Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Miehenä minua kiinnostaisi tietää onko joku mies saanut seuraa Iskurista joko omalla ilmoituksella tai naisen ilmoitukseen vastaamalla? En ole saanut omaan ilmoitukseeni puolen vuoden aikana ainuttakaan vastausta ja naisille lähettämiini viesteihin on vastannut vain huorat tai rahaa vailla olevat huijarit. Taitaa olla yhtä tyhjän kanssa hakea miehenä seuraa naisista mistään koko internetissä. Pitänee tyytyä runkkaamiseen. Naiset kertokaa kuinka paljon teille tulee vastauksia ilmoituksiinne.

Sivut

Kommentit (191)

Vierailija

Ei mies Iskurista saa kuin huoria rahalla. Kerran testasin laittamalla naisen ilmoituksen ja päivässä oli tullut melkein 50 viestiä vaikka ilmoitus oli vain kahden lauseen mittainen.
T: toinen mies Iskurista

Vierailija

Eroni jälkeen ja siitä vittuuntuneena ajattelin hakea netistä seksiseuraa. Kirjoitin noin kahdellekymmenelle naiselle ja ostin kaupasta ihan kondomeja tuota varten. Ja vitut ei ainuttakaan vastausta, isonnin aluetta ja laitoin parikymmentä viestiä lisää ja ei vieläkään mitään. Ei mies saa netistä seksiseuraa ilman rahaa, tuhlaat aikaasi Iskurissa. Iske naisia jossain livenä tai mene suoraan huoriin.

Vierailija

Oishan se liian helppoa ollutkin, jos ois jotain saanu. Taidanpa sitten poistaa ilmoituksen ja siirtyä niihin huoriin.
Ap

Vierailija
Vierailija
:D Kannattaa ehkä etsiä jostain muualta kuin Iskurista. Luuletko oikeesti että siellä käy tasokkaita naisia?

Mistä sitten? Miten saisin tasokkaita naisia jos ei edes ne Iskurin tasottomat naiset edes vastaa?

Vierailija
Vierailija

Ei mies Iskurista saa kuin huoria rahalla. Kerran testasin laittamalla naisen ilmoituksen ja päivässä oli tullut melkein 50 viestiä vaikka ilmoitus oli vain kahden lauseen mittainen. T: toinen mies Iskurista

Miten saatte huorilta viestejä? Taidan olla niin nolo tapaus, että edes huorat ei vastaa.

m28

Vierailija

Miksi ajattelette, että naisen pitäisi vastata teille, jos viestinne ovat samaa tasoa kuin nämä tänne laittamanne? Tai miksi naisen pitäisi olla jotenkin "tasokas"? Jos etsit mitätöntä pikapanoa, löydät sen helpommin baarista. Jos etsit eroottisessa mielessä tasoa, sinun pitää itsekin tarjota sitä tai ostaa sitä rahalla, jos olet surkimus.

Vierailija
Vierailija

Miksi ajattelette, että naisen pitäisi vastata teille, jos viestinne ovat samaa tasoa kuin nämä tänne laittamanne? Tai miksi naisen pitäisi olla jotenkin "tasokas"? Jos etsit mitätöntä pikapanoa, löydät sen helpommin baarista. Jos etsit eroottisessa mielessä tasoa, sinun pitää itsekin tarjota sitä tai ostaa sitä rahalla, jos olet surkimus.

Olen ihan oikeasti fiksu nuorimies ja laitan aina fiksuja viestejä ja asiallisia viestejä. Se mitä etsin on pitempi aikainen tuttavuus, jokin yhden kerran pano on yhtä tyhjän kanssa. Melko vaikea ruveta tutuille ehdottelemaan fwb-suhdetta ja tälläista ei tarvitsisi hakea, jos olisi löytynyt tyttöystävä, mutta eipä ole löytynyt. En tiedä mitä tarkoitat eroottisella tasolla? Olen vain turhautunut koko hommaan :/

Vierailija

Oon meinannut iskuriin, mutten tiedä uskallanko :D Olen ujo, en tiedä uskaltaisinko itse laittaa viestiä kenellekkään. Kroppa on ok, 165/50/70E, mutta olen niin perhanan ujo.

N17

Vierailija
Vierailija
Vierailija

Olen ihan oikeasti fiksu nuorimies ja laitan aina fiksuja viestejä ja asiallisia viestejä. Se mitä etsin on pitempi aikainen tuttavuus, jokin yhden kerran pano on yhtä tyhjän kanssa. Melko vaikea ruveta tutuille ehdottelemaan fwb-suhdetta ja tälläista ei tarvitsisi hakea, jos olisi löytynyt tyttöystävä, mutta eipä ole löytynyt. En tiedä mitä tarkoitat eroottisella tasolla? Olen vain turhautunut koko hommaan :/

Okei. En tiedä minkä ikäinen sitten olet, mutta tuskin moni kovin nuori nainen iskurista itselleen panoseuraa etsii. Ei niiden tarvitse, jos eivät oikeasti etsi jotain niin erikoista, ettei sitä irl tahdo löytyä. Kypsemmät naiset etsivät juuri itselleen sopivaa settiä, josta todella saavat tyydytystä, koska ovat valitettavasti jo kaiken negatiivisen saaneet kokea niistä kiihkeistä kahden minuutin orheista lähtien. Loput ovat kimpan hakijoita tai maksullisia, koska sille on tarvetta.

Vierailija
Vierailija

Oon meinannut iskuriin, mutten tiedä uskallanko :D Olen ujo, en tiedä uskaltaisinko itse laittaa viestiä kenellekkään. Kroppa on ok, 165/50/70E, mutta olen niin perhanan ujo. N17

Olet liian nuori mulle, mutta on siellä varmasti nuorempia järkeviä miehiä ja varmasti ujoja myös. Voihan sitä ensin tutustua netissä kunnolla. Naisena sulla on valinnanvaraakin miehissä.

m28

Vierailija
Vierailija
Vierailija

Oon meinannut iskuriin, mutten tiedä uskallanko :D Olen ujo, en tiedä uskaltaisinko itse laittaa viestiä kenellekkään. Kroppa on ok, 165/50/70E, mutta olen niin perhanan ujo. N17

Olet liian nuori mulle, mutta on siellä varmasti nuorempia järkeviä miehiä ja varmasti ujoja myös. Voihan sitä ensin tutustua netissä kunnolla. Naisena sulla on valinnanvaraakin miehissä.

m28

Ja vielä yksi neuvo :) älä ole noin sinisilmäinen...

Vierailija
Vierailija
Vierailija
Vierailija
Okei. En tiedä minkä ikäinen sitten olet, mutta tuskin moni kovin nuori nainen iskurista itselleen panoseuraa etsii. Ei niiden tarvitse, jos eivät oikeasti etsi jotain niin erikoista, ettei sitä irl tahdo löytyä. Kypsemmät naiset etsivät juuri itselleen sopivaa settiä, josta todella saavat tyydytystä, koska ovat valitettavasti jo kaiken negatiivisen saaneet kokea niistä kiihkeistä kahden minuutin orheista lähtien. Loput ovat kimpan hakijoita tai maksullisia, koska sille on tarvetta.

Olen 28 ja kyllähän se on tiedossa, että naiset saa pikkasen helpommin ihan minkälaista seuraa vaan. Olen laittanut viestejä noin 20-35 vuotiaille naisille ja eipä niitä ole niin paljon kiinnostanut, että olisivat vastanneet. Kimppahommat ei kiinnosta. Kyllä maksullisille tosiaankin on tarvetta.

m28

Vierailija
Vierailija
Vierailija
Vierailija
Olet liian nuori mulle, mutta on siellä varmasti nuorempia järkeviä miehiä ja varmasti ujoja myös. Voihan sitä ensin tutustua netissä kunnolla. Naisena sulla on valinnanvaraakin miehissä. m28
Ja vielä yksi neuvo :) älä ole noin sinisilmäinen...

Testasitko mua vai hä? Oletko pertti 50v 120kg?

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Latest

Suosituimmat