en ihmettele että miehenne pettää...
nykynaiset ovat niin kulahtaneita, kynitty tukka, ryppynen naama jossa ei meikkiä näy, eccon sandaalit ja joku jätesäkki päällä. ja aina ollaan kiukkusia ja valitetaan.
kaupassaki näin komean miehen, joka oli erehtynyt laittamaan lusikkansa väärään soppaan ja työnsi rattaita samaan aikaan hänen ylipainoisen tantan lyllertäessä perässä, ja vilkuili minua ja kaveriani minkä ehti.
en yhtään ihmettele kun kokoajan tulee ehdottelua naimisissa olevilta lapsia hankkineilta miehiltä joilla on nainen kotona.
että voitte ihan itseänne syyttää kun valitatte kaikesta ja olette naama norsun*itulla ja mussutatte sohvalla suklaata kun muut treenaa:)
Kommentit (242)
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:30"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:28"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:25"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:23"]Niin, naistaksikuskin ammatti on varmasti mielenkiintoinen.
Sehän on monelle miehelle se ns.viimeinen mahdollisuus.
Baarista ei saanut seuraa, maksullisiin ei varaa tai liian kännissä......mutta hei, toi taksikuski.
Ei e miehet siinä vaiheessa katso sua AP, se on vähän niinkui pillu kun pillu-tilanne.
Herrasmiehet eivät tosin yritä pokata renkejä.
[/quote]
nämä on ihan.alkuillasta, suht selviltä miehiltä kuultuja letkautuksia. älä puhu ammattialasta josta et mitään tiedä :-)
[/quote]
Aivan, miehethän ei tosiaan pohjia koskaan ota. ;) Ihan selvinpäin yrittävät kaunista, ihanaa ja nuorta ap:ta pokailla vaikka omat läskit, rumat ja vanhat eukot on vieressä istumassa. On se ap, niin ihana huomata miten tyhmä olet. Uskoa nyt jokaista pokausyritystä.
Muakin on töissä kosittu ja haluttu lapsille äidiksi, vaan kumma miten en jaksa tommosilla lesotella sitten yhtään. Mistähän johtuis? ;)
[/quote]
juurihan sä lesoilit:Dddd ap
[/quote]
ja kyllä, selvätkin miehet yrittävät minua, mikä siinä on vaikea ymmärtää? ap
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:26"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:24"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:11"] Hyvin sanottu AP. Itse olen hoikka ja osaan pitää itsestäni huolta. Olen luonnostaankin positiivinen enkä sellainen kulahtanut ämmä joka vaan kitisee ja valittaa. Onneksi meitä parempiakin naisia on olemassa! [/quote] Joo oot tosi kivan ja positiivisen tuntuinen nainen, varmaan sata kertaa parempi kuin kaikki muut. :) ONNEKSI sun kaltaisia on olemassa! Ystäviäkin taatusti pilvin pimein ja silleen, kun oot noin hirmu kiva ja kaikkee. :))))) [/quote] No enkös olekkin :) Ja ystäviäkin on. Mikä toi hymiöraiskaus on? Sun katkeruus paistaa läpi arvon norsu. Mikä on? Vituttaako olla huonompi?
[/quote]
Aina niin hyväntuulinen ja muita parempi ap! Mikä on? Mistä uho ja itsekorostus? Jäikö loppututkinto saamatta ja nyt pitää päteä ulkonäöllä? Rapistuva luonnonvarahan se on, mutta aina voi nauttia läheisistä ihmissuhteista, jotka on rakennettu ulkonäköä kestävämmälle pohjalle. Eikun siis sinun kohdallasi... Sorry.
[/quote]
tuo ei ollut minä, vaan täällä on näköjään toinenkin itsestään huolehtiva naishenkilö. ap
Öisin ja kännipäissään ahkeraan liikkuvat miehet nyt kerjäävät sitä yhtä melkein keneltä vaan naisen näköiseltä.. Jokainen yöaikaan työskentelevä nainen tietää tämän.
Se, että ap tekee tästä jotain kaikenkattavia yleistyksiä _kaikista muista naisista ja parisuhteista + omasta huikeasta ylivertaisuudestaan_, kertoo kyllä enemmänkin ap:sta itsestään..
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:30"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:28"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:25"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:23"]Niin, naistaksikuskin ammatti on varmasti mielenkiintoinen.
Baarista ei saanut seuraa, maksullisiin ei varaa tai liian kännissä......mutta hei, toi taksikuski.
Ei e miehet siinä vaiheessa katso sua AP, se on vähän niinkui pillu kun pillu-tilanne.
[/quote]
nämä on ihan.alkuillasta, suht selviltä miehiltä kuultuja letkautuksia. älä puhu ammattialasta josta et mitään tiedä :-)
[/quote]
Aivan, miehethän ei tosiaan pohjia koskaan ota. ;) Ihan selvinpäin yrittävät kaunista, ihanaa ja nuorta ap:ta pokailla vaikka omat läskit, rumat ja vanhat eukot on vieressä istumassa. On se ap, niin ihana huomata miten tyhmä olet. Uskoa nyt jokaista pokausyritystä.
Muakin on töissä kosittu ja haluttu lapsille äidiksi, vaan kumma miten en jaksa tommosilla lesotella sitten yhtään. Mistähän johtuis? ;)
[/quote]
juurihan sä lesoilit:Dddd ap
[/quote]
En lesoillut. Ainoastaan toi sinulle esiin sen, ettet ole ainoa ketä yritetään pokailla töissä. ;)
Ja mulle ei kuunaan tulis mieleenkään laittaa tänne alotusta "siis en niinqu yhtää ihmettele miks miehet teitä läskejä, vanhoja kurppia pettää....ku siis mä oon niin kaunis ja ihqubeibe jota kaikki maailman miehet haluu ja vonkaa...winkwink;)"
Joten, asioilla on vissi ero. Sä lesoilet, mä vaan mainitsin ettet ole ainoa. ;)
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:30"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:28"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:26"]Ton logiikan mukaan maailmanluokan malleja ja julkkiksia ei petettäisi koskaan. Kyllähän niitä petetään. Ei pettäjää kiinnosta onko vaimo nätti ja saako seksiä, pettäminen tehdään pettämisen jännityksen ja löyhän moraalin takia.
Ap sulla on näköjään tosi huono itsetunto. Et taida saada iskuyrityksiä ikinä komeilta, lihaksikkaita ja nuorilta miehiltä, kun otat setämiesten kehut noin suurena imarteluna. Etkä taida olla täysin tyytyväinen ulkonäköösikään, kun itsesi kehumiseksi joudut vertaamaan itseäsi ylipainoisiin ja vanhoihin naisiin. Et taida olla kovin kummoinen muiden nuorten naisten seassa?
N20
[/quote]
väärin väärin ja väärin. baariin mennessäni saan aina kehuja ja iskuyrityksiä komeilta lihaksikkailta miehiltä. ja mistäs päättelit että nämä asiakaspalvelutilanteessa iskevät.ovat rumia setämiehiä? ehei, on suht nuoris komeitakin varattuja.miehia jotka iskee:-) ap
[/quote]
Ei hyvää päivää miten huono itsetunto voi ap:lla ollakaan! :D
[/quote]
jaa mistä päätellen?;-) kyllä minä tyytväinen oon kun itseäni ilman vaatteita katselen peilistä. ap
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:25"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:23"]Niin, naistaksikuskin ammatti on varmasti mielenkiintoinen.
[/quote]
[/quote]
Voi ap, ei ne iskuuritykset susta johdu :) Mulla on kaveri joka ajaa taksia ja saa samalla tavalla niitä kännisiä yrityksiä osakseen. Ei ole mikään erikoisen nätti eikä ihan hoikkakaan. Joten voit tulla alas jalustaltasi.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:33"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:30"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:28"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:26"]Ton logiikan mukaan maailmanluokan malleja ja julkkiksia ei petettäisi koskaan. Kyllähän niitä petetään. Ei pettäjää kiinnosta onko vaimo nätti ja saako seksiä, pettäminen tehdään pettämisen jännityksen ja löyhän moraalin takia.
Ap sulla on näköjään tosi huono itsetunto. Et taida saada iskuyrityksiä ikinä komeilta, lihaksikkaita ja nuorilta miehiltä, kun otat setämiesten kehut noin suurena imarteluna. Etkä taida olla täysin tyytyväinen ulkonäköösikään, kun itsesi kehumiseksi joudut vertaamaan itseäsi ylipainoisiin ja vanhoihin naisiin. Et taida olla kovin kummoinen muiden nuorten naisten seassa?
N20
[/quote]
väärin väärin ja väärin. baariin mennessäni saan aina kehuja ja iskuyrityksiä komeilta lihaksikkailta miehiltä. ja mistäs päättelit että nämä asiakaspalvelutilanteessa iskevät.ovat rumia setämiehiä? ehei, on suht nuoris komeitakin varattuja.miehia jotka iskee:-) ap
[/quote]
[/quote]
jaa mistä päätellen?;-) kyllä minä tyytväinen oon kun itseäni ilman vaatteita katselen peilistä. ap
[/quote]
Ja sä kuvittelet, et mä en olis? :D
Kovin nyt taas ittees sinne jalustalle nostelet, mut onneks elämä tulee sut sieltä pilvilinnoistas tipauttaa alas. Silloin kannattaa varoa, koska se äkkipysäys tulee kirpasemaan suhun ikävästi! ;)
Ensin ap puhui yöaikaisista asiakkaista ja sitten alkoikin perua puheitaan.. Joopa joo.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:34"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:25"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:23"]Niin, naistaksikuskin ammatti on varmasti mielenkiintoinen.
[/quote]
[/quote]
Voi ap, ei ne iskuuritykset susta johdu :) Mulla on kaveri joka ajaa taksia ja saa samalla tavalla niitä kännisiä yrityksiä osakseen. Ei ole mikään erikoisen nätti eikä ihan hoikkakaan. Joten voit tulla alas jalustaltasi.
[/quote]
nii varmaa, katkera mikä katkera:) ap
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:38"]Ensin ap puhui yöaikaisista asiakkaista ja sitten alkoikin perua puheitaan.. Joopa joo.
[/quote]
jaa missä kohtaa? ap
.....taksin katolla vilkkuu, yön ainoa valopilkku......
Se on se meidän pikku-AP, joka siellä Skodallansa suhaa. Söpöä.
Aja turvallisesti ja toivottavasti ei tapahdu mitään kauhioita kun siellä yössä niin herkkuna kiidät.
.....mä ajan läpi yön, niinkuin Roy Orbison....
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:33"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:30"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:28"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:26"]Ton logiikan mukaan maailmanluokan malleja ja julkkiksia ei petettäisi koskaan. Kyllähän niitä petetään. Ei pettäjää kiinnosta onko vaimo nätti ja saako seksiä, pettäminen tehdään pettämisen jännityksen ja löyhän moraalin takia.
N20
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ja sä kuvittelet, et mä en olis? :D
Kovin nyt taas ittees sinne jalustalle nostelet, mut onneks elämä tulee sut sieltä pilvilinnoistas tipauttaa alas. Silloin kannattaa varoa, koska se äkkipysäys tulee kirpasemaan suhun ikävästi! ;)
[/quote]
en nostele jalustalle, vaan kerroin että minulla on ihan terve itsetunro, kun täällä sitä epäillään:) Ap
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:19"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:16"]Pieni huomautus tähän väliin, jos mun mieheni iskisi tuolla selkäni takana muita ämmiä tai jättäisi mut jonkun pinnallisen tissiperseen takia, niin saa sellainen äijä kyllä mun puolesta sitten mennä! :D Jos miehelle vain ulkonäkö on kaikki kaikessa eikä luonne merkitse mitään niin eipä sellainen ukko mua kiinnosta. Huomaa kyllä ettei ap'ta ainakaan erityisen ihastuttavalla luonteella ole siunattu. Varmasti niitä yhden illan panoja löytää kuka vain mutta todellista suhdetta sinunlaisesi ei pysty pitämään, nimittäin kyllä siihen parisuhteeseen tarvitaan muutaking kuin se "pretty face", lapsonen. ;) [/quote] et tunne minua, joten et tiedä luonteestani mitään. olen seurustellut 3 vuotta ja asun mieheni ja koirani kanssa ihanassa asunnossa. joten mikä tässä on ongelma?;-) ja yhdenillanjuttuja minulla on ollut tasan yksi elämässäni. ja en näe niissä.mitään pahaa. ap
[/quote]
Luonteestasi olet antanut varsin vaikuttavaa kuvaa viesteilläsi, halusit tai et. (Sekin kertoo sinusta vähemmän mairittelevia asioita, jos koet antoisaksi ja vaivan arvoiseksi provota tällä tavalla. Jos taas olet tosissasi, niin...)
Toisaalta en ihmettele jos miesten huomio imartelee, kun mitään nuoruutta ja sen huoletonta kokeiluvaihetta ei ole päässyt elämään. Lapsena aloitetut parisuhteet eivät yleensä lupaa hyvää henkiselle kehitykselle ja itsenäistymiselle, mikä näkyy tässäkin hyvin selvästi. On pakko todistella itselle ja muille, että kelpaisi muillekin kuin sille ekalle poikaystävälle, johon sitten tuli jämähdettyä.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:34"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:25"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:23"]Niin, naistaksikuskin ammatti on varmasti mielenkiintoinen.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
ai mistäs sitten? kuun ja auringon asennosta tai ilman kosteudestako?;-) ap
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:39"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:34"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:25"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:23"]Niin, naistaksikuskin ammatti on varmasti mielenkiintoinen.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Voi kun ihan tosijuttu. Sama se on muilla naistaksikuskeilla. Eikä niistä miehistä varmaan puoletkaan ole tosissaan. Ei niiden tartte olla edes missään kaatokännissä kun ne kuvittelee tollasten juttujen olevan hyviäkin vitsejä. Tiedän ihan kokemuksesta, sen verran monta vuotta tullu baareissa työskenneltyä. Ja kyllä, itsekin noita juttuja olen siellä kuunnellut, olen kuitannut huumorilla eikä tulis mieleenkään leijua niillä missään av:lla.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:39"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:34"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:25"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:23"]Niin, naistaksikuskin ammatti on varmasti mielenkiintoinen.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
:D voi miten söpöä! Ap tosiaan kuvittelee olevansa niin erityislaatuinen nainen, jota kaikki miehet himoitsee! :D
Et sä ole yhtään sen erilaisempi mitä muutkaan. Pillu ja tissit sulla on niinkuin valtaosalla muillaki naisista. Kroppa on erilainen toki, mutta niin se on kaikilla miehilläkin. Etkä sä ole maailman ainoa kaunis ja laiha, niitä on monia muitakin. ;)
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:41"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:19"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:16"]Pieni huomautus tähän väliin, jos mun mieheni iskisi tuolla selkäni takana muita ämmiä tai jättäisi mut jonkun pinnallisen tissiperseen takia, niin saa sellainen äijä kyllä mun puolesta sitten mennä! :D Jos miehelle vain ulkonäkö on kaikki kaikessa eikä luonne merkitse mitään niin eipä sellainen ukko mua kiinnosta. Huomaa kyllä ettei ap'ta ainakaan erityisen ihastuttavalla luonteella ole siunattu. Varmasti niitä yhden illan panoja löytää kuka vain mutta todellista suhdetta sinunlaisesi ei pysty pitämään, nimittäin kyllä siihen parisuhteeseen tarvitaan muutaking kuin se "pretty face", lapsonen. ;) [/quote] et tunne minua, joten et tiedä luonteestani mitään. olen seurustellut 3 vuotta ja asun mieheni ja koirani kanssa ihanassa asunnossa. joten mikä tässä on ongelma?;-) ja yhdenillanjuttuja minulla on ollut tasan yksi elämässäni. ja en näe niissä.mitään pahaa. ap
[/quote]
Luonteestasi olet antanut varsin vaikuttavaa kuvaa viesteilläsi, halusit tai et. (Sekin kertoo sinusta vähemmän mairittelevia asioita, jos koet antoisaksi ja vaivan arvoiseksi provota tällä tavalla. Jos taas olet tosissasi, niin...)
Toisaalta en ihmettele jos miesten huomio imartelee, kun mitään nuoruutta ja sen huoletonta kokeiluvaihetta ei ole päässyt elämään. Lapsena aloitetut parisuhteet eivät yleensä lupaa hyvää henkiselle kehitykselle ja itsenäistymiselle, mikä näkyy tässäkin hyvin selvästi. On pakko todistella itselle ja muille, että kelpaisi muillekin kuin sille ekalle poikaystävälle, johon sitten tuli jämähdettyä.
[/quote]
olen.ehtinyt seurustelemaan, nuoresta iästäni huolimatta joten en ole ensimmäiseen jämähtänyt:-) ap
Minä olen ainakin ihana, no jaa, voisihan sitä ostaa ne tekoripset, mut en viitsi vaivautua, kun en kerran niistä pidä. Mut jos mieheni katselee toisia naisia, niin minä katselen toisia miehiä. Ja täytyy sanoa, että on niitä aikamoisia miehiäkin, ei niin koreita kaikki, tiedä sitten mitä päässään pyörittävät. Jotkut on vaan ikuisesti sitä sorttia, että pettävät, vaikka se kotitypy olisi millainen
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:28"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:26"]Ton logiikan mukaan maailmanluokan malleja ja julkkiksia ei petettäisi koskaan. Kyllähän niitä petetään. Ei pettäjää kiinnosta onko vaimo nätti ja saako seksiä, pettäminen tehdään pettämisen jännityksen ja löyhän moraalin takia.
N20
[/quote]
[/quote]