Iskuri kokemuksia
Miehenä minua kiinnostaisi tietää onko joku mies saanut seuraa Iskurista joko omalla ilmoituksella tai naisen ilmoitukseen vastaamalla? En ole saanut omaan ilmoitukseeni puolen vuoden aikana ainuttakaan vastausta ja naisille lähettämiini viesteihin on vastannut vain huorat tai rahaa vailla olevat huijarit. Taitaa olla yhtä tyhjän kanssa hakea miehenä seuraa naisista mistään koko internetissä. Pitänee tyytyä runkkaamiseen. Naiset kertokaa kuinka paljon teille tulee vastauksia ilmoituksiinne.
Kommentit (202)
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 11:37"]Olen naisena laittanut muutaman kerran (sinkkuna, välissä pidempi suhde ja taas siitä erottuani) asiallisen ilmoituksen pitkäaikaisemman seksiseuran hakemisesta ihan suorin sanoin. Kerroin jotain itsestäni ja että haen ihan normaalia miesseuraa, laitoin vartalokuvan josta näkyi että olen sopusuhtainen. Vastauksia tuli kymmeniä ihan parissa päivässä, ennen kuin poistin ilmoituksen.
Vastasin ehkä 20:lle ja hyvin nopeasti viestittelyn perusteella intuitiolla valikoitui sellainen noin viiden porukka, joiden kanssa saatoin harkita tapaamista (ilman lupauksia).
Molemmilla kerroilla sattui kyllä hyvä tuuri valitsemieni miesten suhteen ja saimme molemmat mitä halusimme ja etsimme. =) Kiihkeää tapailua molempien aikataulut huomioiden, yhteisiä öitä ilman parisuhteen velvollisuuksia ja tilivelvollisuutta.
Suosittelen siis panostamaan vastaukseen, jos nainen on oikeasti seuraa hakemassa, niin kyllä ne hyvät tyypit sieltä erottuu näiden "moi anna pilua t. make" -viestien seasta.
[/quote]
Melko pieni todennäköisyys siltikin miehenä saada Iskurista seuraa vaikka viesti olisikin hyvä, koska naisia niin vähän verrattuna miesten määrään ja suurin osa niistäkin huijareita tai maksullisia.
T: Iskurin käyttäjä reilun vuoden ajan ja saanut vastauksia vain huorilta ja rahaa yrittäviltä huijareilta. Lähetettyjä viestejä ainakin sata. Olisinpa nainen :(
Hain kerran seksiseuraa sieltä, olen nainen. En mikään älyttömän tasokas nainen, mutta terve ja halukas. En halunnut tutustua paremmin kenenkään, ainoastaan harrastaa seksiä. Ja millaisia vastauksia sitten sain?
Joko tämän tyylisiä: "moi oon make osaan panna soita" tai "oon just sitä mitä etit.missä nähdään". Tai jumalattomia romaaneja siitä, miten minua nuoltaisiin ja missä asennossa olisin ja mitä minulla olisi päällä ja miten minä voihkisin ja balabala. Tai sitten niitä, joissa haluttiin ensin tutustua ja nähdä monesti ennen itse asiaa ja kuvakin olisi pitänyt saada heti.
En jotenkin innostunut sitten.
Ja mitä muutaman viikon ehtisin niitä ilmoituksia selata, huomasin että samat tyypit siellä aina pyöri kuvineen ja vaatimuksineen. Ja kun joukossa oli rekkamiehiä jotka halusi levikeillä suihinottoja ja joku, joka halusi panna raskaanaolevaa ja laittoi joka päivä uuden ilmoituksen, niin meni maku koko paikkaan.
Mulla oli ilmoitus iskurissa muutama vuosi sitten, etsin vakkaria seksiseuraa. Lyhyesti kuvailin toiveeni, sain n. kaksisataa vastausta. 95 % oli ukkomiehiltä, eipä haitannut kun en ollut elämänkumppania hakemassa. Järkevän ja fiksun oloisia vastauksia oli aika paljonkin. Ihan huvikseni vastasin vähän kömpelösti kirjoittaneelle miehelle, joka osoittautuikin sitten tosi mukavaksi tyypiksi. Ollaan oltu yhdessä siitä saakka, nykyisin asutaan yhdessä ja seksi on upeeta edelleen.
Ja niin, unohtakaa nyt jo ne saatanan stay upit! Ne olisi pitänyt olla jalassa 90% romaanin kirjoittaneiden mielestä.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 12:04"]Ja niin, unohtakaa nyt jo ne saatanan stay upit! Ne olisi pitänyt olla jalassa 90% romaanin kirjoittaneiden mielestä.
[/quote]
Onpa ihme, kun mulle ei ole kukaan vastannut vaikka en ole vaatinut stay uppeja tai mitään tiettyjä vaatteita. Enkä myöskään kirjoittanut mitään romaania panemisesta :O
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 12:19"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 12:04"]Ja niin, unohtakaa nyt jo ne saatanan stay upit! Ne olisi pitänyt olla jalassa 90% romaanin kirjoittaneiden mielestä. [/quote] Onpa ihme, kun mulle ei ole kukaan vastannut vaikka en ole vaatinut stay uppeja tai mitään tiettyjä vaatteita. Enkä myöskään kirjoittanut mitään romaania panemisesta :O
[/quote]
No joku sinun tyylissäsi on sellaista, että ei nappaa :/ En voi näin tietää, että mikä.
Mahtavaa anaaliseksiä, tiukkoja pilluja. ATM seksiä ja orgioita. Iskurista saa aina reikää ja reikään.
-bi-mies
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 12:22"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 12:19"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 12:04"]Ja niin, unohtakaa nyt jo ne saatanan stay upit! Ne olisi pitänyt olla jalassa 90% romaanin kirjoittaneiden mielestä. [/quote] Onpa ihme, kun mulle ei ole kukaan vastannut vaikka en ole vaatinut stay uppeja tai mitään tiettyjä vaatteita. Enkä myöskään kirjoittanut mitään romaania panemisesta :O
[/quote]
No joku sinun tyylissäsi on sellaista, että ei nappaa :/ En voi näin tietää, että mikä.
[/quote]
Varmaan se, että Iskurissa on ainakin 100 miestä naista kohti ja melko pieni todennäköisyys, että arpa osuu omalle kohdalle. Yleensä laitan 2-3 viestiä eri sähköpostiosoitteesta ja hieman eri tyylisiä niin on paremmat mahdollisuudet, mutta varmaan pakko siirtyä niihin huoriin, kun muut ei vastaa :/
Kyllä sieltä ainakin homoseuraa saa helposti.
Itse olen kihloissa iskurista löytämäni miehen kanssa, yli 4v yhdessä. Minulle tuli useita hyviä ja asiallisia vastauksia. Osa oli tosin liiankin hyviä ( että mietti onko itse riittävän hyvä tai onko se vastaus liian hyvä ollakseen totta), osa epäilyttäviä ja osa näitä panoa etsiviä...
Pakko laittaa tänne nyt oma näkemys. Olen siis nainen ja hakenut seuraa iskurista ja sitä myös saanut. Postia kyllä tulee, mutta millaista.. Joo on kyse seksistä, mutta kai sitä voi silti kohteaaliaasti lähestyä? Hyvä esimerkki tästä jäi mieleen.
Moi
Nähdäänkö tunnin päästä Omenassa? Missä asut?
Mä tykkään sitomisleikeistä. Anna puhelinnumeros?
Arvaa kiinnostaako? Juu ei.
En taida naisena ikinä liittyä mihinkän Iskuriin. Jo tänne lähetettyjen viestien perusteella siellä on vain pöljiä miehiä.
Äijät laittaa itse feikki-ilmoituksia "kokeillaakseen", ja sitten itkee kun naiset ei vastaa. Olisikohan niistä naisten ilmoituksista sitten iso osa näitä miesten "kokeiluja" :D? Tai sitten vastataan huvikseen naisten ilmoituksiin ja annetaan pakit jotta "oppii olemaan".. niin, tämä varmaan innostaa niitä naisia vastailemaan miehille, vai olisiko sittenkin toisinpäin??
Me ollaan etsitty lähivuosina miehen kanssa tuolta kimppaseuraa, eikä sen löytäminen ole yhtään helpompaa. Vastauksia kyllä tulee, mutta niistä..
50% on jotain ihan muuta kuin mitä haetaan (esim. haku < 35v, vastauksia 55 vuotiailta)
25% kysyy vain lisää kuvia tai haluaa kirjoitella seksistä (ts. etsii runkkumatskua)
Lopuista (joka neljäs jäljellä)
25% häipyy kun yritetään sopia tapaamista
25% tekee oharit, joko ei saavu paikalle tai peruu viime tipassa
25% tulee paikalle mutta ei vastaa kuvaustaan tai on muuten outo
25% tulee paikalle ja on sitä mitä sanoi olevansa tai vastaa kuviaan.
Eli karkeasti ottaen alle 1/10 vastaajista on edes jossain määrin potentiaalinen. Sitten niistä valikoituu ne jotka muuten natsaa jokaiselle osapuolelle...
Jos äijät ei vastaisi kenelle sattuu (eli lähettäisi näitä "haitte urheilullista 3-kymppistä, tässä olisi ylipainoinen 55v"), eikä ruinaisi vain runkkumatskua, ja vastaisivat rehellisesti kuvaustaan, niin vastaus% saattaisi olla naistenkin puolesta paljon parempi. Nyt kun iso osa on sontaa, niin tulee valikoitua jo alkuun paljon tiukemmin kenelle viitsii vastata ettei taas tuhlaisi aikaansa feikkeihin.
Olen miehenä useamman kerran käyttänyt iskuria ja monta eri naista sieltä tavannut ja niinpäin juuri että naiset ovat vastanneet minulle. Naiseen pitää tehdä vaikutus jollain muulla tapaa ku just "oon make, tavataanko heti, mul on tosi iso". Mut ku antaa ensin itsestään jonkinlaisen paremman kuvan naiselle niin nainenkin kiinnostuu kyllä. M30v
Iskurin munakuvatyypit on jotenkin säälittäviä. Mua ei kiihota pätkääkään jossain kylpyhuoneessa kuvattu stondis. Ja hei, olis edes seksyt kalsarit kintuissa, eikä mitään pesussa kauhtuneita black horseja. Uh.
Olen nyt jonkun aikaa selaillut Iskurin ilmoituksia. Olen itse seksuaalisesti halukas nainen ja tällä hetkellä etsimässä lähinnä seikkailuseuraa/FWB. Muutamia huomio misten ilmoituksista: kulli kovana ja panettaa, pillua pitäis saada - kahden rivin ilmoitukset hyppään heti yli ihan siitäyksinkertaisesta syystä, että en kiihotu em. viestin lähettäjän tyyppisistä miehistä
Lieneekö tämä suurikin yllätys miehille niin halutakseen panna kuin pupu naiset yleensä tarvitsevat vähön enempi virikettä kuin miehet johtuen biologiasta ties mistä hormonijutuista. Ja muutenkin, miehen fiksuudesta nyt yleensäkin kertoo paljon se, haluako nähdä vaivaa jonkin asian suhteen oli se sitten vaikka pillun saanti tai mikä tahansa muu juttu. Eli panostaminen kannattaa todella! Ne "alfat" jotka erottuu ovat niitä, jotka esittävät asian tavalla, joka sytyttää ja saa kiinnostumaan. Vaikka tavoite on vain saada pesää niin pelimiehet sen tietää, joskus huomion kiinnittäminen muualle johtaa parhaaseen lopputulokseen...
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 14:06"]Pakko laittaa tänne nyt oma näkemys. Olen siis nainen ja hakenut seuraa iskurista ja sitä myös saanut. Postia kyllä tulee, mutta millaista.. Joo on kyse seksistä, mutta kai sitä voi silti kohteaaliaasti lähestyä? Hyvä esimerkki tästä jäi mieleen.
Moi
Nähdäänkö tunnin päästä Omenassa? Missä asut?
Mä tykkään sitomisleikeistä. Anna puhelinnumeros?
Arvaa kiinnostaako? Juu ei.
[/quote]
Mikä sitten mun viesteissä on vialla, kun ne ei ole yhtään tuollaisia ja niihin ei edes vastata ? Tervehdin, kerron vähän itsestäni ja mistä tykkään (ei mitään pervoa). Viestit on asiallisia ja kohteliaita, mutta niissä on myös vähän huumoria eli ne ei ole mitään kuivaa asiakirjatekstiä. Aivan varmasti olet saanut seuraa, kun olet nainen. Jos et usko kuinka vaikea miehen on saada seuraa Iskurissa laitappa naiselle/naisille viestiä miehenä, et varmasti saa edes yhtä vastausta.
Täytyy sanoa että onneksi olin ysärin puolivälissä-lopussa aikaani edellä. Netti oli niin uusi juttu että pääasiassa yliopistoissa opiskelevat ja joidenkin edistyneideiden lukioiden oppilaat pääsivät nettiin. Ja ette usko kuinka himokasta 17-24 vuotiasta neiti-ihmistä netistä löytyi, eivätkä todellakaan mitään vähemmän viehättäviä tapauksia vaan ihan perusnättejä suomalaisia naisia (naisenalkuja). Saalistusmestoina ircci, kissfm-tsät ja parit deittipalstat. Mm deittipalstalta yhytin 19-vuotiaan täysnymfon, joka petti kundikaveriaan minkä ehti, kävi muutamaan otteeseen "vieraisilla" luonani, kissin tsätissä pystyi jallittamaan useampaa neitoa samaan aikaan ja vielä ircinkin kautta niittä yliopiston pimuja lämmittämään. Lopetin baarivonkaamisen kokonaan kun tuo Uusi Tapa oli vain niin paljon tehokkaampi/tuloksekkaampi. Ns ensimmäisessä livetapaamisessa nopeimmillaan 45 min ja pöksyt poissa (tosin jos pimu olisi saanut päättää, se olisi ollut alle 10 min...)
Piruuttani sitten kokeilin touhua joskus 2005 mutten ns tositarkoituksella - voi hyvänen aika kuinka netti oli täynnä epäluuloisia naisia ja ihan mesecämiwänkkerikarvanaamoja. Tuon jälkeen veikkaisin etteivät asiat ole mitenkään parantuneet.
Olen naisena laittanut muutaman kerran (sinkkuna, välissä pidempi suhde ja taas siitä erottuani) asiallisen ilmoituksen pitkäaikaisemman seksiseuran hakemisesta ihan suorin sanoin. Kerroin jotain itsestäni ja että haen ihan normaalia miesseuraa, laitoin vartalokuvan josta näkyi että olen sopusuhtainen. Vastauksia tuli kymmeniä ihan parissa päivässä, ennen kuin poistin ilmoituksen.
Vastasin ehkä 20:lle ja hyvin nopeasti viestittelyn perusteella intuitiolla valikoitui sellainen noin viiden porukka, joiden kanssa saatoin harkita tapaamista (ilman lupauksia).
Molemmilla kerroilla sattui kyllä hyvä tuuri valitsemieni miesten suhteen ja saimme molemmat mitä halusimme ja etsimme. =) Kiihkeää tapailua molempien aikataulut huomioiden, yhteisiä öitä ilman parisuhteen velvollisuuksia ja tilivelvollisuutta.
Suosittelen siis panostamaan vastaukseen, jos nainen on oikeasti seuraa hakemassa, niin kyllä ne hyvät tyypit sieltä erottuu näiden "moi anna pilua t. make" -viestien seasta.