Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iskuri kokemuksia

Vierailija
13.05.2015 |

Miehenä minua kiinnostaisi tietää onko joku mies saanut seuraa Iskurista joko omalla ilmoituksella tai naisen ilmoitukseen vastaamalla? En ole saanut omaan ilmoitukseeni puolen vuoden aikana ainuttakaan vastausta ja naisille lähettämiini viesteihin on vastannut vain huorat tai rahaa vailla olevat huijarit. Taitaa olla yhtä tyhjän kanssa hakea miehenä seuraa naisista mistään koko internetissä. Pitänee tyytyä runkkaamiseen. Naiset kertokaa kuinka paljon teille tulee vastauksia ilmoituksiinne.

Kommentit (202)

Vierailija
81/202 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa kuin huoria ja joutuu kusetuksen kohteeksi, kun menee latailemaan tapaamisen ehtona naisen (miehen) prepaid luuriin  saldoa, maksaa jos jonkinlaista kusetus varmistusmaksua, tai uutena joutuu bitcoin huijauksen uhriksi. Viimeisenä iskuriin on tullut nuorten alaikäisten tyttöjen TODELLA SAIRAS touhu. Tyttö ilmoittelee usein 16 tai 18 vuotiaana, ja hakee seksiseuraa, kirjoitettuanne tälle ilmeneekin tytön iäksi jossain vaiheessa alaikäisyys, mutta olette jo ehdotuksenne alaikäiselle kirjoitelleet, ja joudutte kiristyksen kohteeksi, jos ette maksa, niin oikeuteen joudutte alaikäisen houkuttelusta. SIIS TODELLA SAIRASTA TOUHUA, ja olen asiasta informoinut poliisia. Moisella touhulla on vakavat seuraukset, jopa molemmin puolin.

Vierailija
82/202 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin vapaa, niin valikoisin juuri ne munakuvat ja ne joiden raameihin mahtuisin/bbw. Mutta olenkin vanhempi naishenkilö jo. T46v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/202 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 16:33"]

Olen nyt jonkun aikaa selaillut Iskurin ilmoituksia. Olen itse seksuaalisesti halukas nainen ja tällä hetkellä etsimässä lähinnä seikkailuseuraa/FWB. Muutamia huomio misten ilmoituksista: kulli kovana ja panettaa, pillua pitäis saada - kahden rivin ilmoitukset hyppään heti yli ihan siitäyksinkertaisesta syystä, että en kiihotu em. viestin lähettäjän tyyppisistä miehistä

Lieneekö tämä suurikin yllätys miehille niin halutakseen panna kuin pupu naiset yleensä tarvitsevat vähön enempi virikettä kuin miehet johtuen biologiasta ties mistä hormonijutuista. Ja muutenkin, miehen fiksuudesta nyt yleensäkin kertoo paljon se, haluako nähdä vaivaa jonkin asian suhteen oli se sitten vaikka pillun saanti tai mikä tahansa muu juttu. Eli panostaminen kannattaa todella! Ne "alfat" jotka erottuu ovat niitä, jotka esittävät asian tavalla, joka sytyttää ja saa kiinnostumaan. Vaikka tavoite on vain saada pesää niin pelimiehet sen tietää, joskus huomion kiinnittäminen muualle johtaa parhaaseen lopputulokseen... 

[/quote]

Ja näistä kirjoituksista päästäänkin siihen faktaan, että naisia ei vaan voi ikinä käsittää.

Nainen hakee palstalla esimerkiksi seksiseuraa, ilman sen vakaampaa aiettta, saatikka että tarvitsisi siitä edes rahaa, mutta kun näiden seikkailijoiden kanssa pitäisi alkaa selvästi seurustelemaan ennen kuin itse asiaan pääsee, mitä kumpikin oli hakemassa, ja sitä ei vaan pysty käsittämään. Ennemmin sitä menee sitten vaikka sihteerikkö sivustolle, kuin alkaa viikkokaupalla laatikkoleikkejä leikkimään sähköpostien välityksellä. Ymmärtäisin kyllä, jos kyseessä olisi pienimuotoinen tutustuminen ensin, mutta lähinnä se tuntuu ihan täydeltä parisuhteeelta seurusteluineen, vaikka vain seikkailua haettiin.

Sitten on nämä itkut miesten kirjoittamista vastauksista, osa naisista kun haluaa saada selvän kuvauksen mieheltä, mitä sängyssä haluaa / toimii, osa taas ei halua kuullakkaan, ja siitä vedetään herneet nenään, jos menee kertomaan mitä on odotettavissa. Erikseen nainen ei useastikkaan kerro ilmoituksessaan, haluaako hän kuulla pienimuotoisen kertomuksen, miten hommat menee sängyssä. Ja sitten hyvät naiset, on tämä yksi porukka, joka haluaa saada kirjoitetun piiiiiitkän romaanin luettavakseen liki sekuntti sekunnilta, miten tyydyttäisimme naisen. Yksi asia on varma, maailmassa ei ole yhtäkään sellaista naista ja pimpsaa, jonka vuoksi mies alkaisi kirjailijaksi sitä saadakseen, joten unohtakaa se romaani, tai se mies unohtaa teidät alta sekunnin. Lisäksi yksi muukin asia on varma, mikäli nainen heti ekassa viestissä vonkaa kuvaa, katson tätä pinnalliseksi tyypiksi, joka ei edes halua ottaa toisesta muulla tavoin selvää ja tutustua, jolloin minulle se tarkoittaa totaalista turn off. Nämä pinnalliset kuvan vonkaajat hakee vain sitä ratto poikaansa, ja pelkän kuvan perusteella.

Vierailija
84/202 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni jäi juuri kiinni siitä, kun oli laittanut iskurin kautta viestiä toiselle miehelle ja ehdottanut miestenvälistä seksikokeilua. Oma mieheni on ihan tasokas, komea, johtotehtävissä toimiva akateeminen ja ilmoituksen lähettäjäkin samaa kategoriaa. Eli näköjään siellä pyörii ainakin ihan tasokasta bi/homoseuraa etsiviä miehiä.

t. Petetty vaimo

Vierailija
85/202 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 16:33"]

Olen nyt jonkun aikaa selaillut Iskurin ilmoituksia. Olen itse seksuaalisesti halukas nainen ja tällä hetkellä etsimässä lähinnä seikkailuseuraa/FWB. Muutamia huomio misten ilmoituksista: kulli kovana ja panettaa, pillua pitäis saada - kahden rivin ilmoitukset hyppään heti yli ihan siitäyksinkertaisesta syystä, että en kiihotu em. viestin lähettäjän tyyppisistä miehistä

Lieneekö tämä suurikin yllätys miehille niin halutakseen panna kuin pupu naiset yleensä tarvitsevat vähön enempi virikettä kuin miehet johtuen biologiasta ties mistä hormonijutuista. Ja muutenkin, miehen fiksuudesta nyt yleensäkin kertoo paljon se, haluako nähdä vaivaa jonkin asian suhteen oli se sitten vaikka pillun saanti tai mikä tahansa muu juttu. Eli panostaminen kannattaa todella! Ne "alfat" jotka erottuu ovat niitä, jotka esittävät asian tavalla, joka sytyttää ja saa kiinnostumaan. Vaikka tavoite on vain saada pesää niin pelimiehet sen tietää, joskus huomion kiinnittäminen muualle johtaa parhaaseen lopputulokseen... 

[/quote]

Erittäin hyvin sanottu ja olen täsmälleen samaa mieltä. Vaikka kuinka tekis mieli kovia kyytejä ja päästään parin mukavan viestin jälkeen jopa tapaamiseen, en voi sille mitään, että saanti ei silti ole varmaa. Ei liity siinä vaiheessa enää ulkonäköön tai muihin pinnallisiin tekijöihin (selvitelty kuvilla että kiinnostusta on edelleen puolin ja toisin), voi tyssätä siinä mielessä korkeintaan huonoon hygieniaan tai muuhun, joka ei kuvista selviä, mutta sitä virikettä tarvitaan vielä tässäkin vaiheessa. Kyllä alfat tämän tietää. Ei se ole mikään kahvikuppi tai tuoppi naamariin ja siitä paneen, vaan tässä tehdään se viimeinen vaikutus, joka ratkaisee, lähdetäänkö. Katsekontaktia, luontevaa jutustelua, flirttiä, koskettelua. Periaatteessa sama kuin ihan tavallisessa kohtaamisessa baarissa, mutta molemmat jo tietää, mitä tässä vaiheessa selvitellään (no sitä kemiaa).

Miesasiamiehet, rauhoittukaa - mielestäni tässä vaiheessa kiinnostuksen on oltava edelleen molemminpuolista. Joidenkin miesten kanssa ollaan Iskurista päädytty tähän pisteeseen, ja yhtä lailla minäkin olen saanut pakit. Että oli kiva tavata, mutta jatketaan etsiskelyä. Ei siinä mitään, mieluummin niin, ja äkkiä se selviää minullekin, jos mies ei ole kiinnostunut minusta siinä mielessä. Heillä on siihen oikeus, sama oikeus on meillä naisillakin.

Jos kuitenkin edelleen tuntuu hyvältä ajatus viedä tapaamista pidemmälle, niin ollaan ylitetty kuitenkin toivottavasti jo se epävarmuuden kynnys, että antaaks toi, jos nyt lähdetään...

Vierailija
86/202 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 06:56"]

Ei saa kuin huoria ja joutuu kusetuksen kohteeksi, kun menee latailemaan tapaamisen ehtona naisen (miehen) prepaid luuriin  saldoa, maksaa jos jonkinlaista kusetus varmistusmaksua, tai uutena joutuu bitcoin huijauksen uhriksi. Viimeisenä iskuriin on tullut nuorten alaikäisten tyttöjen TODELLA SAIRAS touhu. Tyttö ilmoittelee usein 16 tai 18 vuotiaana, ja hakee seksiseuraa, kirjoitettuanne tälle ilmeneekin tytön iäksi jossain vaiheessa alaikäisyys, mutta olette jo ehdotuksenne alaikäiselle kirjoitelleet, ja joudutte kiristyksen kohteeksi, jos ette maksa, niin oikeuteen joudutte alaikäisen houkuttelusta. SIIS TODELLA SAIRASTA TOUHUA, ja olen asiasta informoinut poliisia. Moisella touhulla on vakavat seuraukset, jopa molemmin puolin.

[/quote]

Toisinsanoen jatkossa näemmä kannattaa kysyä naisen henkkarit nähdäkseen, ennen kuin alkaa mihinkään muuhun. Iskuri kun on totaalisen valvomaton paikka nykyisin. Valvomattomuuden todistaa sekin, että huoria ei poisteta lainkaan palstalta, vaikka iskurin säännöt sen kieltävät, yhtälailla ilmiannot ei johda mihinkään, eikä ylläpidosta vastata enää nykyisin lainkaan. Tiedä sitten, käyttääkö jo sonetia oy:yyn henkilökuntakin näiden maksullisten huorien ilmoituksia hyväkseen palstallansa. Olen miettinyt, että laittaisiko oikein adressin jo vireille, jotta palsta muuttaisi suuntaansa valvonnan suhteen, tai sitten suoraan sulkisi huoraamis, petos, ja huijaus palstansa ihan totaalisesti. 10 vuodessa palsta on muuttunut täysin vastenmieliseksi, eikä minua saa nykyisin enää vastaamaan yhteenkään ilmoitukseen, kun en halua joutua petoksen, kiristyksen kohteeksi, ja saastaiset huorat ei kiinnosta sekunttiakaan.

Vierailija
87/202 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sekä saanut vastauksia että mulle on vastattu. kannattaa ehkä panostaa ilmoitukseesi ja jättää kertomatta ne "mul on 20cm kalu ja oon tosi hyvä" tai jo kolmas viesti "voitaisko tavata tänään"... Ei vaan tee ensin vaikutus naiseen ole kiinnostunut naisesta (kysele esim harrastuksista, työstä, elämäntilanteesta, tulevaisuudesta, unelmista) ole valmis huomioimaan nainen, vihjaile seksistä ehkä vasta useiden päivien tutustelun jälkeen ja muista huomioida nainen äläkä vain että otatko suihin voidaanko ilman kumia. Väitän että käytös on naiselle 80% ja naamas 20% jos hommas osaat. M30v

Vierailija
88/202 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut muotia, liikuntaa ja hygieniaa?

Itse olen 20v suomessa syntynyt afrikkalainen ja ensimmäisellä kerralla nappasi mutta nainen ei noin 10 viestin jälkeisestä naamakuvasta tykännyt joten ei voinut mitään. Hän oli aika "kinky" ja halusi kokeilla tai tehdö mitä rivoimpia juttuja mutta sanoi ilmoituksessaan että jos ulkonäöt ei matchaa niin sori.

Seuraavaksi vastasi parin yrityksen jälkeen joku 25v opiskelija ja hänen kanssa juttu lensi tosi pitkään mutta hänellä meni pupu pöksyihin niin sanotusti. Hän viestitteli kanssani rivoja mutta hän sanoi ettei hänestä sittenkään ollut tuntemattoman tapaamiseen netissä seksin merkeissä.

Kerran vastasi vähän vanhempi nainen mutta ei tykännyt iästäni tai ihonväristäni.

Minun puolikkaiden onnistumisten salaisuus on ollut yksinkertaisesti hyvä aloitusviesti. Kaikki vastanneet naiset (ei robotit) ovat sanoneet että viestini olivat kiihottavimpia kaikista mitä ovat saaneet.

Kannattaa käyttää Tinderiä. Sen käyttäjät eivät ole salamyhkäisiä taikka ujoja. Siellä kilpailu on kyllä paljon erilaisempaa.

Vierailija
89/202 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt 3 naisen luona useaan otteeseen kimppa kivassa, kokemus on ollut mieletön! Aluksi luulin että oli feikki mutta kyllä piti ilmoitus paikkaansa ja tytöt olivat hyviä.

Vierailija
90/202 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieniä vinkkejä iskurin käyttöön. Älkää ikinä käyttäkö vastaamiseen sähköpostia, josta selviää nimenne, älkää ikinä vastatko muulla kuin prepaid numerolla puhelin vastauksiin, ja ehdottomasti piilottakaa koneenne ip osoite, tai kierrättäkää se proxyjen kautta ympäri maailmaa. Tuolla palstalla ei pian muuta olekkaan kuin kusettajia, alaikäisiä kiristäjiä esiintyen täysikäisinä, tai huoria. On ihan suositus suojata jälkenne miehet, kun tuolla palstalla erehdytte jollekkin vastaamaan. Koko palsta on muutamassa vuodessa mennyt täysin käyttökelvottomaksi juurikin mainitsemistani syistä. Toisaalta, onneksi on iskuri olemassa, jonne kaikki häiriköt ja sekopäät jumiutuu ilmoittelemaan, eivätpä sotke sitten muita valvottuja ja fiksuja palstoja.

Vierailija
91/202 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanut iskurin kautta viestiä noin 30 naiselle. Heistä ollut huoria 25. Tiedän sen siitä, että 27 on vastannut minulle. Kaksi vastaajista eivät siis olleet huoria ja molempien kanssa tapasin seksin merkeissä. Kyllä Iskurista siis löytää muutakin kuin maksullista seuraa, mutta naisten saamien vastausmäärien vuoksi mahdollisuudet ovat pienet. Yleisesti ottaen kannattaa etsiä seuraa netin ulkopuolelta ihan "todellisesta maailmasta".

Vierailija
92/202 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä päin olet

Vierailija
93/202 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 08:11"]Mieheni jäi juuri kiinni siitä, kun oli laittanut iskurin kautta viestiä toiselle miehelle ja ehdottanut miestenvälistä seksikokeilua. Oma mieheni on ihan tasokas, komea, johtotehtävissä toimiva akateeminen ja ilmoituksen lähettäjäkin samaa kategoriaa. Eli näköjään siellä pyörii ainakin ihan tasokasta bi/homoseuraa etsiviä miehiä.

t. Petetty vaimo
[/quote]

Täällä kohtalotoveri. Uskoin olevani ainoa.

Vierailija
94/202 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä minua kiinnostaisi tietää onko joku mies saanut seuraa Iskurista joko omalla ilmoituksella tai naisen ilmoitukseen vastaamalla? En ole saanut omaan ilmoitukseeni puolen vuoden aikana ainuttakaan vastausta ja naisille lähettämiini viesteihin on vastannut vain huorat tai rahaa vailla olevat huijarit. Taitaa olla yhtä tyhjän kanssa hakea miehenä seuraa naisista mistään koko internetissä. Pitänee tyytyä runkkaamiseen. Naiset kertokaa kuinka paljon teille tulee vastauksia ilmoituksiinne.

Jos saisin sentin jokaisesta iskurin vastaamattomuudesta, niin komeilisin nyt veropörssin kärjessä, ja olisin rikas kuin mikä. Siinäpä se totuus iskurista, suorastaan ärsyttää naiset, jotka ilmoituksessaan pyytävät panostamaan vastaukseen, kun tietää jo etukäteen, ettei vastausta kuulu eikä näy, joten en ala sepittelemään nykyisin kuin perus jutut, ja sillä mennään, aiemmin panostin, ja tulos oli ihan sama. Sitä voi vastata ilmoituksiin, ja vasta vuoden kulttua käydä sähköpostissaan katsomassa, ja todeta, ettei vastauksen vastausta ole tullut.

Vierailija
95/202 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos saisin sentin jokaisesta iskurin vastaamattomuudesta, niin komeilisin nyt veropörssin kärjessä, ja olisin rikas kuin mikä. Siinäpä se totuus iskurista, suorastaan ärsyttää naiset, jotka ilmoituksessaan pyytävät panostamaan vastaukseen, kun tietää jo etukäteen, ettei vastausta kuulu eikä näy, joten en ala sepittelemään nykyisin kuin perus jutut, ja sillä mennään, aiemmin panostin, ja tulos oli ihan sama. Sitä voi vastata ilmoituksiin, ja vasta vuoden kulttua käydä sähköpostissaan katsomassa, ja todeta, ettei vastauksen vastausta ole tullut.

Olen saanut vastauksen naiselta, kun esiinnyin naisena. Muuten on ollut hyvin hiljaista.

Vierailija
96/202 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah!

Myönnän, ilmoittelen itse iskurissa maksullisena.. Mutta, olen siellä myös huvin vuoksi joskus pyörinyt ja löytänyt kyllä ihan hyvää seksiseuraa. Naisella tietysti enemmän valinnanvaraa kuin miehille, eikä kyllä todellakaan kauhean laadukasta, mutta onneksi sen nopeasti huomaa millainen tyyppi on kyseessä...

Vierailija
97/202 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah hah!

Myönnän, ilmoittelen itse iskurissa maksullisena.. Mutta, olen siellä myös huvin vuoksi joskus pyörinyt ja löytänyt kyllä ihan hyvää seksiseuraa. Naisella tietysti enemmän valinnanvaraa kuin miehille, eikä kyllä todellakaan kauhean laadukasta, mutta onneksi sen nopeasti huomaa millainen tyyppi on kyseessä...

Miksi et pysy huorien sivustoilla, vaan tulet maksuttoman seuranhaun sivustolle? Vedätän aina maksullisia Iskurissa. Pysykää omilla sivuillanne!

Vierailija
98/202 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah hah!

Miksi et pysy huorien sivustoilla, vaan tulet maksuttoman seuranhaun sivustolle? Vedätän aina maksullisia Iskurissa. Pysykää omilla sivuillanne!

Samaa  olen miettinyt. Myös naiseksi tekeytyvien miesten takia tekisi mieli monottaa kaikkia vastaantulevia homoja naamaan.

Vierailija
99/202 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei iskurissa taida edes käydä naisia, koska omaani hyvin kirjoitettuun ilmoitukseen ei tullut 3kk aikana ainuttakaan vastausta. Paskojahan suurin osa miesten viesteistä on.

Vierailija
100/202 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah hah!

Onneksi me miehetkin voimme valita, ja hakea oikeasti laadukasta seuraa sihteeriköiltä, eikä niiltä Suomi  taistelunorsuilta iskurista. Sihteeriköt tekevät hommansa laadukkaasti, innolla ja halvemmallakin, ja se kauneus Tsekki pimuillakin, voi että.. Harmi ettei Venäläisiä juuri enää siellä ole, sillä kokemusteni mukaan, he kyllä ovat parhaita sängyssä. Tosiaan, iskurissa on mukava pyöritellä feikki ilmoituksia, niin minäkin teen esiintyen naisena, eihän tuo palsta ole edes seuranhakuun kelvannut yli 10 vuoteen enää.

Ketju on lukittu.