en ihmettele että miehenne pettää...
nykynaiset ovat niin kulahtaneita, kynitty tukka, ryppynen naama jossa ei meikkiä näy, eccon sandaalit ja joku jätesäkki päällä. ja aina ollaan kiukkusia ja valitetaan.
kaupassaki näin komean miehen, joka oli erehtynyt laittamaan lusikkansa väärään soppaan ja työnsi rattaita samaan aikaan hänen ylipainoisen tantan lyllertäessä perässä, ja vilkuili minua ja kaveriani minkä ehti.
en yhtään ihmettele kun kokoajan tulee ehdottelua naimisissa olevilta lapsia hankkineilta miehiltä joilla on nainen kotona.
että voitte ihan itseänne syyttää kun valitatte kaikesta ja olette naama norsun*itulla ja mussutatte sohvalla suklaata kun muut treenaa:)
Kommentit (242)
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:49"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:44"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:12"]ap ei sitten vissiin ole nykynainen? Mikäs sä oikein sitten olet?
[/quote]
hyvä täällä nussia pilkkua ja samaa aikaam pihdata mieheltään, no ei siinä, kyllä sille joku muu antaa:-) ap
[/quote]
Upeeta ap, että teet pillullasi itsesi tärkeäksi ja arvostetuksi.... Jäin vain miettimään, että sekö on tavoitteesi elämässä? Eikö sinulla ole mitään omia urahaaveita ja kunnianhimoa? Sekö on pääasia että miellytät miehiä ja annat p....lua... No meitä on moneksi.
[/quote]
joopa joo, en jaksa toistaa samoja asioita teille lukutaidottomille:-) ap
[/quote]
Miksi ap aloitit tämän ketjun? Mikä oli motiivisi?
[/quote]
Ap, mikset vastaa?
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 21:11"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:49"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:44"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:12"]ap ei sitten vissiin ole nykynainen? Mikäs sä oikein sitten olet?
[/quote]
hyvä täällä nussia pilkkua ja samaa aikaam pihdata mieheltään, no ei siinä, kyllä sille joku muu antaa:-) ap
[/quote]
Upeeta ap, että teet pillullasi itsesi tärkeäksi ja arvostetuksi.... Jäin vain miettimään, että sekö on tavoitteesi elämässä? Eikö sinulla ole mitään omia urahaaveita ja kunnianhimoa? Sekö on pääasia että miellytät miehiä ja annat p....lua... No meitä on moneksi.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ap, mikset vastaa?
[/quote]
en jaksa. ap
Ap, sinulla on päällä meille kaikille tuttu nuoren tytön/ naisen harha. "Minä en sitten ikinä", "Minä en koskaan muutu", "Ne muut keski-ikäiset naiset, vaan en minä". Eiköhän me kaikki olla tiedetty avain ikuiseen onneen, rakkauteen ja whatnot silloin nuorina, vastarakastuneina ja huomioon tottuneina. Mutta ajan kuluessa nuo yksinkertaistetut ehdottomuudet ja yleistykset kyllä itse kunkin kohdalla hälvenevät. Yhtäkkiä sitä tajuaakin olevansa ihan niin kuin kaikki ne muut naiset, generation after generation. Nykyään symppaan ja samaistun. Woman power, prkl! :)
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:49"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:44"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:12"]ap ei sitten vissiin ole nykynainen? Mikäs sä oikein sitten olet?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei sun ap tarvitse toistaa. Tulee ilman toistoakin selväksi että koet niin tärkeäksi sen että miellytät miehiä. Valitettavasti sinäkin vanhenet ja vaikka miten treenaisit niin näytät 50 vuotiaana nuorten naisten silmissä vanhalta ja ikä näkyy vaikka kuinka tälläät.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 21:11"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:49"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:44"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:12"]ap ei sitten vissiin ole nykynainen? Mikäs sä oikein sitten olet?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ap, mikset vastaa?
[/quote]
en jaksa. ap
[/quote]
Eipä löytyny järkisyytä, yllätti :)
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:57"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:50"]Mulla ja miehelläni on kaksi lasta, mulla yli painoa 13 kiloa ja raskausarpista löllöä vielä siellä täällä kuopuksen synnytyksen jäljiltä, alapääkään ei vielä ole lantiopohjalihaksista kunnolla voimissaan. Silti tuo haluaa minua ja harrastetaa seksiä viikottain silloin kun lapset on saatu nukkumaan sen verran ajoissa, että ehtii. Tänään saapui kaalimadolta uusi seksilelupakkaus ja asu minulle, kokeillaan varmaan illalla. Arvaappa miksi mies rakastaa kehoani silti siksi, että se on kantanut ja synnyttänyt meidän kaksi rakasta lastamme, jotka olemme saaneet aikaan rakastelulla.
[/quote]
yök miten sanottu, olemme saaneet aikaan rakastelulla:D
[/quote]
No mites tuo olisi pitänyt sanoa?
Saatu aikaiseksi eläimellisellä nussinnalla huutaen ja karjuen?
4. Ulkonäöllä ei merkitystä
Yleensä arvellaan, että omaa kumppaniaan petetään mielestään kauniimman tai komeamman henkilön kanssa. Näin asia ei välttämättä kuitenkaan ole. Erään kyselyn mukaan 90 prosenttia pettäneistä arvioi henkilön olevan kumppaniaan rumempi. (http://m.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/millainen-ihminen-on-uskoton-10-yllattavaa-asiaa-pettamisesta/4462100
)
No onhan taas provo. Ei kai kukaan noin yksinkertainen ja mustavalkoinen oikeasti ole, kuin Ap.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 22:10"]No onhan taas provo. Ei kai kukaan noin yksinkertainen ja mustavalkoinen oikeasti ole, kuin Ap.
[/quote]
Tai ne joihin ap: n aloitus uppos kuin veitsi sulaan voihin.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 22:10"]No onhan taas provo. Ei kai kukaan noin yksinkertainen ja mustavalkoinen oikeasti ole, kuin Ap.
[/quote]
Tai ne joihin ap: n aloitus uppos kuin veitsi sulaan voihin.
[/quote]
Ja vielä enemmän kuin kuuma veitsi voihin.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:04"]nykynaiset ovat niin kulahtaneita, kynitty tukka, ryppynen naama jossa ei meikkiä näy, eccon sandaalit ja joku jätesäkki päällä. ja aina ollaan kiukkusia ja valitetaan.
kaupassaki näin komean miehen, joka oli erehtynyt laittamaan lusikkansa väärään soppaan ja työnsi rattaita samaan aikaan hänen ylipainoisen tantan lyllertäessä perässä, ja vilkuili minua ja kaveriani minkä ehti.
en yhtään ihmettele kun kokoajan tulee ehdottelua naimisissa olevilta lapsia hankkineilta miehiltä joilla on nainen kotona.
että voitte ihan itseänne syyttää kun valitatte kaikesta ja olette naama norsun*itulla ja mussutatte sohvalla suklaata kun muut treenaa:)
[/quote]
ei meidän akassa ulkoisesti ole mitään vikaa,lapsen saannin jälkeen siitä on vaan tullut,kiukutteleva,pihtari,kusipää.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:15"]
Tuskin se on mikään "nykynaisten" ongelma. Eiköhän naiset ole muuttuneet kautta aikoijen lasten saatuaan hieman tuollaisiksi. Ja niin muutut sinäkin, kun saat lapsia ja kyllästyt mieheesi ja sen mielyttämiseen.
[/quote]
meillä on 10-vuotias lapsi enkä tunnista ilmiötä
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:11"]
Hyvin sanottu AP. Itse olen hoikka ja osaan pitää itsestäni huolta. Olen luonnostaankin positiivinen enkä sellainen kulahtanut ämmä joka vaan kitisee ja valittaa. Onneksi meitä parempiakin naisia on olemassa!
[/quote]
millä lailla koet olevasi parempi ja ketä parempi? Aika laveasti puhut paremmista meistä.
Tyhjää päätä ei jaksa kauaa kuunnella..mieluummin välillä sitä marinaakin...kun siellä voi olla muutakin.
Taitaa vaan olla Ap:lla huono itsetunto, kun tarvitsee koko ajan miesten iskuyrityksiä ja kehuja. Kyllä se siitä, kun vähän kasvat :) Ehkä sitten et koe enää tarvetta lytätä muita naisia, kun ei tarvitse olla itsestään niin epävarma. Tsemppiä kasvuun!
Kiva hymiö sulla tossa lopussa. Pointsit siitä.
Sinä se kelpaat vain hurvitteluun, nämä kuvailemasi naiset ovat sentäs saaneet miehistä kumppaneita.
Onko sinkkuna kiva olla? Vokotella varattuja miehiä ja kuvitella olevansa parempi mitä kotona on tarjolla? :D
Kyllä niitä miehiäkin on joka junaan. Ehkä sinullekin liikenee yksi, jossain vaiheessa :)
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:05"]Sinä se kelpaat vain hurvitteluun, nämä kuvailemasi naiset ovat sentäs saaneet miehistä kumppaneita.
Onko sinkkuna kiva olla? Vokotella varattuja miehiä ja kuvitella olevansa parempi mitä kotona on tarjolla? :D
[/quote]
mistäs päättelit mun olevan sinkku?;-) väärässä oot sanon vaan. ap
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:17"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:12"]ap ei sitten vissiin ole nykynainen? Mikäs sä oikein sitten olet? [/quote] hyvä täällä nussia pilkkua ja samaa aikaam pihdata mieheltään, no ei siinä, kyllä sille joku muu antaa:-) ap
[/quote]
Meillä homma menee ihan toisinpäin, mies pihtaa ja minä elän puutteessa. Tilanne alkaa olla sellainen, että mä kohta menen ja etsin jonkun muun joka antaa. Tolle miehelle tuskin kukaan antaa kun ei se sitä edes halua. Raiskata tuo pitäis että siltä jotain sais.