Miksi miehet säikähtävät ammattiani?
En tiedä miksi. Kun se selviää, miehet tuntuvat säikähtävän, vaikka kaikki olisi mennyt kivasti siihen asti.
T.arkkitehti
Kommentit (34)
Säikähtävät? Mahdat vain tulkita omiasi.
Urologia (nainen) ehkä saattaisin säikähtää, mutta sitten tavallaan kiihottuisin vain.
Vierailija kirjoitti:
Ihme jos tulkitsen omiani, kun jo useamman kerran käynyt niin, että hyvin alkanut juttu kuihtuu kokoon ja tunnelma muuttuu, kun ammatti tulee esille.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miehet pelkäävät älykästä naista.
Mitä älyä niitten neukkukuutuoitten piirtely vaatii?
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan naista joka laitaa uran parisuhteen edelle.
Noita-akkaa olen säikähtänyt monesti
En päässyt parisuhteeseen 15 vuoteen, vaikka useita treffejä ja orastavia seurusteluja olikin. Aina kaatui ammattiini, obduktioapulainen, sitten vihdoin eräs patologi rakastui minuun ja ollaan oltu nyt yhdessä 8 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme jos tulkitsen omiani, kun jo useamman kerran käynyt niin, että hyvin alkanut juttu kuihtuu kokoon ja tunnelma muuttuu, kun ammatti tulee esille.
Ap
No ala työttömäksi.
Aivan käsittämätöntä, ja luultavasti virhetulkinta jostain. Miksi kukaan arkkitehtia säikkyisi? Mitä siinä on pelottavaa?
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Vetoa joko on tai ei ole. Älyhän on vetoa tuottava ominaisuus, mutta ei se älykäskään nainen kiinnosta, jos ei ulkoisesti miellytä.
Moni mies pelkää jos naisella on ns miesten ammatti. Minut ghostattiin monesti kun tinderissä olin. Ja siis juttu loppui aina heti siihen kun kerroin ammattini. Eli tuskin mistään muusta johtui. Ja ihan duunari alaa, tyyliin raksa. Ja kuitenkin ihan naisellinen olen ja näkeehän sen jo niistä kuvista mitä oli.
Sama juttu. Jos oot psykiatri. Miehiä pelottaa. Jos eron tullessa ei voikaan mustamaalata naisen olevan h*llu.
Vierailija kirjoitti:
Moni mies pelkää jos naisella on ns miesten ammatti. Minut ghostattiin monesti kun tinderissä olin. Ja siis juttu loppui aina heti siihen kun kerroin ammattini. Eli tuskin mistään muusta johtui. Ja ihan duunari alaa, tyyliin raksa. Ja kuitenkin ihan naisellinen olen ja näkeehän sen jo niistä kuvista mitä oli.
Duunari ammateissa olleena voin todeta että naiset siellä luulee olevansa prinsessoita mutta käytös on härskiä puhetta, kiroilua, sylkemistä, nuuskaamista, ryyppäämistä jne.
Ei tuossa mitään, olen avustaja ruumishuoneella. Miksi miehet kylmenevät kun kerron työpaikkani?
Älykäs työtön nainen on aina haluttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Duunari ammateissa olleena voin todeta että naiset siellä luulee olevansa prinsessoita mutta käytös on härskiä puhetta, kiroilua, sylkemistä, nuuskaamista, ryyppäämistä jne.
Ja osa naisista on miehisellä duunarialalla hakemassa huomiota, monta kertaa nähty.
Halusin olla arkkitehtinainen, mutta taide ei riitä, pitäisi olla matikka.