Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-mies poisti matchin kun oltiin sopimassa treffeistä

11.01.2022 |

Onko tämä teidän kokemustenne mukaan yleinen käytöstapa Tinderissä:

Olen 34-vuotias nainen ja viestittelin viime viikolla mukavan ja fiksun oloisen samanikäisen miehen kanssa. Itse kirjoitin, että "vaikutat mukavalta mieheltä. Olisi kiva tavata sinut joskus.", johon mies vastasi, että samoin, olisi kiva tavata ja käydä vaikka keilaamassa. Seuraavana päivänä hän kirjoitti, että haluaisinko tutustua vielä lisää viestittelemällä vai haluanko sopia tapaamisen. Tähän minä vastasin, että sopiiko treffit 25.1. Tai 26.1., kun minulla on seuraaville viikonlopuille sovittu jo menoa, että olen toisella paikkakunnalla. Tähän mies vastasi, että ei osaa vielä sanoa noin pitkälle, että mahdollisesti tunti, pari löytyy aikaa, että voitaisiin käydä vaikka keilaamassa tai kahvilla.

Sitten eilen sainkin tietää, että mun tulevan viikonlopun meno onkin peruuntunut, ja lähetin tälle miehelle viestin, jossa ehdotin treffejä tämän viikon lauantaille, että mentäisiinkö päivälliselle ravintolaan? Tänään aamulla kun avasin Tinderin, oli mies poistanut matchin. Ilmeisesti hän oli muuttanut mielensöä eikä halunnutkaan tavata. Tai sitten hän olisi vaan halunnut käydä tunnin ajan keilaamassa, eikä muuta, that's it.

Kerran aiemminkin kävi niin, että oli lauantai, ja viestittelin erään miehen kanssa. Sitten maanantaina ehdotin, että käytäisiinkö ravintolaillallisella perjantaina tai lauantaina, johon hän ei pariin päivään vastannut mitään. Sitten kun aloin keskiviikkona kysellä perään, hän vastasi, ettei vielä uskalla luvata, kun hän saattaa viikonlopuksi lähteä reissuun, mutta hän lupasi ilmoittaa joka tapauksessa seuraavana päivänä. No, seuraavana iltana, eli torstaina illalla, hän poisti meidän matchin. Sitten n. 3kk myöhemmin huomasin, että hän oli uudestaan liittynyt Tinderiin,kun hänen profiilinsa tuli vastaan.

Aika outoa käytöstä. Että ensin ollaan kovasti suunnittelemassa treffejä, sitten poistetaan match. Vi*ttuako ne tyypit siellä Tinderissä maksaa Gold-jäsenyydestä, jos eivät kuitenkaan uskalla ketään tavata.

Kommentit (152)

Vierailija
101/152 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet yrittävät saada mut heti kotiinsa. Ei kelpaa kahvila. Jotkut taas peruvat viime hetkellä, vaikka ovat itse alunperin ehdottaneet treffejä.

Vierailija
102/152 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otit pakin käyttöön vääräs kohtaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/152 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, nämä myöhään sunnuntai-iltana tulleet työesteet. Että ei voida tavata ti klo 18. Eikä mitään ehdotusta toisesta ajankohdasta. Tosi uskottavaa

Vierailija
104/152 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, joo tämä on samaa sarjaa kuin mies, joka olisi halunnut kiireesti vaihtaa numerot ja tavata, mutta minulla oli kiireitä ja panttasin oman henkilökohtaisen numeroni jakamista random ihmiselle. Sitten vähän kuin uhkavaatimuksena mies esitti, että viikonloppuna hän aikoo sulkea tinderin ja perustaa uuden tilin, jotta saa profiilille lisää näkyvyyttä. Olin, että okei, tsemppiä.

Mutta ihmettelen kuitenkin, miten ei ekonomi (?) ei vahvistettu tieto :) ymmärrä, että lisänäkyvyys ei tee autuaaksi, jos ongelma on, ettei pysty clousaamaan niitä diilejä alunperinkään.

Vierailija
105/152 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia. Mies halusi vain se ksiä ja huomasi, että on liian vaivalloista.

Tämän miehen profiilissa luki, ettei hän ole kiinnostunut yhden illan jutuista. Toki voi olla, että hän kirjoitti sen hämäyksen.

On tuo tinder vähä turhan vaikea peli naisväelle. Tuommoiset lässytykset ovat juurikin koodikieltä että ei muu kuin paneskelu ole kiikarissa. Tämä sillä varauksella että mies on komeanpuoleinen, ja ainahan ne naisten mätsäykset ovatkin.

Muutenkin rima on asetettu aivan liian korkealle, jos tapaamiset eivät syystä tai toisesta toteudu.

Vierailija
106/152 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä munkin pitäisi filtteröidä kuvia. Miehet ainakin sitä harrastavat ja luulevat olevansa kovinkin komeita. Treffeille ilmestyykin sitten joku mikkihiiri, joka ei saa sanaa suustaan kun vastassa onkin nätti nainen.

Vierailija
107/152 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuhlata aikaa ja rahaa johki rukkasiin

Vierailija
108/152 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäänsä jos meinataan muka tavata ja ollaan sovittu treffit, niin miksi v#tussa pitää ghostata?

Vierailija
109/152 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä munkin pitäisi filtteröidä kuvia. Miehet ainakin sitä harrastavat ja luulevat olevansa kovinkin komeita. Treffeille ilmestyykin sitten joku mikkihiiri, joka ei saa sanaa suustaan kun vastassa onkin nätti nainen.

Mä oon samaa mieltä, puhtaasti miesten tapa noi filtterit.. Mutta mistä sä tiedät oliko sillä miehellä vastassaan nätti nainen vai ei? Sä voit toki olla omasta ja monen muunkin mielestä nätti, mutta ei se mikään universaali totuus silti ole.

110/152 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
111/152 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon samaa mieltä, puhtaasti miesten tapa noi filtterit.. Mutta mistä sä tiedät oliko sillä miehellä vastassaan nätti nainen vai ei? Sä voit toki olla omasta ja monen muunkin mielestä nätti, mutta ei se mikään universaali totuus silti ole.

N. 40v kategoriassa miehet myös harrastaa erittäin paljon vähintään 10v vanhoja kuvia (joissa heillä on siis hiukset päässä ja timmi vatsa sen vähintään dadbod-vatsan tilalla).

Vierailija
112/152 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo siinä vaiheessa kun mies sanoisi, ettei ole varma löytyykö aikaa, eikä pysty sopimaan treffejä niin se olisi heippa mun osalta. Match poistuisi heti.

Jos kahden viikon sisällä löydy yhtään vapaata edes kävelylenkille kanssani, niin ei sellaiselle suhteelle ole mitään toivoa.

N28

En usko. Jos mies on todella komea, jäisit aivan varmasti roikkumaan mieheen.

Vierailija
113/152 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo siinä vaiheessa kun mies sanoisi, ettei ole varma löytyykö aikaa, eikä pysty sopimaan treffejä niin se olisi heippa mun osalta. Match poistuisi heti.

Jos kahden viikon sisällä löydy yhtään vapaata edes kävelylenkille kanssani, niin ei sellaiselle suhteelle ole mitään toivoa.

N28

Tää tuomitseminen ajanpuutteen vuoksi on musta jotenkin aika mutkat suoraksi ratkaisu. Nimittäin on ihan eri asia järjestää aikaa täysin tuntemattomalle vain mahdollisesti kiinnostavalle ihmiselle (useimpien kanssa kipinää ei livenä olekaan), kuin jollekin oikeasti sulle rakkaalle ja tärkeälle elämänkumppanille. Ei kai kukaan odota toimettomana kotona, että elämään tulisi joku kumppani? Kyllä se kalenteri täytetään muilla asioilla, kun kumppania ei ole. Jos joku löytyy, niin sitten hänelle toki raivataan tilaa.

Kumppanin voi myös eri tavalla yhdistää moniin asioihin, mihin tuntematonta tinder-tuttavuutta ei voi. Esim. ystävien ja perheen kanssa vietettyyn aikaan, urheiluun jne. (no treffikumppanin kanssa voi toki urheilla, mut en itse menisi kyllä ensitreffeillä urheilemaan, vaan silloin haluan jutella).

Vierailija
114/152 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies luuli, että yrität kucettaa siltä ilmaisen aterian. On liian suuri riski lähteä ravintolaillallisella tuntemattoman naisen kanssa.

Vierailija
115/152 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä oli treffit naisen kanssa sovittu kahvilaan, mutta ennen kuin menin kahvilaan sisällä, niin näin ikkunasta, että tämä nainen oli hieman tuhdimpi kuin kuvissaan. No lähdin sitten heti kotiin ja poistin matchin.

Haittaako se, jos nainen oli vain HIEMAN tuhdimpi?

Olet kamala.

Haittaa, jos on catfish ja antaa väärän kuvan itsestään! Tuhlaa toisten aikaa. Törkeä nainen!

Näitä on muuten miehissäkin. Yhdet treffit saatan huijarin kanssa istua. Toisia ei tule. Jos pitää valehdella painosta/pituudesta/iästä, niin en ole kiinnostunut. N39

Vierailija
116/152 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipäänsä jos meinataan muka tavata ja ollaan sovittu treffit, niin miksi v#tussa pitää ghostata?

Se on tuon pelin tarkoitus.

Vierailija
117/152 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ravintolaillallinen kuulostaa siltä, että mies saa maksaa. Muutenkin aika pitkät treffit ekoiksi treffeiksi.

Pelkät nopeat kahvit parempi, tai se keilaus

Joo, aika vakavalta kuulostaa. Ehdota seuraavalla kerralla kahveja. Ja älä selitä mitään mistään , vaan ehdota vaan. Lisäksi, lauantai on ns " vakava treffipäivä" , eli eka treffit viikolle ja myöhemmin, kun on tutustuttu paremmin, niin dinneri ja lauantai.

Vierailija
118/152 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N28

Tää tuomitseminen ajanpuutteen vuoksi on musta jotenkin aika mutkat suoraksi ratkaisu. Nimittäin on ihan eri asia järjestää aikaa täysin tuntemattomalle vain mahdollisesti kiinnostavalle ihmiselle (useimpien kanssa kipinää ei livenä olekaan), kuin jollekin oikeasti sulle rakkaalle ja tärkeälle elämänkumppanille. Ei kai kukaan odota toimettomana kotona, että elämään tulisi joku kumppani? Kyllä se kalenteri täytetään muilla asioilla, kun kumppania ei ole. Jos joku löytyy, niin sitten hänelle toki raivataan tilaa.

Kumppanin voi myös eri tavalla yhdistää moniin asioihin, mihin tuntematonta tinder-tuttavuutta ei voi. Esim. ystävien ja perheen kanssa vietettyyn aikaan, urheiluun jne. (no treffikumppanin kanssa voi toki urheilla, mut en itse menisi kyllä ensitreffeillä urheilemaan, vaan silloin haluan jutella).

Olen lapseton ja kiinnostunut vain lapsettomista. Jos ei kahteen viikkoon ehdi edes kahville, niin ei ole mun tyyppiä. Sitten onkin parempi ettemme tapaa. Toki ymmärrän, jos on jossain reissussa tms, mutta jos oletetun reissun jälkeen mies ei aktiivisesti ehdota ajankohtaa tapaamiselle, niin se on heippa.

Vierailija
119/152 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten käynyt mielessä että nillä oli joku jonka mielummin tapaavat. Ei edes silloin kun huomasit että toinen oli ollut pois tinderistä tullut mieleen että hän sen ajan tapaili jotain toista.

Vierailija
120/152 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdotat aina ravintolaan menemistä, miksi ihmeessä? Jos haluaa keilaamaan tai vaikka juoksulenkille, silloin ei halua ravintolaan syömään ja tarjoamaan ilmaista ja kallista illallista tai päivällistä. Ainahan naiset olettavat, että mies tarjoaa. Eivät halunneet, että tarkastat lompakon paksuuden.p;

Mä olen elokuusta lähtien käynyt kaikkien kuuden Tinder - deittieni kanssa ravintolassa syömässä, eikä se ole ollut ongelma kenellekään. Ja olen tietenkin joka kerta maksanut itse. Profiilissanikin lukee ammattini, joka on ihan hyvin palkattu ja että olen vakkaristi töissä, joten fiksu mies voisi tästä päätellä, että minulla on maksukykyä maksaa omat ostokseni.

Mun mielestä kahvilassa käyminen tuntuisi ihan joltain pikaisella työhaastattelulta. Ja jos sopii treffit keilahalliin, niin mä en ainakaan pysty keskittymään jutteluun/tutustumiseen sanaan aikaan kun keilaan. Kerran nimittäin kävin sellaisilla treffeillä, joissa ensin käytiin. Ravintolassa syömässä ja sitten tunti keilaamista, ja siellä keilahallissa me tosiaan vasn keilattiin, eikä juteltu kummempia.

Väitätkö siis, että et pahastuisi, jos mies päivällisen päätteeksi sanoisi, että molemmat maksavat omansa. Tai väitätkö, että et pahastuisi, jos päivällisen päätteeksi itse tarjoutuisit maksamaan omasi (sanoisit niin muodon vuoksi) ja mies suostuisikin siihen. Ei se mies voi etukäteen tietää, että aiot maksaa itse. Hänelle tulisi kuitenkin paine tarjota, vaikka ei oikeasti haluaisikaan maksaa ventovieraan ruokia. Ymmärrän, että jotkut deittiehdokkaat mieluummin perääntyvät.

t. eräs nainen 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi