en ihmettele että miehenne pettää...
nykynaiset ovat niin kulahtaneita, kynitty tukka, ryppynen naama jossa ei meikkiä näy, eccon sandaalit ja joku jätesäkki päällä. ja aina ollaan kiukkusia ja valitetaan.
kaupassaki näin komean miehen, joka oli erehtynyt laittamaan lusikkansa väärään soppaan ja työnsi rattaita samaan aikaan hänen ylipainoisen tantan lyllertäessä perässä, ja vilkuili minua ja kaveriani minkä ehti.
en yhtään ihmettele kun kokoajan tulee ehdottelua naimisissa olevilta lapsia hankkineilta miehiltä joilla on nainen kotona.
että voitte ihan itseänne syyttää kun valitatte kaikesta ja olette naama norsun*itulla ja mussutatte sohvalla suklaata kun muut treenaa:)
Kommentit (242)
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:05"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:00"]
Ihan kaikkia kommentteja en jaksanut lukea, mutta mikä ihmeen jankati jankati tää ap on? :o Jos ainoa meriitti on ulkonäkö niin tippuu kovaa ja korkealta kun ei enää olekaan niin nuori ja nätti. Ja ei ole vielä muita meriittejä tullut tässä ketjussa vastaan?
[/quote]
Äläs ny, sehän on TAKSIKUSKI, pukeutuu suoriin housuihin ja kauluspaitaan. Palveluammatissa ja kaikkee. :)
Sitä paitsi ei taksikuskin tartte olla nuori ja nätti saadakseen ehdotuksia pilkun jälkeen. Riittää kun on edes etäisesti naiseksi tunnistettava.
[/quote]
voi luoja mikäsua vaivaa, mielummi taksikuski ku kaupan tai mäkkärin kassallla. jostai se työura täytyy alottaa.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 01:57"]
Kyllähän nämä trolli vois olla paremmin rakennettuja.
[/quote]
No, totta.
Kunnon trollilla olisi muitakin meriittejä kuin että on saanut ajokortin ja taksiliitteen (VAU!!) ja sitten sitä jotkut reppanat aamuyön tunneilla vonkaa.
Tissejä ja pilluakaan ei oikein voi laskea kun puolelta maailman väestöä ne löytyvät, tosin harva tekee niistä ihan yhtä ison numeron kuin ap.
Sen lisäksi ap-parka luulee, että parisuhteessa harrastettu seksi on joku universaalin upeuden mittari. Me mammat voidaan silleen äidillisesti (tai tanttamaisesti) hymähdellä, että kyllä se ennen pitkään aapeellekin selviää että parisuhteesta kertoo aika vähän sellainen panoista pidetty tukkimiehen kirjanpito.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:04"]nykynaiset ovat niin kulahtaneita, kynitty tukka, ryppynen naama jossa ei meikkiä näy, eccon sandaalit ja joku jätesäkki päällä. ja aina ollaan kiukkusia ja valitetaan.
kaupassaki näin komean miehen, joka oli erehtynyt laittamaan lusikkansa väärään soppaan ja työnsi rattaita samaan aikaan hänen ylipainoisen tantan lyllertäessä perässä, ja vilkuili minua ja kaveriani minkä ehti.
en yhtään ihmettele kun kokoajan tulee ehdottelua naimisissa olevilta lapsia hankkineilta miehiltä joilla on nainen kotona.
että voitte ihan itseänne syyttää kun valitatte kaikesta ja olette naama norsun*itulla ja mussutatte sohvalla suklaata kun muut treenaa:)
[/quote]
Ai meikkiä on pakko käyttää näyttääkseen kauniilta? No olen kyllä ilmankin että en tarvitse mömmöjä ja jauhoja naamaani.
No kyllähän Ap on oikeassa siinä, että kyllä seksikkäästi käyttäytyvä nuori nainen aina minunkin pään kääntää. Mammoja taas kaihertaa, kun joku muistuttaa näistä elämän tosiasioista. :D
M25
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:26"]No kyllähän Ap on oikeassa siinä, että kyllä seksikkäästi käyttäytyvä nuori nainen aina minunkin pään kääntää. Mammoja taas kaihertaa, kun joku muistuttaa näistä elämän tosiasioista. :D
M25
[/quote]
Ok
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:26"]No kyllähän Ap on oikeassa siinä, että kyllä seksikkäästi käyttäytyvä nuori nainen aina minunkin pään kääntää. Mammoja taas kaihertaa, kun joku muistuttaa näistä elämän tosiasioista. :D
M25
[/quote]
Ja komea ja fiksu nuori miesä kääntää naisten päät, mitä sitten?
Siltikään kaikki miehet/naiset eivät oke valmiita hyppäämään sänkyyn jokaisen vetävän vastaantulijan kanssa.
M25
[/quote]
No pään kääntämisestä tässä tuskin keskusteltiin.
Aina löytyy omaa puolisoa kauniimpi tai komeampi.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:29"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:26"]No kyllähän Ap on oikeassa siinä, että kyllä seksikkäästi käyttäytyvä nuori nainen aina minunkin pään kääntää. Mammoja taas kaihertaa, kun joku muistuttaa näistä elämän tosiasioista. :D M25 [/quote] Ja komea ja fiksu nuori miesä kääntää naisten päät, mitä sitten? Siltikään kaikki miehet/naiset eivät oke valmiita hyppäämään sänkyyn jokaisen vetävän vastaantulijan kanssa.
[/quote]
No jaa. Kyllä suurin osa miehistä hyppäisi nuoren naisen kanssa, jos vain olisi tilaisuus.
Ole kolme vuotta lasten kanssa kotona niin, että ne eivät muuta kuin vaadi ja vaadi koko ajan jotain. "Anna sitä, tee sitä, tee tätä, tuo tota, byyyyyäääää yhyyyyyy." ja tavarat lentää. Sitten kun mies tulee kotiin on ruoka tehtynä valmiiksi pöytää, ei edes kiitosta vaan seuraavaksi haluaa juoda kahvinsa rauhassa ja polttaa tupakan.... Pitäisi päästä kalaan ja saada enemmän ja enemmän koko ajan omaa aikaa. Aijaa miten se mun oma aika? 24/7 kaihdan lapsia, kerkeän hiuksenikin pesemään 1-2 kertaa viikossa joskus harvoin kolmesti. Vessassa olen viimeksi yksin käyntyt, en edes muista ja koko ajan on joku sylissä, huuta, huutaa,valittaa tai vaatii. Kokeile sen jälkeen vielä nuolla sitä miehen persettä, hyvä jos sulta onnistuis. Mua ei kiinnosta sitten kun lapset menee nukkumaan syön suklaani sohvalla. Tervetuloa perhe-elämään, kyllä se sullekin vielä joskus koittaa ;) Kiitos ja hei nyt syön suklaani.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:33"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:29"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:26"]No kyllähän Ap on oikeassa siinä, että kyllä seksikkäästi käyttäytyvä nuori nainen aina minunkin pään kääntää. Mammoja taas kaihertaa, kun joku muistuttaa näistä elämän tosiasioista. :D M25 [/quote] Ja komea ja fiksu nuori miesä kääntää naisten päät, mitä sitten? Siltikään kaikki miehet/naiset eivät oke valmiita hyppäämään sänkyyn jokaisen vetävän vastaantulijan kanssa.
[/quote]
No jaa. Kyllä suurin osa miehistä hyppäisi nuoren naisen kanssa, jos vain olisi tilaisuus.
[/quote]
Ja naiset eivät hyppäisi komean nuoren miehen kanssa vai? :-)
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:11"]
Hyvin sanottu AP. Itse olen hoikka ja osaan pitää itsestäni huolta. Olen luonnostaankin positiivinen enkä sellainen kulahtanut ämmä joka vaan kitisee ja valittaa. Onneksi meitä parempiakin naisia on olemassa!
[/quote]
Onko ap sinulla monta lasta? Jos on 0, niin voin valaista sinua, että useamman kuin yhden lapsen kanssa ulkonäön ylläpito on noin 100 krt haasteellisempaa. Toki jos mies hoitaa lapset, niin silloin ei niin pahasti. Lapset ovat syy useimpien ulkonäön rupsahtamiselle. Tosin, moni on jo teininä sellainen tankki, ettei pieni lisärupsahdus lasten jälkeen tunnu missään. Säälin näitä parikymppisiä fitnesstypyjä, joiden elämänsisältö on oma ulkonäkö. Elämässä kun ei paljon muuta silloin ole kuin salillakäynti, uudet jumppatrikoot, tekorusketus ja tekoripset sekä toki itsensänäyttely somessa ja kartsalla.
Ja ettei kukaan nyt luule musta jotain kummia, niin voin kertoa, että bmi on mulla 21, 3 lasta, 15 ke/kk tienaava mies. En laske itseäni tähän kuuluun lihavaan lähiömammakastiin. Ymmärrän silti niitä äitejä, joilla paino karkaa käsistä.... Itsellä onneksi on laihat geenit, voin syödä melkein mitä vaan, äskenkin pari leipää aamupalaksi ja Ison Palan kakkua :)
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:12"]ap ei sitten vissiin ole nykynainen? Mikäs sä oikein sitten olet?
[/quote]
hyvä täällä nussia pilkkua ja samaa aikaam pihdata mieheltään, no ei siinä, kyllä sille joku muu antaa:-) ap
[/quote]
Upeeta ap, että teet pillullasi itsesi tärkeäksi ja arvostetuksi.... Jäin vain miettimään, että sekö on tavoitteesi elämässä? Eikö sinulla ole mitään omia urahaaveita ja kunnianhimoa? Sekö on pääasia että miellytät miehiä ja annat p....lua... No meitä on moneksi.
En lukenut kaikkia viestejä, mutta juttujesi perusteella veikkaan että olet 18-19-vuotias. Muistan itsekin sen ikäisenä kun varatut miehet ehdotteli koko ajan kaikkea seksiin liittyvää. Ne miehet etsii vaan seksiseuraa ja vaikutat ulospäin naiivilta ja tod.näköisesti kikatat kaikille näiden miesten jutuille. Olen nyt 27-vuotias ja tajuan nyt miten lapsellinen silloin olin kun uskoin kaikkia niiden varattujen äijien juttuja. Kyllä sullakin ajatusmaailma muuttuu kun ikä alkaa lähestyä kolmeakymmentä. Ja ei, en ole siiderivalas enkä rupsahtanut. Olen vaan aikuistunut.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:44"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:12"]ap ei sitten vissiin ole nykynainen? Mikäs sä oikein sitten olet?
[/quote]
hyvä täällä nussia pilkkua ja samaa aikaam pihdata mieheltään, no ei siinä, kyllä sille joku muu antaa:-) ap
[/quote]
Upeeta ap, että teet pillullasi itsesi tärkeäksi ja arvostetuksi.... Jäin vain miettimään, että sekö on tavoitteesi elämässä? Eikö sinulla ole mitään omia urahaaveita ja kunnianhimoa? Sekö on pääasia että miellytät miehiä ja annat p....lua... No meitä on moneksi.
[/quote]
joopa joo, en jaksa toistaa samoja asioita teille lukutaidottomille:-) ap
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:05"]Sinä se kelpaat vain hurvitteluun, nämä kuvailemasi naiset ovat sentäs saaneet miehistä kumppaneita.
[/quote]
Miehetkin tekevät virheitä ja lisäksi naisillahan on tapana muuttua pahempaan suuntaan, kun ovat saaneet sopivan määrän lapsia, kivan talon ja äijän jollain konstilla sidottua tilanteeseen.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:36"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:33"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:29"] [quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:26"]No kyllähän Ap on oikeassa siinä, että kyllä seksikkäästi käyttäytyvä nuori nainen aina minunkin pään kääntää. Mammoja taas kaihertaa, kun joku muistuttaa näistä elämän tosiasioista. :D M25 [/quote] Ja komea ja fiksu nuori miesä kääntää naisten päät, mitä sitten? Siltikään kaikki miehet/naiset eivät oke valmiita hyppäämään sänkyyn jokaisen vetävän vastaantulijan kanssa. [/quote] No jaa. Kyllä suurin osa miehistä hyppäisi nuoren naisen kanssa, jos vain olisi tilaisuus. [/quote] Ja naiset eivät hyppäisi komean nuoren miehen kanssa vai? :-)
[/quote]
No ei naisia kiinnosta nuoremmat. Naiset hakevat joko ikäistään tai hieman vanhempaa seuraa, kun taas miehiä kiinnostaa aina nuoremmat.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:44"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:12"]ap ei sitten vissiin ole nykynainen? Mikäs sä oikein sitten olet?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
joopa joo, en jaksa toistaa samoja asioita teille lukutaidottomille:-) ap
[/quote]
Miksi ap aloitit tämän ketjun? Mikä oli motiivisi?
Ihan kuin se pettäminen olisi aina ulkonäöstä ja luonteesta kiinni. Jotkut vain ovat pettäjätyyppiä ja inhottavaa, että se tulee usein ilmi vasta parisuhteen edetessä.
Mulla ja miehelläni on kaksi lasta, mulla yli painoa 13 kiloa ja raskausarpista löllöä vielä siellä täällä kuopuksen synnytyksen jäljiltä, alapääkään ei vielä ole lantiopohjalihaksista kunnolla voimissaan. Silti tuo haluaa minua ja harrastetaa seksiä viikottain silloin kun lapset on saatu nukkumaan sen verran ajoissa, että ehtii. Tänään saapui kaalimadolta uusi seksilelupakkaus ja asu minulle, kokeillaan varmaan illalla. Arvaappa miksi mies rakastaa kehoani silti siksi, että se on kantanut ja synnyttänyt meidän kaksi rakasta lastamme, jotka olemme saaneet aikaan rakastelulla.
Mistä revitte sen stereotypian että ne "kulahtaneet ämmät" ovat automaattisesti kotona valittajia ja marisijoita? Kyllähän he voivat olla tosi mukavia ja hyvää seuraa. Miehiä nyt yleensä kiinnostaa naiset ja varmasti suurinosa miehistä pettää tilaisuuden tullen ei siinä kotiolot vaikuta kyllä yhtään.