Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iskuri kokemuksia

Vierailija
13.05.2015 |

Miehenä minua kiinnostaisi tietää onko joku mies saanut seuraa Iskurista joko omalla ilmoituksella tai naisen ilmoitukseen vastaamalla? En ole saanut omaan ilmoitukseeni puolen vuoden aikana ainuttakaan vastausta ja naisille lähettämiini viesteihin on vastannut vain huorat tai rahaa vailla olevat huijarit. Taitaa olla yhtä tyhjän kanssa hakea miehenä seuraa naisista mistään koko internetissä. Pitänee tyytyä runkkaamiseen. Naiset kertokaa kuinka paljon teille tulee vastauksia ilmoituksiinne.

Kommentit (202)

Vierailija
61/202 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut iskurista vain maksullista seuraa, ei varmaan tarvitse sanoa, että olen mies. Yrityksen puutteesta ei kyllä ole kiinni.

Vierailija
62/202 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei miehet, mikä mättää? Menkää suoraan maksullisiin, etuja; saa valita just sellaisen kun haluaa, netistä löytyy pituus, paino, koko, väri ja mitä on valmis tekemään. Saat esittää omat fantasiasi ja mikäli käyt saman luona useammin, muodostuu asiakassuhde joka saattaa tuoda etuja. Samoin voit käydä useammallakin säännöllisesti. Ei soita perään, pitää aina huolta palvelun tasosta, ei kiukuttele tai ole pää kipeänä. On aina seksikkäästi puettu, hygienia hoidettu ja kroppa kunnossa. Joo, maksaa mutta niin maksaa vaikkapa golf, veneily, prätkäily, baarissa käynti ja jos laskette tuntipalkkaa itsellenne kun kirjoittelette onnettomille treffipalstoille ja odotatte vastauksia, joita ei tule, niin tämähän on suorastaan edullista. Treffipalstalla kirjoitteleva yh äiti saattaa vieläpä olla todella huono sängyssä. Ammattilainen on aina ammattilainen, joka hommassa. Terveisin M 50+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/202 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:40"]Hei miehet, mikä mättää? Menkää suoraan maksullisiin, etuja; saa valita just sellaisen kun haluaa, netistä löytyy pituus, paino, koko, väri ja mitä on valmis tekemään. Saat esittää omat fantasiasi ja mikäli käyt saman luona useammin, muodostuu asiakassuhde joka saattaa tuoda etuja. Samoin voit käydä useammallakin säännöllisesti. Ei soita perään, pitää aina huolta palvelun tasosta, ei kiukuttele tai ole pää kipeänä. On aina seksikkäästi puettu, hygienia hoidettu ja kroppa kunnossa. Joo, maksaa mutta niin maksaa vaikkapa golf, veneily, prätkäily, baarissa käynti ja jos laskette tuntipalkkaa itsellenne kun kirjoittelette onnettomille treffipalstoille ja odotatte vastauksia, joita ei tule, niin tämähän on suorastaan edullista. Treffipalstalla kirjoitteleva yh äiti saattaa vieläpä olla todella huono sängyssä. Ammattilainen on aina ammattilainen, joka hommassa. Terveisin M 50+
[/quote]
Ei iskurista miehelle naista ilman rahaa irtoakaan.

Vierailija
64/202 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni iskurille on oma paikkansa seuranhaussa. Oli se sitten mitä tahansa tyyliä. Naisia sieltä on vaikea löytää, koska kysyntää heille on paljon ja miehen vastauksen pitää positiivisesti erottua poikiakseen jatkoa. Kun joku kirjoitti siitä, ettei kapakastakaan oikein löydä naista niin annan teille miehet hyvän vinkin. Opetelkaa tanssimaan. Lavoilla ja tanssiravintoloissa on vähintään 3-5 tanssivaa naista yhtä tanssivaa miestä kohti. Kohtuullisella tanssitaidolla, asiallisella käytöksellä ja pukeutumisella loput on todellakin kiinni vain miehestä itsestään. Tanssipukkeja on aika paljon, mutta heidät tunnetaan ja naiset ovat kiinnostuneita uusista kasvoista. Itselläni on n 10 vuoden tanssihistoria, ohjaajakoulutukset ja lavacup-kokemuksetkin mukana. Tanssiva mies saa seuraa joten tanssitaitoon kannattaa uhrata aikaansa. Kaiken lisäksi siinä on siinä on aina haasteita taitotasosta huolimatta. Tanssipiireissä ei viina virtaa joten sekään ei sotke asioita. Suosittelen lämpimästi. Seurasta ei tarvitse maksaa, pääsee heti kosketuksiin toisen kanssa ja parin tanssin jälkeen tietää, olisiko daamin kanssa muutakin yhteistä. Kehon kielellä on hankala valehdella. Jää turhat kirjoittelut pois. Onnea kaikille seuran- seurustelukumppanin tai elämänkumppanin etsimisessä. Kyllä se sieltä löytyy!

Vierailija
65/202 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisti kokeeks ilomoituksen ihan tavalliselle treffi sivustolle, ilmointin olevani naimisissa. Mitä seuras no yks ihan kiva viis välitti onko ukkomies vai kunhan sais eikä paha, toisesella mieinas eka olla este tuo suhteen status mut aika pian kun tuli kahville, eikä oikeesti ollu kahvi jähtynyt kupissa kun jo suunnistimme... tiette kyllä mihin. Itse yli nelikymppisenä en uskonut että ihan hyvännäköisiä naisia omasta ikäluokasta on noin helppo saada. Niin muuten se eka sai jäädä kun viestit ekojen treffien jälkeen oli liian seksipainotteteisia. Että kyllä heterokin saa mutta se vaatii asiallisen kuvan ja ilmoituksen. Muuten voin lisätä että ei noi ollut ainoat,(yhden tykö olis pitänyt lähtee heti) siis yli nekymppisellä kyllä piisaa kohtuullisesti. Ja jos joku luule että olen joku tosi komee niin totuus on toinen normaalin näköinen karvanaama, mutta jolla on sana hallussa siis se mitä nainen haluaa kuulla... 

Vierailija
66/202 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 13:02"]

Mielestäni iskurille on oma paikkansa seuranhaussa. Oli se sitten mitä tahansa tyyliä. Naisia sieltä on vaikea löytää, koska kysyntää heille on paljon ja miehen vastauksen pitää positiivisesti erottua poikiakseen jatkoa. Kun joku kirjoitti siitä, ettei kapakastakaan oikein löydä naista niin annan teille miehet hyvän vinkin. Opetelkaa tanssimaan. Lavoilla ja tanssiravintoloissa on vähintään 3-5 tanssivaa naista yhtä tanssivaa miestä kohti. Kohtuullisella tanssitaidolla, asiallisella käytöksellä ja pukeutumisella loput on todellakin kiinni vain miehestä itsestään. Tanssipukkeja on aika paljon, mutta heidät tunnetaan ja naiset ovat kiinnostuneita uusista kasvoista. Itselläni on n 10 vuoden tanssihistoria, ohjaajakoulutukset ja lavacup-kokemuksetkin mukana. Tanssiva mies saa seuraa joten tanssitaitoon kannattaa uhrata aikaansa. Kaiken lisäksi siinä on siinä on aina haasteita taitotasosta huolimatta. Tanssipiireissä ei viina virtaa joten sekään ei sotke asioita. Suosittelen lämpimästi. Seurasta ei tarvitse maksaa, pääsee heti kosketuksiin toisen kanssa ja parin tanssin jälkeen tietää, olisiko daamin kanssa muutakin yhteistä. Kehon kielellä on hankala valehdella. Jää turhat kirjoittelut pois. Onnea kaikille seuran- seurustelukumppanin tai elämänkumppanin etsimisessä. Kyllä se sieltä löytyy!

[/quote]

Ja lisäisin vielä tähän, että sen positiivisesti erottuvan vastauksen on syytä myös pitää kaikilta osin paikkansa. Vaikka naiset saavat paljon vastauksia, 99% niistä on täyttä shittiä. Jos nainen laittaa aikaa omaan ilmoitukseen ja kertoo hyvinkin tarkkaan, mitä etsii, niin onhan se tympeää saada niitä muutaman sanan vastauksia. "Olen äitinikin mielestä komea, haluan tietää susta lisää, nussitaan tänää luonnossa" tämmöisiä ne vastaukset on. Eli monien miesten oikeasti kannattaisi käydä maksullisissa kun taso on tämä.

Vierailija
67/202 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 16:33"]Olen nyt jonkun aikaa selaillut Iskurin ilmoituksia. Olen itse seksuaalisesti halukas nainen ja tällä hetkellä etsimässä lähinnä seikkailuseuraa/FWB. Muutamia huomio misten ilmoituksista: kulli kovana ja panettaa, pillua pitäis saada - kahden rivin ilmoitukset hyppään heti yli ihan siitäyksinkertaisesta syystä, että en kiihotu em. viestin lähettäjän tyyppisistä miehistä

Lieneekö tämä suurikin yllätys miehille niin halutakseen panna kuin pupu naiset yleensä tarvitsevat vähön enempi virikettä kuin miehet johtuen biologiasta ties mistä hormonijutuista. Ja muutenkin, miehen fiksuudesta nyt yleensäkin kertoo paljon se, haluako nähdä vaivaa jonkin asian suhteen oli se sitten vaikka pillun saanti tai mikä tahansa muu juttu. Eli panostaminen kannattaa todella! Ne "alfat" jotka erottuu ovat niitä, jotka esittävät asian tavalla, joka sytyttää ja saa kiinnostumaan. Vaikka tavoite on vain saada pesää niin pelimiehet sen tietää, joskus huomion kiinnittäminen muualle johtaa parhaaseen lopputulokseen... 
[/quote]

Jotain naisen "fiksuudesta" kertoo tuo ajatusmalli "vaivannäöstä". Mitä se kertoo näin ajattelevasta naisesta, joka odottaa miehen "näkevän vaivaa" eteensä että hänet otettaisiin hänen tavallaan, ja kun mies ei niin tee, nainen jatkaa kuitenkin roikkumista?

Am I the only one? ;)

Vierailija
68/202 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:50"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 22:56"]

Tein kerran testin ja laitoin neljä identtistä ilmoitusta Iskuriin. Taisi olla 2-3 lausetta tekstiä ilmoituksessa. Ne meni kategorioihin mies hakee naista, nainen hakee miestä, mies hakee miestä ja nainen hakee naista. Neljän päivän päästä kävin katsomassa joka ilmoituksen saamat viestit ja ainoastaan yks imoitus jäi ilman yhtään vastausta. Arvaako kukaan mikä jäi ilman?

[/quote]

Ei tarvi arvata tietää varmasti. Hetero mies on seuranhaussa ja pariutumisessa kaikkein vaikeimmassa asemassa.

[/quote]

Laitoin ilmoituksen nettiin joskus vuosia sitten (hain naista miehenä) keräsi yhden vastauksen. Vaikka olin/olen urheilullinen ja kroppakuva oli näkyvillä farkut jalassa, ei mitään heppikuvia. Olin, että JES!, vihdoin odotus palkittiin. Sitten luin vastauksen ja se olikin mieheltä, joka kyseli kiinnostaisiko hänen seuransa. :D Siihen loppui seuran haku. 

Netissä on yksinkertaisesti noin 50 miestä jokaista naista kohden, joten siitä voi jokainen päätellä mahdollisuuksiaan. Helpommin baarista, vaikka ei sieltäkään helpolla.

Vierailija
69/202 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 00:08"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:50"]

Tein kerran testin ja laitoin neljä identtistä ilmoitusta Iskuriin. Taisi olla 2-3 lausetta tekstiä ilmoituksessa. Ne meni kategorioihin mies hakee naista, nainen hakee miestä, mies hakee miestä ja nainen hakee naista. Neljän päivän päästä kävin katsomassa joka ilmoituksen saamat viestit ja ainoastaan yks imoitus jäi ilman yhtään vastausta. Arvaako kukaan mikä jäi ilman?

[/quote]

Ei tarvi arvata tietää varmasti. Hetero mies on seuranhaussa ja pariutumisessa kaikkein vaikeimmassa asemassa.

[/quote]

Laitoin ilmoituksen nettiin joskus vuosia sitten (hain naista miehenä) keräsi yhden vastauksen. Vaikka olin/olen urheilullinen ja kroppakuva oli näkyvillä farkut jalassa, ei mitään heppikuvia. Olin, että JES!, vihdoin odotus palkittiin. Sitten luin vastauksen ja se olikin mieheltä, joka kyseli kiinnostaisiko hänen seuransa. :D Siihen loppui seuran haku. 

Netissä on yksinkertaisesti noin 50 miestä jokaista naista kohden, joten siitä voi jokainen päätellä mahdollisuuksiaan. Helpommin baarista, vaikka ei sieltäkään helpolla.

[/quote]

Saat laittaa yhden nollan tuon 50 perään. Minäkin olen kokeillut melkein kaikki muut naisen saamis keinot paitsi tyrmäystipat. En tiedä enää miten vielä yrittää. Iskuri kaikille heteromiehille on ajan tuhlausta.

Vierailija
70/202 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies Iskurista saa kuin huoria rahalla. Kerran testasin laittamalla naisen ilmoituksen ja päivässä oli tullut melkein 50 viestiä vaikka ilmoitus oli vain kahden lauseen mittainen.
T: toinen mies Iskurista

Vierailija
71/202 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroni jälkeen ja siitä vittuuntuneena ajattelin hakea netistä seksiseuraa. Kirjoitin noin kahdellekymmenelle naiselle ja ostin kaupasta ihan kondomeja tuota varten. Ja vitut ei ainuttakaan vastausta, isonnin aluetta ja laitoin parikymmentä viestiä lisää ja ei vieläkään mitään. Ei mies saa netistä seksiseuraa ilman rahaa, tuhlaat aikaasi Iskurissa. Iske naisia jossain livenä tai mene suoraan huoriin.

Vierailija
72/202 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
73/202 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 20:35"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 20:33"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 20:27"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 20:19"] Oon meinannut iskuriin, mutten tiedä uskallanko :D Olen ujo, en tiedä uskaltaisinko itse laittaa viestiä kenellekkään. Kroppa on ok, 165/50/70E, mutta olen niin perhanan ujo. N17 [/quote] Olet liian nuori mulle, mutta on siellä varmasti nuorempia järkeviä miehiä ja varmasti ujoja myös. Voihan sitä ensin tutustua netissä kunnolla. Naisena sulla on valinnanvaraakin miehissä. m28 [/quote] Ja vielä yksi neuvo :) älä ole noin sinisilmäinen...

[/quote]

Testasitko mua vai hä? Oletko pertti 50v 120kg?
[/quote]

Ei ollu mun kommentti toi :D

N17

Vierailija
74/202 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vierailija
75/202 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää missään nimessä katkeroituko! Mikään ei ole luotaantyöntävämpää, kuin baarissa lähestyvä Ihaa, joka ennen nimensä kertomista ryhtyy jo spekuloimaan, millä tavalla annan pakit. Niin kai se on, että heikkoitsetuntoisten naisten täytyy kertoa netissä ensimmäisenä kuppikokonsa (Sori, N17 :/ ) ja heikkoitsetuntoiset miehet suuttuvat jo etukäteen pakeista, jotka ovat päättäneet saada. Mullakin on heikko itsetunto ja olen lukuisat kerrat katunut jälkikäteen pelkän säikähdyksen ja ensipaniikin takia antamiani pakkeja.

Ja mitä Iskuriin tulee,  tunnen palvelua hyvin heikosti, mutta sen pienen tietämykseni pohjalta en sieltä seuraa etsisi.. Tai siis etsisin, jos olisi tarkoitus pyytää maksua. :D

Ite haluaisin tutustua ihmisiin netin keskustelupalstoilla, mutta en oo vielä löytäny yleispalstaa, jolla pyörisi jokseenkin asiallista, mutta sekalaista porukkaa. Hyviä vinkkejä otetaan vastaan!

- N28

Vierailija
76/202 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 19:52"]

Älkää missään nimessä katkeroituko! Mikään ei ole luotaantyöntävämpää, kuin baarissa lähestyvä Ihaa, joka ennen nimensä kertomista ryhtyy jo spekuloimaan, millä tavalla annan pakit. Niin kai se on, että heikkoitsetuntoisten naisten täytyy kertoa netissä ensimmäisenä kuppikokonsa (Sori, N17 :/ ) ja heikkoitsetuntoiset miehet suuttuvat jo etukäteen pakeista, jotka ovat päättäneet saada. Mullakin on heikko itsetunto ja olen lukuisat kerrat katunut jälkikäteen pelkän säikähdyksen ja ensipaniikin takia antamiani pakkeja.

Ja mitä Iskuriin tulee,  tunnen palvelua hyvin heikosti, mutta sen pienen tietämykseni pohjalta en sieltä seuraa etsisi.. Tai siis etsisin, jos olisi tarkoitus pyytää maksua. :D

Ite haluaisin tutustua ihmisiin netin keskustelupalstoilla, mutta en oo vielä löytäny yleispalstaa, jolla pyörisi jokseenkin asiallista, mutta sekalaista porukkaa. Hyviä vinkkejä otetaan vastaan!

- N28

[/quote]

Onhan noita ilmeisesti jotain. Livechat on yksi ja herkku ainakin toinen. Siellä on vaan sama ilmiö kuin iskurissakin. Eli naisista niissäkin on puutetta.

Vierailija
77/202 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt törmäsin taas uuteen huijaustapaan Iskurissa. "Nainen" ilmoittaa ilmoituksessa ikänsä täysi-ikäiseksi ja ja vastauksessa ilmoittaa olevansa oikeasti 15-vuotias. Eli jos tuohon olisi vastannut jotenkin myönteisesti seuraavassa viestissä "nainen" olisi kiristänyt. En mihinkään alkaisi alaikäisen kanssa, mutta ehkä jotkut alkaisivat ja niitä voi yrittää kiristää. Löysin tuon kiristystavan googlella, en itse joutunut kiristetyksi ja laitoin ei kiitos vastauksen. Tämäkin panee miettimään miksi edes yritän, enkä mene suoraan huoriin?

Vierailija
78/202 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 12:31"]

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 12:22"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 12:19"] [quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 12:04"]Ja niin, unohtakaa nyt jo ne saatanan stay upit! Ne olisi pitänyt olla jalassa 90% romaanin kirjoittaneiden mielestä.  [/quote] Onpa ihme, kun mulle ei ole kukaan vastannut vaikka en ole vaatinut stay uppeja tai mitään tiettyjä vaatteita. Enkä myöskään kirjoittanut mitään romaania panemisesta :O [/quote] No joku sinun tyylissäsi on sellaista, että ei nappaa :/ En voi näin tietää, että mikä.  [/quote] Varmaan se, että Iskurissa on ainakin 100 miestä naista kohti ja melko pieni todennäköisyys, että arpa osuu omalle kohdalle. Yleensä laitan 2-3 viestiä eri sähköpostiosoitteesta ja hieman eri tyylisiä niin on paremmat mahdollisuudet, mutta varmaan pakko siirtyä niihin huoriin, kun muut ei vastaa :/

[/quote]

Niin voi kyynel ;( Sen sijaan, että miettisit mitä voisit tehdä toisin, vedät marttyyrin viitan päälle ja lähdet huoriin. Mikä on kyllä se ja sama meille muille. 

Kannattaa muista, että asenne on tärkeä. Jos rivien välistä voi lukea epätoivosi, ei onni osu ikinä kohdalle. Me vaikka nyt panemaan niitä maksullisia vähäksi aikaa niin mieli kohenee. Ja yritä sitten uudestaan. Kenelläkään kun ei ole siellä Iskurissa eikä missään muuallakaan mitään velvollisuutta antaa sinulle. 

Vierailija
79/202 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 12:34"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 12:31"]

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 12:22"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 12:19"] [quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 12:04"]Ja niin, unohtakaa nyt jo ne saatanan stay upit! Ne olisi pitänyt olla jalassa 90% romaanin kirjoittaneiden mielestä.  [/quote] Onpa ihme, kun mulle ei ole kukaan vastannut vaikka en ole vaatinut stay uppeja tai mitään tiettyjä vaatteita. Enkä myöskään kirjoittanut mitään romaania panemisesta :O [/quote] No joku sinun tyylissäsi on sellaista, että ei nappaa :/ En voi näin tietää, että mikä.  [/quote] Varmaan se, että Iskurissa on ainakin 100 miestä naista kohti ja melko pieni todennäköisyys, että arpa osuu omalle kohdalle. Yleensä laitan 2-3 viestiä eri sähköpostiosoitteesta ja hieman eri tyylisiä niin on paremmat mahdollisuudet, mutta varmaan pakko siirtyä niihin huoriin, kun muut ei vastaa :/

[/quote]

Niin voi kyynel ;( Sen sijaan, että miettisit mitä voisit tehdä toisin, vedät marttyyrin viitan päälle ja lähdet huoriin. Mikä on kyllä se ja sama meille muille. 

Kannattaa muista, että asenne on tärkeä. Jos rivien välistä voi lukea epätoivosi, ei onni osu ikinä kohdalle. Me vaikka nyt panemaan niitä maksullisia vähäksi aikaa niin mieli kohenee. Ja yritä sitten uudestaan. Kenelläkään kun ei ole siellä Iskurissa eikä missään muuallakaan mitään velvollisuutta antaa sinulle. 
[/quote]
Mitä voin tehdä toisin? Huoriin meneminen oli sarkasmia, mikä ei ehkä välittynyt viestistä, mutta sekin voi olla joskus edessä, mutta ei aivan vielä. Miten naiset voisi rivien välistä aistia epätoivoisuuteni? Ei kyllä antaminen on aivan vapaaehtoista molemminpuolin, ehkä et vain naisena ymmärrä kuinka vaikea miehen on löytää tuollainen nainen.

Vierailija
80/202 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"KIITOS VIESTEISTÄ, joita tuli niin paljon, etten kaikille pystynyt/ehtinyt vastata. Olen alustavasti valinnut seksikumppanini, mutta otan yhteyttä teihin viestejä lähettäneisiin, mikäli vielä tarvetta uudelle kumppanille ilmenee. Hauskaa ja seksintäyteistä kesää! ;)"

Tuo on lainattu naisen ilmoituksesta joka oli noin 3-4 päivää esillä. Vituttaa niin ettei veri kierrä, oma ilmoitus ollut vuoden iskurissa ja olen laittanut varmaan sata viestiä naisille ja saanut vastauksia vain huorilta. Vittu aivan turha yrittää, sama mennä suoraan huoriin mitä tuhlata tuolla paskassa aikaa perkele..

Ketju on lukittu.