Iskuri kokemuksia
Miehenä minua kiinnostaisi tietää onko joku mies saanut seuraa Iskurista joko omalla ilmoituksella tai naisen ilmoitukseen vastaamalla? En ole saanut omaan ilmoitukseeni puolen vuoden aikana ainuttakaan vastausta ja naisille lähettämiini viesteihin on vastannut vain huorat tai rahaa vailla olevat huijarit. Taitaa olla yhtä tyhjän kanssa hakea miehenä seuraa naisista mistään koko internetissä. Pitänee tyytyä runkkaamiseen. Naiset kertokaa kuinka paljon teille tulee vastauksia ilmoituksiinne.
Kommentit (202)
Minulle iskurista tuli heti yksi munannäyttäjä ja jäi kolme parasta miesystävää, koulutettuja, fiksuja, kaipaan naisena iloista, fiksua miestä, mukavat viestit, ikävän puuskat, hyvää seksiä vain yhden kanssa. Salasuhde toimii laadukkaasti, fiksusti.(100 viestiä tuli yhdessä päivässä)
Tuli paha mieli kaikkien täällä kirjoittaneiden ja ilman seuraa jääneiden miesten takia :( Olen 25v nainen ja hain iskurissa seksiseuraa. Sain muutamassa tunnissa 20-30 vastausta. Kirjoittelen 3 miehen kanssa joista olen tähän mennessä pannut yhtä. Hän on nyt vakipanoni :) Osa saamistani vastauksista oli melkoisen häiriintyneitä, sekä tarjouksia olla alastonmalli tms.
Vierailija kirjoitti:
Tuli paha mieli kaikkien täällä kirjoittaneiden ja ilman seuraa jääneiden miesten takia :( Olen 25v nainen ja hain iskurissa seksiseuraa. Sain muutamassa tunnissa 20-30 vastausta. Kirjoittelen 3 miehen kanssa joista olen tähän mennessä pannut yhtä. Hän on nyt vakipanoni :) Osa saamistani vastauksista oli melkoisen häiriintyneitä, sekä tarjouksia olla alastonmalli tms.
Ei mene nallekarkit tasan elämässä. Vuoden verran jaksoin yrittää kahdella omalla ilmoituksella ja kirjoittamalla kaikille oman alueen sopiville naisille. Omiin ilmoituksiin ei tullut yhtään viestiä ja naisten ilmoituksiin kirjoittamiin viesteihin vastasi kaksi naista ja he lopettivat viestittelyn parin viestin jälkeen. Enkä ole edes mitenkään häiriintynyt, akateeminen töissä käyvä ja urheilullinen alle kolmekymppinen mies. Ehkä tähän seksittömään elämään oppii tai saa jotain nappeja millä halut lähtee kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Olet varmaan kiva nainen, kun suurimmalta osalta naisista kuulee vaan vittuilua meille miehille, jotka ei kelvata naisille ilman rahatukkua tai seurustelusuhdetta. Älä huoli vanhemmiten miehellä kuulemma seksuaalinen halukkuus heikkenee joten ehkä kymmenen vuoden päästä panetus on jo inhimillisellä tasolla.
Pahasti näyttää siltä, että taas nainen lopetti viestittelyn kesken kaiken. En kyllä tiedä yhtään minkä takia. Ehkä rohkaistuin viikonloppuna ja menen ensimmäisen kerran elämässä huoriin. Ei tällainen seksitön elämä ole elämisen arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Pahasti näyttää siltä, että taas nainen lopetti viestittelyn kesken kaiken. En kyllä tiedä yhtään minkä takia. Ehkä rohkaistuin viikonloppuna ja menen ensimmäisen kerran elämässä huoriin. Ei tällainen seksitön elämä ole elämisen arvoista.
Sellaisia ne naiset on. Huorissa käydessä molemmat tietää mitä toinen tahtoo ja nainenkin vastaa paremmin viesteihin, kun tietää saavansa rahaa.
Kannattaa miettiä tosi tarkkaan mitä noihin vastausviesteihin kirjoittaa. Jos tuntuu, että vastauksia ei tule, kannattaa muuttaa tyyliä. Ei kuitenkaan kannata valehdella, siitä jää kiinni, jos pääsee tapaamiseen asti. Ja vaikka tuntuisi kuinka hullulta kehua ja mielistellä tuntematonta vastapuolta, niin tee kuitenkin niin, sillä yleensä se kannattaa. Nainen voi lopettaa vastaamisen ihan pienestäkin poikkipuolisesta sanasta, huonosta sanavalinnasta tai kielioppivirheestä johtuen. Naisille tulee satoja vastauksia ja siellä joukossa on kirjallisesti tosi lahjakkaita tyyppejä, jotka osaa runoilla ummet ja lammet. Itse en ole laittanut iskuriin omaa ilmoitusta, mutta saan kyllä vastauksen noin joka toiselta. Kuuntele vaikka Suurlähettiläiden kappale "Mitä miehen pitää olla" , pohdiskele vähän aikaa ja ala sitten miettiä sanomaasi, kun saat vastauksia, niin käytä sitten sitä samaa runkoa uudestaan, teet siihen pieniä muutoksia tapauskohtaisesti. Naiset pitävät tietynlaisesta kirjoittelusta, pitää olla itsevarma, vähän salaperäinen, varakkaan oloinen, mutta ei kannata rehennellä millään omistuksillaan ainakaan ihan suoraan, toki voi mainita, että harrastaa purjehdusta, matkailua, mökkeilyä tms., huumorintaju on myös tärkeää, jotakin pientä tsoukkia kannattaa heitä, ei kuitenkaan mitään sarkasmia tai ironiaa, vaan jotakin helposti ymmärrettävää.
spade11 kirjoitti:
Kannattaa miettiä tosi tarkkaan mitä noihin vastausviesteihin kirjoittaa. Jos tuntuu, että vastauksia ei tule, kannattaa muuttaa tyyliä. Ei kuitenkaan kannata valehdella, siitä jää kiinni, jos pääsee tapaamiseen asti. Ja vaikka tuntuisi kuinka hullulta kehua ja mielistellä tuntematonta vastapuolta, niin tee kuitenkin niin, sillä yleensä se kannattaa. Nainen voi lopettaa vastaamisen ihan pienestäkin poikkipuolisesta sanasta, huonosta sanavalinnasta tai kielioppivirheestä johtuen. Naisille tulee satoja vastauksia ja siellä joukossa on kirjallisesti tosi lahjakkaita tyyppejä, jotka osaa runoilla ummet ja lammet. Itse en ole laittanut iskuriin omaa ilmoitusta, mutta saan kyllä vastauksen noin joka toiselta. Kuuntele vaikka Suurlähettiläiden kappale "Mitä miehen pitää olla" , pohdiskele vähän aikaa ja ala sitten miettiä sanomaasi, kun saat vastauksia, niin käytä sitten sitä samaa runkoa uudestaan, teet siihen pieniä muutoksia tapauskohtaisesti. Naiset pitävät tietynlaisesta kirjoittelusta, pitää olla itsevarma, vähän salaperäinen, varakkaan oloinen, mutta ei kannata rehennellä millään omistuksillaan ainakaan ihan suoraan, toki voi mainita, että harrastaa purjehdusta, matkailua, mökkeilyä tms., huumorintaju on myös tärkeää, jotakin pientä tsoukkia kannattaa heitä, ei kuitenkaan mitään sarkasmia tai ironiaa, vaan jotakin helposti ymmärrettävää.
Totta, mutta kannattaako tuollaiseen perehtyä, koska mitään takeita onnistumisesta ei ole vaikka olisi naisten lurittelun SM-mitalisti. Sama mennä huoriin suoraan. Naiset jotka nyt vähättelevät miehen vaikeutta tässä, voivat itse yrittää kirjoittaa naiselle miehenä ja yrittää päästä tapaamiseen asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisia ne naiset on. Huorissa käydessä molemmat tietää mitä toinen tahtoo ja nainenkin vastaa paremmin viesteihin, kun tietää saavansa rahaa.
Se on juurikin näin, ja eikä näiden sihteerikköjen kanssa tarvitse "seurustella" kuten iskuri palstan seksiseuraa hakevien kanssa tuntuu tarvitsevan. Muutenkin koko iskuri palsta on vuosien saatossa muuttunut entistä vastenmielisemmäksi, jossa naiset ovat tarjolla vain rahan vuoksi, ja sitten on nämä kaikenlaiset kusettajat joita tuonne on myöskin pesiytynyt kymmenittäin. Oikeastaan vain naurattaa nykyisin kaikkien nainen etsii miestä osion säälittävien tyrkkyjen ilmtukset, on kiimaa, on sitä ja tätä, eikä yksikään ole sen arvoinen, että edes viittisin vastata, ja näin on ollut jo vuosia. Ennemmin käynkin tsekki pimun luona, ei ole kallis kuten suomi lahnat, eikä tarvitse jaaritella jonninjoutavia. Minullakin jo monta vakio tsekkiä, joita käyn järjestään tapaamassa, kun Suomessa ovat.
Vierailija kirjoitti:
mIks ihmeessä työ miehet kuvittelette että joku tason nainen haluaisi jonkun huoramiehen, joka esittelee Penistään pystyasennossa ympäri nettiä? Hyi ---tana!
Sittenkö kun sukulaiset kysyy että no mitenkäs pari tapasi-vaikka häissä- on niin mukava kertoa , että ISKURISSA, IHASTUIN HÄNEN KUVAAN, KATO TÄSSÄ SE KUVA ON NYT KEHYSTETTYNÄ! Minkälainen mies edes kuvittelee että hän antaa itstään hyvän vaikutelman hakemalla seuraa iskurissa?
Samalla voisi kysyä, kuinka yksikään mies huolisi yhtäkään iskurin naista ikään katsomatta alttarille vietäväksi. Tiedä kuinka monta kymmentä tai sataa miestä näitä on jo polkenut, ja hei, kyllä mies huomaa kuka on sängyssä kone, vaikka kuin naiset muuta väitätte ja yritätte peitellä. Tiedä vielä kuinka tautisia nämä kaikenlaiset "opiskelijatkaan" että varttuneemmatkaan naiset tuolla palstalla on.
Kääntäen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mIks ihmeessä työ miehet kuvittelette että joku tason nainen haluaisi jonkun huoramiehen, joka esittelee Penistään pystyasennossa ympäri nettiä? Hyi ---tana!
Sittenkö kun sukulaiset kysyy että no mitenkäs pari tapasi-vaikka häissä- on niin mukava kertoa , että ISKURISSA, IHASTUIN HÄNEN KUVAAN, KATO TÄSSÄ SE KUVA ON NYT KEHYSTETTYNÄ! Minkälainen mies edes kuvittelee että hän antaa itstään hyvän vaikutelman hakemalla seuraa iskurissa?
Samalla voisi kysyä, kuinka yksikään mies huolisi yhtäkään iskurin naista ikään katsomatta alttarille vietäväksi. Tiedä kuinka monta kymmentä tai sataa miestä näitä on jo polkenut, ja hei, kyllä mies huomaa kuka on sängyssä kone, vaikka kuin naiset muuta väitätte ja yritätte peitellä. Tiedä vielä kuinka tautisia nämä kaikenlaiset "opiskelijatkaan" että varttuneemmatkaan naiset tuolla palstalla on.
No jaa, minä taas olen miettinyt että en kelpaa kenellekään, kun olen 40+ ikään mennessä ollut vain yhden miehen kanssa. Eipä tuolla Iskurissa kukaan tunnu etsivän minun kaltaistani naista. Kummallista, kun kokenut nainen ei kelpaa mutta ei kokematonkaan. Ei minulla siis omaa ilmoitusta siellä ole, mutta olen selaillut miesten ilmoituksia ja ne vaikuttavat olevan toinen toistaan irstaampia spermatykkejä (yök), joille kelpaa kuka tahansa nainen, kunhan hengittää.
Vierailija kirjoitti:
Kääntäen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jaa, minä taas olen miettinyt että en kelpaa kenellekään, kun olen 40+ ikään mennessä ollut vain yhden miehen kanssa. Eipä tuolla Iskurissa kukaan tunnu etsivän minun kaltaistani naista. Kummallista, kun kokenut nainen ei kelpaa mutta ei kokematonkaan. Ei minulla siis omaa ilmoitusta siellä ole, mutta olen selaillut miesten ilmoituksia ja ne vaikuttavat olevan toinen toistaan irstaampia spermatykkejä (yök), joille kelpaa kuka tahansa nainen, kunhan hengittää.
Mulle kelpaisit hyvinkin, koska pidän vanhemmista naisista 😉
M26
Ohan noita tässä useemman vuoden aikana ollu...jopa 4.Mutta yhen oon onnistunu/päässy viemään loppuun asti.Loput 3 on jääny kun raha tuli kuvioihin...Mutta tää maaliin asti päästäny varotteli kyllä että on aika tuhti ja kuvatkin vaihettiin.Kyl te tiiätte miten kuvat näyttää ihan eriltä ku todellisuus.No en paikalle päästyä enää kehdannu perua ja karata takavasemmalle.Hetki turistiin,hän otti vähän viiniä ja ite en voinut kun autolla tulin.Hetken päästä vähän hyväiltiin sohvalla ja pian olikin jo päähomma käynnissä.Täytyy myöntää että hyvin kyllä imi.Tarkemmin ku rupesin ajatteleen ni pirun hyvin ;)
En rupee ny kuitenkaan mitään novellia kirjottaan joten tästä makkarin puolelle ja homma käyntiin.Hyvät oli panot vaikka työt jouduinkin ite tekeen.Oman turvallisuuden takia en kehdannut päästää naista päälle :)
No hommien jälkeen tupakit ja parit sanat vielä ennkun katosin samaa tietä kun tulinkin.Seuraavana päivänä vielä varmistus että kaikki ok viesteillä ja sen jälkeen ei yhteyttä.
varattu+varattu
Mutta joo naiset saa kyllä kymmeniä jopa satakin vonkausta heti ku ilmotus tulee näkyväks.Tää kerkes oleen muutaman päivän ennenkun eksyin taas sivulle.Joten viestiin joutu panostaan ja kävi siinä tuurikin että edes klikkasin sen auki.
Mies, lue tämä varoitus iskurista ajatuksella ja järjellä, älä munalla!!
Iskuri palstalle on pesiytynyt pelkkiä kusettajia, kiristäjiä, hujareita, sekä huoria. Oman turvallisuutesi vuoksi harkitse tarkaan, kun lähdet vastailemaan iskuri palstan ns. naisille ikäluokkiin 16v - 30v. Älä koskaan milloinkaan vastaa ilmoittajille sähköpostilla josta ilmenee nimesi, ikäsi, tai edes paikkakuntasi. Luo uusi sähköposti vain ja ainoastaan iskuri palstaa varten, jonka kaikki tiedot nimiä myöden ovat keksityt, ja näin ollen voit poistaa huoletta keksimäsi sähköposti osoitteen tarvittaessa, ja luoda uuden. Älä myöskään lähetä kuvia, tai henkilöllisyydestäsi mitään tietoja ilmoittelijalle ennen kuin olet varmistunut, että ilmoittaja on aidosti seuraa hakeva aito nainen. Vaadi ilmoittelijalta, että kykenee todistamaan henkilöllisyytensä. Keinoja tähän henkilöllisyyden varmistamiseen löytyy monia. 1. Pyydä hänet tapaamiseen kasvotusten kahvilan, tai muille julkiselle paikalle. 2. Ilmoittaja voi verkkopankin kautta maksaa sinulle 10 senttiä, jolloin näet vastapuolen henkilöllisyyden omassa verkkopankissasi. 3. Ilmoittajan tiedot löytyvät fonectan nummerohausta, tai googlettamalla. 4. Ilmoittajalta löytyy pitkään vuosia olemassa ollut some profiili. 5. Tai jokin muu keino, jolla pystyt varmistamaan iskuri ilmoittelijan henkilöllisyyden, sekä iän aukottomasti. 6. Missään nimessä ei kelpaa vasta luotu some profiili, tai että tämä soittaa sinulle tuntemattomasta numerosta. Voihan olla, että on jopa siskonsa pyytänyt soittamaan sinulle puolestaan. Iskurissa tuntuu olevan liki puolet nais ilmoittelijoista jo miehiä, joilla ei ole muuta aikomusta kuin kusettaa ja vedättää sinua, ja kerätä kuvia, tai yhteystietoja. Iskurissa on myös runsaasti täysi-ikäiseksi tekeytyneitä ala-ikäisiä tyttöjä, ja kun saavat sinun nimesi ja henkilöllisyytesi tietoonsa, alkaa rahallinen kiristäminen pedofiliaan vedoten. Myös eri maksullisia deittisivustoja on ilmaantunut huijaamaan ihmisiä palstalle. Älä ikinä milloinkaan mene liittymään ja makselemaan minnekkään mitään, jos et halua vaarantaa luottokortti tietojasi. Nuo sivustot käyttävät pelkkiä vale profiileja sivuillaan, ja vastailevat sinulle tasan niin kauan kun sinne jotain makselet. Iskurissa on tullut arkipäiväiseksi se, että toiset palstan käyttäjät varoittelevat toisia käyttäjiä huijareista ja kusettajista, mikä on hyvä asia, ja enenmpi aktiivisuutta tähänkin, jos ja kun näihin törmäätte, niin varoitelkaa toisia käyttäjiä myös. Ylläpitoa iskuri palstalla ei enää ole vuosiin ollut, joka on mahdollistanut kusettajien ja jopa rikollisen toiminnan palstalla. Eikä iskurin ylläpito tunnu noudattavan edes omia luomiaan sääntöjä. Ilmoituksiin vastaajilla tuskin on mitään syytä todistaa henkilöllisyyttään ilmoittelijalle, miksi olisikaan, olemmehan me vastaamalla lähteneet seuraa hakemaan, emmekä halua joutua kusetuksen, tai rikollisuuden kohteeksi. Varovaisuutta siis iskuri palstalla kanssa miehet, varmasti joukossa on aitojakin naisia, mutta harvenemaan päin tuntuu olevan.
Hei olen saanut nais seuraa kun olen lähettänyt viestin naiselle mutta en ole saanut omaan ilmoitukseen mitään T: 55v mies
Hei olen saanut nais seuraa kun olen lähettänyt viestin naiselle mutta en ole saanut omaan ilmoitukseen mitään T: 55v mies
Eiköhän tuo kusettajien ja huorien iskuri palsta ole viimeistään nyt taputeltu jopa seikkailuseuran osalta, vakavampaa kukaan täysjärkinen ei tuolta enää vuosiin ole hakenutkaan.
Toistuvia varoituksia julkaistaan huorista, ja kusettajista, jopa alaikäisistäkin seuran ja seksin hakijoista, joiden pääämäärä on kiristäminen. Älkää jumalauta menkä vastaamaan omilla nimillä tai kuvilla ilmoittajalle, ja ottakaa ilmoittajasta selvää ennen kuin pidemmälle edes menette. Googlettakaa saamanne nimi, tehkää kuvista tag haut sekä google haut, ja jos ei mitään annetuilla nimillä löydy, olette törmänneet yhteen niistä sadoista kusettajista, joita palstalla pyörii. Näiden nimet vaihtuu, iät vaihtuu, ja paikkakunnat vaihtuu alati, ja usein on niinkin, etä ilmoittajalla onkin mioesten värkit, vaikka naisena ilmoittelee.
Multa saisit 26v seuraa ilman iskuriaki ;)
Kannattaa sijoittaa 100€ Tšekki huoriin..ei mee hukkaan...tai 100€ hieronta happy end massageen...paljon helpompaa...:)