Iskuri kokemuksia
Miehenä minua kiinnostaisi tietää onko joku mies saanut seuraa Iskurista joko omalla ilmoituksella tai naisen ilmoitukseen vastaamalla? En ole saanut omaan ilmoitukseeni puolen vuoden aikana ainuttakaan vastausta ja naisille lähettämiini viesteihin on vastannut vain huorat tai rahaa vailla olevat huijarit. Taitaa olla yhtä tyhjän kanssa hakea miehenä seuraa naisista mistään koko internetissä. Pitänee tyytyä runkkaamiseen. Naiset kertokaa kuinka paljon teille tulee vastauksia ilmoituksiinne.
Kommentit (202)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naistarjoajat tuntuvat pääosin olevan maksullisia, mutta bi-miehenä olen löytänyt ihan kunnollisia ja hyviä tyttöilijöitä panokaveriksi:)
Tämä vähän itseäkin kiinnostaisi...
Bi-uteliasEli tuon kirjoitin johon vastasit. Palstalla tuntuu olevan paljon 40..60-vuotiaita viriilejä ukkoja, joiden haluttomat naiset ovat panneet lapun luukulle tai muuten lopettaneet seksin tarjoilun. No mitkäs on vaihtoehdot, erota vai hoitaa seksitarpeet muulla keinoin...
Moni äijä kuten minäkin olen tullut siihen lopputulokseen, ettei perheympyröitä enää tässä elämän vaiheessa viitsi hajottaa. Hyvä ratkaisu puutteeseen on se, että lyöttäytyy seksihommiin jonkun samassa tilanteessa olevan kaverin kanssa! Itse olen hyvällä menestyksellä etsinyt ukkomiehiä, jotka ovat lisäksi halunneet jotenkin syrjähypyssään tyttöillä. Ei tässä mitenkään toisiin miehiin rakastuta, hoidetaan vaan siististi ne hirveät seksipaineet pois, mistä elämästä vieraantuneet akat häipyneet johonkin sosiaalisen median ukkojen haukuntaketjuihin:)
Niin.. itsekin jos tässä muutaman vuoden jaksaisi kulisseja pyörittää ja sitten lapset jo pikkuhiljaa muuttavat todennäköisesti kotoa pois. Ei sitä ennen kyllä kiinnosta repiä perhettä rikki.
Minua kyllä eniten naiset kiinnostaa, mutta hieman myös ajatus miehestä kutkuttaa.
En mitään tyttöilijää tai shemalea vaan hyväkroppaista urheilullista miestä.
Bi-utelias
Eli tuon kirjoitin johon vastasit. Palstalla tuntuu olevan paljon 40..60-vuotiaita viriilejä ukkoja, joiden haluttomat naiset ovat panneet lapun luukulle tai muuten lopettaneet seksin tarjoilun. No mitkäs on vaihtoehdot, erota vai hoitaa seksitarpeet muulla keinoin...
Moni äijä kuten minäkin olen tullut siihen lopputulokseen, ettei perheympyröitä enää tässä elämän vaiheessa viitsi hajottaa. Hyvä ratkaisu puutteeseen on se, että lyöttäytyy seksihommiin jonkun samassa tilanteessa olevan kaverin kanssa! Itse olen hyvällä menestyksellä etsinyt ukkomiehiä, jotka ovat lisäksi halunneet jotenkin syrjähypyssään tyttöillä. Ei tässä mitenkään toisiin miehiin rakastuta, hoidetaan vaan siististi ne hirveät seksipaineet pois, mistä elämästä vieraantuneet akat häipyneet johonkin sosiaalisen median ukkojen haukuntaketjuihin:)