Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako kertaa päivässä VIRTSAAT ?!?!?

Vierailija
10.04.2023 |

Itse keskimäärin 15 kertaa.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 kertaa?!?

Vierailija
2/39 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-15 ainakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 7 kertaa.

Vierailija
4/39 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen 1,5h välein hereilläoloaikana. Joku 12 kertaa yhteensä?

Vierailija
5/39 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä kertaa on normi. Joskus on mennyt kolmella tai jopa kahdella, mutta harvoin tarvitsee käydä enempää kuin kuutta, hyvä jos edes viittä kertaa.

Vierailija
6/39 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oon käynyt kahdesti. Varmaan käyn vielä kaks kertaa ennen. Sanoisin että neljä tai viisi on mulle normaali.

Vierailija
7/39 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään oon käynyt kahdesti. Varmaan käyn vielä kaks kertaa ennen. Sanoisin että neljä tai viisi on mulle normaali.

Ennen_nukkumaanmenoa.

Vierailija
8/39 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 8 kertaa vuorokaudessa on tiheävirtsaisuutta ja olisi syytä käydä lääkärissä.

Vierailija
9/39 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka miten monta kertaa. Yritin eilen nukkua päiväunia, niin kävin ensin vessassa pissalla, sen jälkeen täysin tiskikoneen, ja menin uudestaan vedsaan. Pistin maate, n. 10 min päästä piti mennä pisulle. Yrtin uudestaan saada unen päästä kiinni, mutta pissahätä yllätti taas n. 10 min päästä. Sen jälkeen nukahdin 5 min, ja heräsin kusihätään. Eli alle tunnin sisällä kävin 5x pisulla. Sama toistuu joka kerta jos yritän nukkua päiväunia. Myös silloin jois en yritä, vaan nukahdan vahingossa päivällä, niin herään hetikohta vessahätään.  klo 18-23 välillä käyn sitten vessassa vain kaksi kertaa. Yöllä herään kerran vessaan, ja aamulla kun olen herännyt käyn vessassa. Kahvit juon, ja sen jälkeen alkaa taas vessaramppaaminen joka kestää klo 9-14. Sitten tulee muutamien tuntien tauko.

Ihan höpöjuttuja nuo pitää mennä lääkäriin hölinät :D Lääkäri sanoo että käy pissalla jos kusettaa.

Vierailija
10/39 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 8 kertaa vuorokaudessa on tiheävirtsaisuutta ja olisi syytä käydä lääkärissä.

Miten iso rakko sulla on? Itse juon nesteitä helposti sen 2.5-3.5l päivässä, ja naisen rakko on luokkaa 2.5dl. Jo siitä tulee 10-14 kertaa, ja joskus on "pakko" käydä vessassa ennen täyttä hätää, esim ennen pitkiä palavereita ettei joudu sitten kesken kaiken vessaan.

Vierailija
11/39 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian usein.En tiedä johtuuko siitä että on D2.

Vierailija
12/39 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan asiakasmääristä.

Pisujutut on viime vuosina ollut nouseva trendi, about joka kolmas mies sitä haluaa.

Vierailija
13/39 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten iso rakko sulla on? Itse juon nesteitä helposti sen 2.5-3.5l päivässä, ja naisen rakko on luokkaa 2.5dl. Jo siitä tulee 10-14 kertaa, ja joskus on "pakko" käydä vessassa ennen täyttä hätää, esim ennen pitkiä palavereita ettei joudu sitten kesken kaiken vessaan.

En tiedä rakkoni tilavuutta. Mutta en pääse kyllä lähellekään tuota tiheävirtsaisuuden rajaa pissakäyntien määrässä.

Vierailija
14/39 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

no vaikka kolmeja puol sataa

Vierailija
15/39 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole laskenut, mutta aika monta kertaa. Joskus käyn yölläkin 3 kertaa. Ja joo, nukun tosi huonosti.

Vierailija
16/39 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoisia kusikoneita täällä

Vierailija
17/39 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka käyvät vain muutaman kerran päivässä todennäköisesti juovat aivan liian vähän. Virtsan tulee olla vaaleankeltaista, jos on tummaa pitäisi juoda huomattavasti enemmän.

Vierailija
18/39 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä rakkoni tilavuutta. Mutta en pääse kyllä lähellekään tuota tiheävirtsaisuuden rajaa pissakäyntien määrässä.

Tämä kertoo sen, että juot siis aika vähän vuorokauden aikana.

Vierailija
19/39 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 - 8 x

Vierailija
20/39 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kertoo sen, että juot siis aika vähän vuorokauden aikana.

Ei kerro. Jo kolmea kertaa vuorokaudessa pidetään lääketieteessä ihan normaalina. Tämän ketjun vastaukset sen sijaan eivät ole normaaleja. 3-8 kertaa vuorokadessa on terveen aikuisen virtsaamistarve.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi