en ihmettele että miehenne pettää...
nykynaiset ovat niin kulahtaneita, kynitty tukka, ryppynen naama jossa ei meikkiä näy, eccon sandaalit ja joku jätesäkki päällä. ja aina ollaan kiukkusia ja valitetaan.
kaupassaki näin komean miehen, joka oli erehtynyt laittamaan lusikkansa väärään soppaan ja työnsi rattaita samaan aikaan hänen ylipainoisen tantan lyllertäessä perässä, ja vilkuili minua ja kaveriani minkä ehti.
en yhtään ihmettele kun kokoajan tulee ehdottelua naimisissa olevilta lapsia hankkineilta miehiltä joilla on nainen kotona.
että voitte ihan itseänne syyttää kun valitatte kaikesta ja olette naama norsun*itulla ja mussutatte sohvalla suklaata kun muut treenaa:)
Kommentit (242)
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:42"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:34"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:25"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:23"]Niin, naistaksikuskin ammatti on varmasti mielenkiintoinen.
Sehän on monelle miehelle se ns.viimeinen mahdollisuus.
Baarista ei saanut seuraa, maksullisiin ei varaa tai liian kännissä......mutta hei, toi taksikuski.
Ei e miehet siinä vaiheessa katso sua AP, se on vähän niinkui pillu kun pillu-tilanne.
Herrasmiehet eivät tosin yritä pokata renkejä.
[/quote]
nämä on ihan.alkuillasta, suht selviltä miehiltä kuultuja letkautuksia. älä puhu ammattialasta josta et mitään tiedä :-)
[/quote]
Voi ap, ei ne iskuuritykset susta johdu :) Mulla on kaveri joka ajaa taksia ja saa samalla tavalla niitä kännisiä yrityksiä osakseen. Ei ole mikään erikoisen nätti eikä ihan hoikkakaan. Joten voit tulla alas jalustaltasi.
[/quote]
ai mistäs sitten? kuun ja auringon asennosta tai ilman kosteudestako?;-) ap
[/quote]
Mies tulee baarista humalassa ja on nainen taksin ratissa. Jos se on niin puutteessa että kokee tarpeelliseksi iskeä taksikuskia, niin kyllä sille kelpaa rumempikin.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:43"]Minä olen ainakin ihana, no jaa, voisihan sitä ostaa ne tekoripset, mut en viitsi vaivautua, kun en kerran niistä pidä. Mut jos mieheni katselee toisia naisia, niin minä katselen toisia miehiä. Ja täytyy sanoa, että on niitä aikamoisia miehiäkin, ei niin koreita kaikki, tiedä sitten mitä päässään pyörittävät. Jotkut on vaan ikuisesti sitä sorttia, että pettävät, vaikka se kotitypy olisi millainen
[/quote]
tämä taisi olla ensimmäinen asiallinen vastaus, kiva:-) ap
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:42"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:34"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:25"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:23"]Niin, naistaksikuskin ammatti on varmasti mielenkiintoinen.
Baarista ei saanut seuraa, maksullisiin ei varaa tai liian kännissä......mutta hei, toi taksikuski.
Ei e miehet siinä vaiheessa katso sua AP, se on vähän niinkui pillu kun pillu-tilanne.
[/quote]
nämä on ihan.alkuillasta, suht selviltä miehiltä kuultuja letkautuksia. älä puhu ammattialasta josta et mitään tiedä :-)
[/quote]
Voi ap, ei ne iskuuritykset susta johdu :) Mulla on kaveri joka ajaa taksia ja saa samalla tavalla niitä kännisiä yrityksiä osakseen. Ei ole mikään erikoisen nätti eikä ihan hoikkakaan. Joten voit tulla alas jalustaltasi.
[/quote]
[/quote]
Moni kuvittelee sen olevan hyvä vitsi tai sit oot vaan se illan viimenen yritys saada pillua. :D
Kyl sä vielä aikuistuessas tajuat asian oikean laidan. ;)
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:44"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:42"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:34"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:25"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:23"]Niin, naistaksikuskin ammatti on varmasti mielenkiintoinen.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mies tulee baarista humalassa ja on nainen taksin ratissa. Jos se on niin puutteessa että kokee tarpeelliseksi iskeä taksikuskia, niin kyllä sille kelpaa rumempikin.
[/quote]
vai niin:-) hyvän kun olet tuollainen miesasiantuntija;-) ap
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:04"]nykynaiset ovat niin kulahtaneita, kynitty tukka, ryppynen naama jossa ei meikkiä näy, eccon sandaalit ja joku jätesäkki päällä. ja aina ollaan kiukkusia ja valitetaan.
kaupassaki näin komean miehen, joka oli erehtynyt laittamaan lusikkansa väärään soppaan ja työnsi rattaita samaan aikaan hänen ylipainoisen tantan lyllertäessä perässä, ja vilkuili minua ja kaveriani minkä ehti.
en yhtään ihmettele kun kokoajan tulee ehdottelua naimisissa olevilta lapsia hankkineilta miehiltä joilla on nainen kotona.
että voitte ihan itseänne syyttää kun valitatte kaikesta ja olette naama norsun*itulla ja mussutatte sohvalla suklaata kun muut treenaa:)
[/quote]
Ja näissä urhoissako ei ole mitään vikaa?? Just :D
Vakka kantensa valitsee. Sellainen ukko kuin akkakin!
Olisihan se tavallaan ihanaa, olla vielä noin sinisilmäinen ja naivistinen kun AP.
Maapallo pyörisi vielä vain ja ainoastaan oman navan ympärillä. Me, myself and I-mottona ja pää umpijäässä.
Ap varmaan sama, kuin eräässä toisessa ketjussa. Siinä pohdittiin vähän samantapaista asiaa, kun tantat lyllertää Marimekoissa, eikä viitsi meikata. Vastaukseni siis on: ap työskentelee Porvoossa asiakaspalvelutehtävissä.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:42"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:39"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:34"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:25"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:23"]Niin, naistaksikuskin ammatti on varmasti mielenkiintoinen.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
nii varmaa, katkera mikä katkera:) ap
[/quote]
Voi kun ihan tosijuttu. Sama se on muilla naistaksikuskeilla. Eikä niistä miehistä varmaan puoletkaan ole tosissaan. Ei niiden tartte olla edes missään kaatokännissä kun ne kuvittelee tollasten juttujen olevan hyviäkin vitsejä. Tiedän ihan kokemuksesta, sen verran monta vuotta tullu baareissa työskenneltyä. Ja kyllä, itsekin noita juttuja olen siellä kuunnellut, olen kuitannut huumorilla eikä tulis mieleenkään leijua niillä missään av:lla.
[/quote]
jaa tunnetko montakin?:-D sait mut nauramaan, kiitos<3ap
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:41"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:33"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:30"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:28"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:26"]Ton logiikan mukaan maailmanluokan malleja ja julkkiksia ei petettäisi koskaan. Kyllähän niitä petetään. Ei pettäjää kiinnosta onko vaimo nätti ja saako seksiä, pettäminen tehdään pettämisen jännityksen ja löyhän moraalin takia.
Ap sulla on näköjään tosi huono itsetunto. Et taida saada iskuyrityksiä ikinä komeilta, lihaksikkaita ja nuorilta miehiltä, kun otat setämiesten kehut noin suurena imarteluna. Etkä taida olla täysin tyytyväinen ulkonäköösikään, kun itsesi kehumiseksi joudut vertaamaan itseäsi ylipainoisiin ja vanhoihin naisiin. Et taida olla kovin kummoinen muiden nuorten naisten seassa?
N20
[/quote]
väärin väärin ja väärin. baariin mennessäni saan aina kehuja ja iskuyrityksiä komeilta lihaksikkailta miehiltä. ja mistäs päättelit että nämä asiakaspalvelutilanteessa iskevät.ovat rumia setämiehiä? ehei, on suht nuoris komeitakin varattuja.miehia jotka iskee:-) ap
[/quote]
Ei hyvää päivää miten huono itsetunto voi ap:lla ollakaan! :D
[/quote]
jaa mistä päätellen?;-) kyllä minä tyytväinen oon kun itseäni ilman vaatteita katselen peilistä. ap
[/quote]
Ja sä kuvittelet, et mä en olis? :D
Kovin nyt taas ittees sinne jalustalle nostelet, mut onneks elämä tulee sut sieltä pilvilinnoistas tipauttaa alas. Silloin kannattaa varoa, koska se äkkipysäys tulee kirpasemaan suhun ikävästi! ;)
[/quote]
en nostele jalustalle, vaan kerroin että minulla on ihan terve itsetunro, kun täällä sitä epäillään:) Ap
[/quote]
Miksi sitä sitten pitää korostaa täällä? Mullakin on terve itsetunto, ja ehkä just siitä syystä mun ei tarvitse sitä korostaakaan anonyymisti täällä.
Kyllähän nämä trolli vois olla paremmin rakennettuja.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:43"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:39"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:34"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:25"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:23"]Niin, naistaksikuskin ammatti on varmasti mielenkiintoinen.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
:D voi miten söpöä! Ap tosiaan kuvittelee olevansa niin erityislaatuinen nainen, jota kaikki miehet himoitsee! :D
Et sä ole yhtään sen erilaisempi mitä muutkaan. Pillu ja tissit sulla on niinkuin valtaosalla muillaki naisista. Kroppa on erilainen toki, mutta niin se on kaikilla miehilläkin. Etkä sä ole maailman ainoa kaunis ja laiha, niitä on monia muitakin. ;)
[/quote]
lalalslalllaaaaaa missä kohtaa näin väitin wammpi lalalalalalla ap
jos pidät vaikkapa jostain miehestä etkä halua että menee jonkun muun mukaan, niin haluatko että tämä tulee sinun mukaan?
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:50"]
Mulla ja miehelläni on kaksi lasta, mulla yli painoa 13 kiloa ja raskausarpista löllöä vielä siellä täällä kuopuksen synnytyksen jäljiltä, alapääkään ei vielä ole lantiopohjalihaksista kunnolla voimissaan. Silti tuo haluaa minua ja harrastetaa seksiä viikottain silloin kun lapset on saatu nukkumaan sen verran ajoissa, että ehtii. Tänään saapui kaalimadolta uusi seksilelupakkaus ja asu minulle, kokeillaan varmaan illalla. Arvaappa miksi mies rakastaa kehoani silti siksi, että se on kantanut ja synnyttänyt meidän kaksi rakasta lastamme, jotka olemme saaneet aikaan rakastelulla.
[/quote]
Hyi helvetti, voin vaan kuvitella miten sun taikinamaha heiluu ja löllyy ja ihraperse aaltoilee ku tossukka-miehes pökkii sua takaapäin. HYISSSSS.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:46"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:42"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:34"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:25"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:23"]Niin, naistaksikuskin ammatti on varmasti mielenkiintoinen.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Moni kuvittelee sen olevan hyvä vitsi tai sit oot vaan se illan viimenen yritys saada pillua. :D
Kyl sä vielä aikuistuessas tajuat asian oikean laidan. ;)
[/quote]
niin varmaan:D kyllä niitä tulee ihan alkuillastakin, sun vaan on sitä vaikee uskoa kun se romahduttaa sun maailmankuvas:-) ap
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:47"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:42"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:39"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:34"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:25"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:23"]Niin, naistaksikuskin ammatti on varmasti mielenkiintoinen.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Voi kun ihan tosijuttu. Sama se on muilla naistaksikuskeilla. Eikä niistä miehistä varmaan puoletkaan ole tosissaan. Ei niiden tartte olla edes missään kaatokännissä kun ne kuvittelee tollasten juttujen olevan hyviäkin vitsejä. Tiedän ihan kokemuksesta, sen verran monta vuotta tullu baareissa työskenneltyä. Ja kyllä, itsekin noita juttuja olen siellä kuunnellut, olen kuitannut huumorilla eikä tulis mieleenkään leijua niillä missään av:lla.
[/quote]
[/quote]
Kyllä mä itse asiassa tunnen iseammankin naistaksikuskin. On nuoria ja nättejä, on keski-ikää lähestyviä ei niin nättejä ja kyllä noita yrityksiä osakseen saa muutkin kuin nuoret ja nätit. Kuten myös siellä baareissa. Monelle miehelle kun näyttää kelpaavan seura kuin seura kun tarpeeks viinaa saa.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:47"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:42"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:39"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:34"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:25"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:23"]Niin, naistaksikuskin ammatti on varmasti mielenkiintoinen.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kyllä mä itse asiassa tunnen iseammankin naistaksikuskin. On nuoria ja nättejä, on keski-ikää lähestyviä ei niin nättejä ja kyllä noita yrityksiä osakseen saa muutkin kuin nuoret ja nätit. Kuten myös siellä baareissa. Monelle miehelle kun näyttää kelpaavan seura kuin seura kun tarpeeks viinaa saa.
[/quote]
ja senkö takia minä en voi olla kaunis ja haluttava? jo on sulla.logiikka , ap
Ap, ei millään pahalla mutta alkaa vaikuttaa jo aika säälittävältä tuo sun jankkaaminen :/
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:51"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:47"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:42"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:39"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:34"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:25"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:23"]Niin, naistaksikuskin ammatti on varmasti mielenkiintoinen.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
ja senkö takia minä en voi olla kaunis ja haluttava? jo on sulla.logiikka , ap
[/quote]
Missä niin sanottiin? Voit toki olla. Mutta älä kuvittele sen olevan aina syy siihen että niitä iskuyrityksiä tulee.
Kysyn toistamiseen, ap, miksei nainen eli vaikkapa sinä, voi elää itsenäisesti. Mitä tarvetta täyttämään tarvitset miesten katseita ja ihailua?
Miksi helvetissä pitäisi meikata, kun on kaunis ilman?
N24