Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iskuri kokemuksia

Vierailija
13.05.2015 |

Miehenä minua kiinnostaisi tietää onko joku mies saanut seuraa Iskurista joko omalla ilmoituksella tai naisen ilmoitukseen vastaamalla? En ole saanut omaan ilmoitukseeni puolen vuoden aikana ainuttakaan vastausta ja naisille lähettämiini viesteihin on vastannut vain huorat tai rahaa vailla olevat huijarit. Taitaa olla yhtä tyhjän kanssa hakea miehenä seuraa naisista mistään koko internetissä. Pitänee tyytyä runkkaamiseen. Naiset kertokaa kuinka paljon teille tulee vastauksia ilmoituksiinne.

Kommentit (202)

Vierailija
1/202 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oishan se liian helppoa ollutkin, jos ois jotain saanu. Taidanpa sitten poistaa ilmoituksen ja siirtyä niihin huoriin.
Ap

Vierailija
2/202 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Kannattaa ehkä etsiä jostain muualta kuin Iskurista. Luuletko oikeesti että siellä käy tasokkaita naisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/202 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 23:57"]:D Kannattaa ehkä etsiä jostain muualta kuin Iskurista. Luuletko oikeesti että siellä käy tasokkaita naisia?
[/quote]
Mistä sitten? Miten saisin tasokkaita naisia jos ei edes ne Iskurin tasottomat naiset edes vastaa?

Vierailija
4/202 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 23:29"]

Ei mies Iskurista saa kuin huoria rahalla. Kerran testasin laittamalla naisen ilmoituksen ja päivässä oli tullut melkein 50 viestiä vaikka ilmoitus oli vain kahden lauseen mittainen. T: toinen mies Iskurista

[/quote]

Miten saatte huorilta viestejä? Taidan olla niin nolo tapaus, että edes huorat ei vastaa.

m28

Vierailija
5/202 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ajattelette, että naisen pitäisi vastata teille, jos viestinne ovat samaa tasoa kuin nämä tänne laittamanne? Tai miksi naisen pitäisi olla jotenkin "tasokas"? Jos etsit mitätöntä pikapanoa, löydät sen helpommin baarista. Jos etsit eroottisessa mielessä tasoa, sinun pitää itsekin tarjota sitä tai ostaa sitä rahalla, jos olet surkimus.

Vierailija
6/202 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 20:04"]

Miksi ajattelette, että naisen pitäisi vastata teille, jos viestinne ovat samaa tasoa kuin nämä tänne laittamanne? Tai miksi naisen pitäisi olla jotenkin "tasokas"? Jos etsit mitätöntä pikapanoa, löydät sen helpommin baarista. Jos etsit eroottisessa mielessä tasoa, sinun pitää itsekin tarjota sitä tai ostaa sitä rahalla, jos olet surkimus.

[/quote]

Olen ihan oikeasti fiksu nuorimies ja laitan aina fiksuja viestejä ja asiallisia viestejä. Se mitä etsin on pitempi aikainen tuttavuus, jokin yhden kerran pano on yhtä tyhjän kanssa. Melko vaikea ruveta tutuille ehdottelemaan fwb-suhdetta ja tälläista ei tarvitsisi hakea, jos olisi löytynyt tyttöystävä, mutta eipä ole löytynyt. En tiedä mitä tarkoitat eroottisella tasolla? Olen vain turhautunut koko hommaan :/

Vierailija
7/202 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 on m28

Vierailija
8/202 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 20:14"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 20:04"]

[/quote]

Olen ihan oikeasti fiksu nuorimies ja laitan aina fiksuja viestejä ja asiallisia viestejä. Se mitä etsin on pitempi aikainen tuttavuus, jokin yhden kerran pano on yhtä tyhjän kanssa. Melko vaikea ruveta tutuille ehdottelemaan fwb-suhdetta ja tälläista ei tarvitsisi hakea, jos olisi löytynyt tyttöystävä, mutta eipä ole löytynyt. En tiedä mitä tarkoitat eroottisella tasolla? Olen vain turhautunut koko hommaan :/
[/quote]

Okei. En tiedä minkä ikäinen sitten olet, mutta tuskin moni kovin nuori nainen iskurista itselleen panoseuraa etsii. Ei niiden tarvitse, jos eivät oikeasti etsi jotain niin erikoista, ettei sitä irl tahdo löytyä. Kypsemmät naiset etsivät juuri itselleen sopivaa settiä, josta todella saavat tyydytystä, koska ovat valitettavasti jo kaiken negatiivisen saaneet kokea niistä kiihkeistä kahden minuutin orheista lähtien. Loput ovat kimpan hakijoita tai maksullisia, koska sille on tarvetta.

Vierailija
9/202 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 20:19"]

Oon meinannut iskuriin, mutten tiedä uskallanko :D Olen ujo, en tiedä uskaltaisinko itse laittaa viestiä kenellekkään. Kroppa on ok, 165/50/70E, mutta olen niin perhanan ujo. N17

[/quote]

Olet liian nuori mulle, mutta on siellä varmasti nuorempia järkeviä miehiä ja varmasti ujoja myös. Voihan sitä ensin tutustua netissä kunnolla. Naisena sulla on valinnanvaraakin miehissä.

m28

Vierailija
10/202 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 20:27"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 20:19"]

Oon meinannut iskuriin, mutten tiedä uskallanko :D Olen ujo, en tiedä uskaltaisinko itse laittaa viestiä kenellekkään. Kroppa on ok, 165/50/70E, mutta olen niin perhanan ujo. N17

[/quote]

Olet liian nuori mulle, mutta on siellä varmasti nuorempia järkeviä miehiä ja varmasti ujoja myös. Voihan sitä ensin tutustua netissä kunnolla. Naisena sulla on valinnanvaraakin miehissä.

m28
[/quote]

Ja vielä yksi neuvo :) älä ole noin sinisilmäinen...

Vierailija
11/202 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 20:25"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 20:14"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 20:04"] Miksi ajattelette, että naisen pitäisi vastata teille, jos viestinne ovat samaa tasoa kuin nämä tänne laittamanne? Tai miksi naisen pitäisi olla jotenkin "tasokas"? Jos etsit mitätöntä pikapanoa, löydät sen helpommin baarista. Jos etsit eroottisessa mielessä tasoa, sinun pitää itsekin tarjota sitä tai ostaa sitä rahalla, jos olet surkimus. [/quote] Olen ihan oikeasti fiksu nuorimies ja laitan aina fiksuja viestejä ja asiallisia viestejä. Se mitä etsin on pitempi aikainen tuttavuus, jokin yhden kerran pano on yhtä tyhjän kanssa. Melko vaikea ruveta tutuille ehdottelemaan fwb-suhdetta ja tälläista ei tarvitsisi hakea, jos olisi löytynyt tyttöystävä, mutta eipä ole löytynyt. En tiedä mitä tarkoitat eroottisella tasolla? Olen vain turhautunut koko hommaan :/ [/quote] Okei. En tiedä minkä ikäinen sitten olet, mutta tuskin moni kovin nuori nainen iskurista itselleen panoseuraa etsii. Ei niiden tarvitse, jos eivät oikeasti etsi jotain niin erikoista, ettei sitä irl tahdo löytyä. Kypsemmät naiset etsivät juuri itselleen sopivaa settiä, josta todella saavat tyydytystä, koska ovat valitettavasti jo kaiken negatiivisen saaneet kokea niistä kiihkeistä kahden minuutin orheista lähtien. Loput ovat kimpan hakijoita tai maksullisia, koska sille on tarvetta.

[/quote]

Olen 28 ja kyllähän se on tiedossa, että naiset saa pikkasen helpommin ihan minkälaista seuraa vaan. Olen laittanut viestejä noin 20-35 vuotiaille naisille ja eipä niitä ole niin paljon kiinnostanut, että olisivat vastanneet. Kimppahommat ei kiinnosta. Kyllä maksullisille tosiaankin on tarvetta.

m28

Vierailija
12/202 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 20:33"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 20:27"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 20:19"] Oon meinannut iskuriin, mutten tiedä uskallanko :D Olen ujo, en tiedä uskaltaisinko itse laittaa viestiä kenellekkään. Kroppa on ok, 165/50/70E, mutta olen niin perhanan ujo. N17 [/quote] Olet liian nuori mulle, mutta on siellä varmasti nuorempia järkeviä miehiä ja varmasti ujoja myös. Voihan sitä ensin tutustua netissä kunnolla. Naisena sulla on valinnanvaraakin miehissä. m28 [/quote] Ja vielä yksi neuvo :) älä ole noin sinisilmäinen...

[/quote]

Testasitko mua vai hä? Oletko pertti 50v 120kg?

Vierailija
13/202 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn joskus ihan huvikseni lukemassa iskurin ilmoituksia ja olen pannut merkille, että kaikkein huonoimmat ilmoitukset on naisilla. Eihän sitä tietenkään tarvi paljon panostaa, kun on niin kovasti kysyntää.

Vierailija
14/202 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 00:43"]Minulla on ollut Iskurissa ilmoitus kolme kertaa. Joka kerta tullut n. 400 vastausta kahdessa päivässä. En ole hakenut seksiseuraa, vaan "seikkailuseuraa" kategoriassa, sillai että ei ole määritelty suhteen laatua vaan jätetty avoimeksi se mitä sitä saattaa kehittyä.

Jo pelkkä karsinta noista vie aikaa ja aikatavalla siinä saa erottua että tulee huomatuksi. Kaksi loppujen lopuksi tapasin. Toinen pääsi jatkoon kirjoitustaitojensa ansiosta, siitä tuli kiihkeä meiliseksisuhde ja kerran livenäkin. Toinen valikoitui ihan randomina vaan kun päätin että kysyn jotain kuvansa lähettänyttä seuraksi illalla baariin yms. Ihan arpomalla taisi mennä. Tästä tuli kolmen vuoden suhde, avoliitossa ja kihloissakin oltiin. Kikkelikuvien ja päättömien vartaloiden lähettäjät karsin heti pois, samoin suoraan seksin ehdottelijat.

Kuten arvata saattaa, olen nainen. Ei kannata ottaa henk koht jos ei vastausta kuulu. Naiset saavat todella paljon vastauksia ja harva haluaa tavata ne kaikki 400.
[/quote]
Onneksi miehenä säästyy tuolta vastausten karsinnalta, se olisi niin ikävää hommaa. Mies jos saa viestin se on joko toiselta mieheltä tai sitten se on maksulliselta naiselta eli karsinta on todella helppoa, molemmat roskiin. Ei kannattaisi naisena vinkua seuran hakemisen vaikeudesta, jos suurin työ tulee vastausten karsinnassa. Tänään taas tuli viesti huoralta.

Vierailija
15/202 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan päässyt netissä tapaaman naisen kanssa poikuudesta eroon vai pitääkö turvautua ammattiapuun?
T: kohta vanhapoika

Vierailija
16/202 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 18:07"]Onko kukaan päässyt netissä tapaaman naisen kanssa poikuudesta eroon vai pitääkö turvautua ammattiapuun?
[/quote]
Varmasti moni, mutta noiden ammattilaisten kanssa. Ilman rahanvaihtoa niin pienet mahdollisuudet, että ehdit kuolla melko varmasti ennen onnistumista.

Vierailija
17/202 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 18:15"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 18:07"]Onko kukaan päässyt netissä tapaaman naisen kanssa poikuudesta eroon vai pitääkö turvautua ammattiapuun?
[/quote]
Varmasti moni, mutta noiden ammattilaisten kanssa. Ilman rahanvaihtoa niin pienet mahdollisuudet, että ehdit kuolla melko varmasti ennen onnistumista.
[/quote]
Sitä vähän pelkäsinkin. Olisin mielelläni menettänyt poikuuden jonkun naisen kanssa joka olisi tehnyt sen vapaaehtoisesti. Maksulliselle sitä on vain asiakas.

Vierailija
18/202 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Oksettavan kokoiset rinnat, hyi helv... Varmaan "siistiä", kun roikkuvat muutaman vuoden kulttua polvissa.

Vierailija
19/202 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 18:25"]

[/quote]

Oksettavan kokoiset rinnat, hyi helv... Varmaan "siistiä", kun roikkuvat muutaman vuoden kulttua polvissa.

[/quote]

Ei kukaan omalle kropalleen voi mitään. Kiva kun täällä arvostelet muita, vaikka ei edes ollut ketjun tarkoitus. Mielestäni tuo tyttö kuulostaa todella viehättävältä tapaukselta. M20.

Vierailija
20/202 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siellä kukaan mitään saa jos kaikki vaan testaa. Lähde sinkkuristeilylle ja lavatansseihin. Selvinpäin. Parhaat rytkyt päälle.

Ketju on lukittu.