Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iskuri kokemuksia

Vierailija
13.05.2015 |

Miehenä minua kiinnostaisi tietää onko joku mies saanut seuraa Iskurista joko omalla ilmoituksella tai naisen ilmoitukseen vastaamalla? En ole saanut omaan ilmoitukseeni puolen vuoden aikana ainuttakaan vastausta ja naisille lähettämiini viesteihin on vastannut vain huorat tai rahaa vailla olevat huijarit. Taitaa olla yhtä tyhjän kanssa hakea miehenä seuraa naisista mistään koko internetissä. Pitänee tyytyä runkkaamiseen. Naiset kertokaa kuinka paljon teille tulee vastauksia ilmoituksiinne.

Kommentit (202)

Vierailija
101/202 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin kerran iskurissa miehelle. Takaisin tuli viesti, jossa hän kysyi rintojen kokoa ja ilmoitti että b on pienin mikä kelpaa. No, b minulla on, mutta ei tuon viestin jälkeen tehnyt mieli jatkaa :D

Omaan ilmoitukseen olen saanut n. 1000 vastausta, pääasiassa luokatonta kuraa. Pari riviä tekstiä, mies muuta kuin kerron hakevani (esim. 20v vanhempi), ja linkkejä pippelikuviin. Päädyin olemaan valitsematta ketään näistä ah-niin-ihanista uroista.

Vierailija
102/202 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastasin kerran iskurissa miehelle. Takaisin tuli viesti, jossa hän kysyi rintojen kokoa ja ilmoitti että b on pienin mikä kelpaa. No, b minulla on, mutta ei tuon viestin jälkeen tehnyt mieli jatkaa :D

Omaan ilmoitukseen olen saanut n. 1000 vastausta, pääasiassa luokatonta kuraa. Pari riviä tekstiä, mies muuta kuin kerron hakevani (esim. 20v vanhempi), ja linkkejä pippelikuviin. Päädyin olemaan valitsematta ketään näistä ah-niin-ihanista uroista.

Kyllä tuolla ihan fiksujakin on, vaikka paskaa suurin osa vastauksista onkin. Mutta poistaa huonot ja jättää hyvät jäljelle ja vastaa niistä kiinnostavimpiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/202 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

TUO HUORITTELU ON VANHANAIKAISTA, NIITÄ ON OLLUT KAUTTA AIKOJEN. JA MIKSI EI OLISI JOS ON KYSYNTÄÄ NIIN ON TARJONTAA. ISKURISTA VIELÄ SIELLÄ ON PALJON SELLAISIA MIEHIÄ JOTKA KIUSAA NAISIA JA HAUKKUU  KAIKILLA NIMILLÄ OLEN ITSE KOKENUT MONESTI SAMAN ASIAN. EN TIEDÄ MIKÄ UROKSIA VAIVAA? JA ONKO SE NAINEN SEN HUONOMPI JOS SAA SEKSISTÄ RAHAA KUN ETTÄ ANTAISI ILMAISEKSI JOKA RUINAAJALLE. ET SE SIITÄ.

Vierailija
104/202 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet, nyt kopsatkaa täältä palstamammojen mahtavimmat sutkaukset, mulkatkaa ne iskuriin, niin roosaa rupeaa sataamaan!

Vierailija
105/202 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä joku   kertoo et sihteeriopistolla on venäläisiä ja tsekki naisia pilvin pimein. Kyllä on myös kivoja suomalaisia. Ihmettelen vain et tosi pieni prosentti suomi miehistä pystyy maksamaan sitä mitä tsekki ja venakot pitää hintana. Olen huomannut et ei miehillä ole rahaa liikoja.Ystäväni on alalla ja sanoo et nykyisin eka kysymys on, et paljonko maksaa??? Onko lama  vaikuttanut sex bisnekseen? Muuten ihmettelen miksi täällä SUOMESSA on niin paljon transsuja jotka tekee miehille palveluja rahasta, suurin osa ulkomaalaisia, täytyyhän niille olla kysyntää koska niit on niin paljon?? Onko naisilla edes kohta mitään asiaa sex markkinoilla kun transut tekee täällä mitä vaan?

Vierailija
106/202 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskurissa 90% naisista on feikkejä tai maksullisia. Yksi sama häirikkö on vuodesta toiseen luonut naisten ilmoituksia palstalla, vaikka vaikuttaa olevan äärimmäisen perverssi setämies kyseessä.

Vierailija
107/202 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iskurissa 90% naisista on feikkejä tai maksullisia. Yksi sama häirikkö on vuodesta toiseen luonut naisten ilmoituksia palstalla, vaikka vaikuttaa olevan äärimmäisen perverssi setämies kyseessä.

Miehen kannattaa unohtaa Iskuri seuranhaku tarkoituksessa, aivan liian työläs saantiin nähden.

Vierailija
108/202 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50-vuotias nainen ja tämän ketjun luettuani tulin uteliaaksi ja hain paikkakunnaltani miehet, jotka hakevat ikäistäni naisseuraa. Olin vähällä oksentaa, niin vastenmielisiä ilmoituksia löysin. Siellä etsittiin raiskattavaa ja alistettavaa narttua kuvottavien kuvien kera. Yhdyssanavirheet ja luokattoman tökerö kirjallinen ilmaisu eivät yleisvaikutelmaa ainakaan parantaneet. Yksi kuva esitti seksivälinekokoelmaa, jota toiveikas seuranhakija haluaisi naiseen käyttää, ja yhdeltä mieheltä olisi saanut peräti ilmaisen Tallinnan matkan, kunhan olisi ymmärtänyt antaa pillua samalla. Voi jeesus sentään. Tyydyn edelleenkin omiin sormiini ja omaan mielikuvitukseeni.

Vierailija
109/202 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 50-vuotias nainen ja tämän ketjun luettuani tulin uteliaaksi ja hain paikkakunnaltani miehet, jotka hakevat ikäistäni naisseuraa. Olin vähällä oksentaa, niin vastenmielisiä ilmoituksia löysin. Siellä etsittiin raiskattavaa ja alistettavaa narttua kuvottavien kuvien kera. Yhdyssanavirheet ja luokattoman tökerö kirjallinen ilmaisu eivät yleisvaikutelmaa ainakaan parantaneet. Yksi kuva esitti seksivälinekokoelmaa, jota toiveikas seuranhakija haluaisi naiseen käyttää, ja yhdeltä mieheltä olisi saanut peräti ilmaisen Tallinnan matkan, kunhan olisi ymmärtänyt antaa pillua samalla. Voi jeesus sentään. Tyydyn edelleenkin omiin sormiini ja omaan mielikuvitukseeni.

Suuri osa on tuollaisia miehiä, mutta on siellä aivan normaalejakin joukossa. Itsekin siellä olen ja aivan normaali mies olen, mutta ei tuolla mies saa seuraa oli ilmoitus millainen vaan. Mistä päin olet?

Vierailija
110/202 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat kokemukset Iskurista masentavia. Kovalla työllä olen päässyt neljän naisen kanssa viestittelemään ja kaikki naiset ovat jänistäneet, kun pitäisi tavata. En enää edes viitsi yrittää, kun naiset on tuolla pelkureita. Kaikkein paskinta tuossa on, kun kovalla työllä saa jonkun vastaamaan ja saat pakit ennen livenä kohtaamista. Pitäköön tunkkinsa perkele!

Vierailija
111/202 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä joku   kertoo et sihteeriopistolla on venäläisiä ja tsekki naisia pilvin pimein. Kyllä on myös kivoja suomalaisia. Ihmettelen vain et tosi pieni prosentti suomi miehistä pystyy maksamaan sitä mitä tsekki ja venakot pitää hintana. Olen huomannut et ei miehillä ole rahaa liikoja.Ystäväni on alalla ja sanoo et nykyisin eka kysymys on, et paljonko maksaa??? Onko lama  vaikuttanut sex bisnekseen? Muuten ihmettelen miksi täällä SUOMESSA on niin paljon transsuja jotka tekee miehille palveluja rahasta, suurin osa ulkomaalaisia, täytyyhän niille olla kysyntää koska niit on niin paljon?? Onko naisilla edes kohta mitään asiaa sex markkinoilla kun transut tekee täällä mitä vaan?

En kyllä todellakaan mistään suomi hutsusta maksa 150 puolituntia saadakseen naama norsun vitulla olevaa kaikesta kieltäytyvää, ja kelloa tuijottavaa lahnaa. Siksi valitsenkin aina Tsekki  tai Venäläis naikkosen, jotka tekevät aidolla asenteella ja antaumuksella hommansa, ja kun on kerran Venäläistä naista kokeillut, ei suomi lahnoja edes kaipaa tämän jälkeen. Näin se vaan on, ja jo giganttia lainatakseni, on tyhmää maksaa liikaa suomi lahnasta. Onhan iskurillakin usein näitä suomi hutsuja, tai eihän siellä muita edes olekkaan huijareiden lisäksi, jotka ilmoittelevat niin estotonta seuraa, mutta kun kyselee lisää, niin en tee sitä, en suostu siihen, jne, joten eivät edes tiedä, mitä sana "estoton" tarkoittaa.

Vierailija
112/202 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 13:02"]

Mielestäni iskurille on oma paikkansa seuranhaussa. Oli se sitten mitä tahansa tyyliä. Naisia sieltä on vaikea löytää, koska kysyntää heille on paljon ja miehen vastauksen pitää positiivisesti erottua poikiakseen jatkoa. Kun joku kirjoitti siitä, ettei kapakastakaan oikein löydä naista niin annan teille miehet hyvän vinkin. Opetelkaa tanssimaan. Lavoilla ja tanssiravintoloissa on vähintään 3-5 tanssivaa naista yhtä tanssivaa miestä kohti. Kohtuullisella tanssitaidolla, asiallisella käytöksellä ja pukeutumisella loput on todellakin kiinni vain miehestä itsestään. Tanssipukkeja on aika paljon, mutta heidät tunnetaan ja naiset ovat kiinnostuneita uusista kasvoista. Itselläni on n 10 vuoden tanssihistoria, ohjaajakoulutukset ja lavacup-kokemuksetkin mukana. Tanssiva mies saa seuraa joten tanssitaitoon kannattaa uhrata aikaansa. Kaiken lisäksi siinä on siinä on aina haasteita taitotasosta huolimatta. Tanssipiireissä ei viina virtaa joten sekään ei sotke asioita. Suosittelen lämpimästi. Seurasta ei tarvitse maksaa, pääsee heti kosketuksiin toisen kanssa ja parin tanssin jälkeen tietää, olisiko daamin kanssa muutakin yhteistä. Kehon kielellä on hankala valehdella. Jää turhat kirjoittelut pois. Onnea kaikille seuran- seurustelukumppanin tai elämänkumppanin etsimisessä. Kyllä se sieltä löytyy!

Ja lisäisin vielä tähän, että sen positiivisesti erottuvan vastauksen on syytä myös pitää kaikilta osin paikkansa. Vaikka naiset saavat paljon vastauksia, 99% niistä on täyttä shittiä. Jos nainen laittaa aikaa omaan ilmoitukseen ja kertoo hyvinkin tarkkaan, mitä etsii, niin onhan se tympeää saada niitä muutaman sanan vastauksia. "Olen äitinikin mielestä komea, haluan tietää susta lisää, nussitaan tänää luonnossa" tämmöisiä ne vastaukset on. Eli monien miesten oikeasti kannattaisi käydä maksullisissa kun taso on tämä.

Kyllä se muuten on nainen / naiset, jotka vastaavat kerta toisensa perään vain muutamalla sanalla, ja joskus peräti kokonaisella lauseellakin, silloin harvoin kun ylipäätään vastaavat. Kuvaa kyllä ollaan heti ruinaamassa, mutta ei edes haluta tutustua itse ihmiseen, ja minäkin olen ehdottomasti miehenä oppinut varovaiseksi iskurissa jo pitkään jatkuneiden palstalla olevien kusettajien toimesta, joten kuvaani en kärkeen edes anna. Kuvien ruinaus alkuun kyllä kertoo seuranhakijan pinnallisuudestakin, joten moisiin ei viitsi aikaansa edes tuhlata. Kyllä iskuri on jo yli vuosikymmenen menettänyt jo merkityksensä seuranhaku palstrana, oli sitten tosi tai leikkimielellä liikkeellä. Nykyisin kun iskurin avaa, saa siirtyä nainen etsii miestä osiossa suoraan sivulle 4, ja aloittaa sieltä etsimään sitä seuraa, 3 ekaa sivua täyttyy huoraajista, jotka ilmoitustaan työkseen uusivat päivästä toiseen, ja joita ei vaan enää jaksa kattella.

Vierailija
113/202 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 30v kundi ja oon saanut iskurista 35v vähän pullean samanikäisen tytsyn pantavaksi.

Jokainen voi miettiä miten tasokas muija se oli, kun asuu vielä tuon ikäisenä solussa.

Tuon lisäksi kerran 45v munahaukan, jota on polkenut varmaan puoli kylää.

Mutta ei sieltä löydä kuin huijareita ja huoria. Seksiä saa kuitenkin lähes aina baarista, joten mielummin teen perinteisesti.

Jos keskivertomies haluaa netistä seksiä, niin se vaatii erittäin paljon enemmän duunia kuin baareista saaminen. Oli kyse sitten tinderistä tai jtn

Vierailija
114/202 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 23:29"]

Ei mies Iskurista saa kuin huoria rahalla. Kerran testasin laittamalla naisen ilmoituksen ja päivässä oli tullut melkein 50 viestiä vaikka ilmoitus oli vain kahden lauseen mittainen. T: toinen mies Iskurista

Miten saatte huorilta viestejä? Taidan olla niin nolo tapaus, että edes huorat ei vastaa.

m28

Ha ha oon saman ikäinen ja sama ongelma en kelpaa edes rahaa vastaan

Vierailija
115/202 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväällä 2006 vastasin naisen ilmoitukseen. Olimme silloin tahoillamme molemmat avioliitossa. Tuosta vastauksesta alkoi kiihkeä romanssi,joka jatkuu tänä päivänä ystävyyteen. Mutta se puolitoista vuotta jonka elimme yhdessä on ollut elämäni parasta aikaa. Mainittu treffisivusto ei välttämättä ole paras mahdollinen parisuhdetta etsivälle. Minulla kävi hyvä tuuri

Vierailija
116/202 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni jäi juuri kiinni siitä, kun oli laittanut iskurin kautta viestiä toiselle miehelle ja ehdottanut miestenvälistä seksikokeilua. Oma mieheni on ihan tasokas, komea, johtotehtävissä toimiva akateeminen ja ilmoituksen lähettäjäkin samaa kategoriaa. Eli näköjään siellä pyörii ainakin ihan tasokasta bi/homoseuraa etsiviä miehiä.

t. Petetty vaimo

Otan osaa! Se on kamala tunne, varsinkin jos pitää toista heterona..

Eksä jäi aikoinaan kiinni mies seuran hakemisesta.. olis sille kelvannu oikeen homostelu orgiatkin...

Vierailija
117/202 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 08:11"]Mieheni jäi juuri kiinni siitä, kun oli laittanut iskurin kautta viestiä toiselle miehelle ja ehdottanut miestenvälistä seksikokeilua. Oma mieheni on ihan tasokas, komea, johtotehtävissä toimiva akateeminen ja ilmoituksen lähettäjäkin samaa kategoriaa. Eli näköjään siellä pyörii ainakin ihan tasokasta bi/homoseuraa etsiviä miehiä.

t. Petetty vaimo

Täällä kohtalotoveri. Uskoin olevani ainoa.

En usko että tää meihin kolmeen jää...

Vierailija
118/202 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mIks ihmeessä työ miehet kuvittelette että joku tason nainen haluaisi jonkun huoramiehen, joka esittelee Penistään pystyasennossa ympäri nettiä? Hyi ---tana! 

Sittenkö kun sukulaiset kysyy että no mitenkäs pari tapasi-vaikka häissä- on niin mukava kertoa , että ISKURISSA, IHASTUIN HÄNEN KUVAAN, KATO TÄSSÄ SE KUVA ON NYT KEHYSTETTYNÄ! Minkälainen mies edes kuvittelee että hän antaa itstään hyvän vaikutelman hakemalla seuraa iskurissa?

Vierailija
119/202 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen saanut hyvää seuraa. Vastasin naisen ilmoitukseen ja se tärppäsi. Mutta kyllä siinä taisi vuodenpäivät vierähtää, että tärppäsi. Olemme olleet ihanassa suhteessa vähän yli vuoden. Jatka vaan niin kyllä sieltä vielä joku sinullekin löytyy.

Vierailija
120/202 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo satsaa 100€ Tšekki muijiin sex workissa..niin saa mitä haluaa...suosittelen :)

Ketju on lukittu.