Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en ihmettele että miehenne pettää...

Vierailija
28.04.2015 |

nykynaiset ovat niin kulahtaneita, kynitty tukka, ryppynen naama jossa ei meikkiä näy, eccon sandaalit ja joku jätesäkki päällä. ja aina ollaan kiukkusia ja valitetaan.

kaupassaki näin komean miehen, joka oli erehtynyt laittamaan lusikkansa väärään soppaan ja työnsi rattaita samaan aikaan hänen ylipainoisen tantan lyllertäessä perässä, ja vilkuili minua ja kaveriani minkä ehti.

en yhtään ihmettele kun kokoajan tulee ehdottelua naimisissa olevilta lapsia hankkineilta miehiltä joilla on nainen kotona.

että voitte ihan itseänne syyttää kun valitatte kaikesta ja olette naama norsun*itulla ja mussutatte sohvalla suklaata kun muut treenaa:)

Kommentit (242)

Vierailija
181/242 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:43"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:41"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:19"] [quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:16"]Pieni huomautus tähän väliin, jos mun mieheni iskisi tuolla selkäni takana muita ämmiä tai jättäisi mut jonkun pinnallisen tissiperseen takia, niin saa sellainen äijä kyllä mun puolesta sitten mennä! :D Jos miehelle vain ulkonäkö on kaikki kaikessa eikä luonne merkitse mitään niin eipä sellainen ukko mua kiinnosta. Huomaa kyllä ettei ap'ta ainakaan erityisen ihastuttavalla luonteella ole siunattu. Varmasti niitä yhden illan panoja löytää kuka vain mutta todellista suhdetta sinunlaisesi ei pysty pitämään, nimittäin kyllä siihen parisuhteeseen tarvitaan muutaking kuin se "pretty face", lapsonen. ;) [/quote] et tunne minua, joten et tiedä luonteestani mitään. olen seurustellut 3 vuotta ja asun mieheni ja koirani kanssa ihanassa asunnossa. joten mikä tässä on ongelma?;-) ja yhdenillanjuttuja minulla on ollut tasan yksi elämässäni. ja en näe niissä.mitään pahaa. ap [/quote] Luonteestasi olet antanut varsin vaikuttavaa kuvaa viesteilläsi, halusit tai et. (Sekin kertoo sinusta vähemmän mairittelevia asioita, jos koet antoisaksi ja vaivan arvoiseksi provota tällä tavalla. Jos taas olet tosissasi, niin...) Toisaalta en ihmettele jos miesten huomio imartelee, kun mitään nuoruutta ja sen huoletonta kokeiluvaihetta ei ole päässyt elämään. Lapsena aloitetut parisuhteet eivät yleensä lupaa hyvää henkiselle kehitykselle ja itsenäistymiselle, mikä näkyy tässäkin hyvin selvästi. On pakko todistella itselle ja muille, että kelpaisi muillekin kuin sille ekalle poikaystävälle, johon sitten tuli jämähdettyä. [/quote] olen.ehtinyt seurustelemaan, nuoresta iästäni huolimatta joten en ole ensimmäiseen jämähtänyt:-) ap

[/quote]

Lasket jotkut ala- ja/tai yläkoulusäätämiset suhteiksi? :D Voi lapsonen, wt haisee tänne asti!

Vierailija
182/242 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:30"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:26"]Jos et oo sinkku niin mitäs vahtaat komeita miehiä prismassa joilla joku tantta perässä? Ei ihme että vilkuili sua kun ei tienny ootko karannu hoidosta vai mitä puuma vahtaa.. Oliko oma ukkos  mukana kun toisia tuijottelet hartaasti.. Ihme meininkiä, tavallisesti siellä käydään kaupassa vaan, sinkut ehkä kaupassakin zoomailee toisia sinkkuja..

Onhan noita tanttoja komeilla miehillä, mutta lapsen ovat sentään yhdessä tehneet, jotain hyvää kai heillä suhteessa. Voihan olla että miestä nolottaa kulkea julkisilla paikoilla läskin kanssa, mutta ehkä kotona voivat olla normaalisti ja vaikkapa harrastavat seksiä. Ainakin kerran ovat todistetusti niin tehneet jos kerran oli lastenvaunut matkassa ja niissä joku kyydissä :-)

Mä oon aikamoinen tantta, mut ei mun tarvi esim meikata hirveesti että tuntisin itteni naiseksi, tukka ei ole kynitty ja kaupassa ei ole tapana kiukutella kun on käytöstapoja omasta takaa. miehen perässä lyllerrän jos jään jotain kattelemaan ja hidastelen..

Viimeksi eilen illalla mies laukesi sykkien F-koon tissieni väliin niin että mällit lensi leualle asti,, joten kaippa me poiketaan sun määritelmästä, ollaan siellä kaussinkäyrän reunalla siis :-) Jos tuut mua vastaan siell marketissa niin mä katon sua pitkään ja säälivästi :-) oisko sitte tasan?
[/quote]

a. en vahdannut, kun käännyin samaan suuntaan ninhänen vilkuilevan.
b. olin ystävättäreni kanssa siellä
c. kauppa oli citymarket
d. oma mieheni tuli tänään timmille mahalleni samalla huutaen

ap
[/quote]

Mitä se sille mahalle huus? Uhh sä oot niin ihanan timmi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/242 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:52"]Ap, ei millään pahalla mutta alkaa vaikuttaa jo aika säälittävältä tuo sun jankkaaminen :/
[/quote]

älkää itse jankatko, niin en minäkään, pässit, ap

Vierailija
184/242 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, AP sai jo potkut sieltä tanttakahvilasta. Melkoinen urasuhari tosiaan.

Vierailija
185/242 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:04"]nykynaiset ovat niin kulahtaneita, kynitty tukka, ryppynen naama jossa ei meikkiä näy, eccon sandaalit ja joku jätesäkki päällä. ja aina ollaan kiukkusia ja valitetaan.

kaupassaki näin komean miehen, joka oli erehtynyt laittamaan lusikkansa väärään soppaan ja työnsi rattaita samaan aikaan hänen ylipainoisen tantan lyllertäessä perässä, ja vilkuili minua ja kaveriani minkä ehti.

en yhtään ihmettele kun kokoajan tulee ehdottelua naimisissa olevilta lapsia hankkineilta miehiltä joilla on nainen kotona.

että voitte ihan itseänne syyttää kun valitatte kaikesta ja olette naama norsun*itulla ja mussutatte sohvalla suklaata kun muut treenaa:)
[/quote]

Itseäsi saat syyttää kun sinulla ei ole miestä, et vaikuta miltään kovin herttaiselta persoonalta. Ja jotkut niitä nättejä ja treenaaviakin pettävät. Terveisin se nätti ja treenaava 24-vuotias pienen lapsen äiti.

Vierailija
186/242 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:54"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:43"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:41"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:19"] [quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:16"]Pieni huomautus tähän väliin, jos mun mieheni iskisi tuolla selkäni takana muita ämmiä tai jättäisi mut jonkun pinnallisen tissiperseen takia, niin saa sellainen äijä kyllä mun puolesta sitten mennä! :D Jos miehelle vain ulkonäkö on kaikki kaikessa eikä luonne merkitse mitään niin eipä sellainen ukko mua kiinnosta. Huomaa kyllä ettei ap'ta ainakaan erityisen ihastuttavalla luonteella ole siunattu. Varmasti niitä yhden illan panoja löytää kuka vain mutta todellista suhdetta sinunlaisesi ei pysty pitämään, nimittäin kyllä siihen parisuhteeseen tarvitaan muutaking kuin se "pretty face", lapsonen. ;) [/quote] et tunne minua, joten et tiedä luonteestani mitään. olen seurustellut 3 vuotta ja asun mieheni ja koirani kanssa ihanassa asunnossa. joten mikä tässä on ongelma?;-) ja yhdenillanjuttuja minulla on ollut tasan yksi elämässäni. ja en näe niissä.mitään pahaa. ap [/quote] Luonteestasi olet antanut varsin vaikuttavaa kuvaa viesteilläsi, halusit tai et. (Sekin kertoo sinusta vähemmän mairittelevia asioita, jos koet antoisaksi ja vaivan arvoiseksi provota tällä tavalla. Jos taas olet tosissasi, niin...) Toisaalta en ihmettele jos miesten huomio imartelee, kun mitään nuoruutta ja sen huoletonta kokeiluvaihetta ei ole päässyt elämään. Lapsena aloitetut parisuhteet eivät yleensä lupaa hyvää henkiselle kehitykselle ja itsenäistymiselle, mikä näkyy tässäkin hyvin selvästi. On pakko todistella itselle ja muille, että kelpaisi muillekin kuin sille ekalle poikaystävälle, johon sitten tuli jämähdettyä. [/quote] olen.ehtinyt seurustelemaan, nuoresta iästäni huolimatta joten en ole ensimmäiseen jämähtänyt:-) ap

[/quote]

Lasket jotkut ala- ja/tai yläkoulusäätämiset suhteiksi? :D Voi lapsonen, wt haisee tänne asti!
[/quote]

ite oot yks wt:) ap

Vierailija
187/242 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:56"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:04"]nykynaiset ovat niin kulahtaneita, kynitty tukka, ryppynen naama jossa ei meikkiä näy, eccon sandaalit ja joku jätesäkki päällä. ja aina ollaan kiukkusia ja valitetaan.

[/quote]

Itseäsi saat syyttää kun sinulla ei ole miestä, et vaikuta miltään kovin herttaiselta persoonalta. Ja jotkut niitä nättejä ja treenaaviakin pettävät. Terveisin se nätti ja treenaava 24-vuotias pienen lapsen äiti.
[/quote

jumalauta, mulla on mies!!.tän.takia joutuu jankkaamaa ku jotkut ei osaa lukea :D ap

Vierailija
188/242 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:56"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:54"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:43"] [quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:41"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:19"] [quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:16"]Pieni huomautus tähän väliin, jos mun mieheni iskisi tuolla selkäni takana muita ämmiä tai jättäisi mut jonkun pinnallisen tissiperseen takia, niin saa sellainen äijä kyllä mun puolesta sitten mennä! :D Jos miehelle vain ulkonäkö on kaikki kaikessa eikä luonne merkitse mitään niin eipä sellainen ukko mua kiinnosta. Huomaa kyllä ettei ap'ta ainakaan erityisen ihastuttavalla luonteella ole siunattu. Varmasti niitä yhden illan panoja löytää kuka vain mutta todellista suhdetta sinunlaisesi ei pysty pitämään, nimittäin kyllä siihen parisuhteeseen tarvitaan muutaking kuin se "pretty face", lapsonen. ;) [/quote] et tunne minua, joten et tiedä luonteestani mitään. olen seurustellut 3 vuotta ja asun mieheni ja koirani kanssa ihanassa asunnossa. joten mikä tässä on ongelma?;-) ja yhdenillanjuttuja minulla on ollut tasan yksi elämässäni. ja en näe niissä.mitään pahaa. ap [/quote] Luonteestasi olet antanut varsin vaikuttavaa kuvaa viesteilläsi, halusit tai et. (Sekin kertoo sinusta vähemmän mairittelevia asioita, jos koet antoisaksi ja vaivan arvoiseksi provota tällä tavalla. Jos taas olet tosissasi, niin...) Toisaalta en ihmettele jos miesten huomio imartelee, kun mitään nuoruutta ja sen huoletonta kokeiluvaihetta ei ole päässyt elämään. Lapsena aloitetut parisuhteet eivät yleensä lupaa hyvää henkiselle kehitykselle ja itsenäistymiselle, mikä näkyy tässäkin hyvin selvästi. On pakko todistella itselle ja muille, että kelpaisi muillekin kuin sille ekalle poikaystävälle, johon sitten tuli jämähdettyä. [/quote] olen.ehtinyt seurustelemaan, nuoresta iästäni huolimatta joten en ole ensimmäiseen jämähtänyt:-) ap [/quote] Lasket jotkut ala- ja/tai yläkoulusäätämiset suhteiksi? :D Voi lapsonen, wt haisee tänne asti! [/quote] ite oot yks wt:) ap

[/quote]

Ja sitten päästiin ite oot -asteelle. :D 

Hohhoijjaa, löytyiskö täältä jokin parempi provo, tää on niin väsähtänyt jo...

Vierailija
189/242 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikkia kommentteja en jaksanut lukea, mutta mikä ihmeen jankati jankati tää ap on? :o Jos ainoa meriitti on ulkonäkö niin tippuu kovaa ja korkealta kun ei enää olekaan niin nuori ja nätti. Ja ei ole vielä muita meriittejä tullut tässä ketjussa vastaan?

Vierailija
190/242 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:58"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:56"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:04"]nykynaiset ovat niin kulahtaneita, kynitty tukka, ryppynen naama jossa ei meikkiä näy, eccon sandaalit ja joku jätesäkki päällä. ja aina ollaan kiukkusia ja valitetaan.

[/quote]

[/quote

jumalauta, mulla on mies!!.tän.takia joutuu jankkaamaa ku jotkut ei osaa lukea :D ap
[/quote]
Niinhän sä luulet....

Vierailija
191/242 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseänikin isketään ja lääpitään jatkuvasti baaritöissä, mutta itse olen sen verran fiksu että häädän sellaiset urpot ulos, enkä tule av:lle kehuskelemaan (ja miksi tämä edes on kehuskelun aihe?) että taas yritti joku äijä vongata töissä seksiä.

Itse en kyllä välitä yhtään siitä että häiritään seksuaalisesti (varsinkaan töissä), mutta kiva jos itse siitä tykkäät ap.

Vierailija
192/242 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:00"]Ihan kaikkia kommentteja en jaksanut lukea, mutta mikä ihmeen jankati jankati tää ap on? :o Jos ainoa meriitti on ulkonäkö niin tippuu kovaa ja korkealta kun ei enää olekaan niin nuori ja nätti. Ja ei ole vielä muita meriittejä tullut tässä ketjussa vastaan?
[/quote]

pankko jankata kun samoista asioista väitellään sataan kertaan:D ap

Vierailija
193/242 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:00"]

Ihan kaikkia kommentteja en jaksanut lukea, mutta mikä ihmeen jankati jankati tää ap on? :o Jos ainoa meriitti on ulkonäkö niin tippuu kovaa ja korkealta kun ei enää olekaan niin nuori ja nätti. Ja ei ole vielä muita meriittejä tullut tässä ketjussa vastaan?

[/quote]

Äläs ny, sehän on TAKSIKUSKI, pukeutuu suoriin housuihin ja kauluspaitaan. Palveluammatissa ja kaikkee. :)

Sitä paitsi ei taksikuskin tartte olla nuori ja nätti saadakseen ehdotuksia pilkun jälkeen. Riittää kun on edes etäisesti naiseksi tunnistettava.

Vierailija
194/242 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:00"]Ihan kaikkia kommentteja en jaksanut lukea, mutta mikä ihmeen jankati jankati tää ap on? :o Jos ainoa meriitti on ulkonäkö niin tippuu kovaa ja korkealta kun ei enää olekaan niin nuori ja nätti. Ja ei ole vielä muita meriittejä tullut tässä ketjussa vastaan?
[/quote]

Äläs nyt! Ap on löytänyt ikuisen nuoruuden lähteen ja kuvittelee aina olevansa se simpsakka 20 wee, kireä pilluinen joka miehen märkäuni ja vonkausten kohde. ;)
Eihän tuolla tyttöparalla elämässä muuta ole kuin ulkonäkö ja säälittävät kännipokailut. Kyl elämä vielä opettaa lasta tavoilleen, silloin vaan olis kiva olla näkemässä ap:n ilme. ;)

Vierailija
195/242 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Ei jatkoon.

Vierailija
196/242 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin onnellinen kun olisi vielä se ylipainoinen, lyhythiuksinen, joskus liikaa valittava mutta kuitenkin niin ihana vaimo tässä vieressä. Muttakun ei vaan ole.
Mies 42, YH isä

Vierailija
197/242 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:04"]nykynaiset ovat niin kulahtaneita, kynitty tukka, ryppynen naama jossa ei meikkiä näy, eccon sandaalit ja joku jätesäkki päällä. ja aina ollaan kiukkusia ja valitetaan.

[/quote]

Olisikin Eccon sandaalit, mutta kun on Crocsien länttään astutut kopiot.

Vierailija
198/242 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:00"]Ihan kaikkia kommentteja en jaksanut lukea, mutta mikä ihmeen jankati jankati tää ap on? :o Jos ainoa meriitti on ulkonäkö niin tippuu kovaa ja korkealta kun ei enää olekaan niin nuori ja nätti. Ja ei ole vielä muita meriittejä tullut tässä ketjussa vastaan?
[/quote]

pankko jankata kun samoista asioista väitellään sataan kertaan:D ap
[/quote]
Ja sun on pakko jatkaa sitä jankkaamista? Mikä tän aloituksen pointti oli yleensäkään? Ellei itsesi kehuminen?

Vierailija
199/242 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, suomalaiset miehet ovat naisia selvästi useammin (ja vakavammin) lihavia, käyttävät selvästi naisia vähemmän rahaa ulkonäköönsä + ovat vähemmän koulutettuja. Silti näissä tämän tapaisissa ketjuissa kaikki miehet ovat jotain timmejä unelmauroita ja naiset laiskoja valaita. Jokin tässä yhtälössä ei nyt ihan mätsää ;-)

Vakavasti ottaen, yöelämässä nyt takseilla suhaa pääosin tietynlainen ihmustyyppi (naisia ja miehiä), mistä hyvin kertoo jokaisen baarityöntekijän ja taksikuskin kokemus alituisesta vonkaamisesta.

Vierailija
200/242 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen meikitön ja tukka aina kiinnes, silti minulla on sama mies ollut jo 30 vuotta, revi siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi