniin :D
Maailman rikkaimmat naiset:
http://resources0.news.com.au/images/2012/05/23/1226364/650936-richest-women-graphic.jpg
(huomioikaa muuten miten yksikään ei ole tehnyt omaisuuttaan itse, vaan ovat kaikki jonkun leskiä, tyttäriä tms.)
[/quote]
Täysin tavallisen näköisiä naisia. Eivätkä ole leskiä kaikki, vaan perineet suvun omaisuutta ja tekevät sillä bisnestä. Et sinä pystyisi Walmartia pyörittämään.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:05"]
Täysin tavallisen näköisiä naisia. Eivätkä ole leskiä kaikki, vaan perineet suvun omaisuutta ja tekevät sillä bisnestä. Et sinä pystyisi Walmartia pyörittämään.
[/quote]
Kummallista ettei noi kusipöksyt koskaan itke esim. rothschildien omaisuudesta, tai muiden vaikutusvaltaisten sukujen, joiden koko valta perustuu perimiseen.
Kusipöksy parkuu vain vääryydestä, jos naiset perivät omaisuutta, se on osoitus naisten paskuudesta kaikessa, mutta rotchschildin periessä se on osoitus miesten upeudesta :)
Haluaisin just sen komean, lihaksikkaan alfa-uroksen. Vähän itserakkaan ja komean. Tulot saisi mielellään olla hyvät mutta jos ei ole niin se ei ole este. Mielellään nuorempi mies. Saisi mielellään huomioida ja lahjoa. Itse myös mielellään lahjon, yllätän, piristän. Jokaista noista on ollut tarjolla -vaikka olen varattu- mutta ei tuota "koko pakettia" koskaan. Oma mies on aika täydellinen. Liian kiltti ja rauhallinen vain. Hyvin koulutettu. Itse olen myyjä. Joskus aion hakea amk haussa johonkin mutta en sitten kuitenkaan jaksa. Lukio ja ammattikoulu käyty hyvin arvosanoin.
http://s3.amazonaws.com/readers/2011/04/09/richestpersons_1.jpg
No eipä nuo maailman rikkaimmat miehetkään kovinkaan kummoisia ole.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:52"]
???
[/quote]
Kukahan moisen teorian on keksinyt?
Kyllä siitä on kauneus ja kultaiset leikkaukset kaukana kun katsotaan vaikka jotain tiedemiesten pärstäkertoimia. Ne kai sentään on pääsääntöisesti suhteellisen älykkäitä.
[/quote]
Naisten maailma on viihde- ja blogimaailmaa. Siellä kauneus on edellytys menestymiselle. Siitä naisten käsitys kauneuden ja älykkyyden korrelaatiosta.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:04"]
Nainen pitää siitä että mies on varakas, koska se merkitsee taloudellista turvaa perheelle, etenkin jos nainen on pienituloinen. Mies pitää siitä että nainen on pienituloinen, koska se saa miehen tuntemaan itsensä tärkeäksi ja mahtavaksi. Joillekin se on myös keino kyykyttää naista.
[/quote]
Paskaa.
Miehillä on halu 'suojella' naisia ja lapsia. Liittyy enemmänkin siihen kuin mihinkään omaan mahtailuun. Tai no tokihan se tuntuu miehekkäältä jos nainen turvaa sinuun. Onko se nyt sitten synti?
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:01"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:57"]
Jos et jaksa mitään itsellesi tehdä, niin lopeta sitten edes toi säälittävä vikinä, luuseri. Menestyjän erottaa juuri siinä, että korjaa virheensä ja kiinnittää huomiota vahvuuksiinsa. Ei sitä naista, tai mitään muutakaan, saa passiivisena itkemällä huonoista geeneistään. Sä oot vaan päättänyt olevasi surkea häviäjä ja sen takia sellaiseksi jäät.
[/quote]
Määritätkö luuserin vain sen perusteella, että miehellä ei ole naisia?
Muutoin pärjäilen elämässä melko hyvin. Työelämässäkin sentään manager-tasoa. Enkä missään valtion virastossa, vaan ihan yksityisellä sektorilla. En nyt itseäni menestyjäksikään kehtaisi tituleerata - näitä on sen verran harvassa kuitenkin - mutten luuseriksikaan lukisi.
[/quote]
Ei. Määritän sinut luuseriksi tuon ruikuttavan, itsesäälisen, katkeran ja rasittavan asenteesi perusteella. Vika on AINA jossain muualla kuin sinussa, sinä olet onneton, tahdoton olosuhteiden uhri... Vaikea uskoa, että tuollaisella asenteella voisi pärjätä missään muuallakaan, mutta ei ainakaan naisrintamalla.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 19:40"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:46"]
Nämä keskustelut ovat minulle aika vaikeita. Toisaalta ymmärrän sen, että on inhottavaa jäädä toistuvasti varjoon, kun joku suurempi ja kauniimpi kerää koko potin. Mutta onneksi siinä ei ole koko totuus. Aina on heitä, jotka eivät paistattele suosiossa eivätkä pidä itsestään meteliä, mutta ovat silti hurmaavia persoonia. Ja sitten on heitä, jotka alentavat itsensä, vaikka todellisuudessa ovat isoja kultakimpaleita. :)
Ja sitten se kääntöpuoli: kun olen yrittänyt keskustella itsensä beetamieheksi mieltävän kanssa aiheesta ja siitä, että koen itsekin tietyssä määrin olevani parisuhdemarkkinoiden "hylkiö" ylipainoisena, epäviehättävänä naisena. Sitten päästäänkin siihen, että minä olen itse aiheuttanut epäsuosioni, eikä itse asiassa beetamiehenkään tarvitse minunkaltaistani huolia. Pahin keskustelu on ollut juuri tätä tasoa: "beetamies" itkee rumuuttaan, asemaansa ja yksinäisyyttään, ettei kelpaa kenellekään - paitsi ylipainoisille ällötyksille, joiden kanssa ei seiso. Yritä siinä sitten ymmärtää, kun tulee itse leimatuksi vastenmieliseksi, joka ei kelpaa EDES sille miehelle, joka näkee itsensä maailman kammottavimpana ilmestyksenä.
No, pointti ei ole se, että pitäisi "kelpuuttaa" kuka tahansa. Mutta onhan se ristiriitaista, että toisaalta itkee omaa kohtaloaan hyljeksityksi joutumisesta, mutta hyljeksii silti itsekin ja tuossa esimerkkitapauksessa vielä aika rumin sanoin. Ymmärrystä riittää itselle, muttei toisille?
[/quote]
Ylipaino tosiaan on ihan itse aiheutettu "haitta". Yritäpä muuttaa kasvonpiirteitä tai kasvaa pituutta aikuisiässä. Sen sijaan ei kannata edes yrittää väittää, etteikö pituudella olisi naisille väliä. "Mielellään 190-senttinen, mut jos ei kukaan muu huoli niin 180-senttinenkin kelpaa jos se on tosi komea." Suurin piirtein näin naiset ajattelevat.
[/quote]Hauskaa,että tiedät miehenä paremmin , mitä naiset ajattelee, kuin naiset itse. Jankkaat vaan,että naiset haluaa komeita(no varmaan haluaakin, mutta koska makuja on niin monia lähen kaiken näköiset on jonkun mielestä komea)miehiä ja pitkiä. No mites minulla ihan nätillä ja koulutetulla naisella on lyhyt mies? Ihan ite valkkasin vaikka olisi pitempiä ja paremmin koulutettujakin ollut tyrkyllä. No ihan sen takia, kun mies on mukava ja arvostaa naista. Mitään pillun hokiaa en ikinä olisi huolinut vaikka olisi kuinka pitkä ja komea ja hyvin koulutettu. Näi se vaan menee. Mukavat miehet viedään naimisiin ja parisuhteisiin. Jos et sä osaa kunnioittaa naista niin huonot on osakkeet. Lopeta tuo pillu-sanan käyttö ja opettele olemaan ihmisiksi ja arvosta naista. Niillä jo pääsee pitkälle.