Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-mies poisti matchin kun oltiin sopimassa treffeistä

11.01.2022 |

Onko tämä teidän kokemustenne mukaan yleinen käytöstapa Tinderissä:

Olen 34-vuotias nainen ja viestittelin viime viikolla mukavan ja fiksun oloisen samanikäisen miehen kanssa. Itse kirjoitin, että "vaikutat mukavalta mieheltä. Olisi kiva tavata sinut joskus.", johon mies vastasi, että samoin, olisi kiva tavata ja käydä vaikka keilaamassa. Seuraavana päivänä hän kirjoitti, että haluaisinko tutustua vielä lisää viestittelemällä vai haluanko sopia tapaamisen. Tähän minä vastasin, että sopiiko treffit 25.1. Tai 26.1., kun minulla on seuraaville viikonlopuille sovittu jo menoa, että olen toisella paikkakunnalla. Tähän mies vastasi, että ei osaa vielä sanoa noin pitkälle, että mahdollisesti tunti, pari löytyy aikaa, että voitaisiin käydä vaikka keilaamassa tai kahvilla.

Sitten eilen sainkin tietää, että mun tulevan viikonlopun meno onkin peruuntunut, ja lähetin tälle miehelle viestin, jossa ehdotin treffejä tämän viikon lauantaille, että mentäisiinkö päivälliselle ravintolaan? Tänään aamulla kun avasin Tinderin, oli mies poistanut matchin. Ilmeisesti hän oli muuttanut mielensöä eikä halunnutkaan tavata. Tai sitten hän olisi vaan halunnut käydä tunnin ajan keilaamassa, eikä muuta, that's it.

Kerran aiemminkin kävi niin, että oli lauantai, ja viestittelin erään miehen kanssa. Sitten maanantaina ehdotin, että käytäisiinkö ravintolaillallisella perjantaina tai lauantaina, johon hän ei pariin päivään vastannut mitään. Sitten kun aloin keskiviikkona kysellä perään, hän vastasi, ettei vielä uskalla luvata, kun hän saattaa viikonlopuksi lähteä reissuun, mutta hän lupasi ilmoittaa joka tapauksessa seuraavana päivänä. No, seuraavana iltana, eli torstaina illalla, hän poisti meidän matchin. Sitten n. 3kk myöhemmin huomasin, että hän oli uudestaan liittynyt Tinderiin,kun hänen profiilinsa tuli vastaan.

Aika outoa käytöstä. Että ensin ollaan kovasti suunnittelemassa treffejä, sitten poistetaan match. Vi*ttuako ne tyypit siellä Tinderissä maksaa Gold-jäsenyydestä, jos eivät kuitenkaan uskalla ketään tavata.

Kommentit (152)

Vierailija
81/152 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Sekin on mielenkiintoista seurata, miten mies käyttäytyy ravintolatreffeillä. Esim. Kerran kävin treffeillä 30-vuotiaan lähihoitajamiehen kanssa, ja menimme minun ehdotuksestani sunnuntaibrunssille ravintolaan, jonne minulla oli kuponki "2 brunssia 1 hinnalla". Se tarkoitti, että 2 brunssia hintaan 30€ (eli ihan superhalpaa!). Menimme sitten brunssille ja maksoimme hinnan puoliksi, eli maksettavaa jäi 15€/hlö. Siellä sitten nautimme brunssi pöydän antimista, ja mies jossain kohtaa sanoi, että " kun hän kuuli, että brunssin hinta on 15€, niin hän ajatteli, että tämä onpa tosi kallista, mutta kun täällä buffetissa on niin monipuolinen valikoima, että ei se hinta sittenkään ole niin kallis.". Minulle se lausahdus oli red flag, koska kyllä se kertoo miehen pihiydestä, jos hän pitää 15€ sunnuntaibrunssin hintaa" tosi kalliina". Varsinkin, kun itse tykkään syödä usein ulkona, niin hänestä tuskin olisi minulle lounas seuraa.

No lähihoitajan palkalla 15€ on iso raha, siinä on melkeinpä pakko olla elämässä paikoin pihi että pärjää.

Voi olla, että hän ei ole aiemmin brunssilla ollut ja ehkä ajatteli että siellä ei paljon mitään ole tarjolla.

En nyt tuollaista viatonta kommenttia pitäisi red flagina.

Vierailija
82/152 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Sekin on mielenkiintoista seurata, miten mies käyttäytyy ravintolatreffeillä. Esim. Kerran kävin treffeillä 30-vuotiaan lähihoitajamiehen kanssa, ja menimme minun ehdotuksestani sunnuntaibrunssille ravintolaan, jonne minulla oli kuponki "2 brunssia 1 hinnalla". Se tarkoitti, että 2 brunssia hintaan 30€ (eli ihan superhalpaa!). Menimme sitten brunssille ja maksoimme hinnan puoliksi, eli maksettavaa jäi 15€/hlö. Siellä sitten nautimme brunssi pöydän antimista, ja mies jossain kohtaa sanoi, että " kun hän kuuli, että brunssin hinta on 15€, niin hän ajatteli, että tämä onpa tosi kallista, mutta kun täällä buffetissa on niin monipuolinen valikoima, että ei se hinta sittenkään ole niin kallis.". Minulle se lausahdus oli red flag, koska kyllä se kertoo miehen pihiydestä, jos hän pitää 15€ sunnuntaibrunssin hintaa" tosi kalliina". Varsinkin, kun itse tykkään syödä usein ulkona, niin hänestä tuskin olisi minulle lounas seuraa.

No lähihoitajan palkalla 15€ on iso raha, siinä on melkeinpä pakko olla elämässä paikoin pihi että pärjää.

Voi olla, että hän ei ole aiemmin brunssilla ollut ja ehkä ajatteli että siellä ei paljon mitään ole tarjolla.

En nyt tuollaista viatonta kommenttia pitäisi red flagina.

En minäkään brunsseja harrasta vaikka on varaa mennä nykyään. Elin köyhän lapsuuden ja kirpaisee laittaa rahaa tuollaisiin. En pihistele ollenkaan tarpeellisissa asioissa muutoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
83/152 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Pisti silmään että kun ehdotit tapaamista kuun loppuun niin mies kertoi että saattaa tuolloin olla pari tuntia vapaata. Se jo kertoo että ei ehkä olekaan rohkeutta tavata. Jos hän oli ollut kiinnostunut niin olisi raivannut tilaa treffeille. Sitten kun ehdotit tapaamista nopeammalla aikataululla niin hän säikähti ja poisti matcin koska häntä jännitti tapaaminen tai sitten ei ollut ihan varma olitko kuitenkaan riittävän kiinnostava.

Voi olla että hänen rahat ei olisi riittänyt ravintolassa syömiseen ja ei halunnut paljastaa ettei rahaa ole paljoa.

Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta

84/152 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

a.

No hän kertoi minulle, että hänellä on oma auto, vaikka hän asui Tampereen ydinkeskustassa ja työpaikka sijaitsi kävely-/fillarimatkan päässä. Että jos isossa kaupungissa asuvalla lähihoitajalla on varaa seisottaa autoa autotallissa, niin silloin ei pitäisi pihistellä muutaman euron tähden.

85/152 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt kohteliaampaa sanoa heipat kuin vain poistaa match.

Vierailija
86/152 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

a.

No hän kertoi minulle, että hänellä on oma auto, vaikka hän asui Tampereen ydinkeskustassa ja työpaikka sijaitsi kävely-/fillarimatkan päässä. Että jos isossa kaupungissa asuvalla lähihoitajalla on varaa seisottaa autoa autotallissa, niin silloin ei pitäisi pihistellä muutaman euron tähden.

Haluatko löytää miehen kumppaniksesi hänen itsensä takia vai hänen rahojensa takia?

Kuulostaa vähän hassulta tuo, että ihan etsimällä etsit red flageja hänen "pihiydestään" ja ilmeisesti aika tarkkaan olet miettinyt päässäsi hänen rahankäytöstään.

Ehkä hänellä on varaa autoon siksi, koska säästää muista menoista, esim. ulkona syömisestä.

Itse tienaan ihan hyvin, varmaan paremmin kuin lähihoitaja keskimäärin, mutta ei mulla silti olis varaa lounasta syödä ulkona joka päivä tai brunsseilla käydä joka viikonloppu. 12-15 euroa yhdestä lounaasta on iso raha.

Tai sanotaan näin, että varaa olisi, mutta kyllä sille rahalle fiksumpiakin käyttökohteita löytyy.

Vierailija
87/152 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensitapaamisella KKK-sääntö: kahvit, kalja tai kävely (kuten jokainen ymmärtää, kahvi voi tarkoittaa myös teetä tai kesällä vaikka jäätelökioskia; kalja voi tarkoittaa myös viinilasillista tai alkoholitonta juomaa baarissa). Jos on niin kivaa yhdessä, että treffit venyvät, niin sitten niitä voi jatkaa menemällä syömään tai minne tahansa, mutta lähtökohdaksi alle tunnin mittainen tapaaminen, mistä on helppo poistua.

Vierailija
88/152 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Autonomistaminen ei minusta vaikuta onko 30 euron lounas minusta ylihintainen vai ei. Pari kertaa olen eri brunssipaikoissa käynyt ja hinta ei ole minusta ollut tulokseen verrattuna kohdillaan. Joku muu voi toki olla toista mieltä ja siksipä kuluttajana kukin voi valita omat ruokapaikkansa.

Vierailija
89/152 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehetkin on oppineet naisten tavoille.  Ainoastaan kahvit ja jos jää kiinni valehtelusta tai omaa jotain ideologiaa saa lähteä niin nopeasti kun kehtaa.

Vierailija
90/152 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kirjoitti:

Hmm. Pisti silmään että kun ehdotit tapaamista kuun loppuun niin mies kertoi että saattaa tuolloin olla pari tuntia vapaata. Se jo kertoo että ei ehkä olekaan rohkeutta tavata. Jos hän oli ollut kiinnostunut niin olisi raivannut tilaa treffeille. Sitten kun ehdotit tapaamista nopeammalla aikataululla niin hän säikähti ja poisti matcin koska häntä jännitti tapaaminen tai sitten ei ollut ihan varma olitko kuitenkaan riittävän kiinnostava.

Voi olla että hänen rahat ei olisi riittänyt ravintolassa syömiseen ja ei halunnut paljastaa ettei rahaa ole paljoa.

Minäkin veikkaan, että rohkeus yksinkertaisesti petti. Ei välttämättä liity mitenkään rahaan,

Vierailija
91/152 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kirjoitti:

Mulle tuli kerran Tinderissä vastaan tällainen mies, jolla tuntui olevan kauheasti kiireitä ja kun kyselin mennäänkö kävelylle niin vastaus oli aina, että parin viikon päästä voisi ehtiä. Sain sitten kaverin sinne kävelylle väännettyä lopulta, ja kertoi että olin ensimmäinen jonka olin tavannut kahden vuoden Tinderissä olonsa aikana :D Oli sitten kai jotenkin ujo tai saamaton tai molempia. Ei kylläkään nähty toista kertaa.

Vierailija
92/152 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille tuli varmaan tunne, että olet vain vailla ilmaista ravintolailtaa etkä niinkään ole kiinnostunut miehestä. Ekat treffit on yleensä enneminkin kahvilassa kuin ravintolassa.

Tarkoitatko, että naisen ehdotus ravintolaillallisesta herättää miehessä epäilyn, että nainen odottaa miehen maksavan laskun, mutta sitten jos mennään ensitreffeille kahvilaan, niin silloin mies olettaa, että kumpikin maksaa omat ostoksensa?

Se on eri asia maksaa kahvit kahvilassa kuin illallinen ravintolassa, jos tarjoaminen tulee kysymykseen.

Ja ei se kertamaksuna paha ole se ravintolakaan, mutta laitetaan vaikka kymmenet ensitreffit niin alkaa sitä jossain kohtaa miettimään, että mikä järki näitä dinnereitä on maksella, jos käteen ei jää mitään.

93/152 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

!

Vierailija
94/152 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

No kyllä se on red flag jos mies ei laita rahojaan naiseen.

Hyi, onneksi säästyi tuolta tylsimykseltä.

Vierailija
95/152 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistan mitä haluun. Get over it!

Vierailija
96/152 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ottaa jonkun Tinderin tosissaan? Pelkkää ajanvietettä, peli.

Vierailija
97/152 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kirjoitti:

Mulle tuli kerran Tinderissä vastaan tällainen mies, jolla tuntui olevan kauheasti kiireitä ja kun kyselin mennäänkö kävelylle niin vastaus oli aina, että parin viikon päästä voisi ehtiä. Sain sitten kaverin sinne kävelylle väännettyä lopulta, ja kertoi että olin ensimmäinen jonka olin tavannut kahden vuoden Tinderissä olonsa aikana :D Oli sitten kai jotenkin ujo tai saamaton tai molempia. Ei kylläkään nähty toista kertaa.

Mulle on tullut ihan livenä vastaan näitä on kiireitä-tyyppejä. Tavattu oikeassa elämässä, 2kk viestittelyä ja lopun viimeksi annoin sit olla kun ei toista tapaamista väännöstä huolimatta onnistunut.

Näköjään on muuallakin näitä vänkääjiä.

Vierailija
98/152 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh kuulostaapa raskaalta nykyinen deittailumaailma. Anteeksi feministinen purkaus, mutta mitä hemmetin moraalittomia laiskoja urpoja noi nykyajan sinkkumiehet on? Juostaan yhden asian perässä eikä edes omata mitään käytöstapoja. Hyh. Toivottavasti ap löydät vielä mieluisan tyypin!

99/152 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

!

Onko muilla vastaavia kokemuksia?

Ihan tekisi mieli kysyä, että mitä varten ne miehet ovat Tinderissä ja vieläpä ostaneet Goldin (100€/vuosi), jos eivät kuitenkaan uskalla tavata ketään?

Vierailija
100/152 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kokeillut Tinderiä, vaikka sinkku olenkin nykyään, mutta ihmetyttää näitä lukiessa, että eikö oikeasti voi sen matchin poistamisen sijaan laittaa esim. tällaisen lyhyen viestin: Kiitos viesteistäsi, en kuitenkaan näe, että yhteydenpito meidän osaltamme jatkuisi enää tästä eteenpäin. Hyvää kevään/syksyn/jne jatkoa." Tuonhan voi kirjoittaa johonkin ylös itselle ja copypastata jokaiselle, josta haluaa eroon. Itse varmaan mietin liikaakin toisten tunteita, siksi olisi kurjaa vaan kadota. Toki jos alkaisi keskustelun aluksi jotain seksiin liittyviä törkeyksiä tulla, niin en epäröisi poistaa samantien.  Outojen tapailu on mulle ihan mahdoton ajatus. Ois todella epämiellyttävää olla treffeillä ihmisen kanssa, josta huomaisi heti ettei vastaa toiveita tai ei itse vastaa toisen toiveita. Toivonkin että tutustun johonkin ihmiseen aikanaan harrastuksen/töiden/tms kautta ja juttu lähtee normaalista juttelusta sitten etenemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän