Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-mies poisti matchin kun oltiin sopimassa treffeistä

11.01.2022 |

Onko tämä teidän kokemustenne mukaan yleinen käytöstapa Tinderissä:

Olen 34-vuotias nainen ja viestittelin viime viikolla mukavan ja fiksun oloisen samanikäisen miehen kanssa. Itse kirjoitin, että "vaikutat mukavalta mieheltä. Olisi kiva tavata sinut joskus.", johon mies vastasi, että samoin, olisi kiva tavata ja käydä vaikka keilaamassa. Seuraavana päivänä hän kirjoitti, että haluaisinko tutustua vielä lisää viestittelemällä vai haluanko sopia tapaamisen. Tähän minä vastasin, että sopiiko treffit 25.1. Tai 26.1., kun minulla on seuraaville viikonlopuille sovittu jo menoa, että olen toisella paikkakunnalla. Tähän mies vastasi, että ei osaa vielä sanoa noin pitkälle, että mahdollisesti tunti, pari löytyy aikaa, että voitaisiin käydä vaikka keilaamassa tai kahvilla.

Sitten eilen sainkin tietää, että mun tulevan viikonlopun meno onkin peruuntunut, ja lähetin tälle miehelle viestin, jossa ehdotin treffejä tämän viikon lauantaille, että mentäisiinkö päivälliselle ravintolaan? Tänään aamulla kun avasin Tinderin, oli mies poistanut matchin. Ilmeisesti hän oli muuttanut mielensöä eikä halunnutkaan tavata. Tai sitten hän olisi vaan halunnut käydä tunnin ajan keilaamassa, eikä muuta, that's it.

Kerran aiemminkin kävi niin, että oli lauantai, ja viestittelin erään miehen kanssa. Sitten maanantaina ehdotin, että käytäisiinkö ravintolaillallisella perjantaina tai lauantaina, johon hän ei pariin päivään vastannut mitään. Sitten kun aloin keskiviikkona kysellä perään, hän vastasi, ettei vielä uskalla luvata, kun hän saattaa viikonlopuksi lähteä reissuun, mutta hän lupasi ilmoittaa joka tapauksessa seuraavana päivänä. No, seuraavana iltana, eli torstaina illalla, hän poisti meidän matchin. Sitten n. 3kk myöhemmin huomasin, että hän oli uudestaan liittynyt Tinderiin,kun hänen profiilinsa tuli vastaan.

Aika outoa käytöstä. Että ensin ollaan kovasti suunnittelemassa treffejä, sitten poistetaan match. Vi*ttuako ne tyypit siellä Tinderissä maksaa Gold-jäsenyydestä, jos eivät kuitenkaan uskalla ketään tavata.

Kommentit (152)

Vierailija
41/152 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko keilahallit tosiaan nyt auki?

Vierailija
42/152 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä oli treffit naisen kanssa sovittu kahvilaan, mutta ennen kuin menin kahvilaan sisällä, niin näin ikkunasta, että tämä nainen oli hieman tuhdimpi kuin kuvissaan. No lähdin sitten heti kotiin ja poistin matchin.

Haittaako se, jos nainen oli vain HIEMAN tuhdimpi?

Olet kamala.

Haittaa, jos on catfish ja antaa väärän kuvan itsestään! Tuhlaa toisten aikaa. Törkeä nainen!

Joten miksi deittaat suomalaisia naisia? Näet kumminkin mikä tilanne on Tinderissä. Useasti ollaan sanottu Virosta ja Puolasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/152 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, liity oikealle sivustolle. Rosebridesin kautta voi hakea maksukyisiä miehiä.

Tosin (!) joudut panostamaan ulkoiseen olemukseesi ja mielellään käymään stailistin luona, samoin hiomaan käytöstapoja etikettikurssilla.

Vierailija
44/152 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostus naiseen menee heti omalta osaltani jos tapaaminen menee kauemmas kuin 2-3 päivää. Seuraavia on jonossa jotka on innokkaampia. M41

Ihan uteliaisuudesta asiallisesti kyselen, että tapaatko montaa samaan aikaan vai yritätkö tutustua yhteen naiseen kerralla?

Vierailija
45/152 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tulee seurustelusta, jos seuraava vapaa tapaamisaika on yli 2 viikon päästä? Itse en ainakaan jaksanut tuollaisia miehiä. Useimmat treffit olen sopinut samalle tai seuraavalle päivälle.

Vierailija
46/152 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, ensinnäkin, naisen ei kannata ehdottaa treffejä, niin vanhanaikaiselta kuin se kuulostaakin. Tässä kohtaa kannattaa antaa miehen olla aktiivisempi. Vaikka tinder on tuonut "kaikkea uutta" deittailuun, samalla se on ikävä kyllä vienyt sitä myös vanhaan aikaan, jolloin naiset passiivisempia.

Ja sitten tuo, että sanoo ettei pysty vielä sanomaan/sopimaan, on sellainen red flag, että oksat pois. Jos mies on aidosti kiinnostunut, hän pystyy sanomaan/sopimaan. Tuommosta epäröintiä ei pidä jäädä katsomaan, vaan poistaa ihan itse se match hetimiten.

Vierailija
47/152 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan uteliaisuudesta asiallisesti kyselen, että tapaatko montaa samaan aikaan vai yritätkö tutustua yhteen naiseen kerralla?

Olen eri, mutta useampi keskustelu on menossa samaan aikaan. Oletan naisilla olevan saman tilanteen. Yleensä treffit eivät johda jatkotreffeihin, joten kyseessä ei ole useamman tapailuja päällekkäin. Lapsettomalle viikonlopulle voi olla sovittuna parit treffit. 

Vierailija
48/152 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tulee seurustelusta, jos seuraava vapaa tapaamisaika on yli 2 viikon päästä? Itse en ainakaan jaksanut tuollaisia miehiä. Useimmat treffit olen sopinut samalle tai seuraavalle päivälle.

Jossain kohtaa kummallakin saattaa olla lapsia, jolloin lapsirytmit vaikuttavat asiaan. Lisäksi sinkkuna tulee varattua ohjelmaa itselle. Mikäli seurustelisin, niin priorisoisin ajankäyttöäni toisin. Miksi nyt varaisin parisuhdeaikaa kalenteriini? 

Vierailija
49/152 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo siinä vaiheessa kun mies sanoisi, ettei ole varma löytyykö aikaa, eikä pysty sopimaan treffejä niin se olisi heippa mun osalta. Match poistuisi heti.

Jos kahden viikon sisällä löydy yhtään vapaata edes kävelylenkille kanssani, niin ei sellaiselle suhteelle ole mitään toivoa.

N28

Vierailija
50/152 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tullut siihen tulokseen, että ihmisten mielenliikkeitä deittipalstoilla on mahdoton ymmärtää. Ja siihen tulokseen, että siksi sieltä on parempi pysyä poissa.

Vierailija
51/152 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossain kohtaa kummallakin saattaa olla lapsia, jolloin lapsirytmit vaikuttavat asiaan. Lisäksi sinkkuna tulee varattua ohjelmaa itselle. Mikäli seurustelisin, niin priorisoisin ajankäyttöäni toisin. Miksi nyt varaisin parisuhdeaikaa kalenteriini? 

Itse ainakin haluan suhteen, jossa miehellä on aikaa minulle. Omat lapset jo aikuisia, joten viikko-viikko-isät on nounou.

Ja kun liityin Tinderiin, varasin deittailulle aikaa, eli parisuhteen löytäminen oli se prioriteetti ykkönen. Onneksi kolmessa viikossa löysin etsimäni.

Vierailija
52/152 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin haluan suhteen, jossa miehellä on aikaa minulle. Omat lapset jo aikuisia, joten viikko-viikko-isät on nounou.

Ja kun liityin Tinderiin, varasin deittailulle aikaa, eli parisuhteen löytäminen oli se prioriteetti ykkönen. Onneksi kolmessa viikossa löysin etsimäni.

Jokainen tekee omat valintansa. Itse en varaa aikaa kalenteriini siltä varalta, jos sattuu tulemaan treffit. En myöskään lapsilleni ketään esittele lyhyen tuntemisen jälkeen. Joku muu toimii toisin, itse toimin näin.

Vierailija
53/152 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää ihmiset, jotka roikkuu Tinderissä, vaikka kalenteri on niin täynnä, että treffeille ehtii aikaisintaan viikkojen päästä. Antaako deitti muiden hyvien vaihtoehtojen mennä vaan ohi odotellessa, itse en odottele.

Vierailija
54/152 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen tekee omat valintansa. Itse en varaa aikaa kalenteriini siltä varalta, jos sattuu tulemaan treffit. En myöskään lapsilleni ketään esittele lyhyen tuntemisen jälkeen. Joku muu toimii toisin, itse toimin näin.

No ei sitten kannata ihmetellä, että mätsit katoaa

Vierailija
55/152 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ihmetyttää ihmiset, jotka roikkuu Tinderissä, vaikka kalenteri on niin täynnä, että treffeille ehtii aikaisintaan viikkojen päästä. Antaako deitti muiden hyvien vaihtoehtojen mennä vaan ohi odotellessa, itse en odottele.

Toisaalta en tiedä koska tulee match, en tiedä herättääkö kyseinen match kiinnostusta mennä treffeille ja en tiedä koska matchille sopii treffit.

Vierailija
56/152 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei sitten kannata ihmetellä, että mätsit katoaa

En olekaan ihmetellyt. 

Vierailija
57/152 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies väisti luodin. Kaksi vaikutelmaa: 

1. et osa päättää vaan sovittuja juttuja pitää alkaa venklaamaan

2. halusit miehen tarjoavan ravintolassa pitkän kaavan kautta. Ei näin.

58/152 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten vielä se että kumpi maksaa, vaikka nainen kuinka sanoisi, että minä voin maksaa, niin 99% miehistä ja naisista kuitenkin olettaa että mies maksaa.

Onko asia ihan oikeasti noin, että miehet/naiset olettavat, että miehen tehtävä on maksaa lasku?

Mä olen elokuusta lähtien käynyt 6 treffeillä ravintolaillallisella, ja joka kerta olen sanonut tarjoilijalle oma-aloitteisesti, että lasku maksetaan erikseen. Ja koskaan mies ei ole tarjoutunut maksamaan, eikä tarvitsekaan, vaikka kaikki deittikumppanini ovat olleet keskituloisia miehiä. Siitä jäisi minulle sellainen fiilis, että jään jotain velkaa. Toki itse olen taloudellisesti hyvin toimeentuleva. Varmaan pienituloinen yh-mutsi saattaisi tosiaan yrittää maksattaa illallisen miehellä...

Vierailija
59/152 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta en tiedä koska tulee match, en tiedä herättääkö kyseinen match kiinnostusta mennä treffeille ja en tiedä koska matchille sopii treffit.

Mutta sitten kun se superkiinnostava match tulee, juttu luistaa ja hän haluaa tavata. Ja sinäkin, mutta vasta 2 viikon päästä. Vastapuoli tulkitsee, ettei sua nyt oikeesti kovin paljoa kiinnosta.

Vierailija
60/152 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ohis huuhtelee:

jos miehellä on samaan aikaan monta naista kierrossa niin arvaas mitä, se ei ole "tavis"

Tavalliselle miehelle muutama match on työn takana, puhumattakaan siitä että niitä matchejä pääsis tapaamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän