Iskuri kokemuksia
Miehenä minua kiinnostaisi tietää onko joku mies saanut seuraa Iskurista joko omalla ilmoituksella tai naisen ilmoitukseen vastaamalla? En ole saanut omaan ilmoitukseeni puolen vuoden aikana ainuttakaan vastausta ja naisille lähettämiini viesteihin on vastannut vain huorat tai rahaa vailla olevat huijarit. Taitaa olla yhtä tyhjän kanssa hakea miehenä seuraa naisista mistään koko internetissä. Pitänee tyytyä runkkaamiseen. Naiset kertokaa kuinka paljon teille tulee vastauksia ilmoituksiinne.
Kommentit (202)
Miten joku tyyppi Iskurista pitää sitten tavata? Jos tyyppi ei miellytä, niin onko sitten vaan "sori ei naidakaan et oo mun tyyppiä". Tavallisilla nettitreffeillä käynti on riittävän vaivaannuttavaa. En olisi halunnut seksiä kenenkään nettitreffimiehenkään kanssa, vaikka viesteissä ja kuvien perusteella vaikuttivat kivoilta.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 18:47"]Pitäisikö rekisteröityä sinne ja lukea miesten ilmoituksia?
[/quote]
Ei tarvi rekisteröityä sen kun luet vaan.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 19:06"]
Ei tarvi rekisteröityä sen kun luet vaan.
[/quote]
ok
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 19:09"]Löydä tuttusi iskurista ;)
[/quote]
Otitko yhteyttä iskurin kautta ja tapasitteko?
Ziisus, siellähän niitä miehiä riittää, hyvä etten jo vastannut yhdelle. Vieläkö te naiset elätte puutteessa?
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 19:15"]
Ziisus, siellähän niitä miehiä riittää, hyvä etten jo vastannut yhdelle. Vieläkö te naiset elätte puutteessa?
[/quote]
Kai sitä on kun ei ole miestä.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 19:16"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 19:15"]
[/quote]
Kai sitä on kun ei ole miestä.
[/quote]
Ihan on oma valintasi
Etsin ystävää naisesta iskurista ja löysin ystävän, ei seksi suhdetta vaan ystävän, kaipasin myös seksi suhdetta myöhemmin, iskurissa sillä alueella vain maksullisia, joten kokeilin suomi24 palstaa nyt on seksi suhde ollut puoli vuotta eli sain iskurista ystävän ja suomi24stä seksiä, vaikka luulisi käyvän päinvastoin.
Olen saanut pari kertaa seksiä sieltä kun olen selannut niitä joissa pari hakee miestä. Molemmilla kerroilla oli ihan normivartaloinen kiimainen rouva jota panin kaikissa asennoissa ja ottivat suikkiin. Ukot läähättivät siinä sängynvieressä kulli kädessä ja naama punaisena. En saanut tautia kummallakaan kertaa ja jäi kiihoittava muisto.
Joku vuosi sitten laitoin viestiä yhdelle suht lähellä asuvalle naiselle, ei vastannut. Siitä meni varmaan vuosi kun taas selailin ilmoituksia. Samanlainen ilmoitus, luultavasti samalta, laitoin uuden, samantyylisen viestin eri osoitteesta. Vastaus tulikin, mutta kyseessä maksullinen. Olen kaikkiaan laitellut ehkä noin kymmenelle viestiä. Tuo kertomani taitaa olla ainoa vastannut, vai olikohan yksi toinenkin... viestit olleet asiallisia, ei lyhyitä muttei pitkiäkään. Kuvia en ole laitellut.
Minulla on ollut Iskurissa ilmoitus kolme kertaa. Joka kerta tullut n. 400 vastausta kahdessa päivässä. En ole hakenut seksiseuraa, vaan "seikkailuseuraa" kategoriassa, sillai että ei ole määritelty suhteen laatua vaan jätetty avoimeksi se mitä sitä saattaa kehittyä.
Jo pelkkä karsinta noista vie aikaa ja aikatavalla siinä saa erottua että tulee huomatuksi. Kaksi loppujen lopuksi tapasin. Toinen pääsi jatkoon kirjoitustaitojensa ansiosta, siitä tuli kiihkeä meiliseksisuhde ja kerran livenäkin. Toinen valikoitui ihan randomina vaan kun päätin että kysyn jotain kuvansa lähettänyttä seuraksi illalla baariin yms. Ihan arpomalla taisi mennä. Tästä tuli kolmen vuoden suhde, avoliitossa ja kihloissakin oltiin. Kikkelikuvien ja päättömien vartaloiden lähettäjät karsin heti pois, samoin suoraan seksin ehdottelijat.
Kuten arvata saattaa, olen nainen. Ei kannata ottaa henk koht jos ei vastausta kuulu. Naiset saavat todella paljon vastauksia ja harva haluaa tavata ne kaikki 400.
Miehenä olen saanut muutaman viestin ilmoitukseen, kun olen ottanut netistä +20cm peniksen kuvan ilmoitukseen. Yleensä vastaukset on tulleet vanhemmilta naisilta ja olen saanut kerjättyä heiltä kuvia ja sitten olen tylysti perunut tapaamiset ja sanonut löytäneeni parempaa seuraa. Saa naisetkin vähän kokemusta torjumisesta. Aivan ajan hukkaa miehelle koko Iskuri, naisena siellä kyllä kelpaa olla.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 00:43"]Minulla on ollut Iskurissa ilmoitus kolme kertaa. Joka kerta tullut n. 400 vastausta kahdessa päivässä. En ole hakenut seksiseuraa, vaan "seikkailuseuraa" kategoriassa, sillai että ei ole määritelty suhteen laatua vaan jätetty avoimeksi se mitä sitä saattaa kehittyä.
Jo pelkkä karsinta noista vie aikaa ja aikatavalla siinä saa erottua että tulee huomatuksi. Kaksi loppujen lopuksi tapasin. Toinen pääsi jatkoon kirjoitustaitojensa ansiosta, siitä tuli kiihkeä meiliseksisuhde ja kerran livenäkin. Toinen valikoitui ihan randomina vaan kun päätin että kysyn jotain kuvansa lähettänyttä seuraksi illalla baariin yms. Ihan arpomalla taisi mennä. Tästä tuli kolmen vuoden suhde, avoliitossa ja kihloissakin oltiin. Kikkelikuvien ja päättömien vartaloiden lähettäjät karsin heti pois, samoin suoraan seksin ehdottelijat.
Kuten arvata saattaa, olen nainen. Ei kannata ottaa henk koht jos ei vastausta kuulu. Naiset saavat todella paljon vastauksia ja harva haluaa tavata ne kaikki 400.
[/quote]
Kuka haluaa lähettää heti kuvan jossa näkyy omat kasvot aivan tuntemattomalle ihmiselle. Olen saanut ainoat vastaukseni homoilta, jotka ovat tehneet nainen etsii miestä ilmoituksen. Miehen ainoa mahdollisuus parantaa mahdollisuuksiaan saada seuraa, on lähettää erilaisia viestejä eri osoitteista niin mahdollisuus olla naiselle mieluinen paranee. Mutta tuo naisen 400 viestin saaminen parissa päivässä tarkoittaa, että ihan turhaa koko homma. Käyttää Iskuriin tuhlatun ajan vaikka rahan tienaamiseen ja käy sitten huorissa niin on varma saanti.
Halvemmaksi tulee kerran kuussa tilata huora kämpille, mitä käyttää joka viikonloppu yksi vapaapäivä pillun metsästykseen baarista. Huoraa valitessa saa ottaa kenet haluaa, baarista saa tyytyä kenet sattuu saamaan tai sitten jää ilman, mikä on paljon yleisempi vaihtoehto. Enkä muutenkaan baareilusta välitä, eikä mies sitä pillua muualta saa. Kaikki voittaa tässä tilanteessa: en ole enää baareissa "häiritsemässä" naisia, joku toinen mies saa mahdollisuuden minun luovutettua ja huora saa töitä.
Kerran on irronnut iskurin kautta seuraa. Chäteistä sitten sitäkin enemmän.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:42"]
Kerran on irronnut iskurin kautta seuraa. Chäteistä sitten sitäkin enemmän.
[/quote]
oletko mies?
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 19:52"]Älkää missään nimessä katkeroituko! Mikään ei ole luotaantyöntävämpää, kuin baarissa lähestyvä Ihaa, joka ennen nimensä kertomista ryhtyy jo spekuloimaan, millä tavalla annan pakit. Niin kai se on, että heikkoitsetuntoisten naisten täytyy kertoa netissä ensimmäisenä kuppikokonsa (Sori, N17 :/ ) ja heikkoitsetuntoiset miehet suuttuvat jo etukäteen pakeista, jotka ovat päättäneet saada. Mullakin on heikko itsetunto ja olen lukuisat kerrat katunut jälkikäteen pelkän säikähdyksen ja ensipaniikin takia antamiani pakkeja.
Ja mitä Iskuriin tulee, tunnen palvelua hyvin heikosti, mutta sen pienen tietämykseni pohjalta en sieltä seuraa etsisi.. Tai siis etsisin, jos olisi tarkoitus pyytää maksua. :D
Ite haluaisin tutustua ihmisiin netin keskustelupalstoilla, mutta en oo vielä löytäny yleispalstaa, jolla pyörisi jokseenkin asiallista, mutta sekalaista porukkaa. Hyviä vinkkejä otetaan vastaan!
- N28
[/quote]
Sori olen jo katkeroitunut, ei kenenkään itsetunto kestä loputtomiin pakkeja.
Pitäisikö rekisteröityä sinne ja lukea miesten ilmoituksia?