en ihmettele että miehenne pettää...
nykynaiset ovat niin kulahtaneita, kynitty tukka, ryppynen naama jossa ei meikkiä näy, eccon sandaalit ja joku jätesäkki päällä. ja aina ollaan kiukkusia ja valitetaan.
kaupassaki näin komean miehen, joka oli erehtynyt laittamaan lusikkansa väärään soppaan ja työnsi rattaita samaan aikaan hänen ylipainoisen tantan lyllertäessä perässä, ja vilkuili minua ja kaveriani minkä ehti.
en yhtään ihmettele kun kokoajan tulee ehdottelua naimisissa olevilta lapsia hankkineilta miehiltä joilla on nainen kotona.
että voitte ihan itseänne syyttää kun valitatte kaikesta ja olette naama norsun*itulla ja mussutatte sohvalla suklaata kun muut treenaa:)
Kommentit (242)
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:56"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:53"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:13"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:12"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:10"]Kyllä niitä miehiäkin on joka junaan. Ehkä sinullekin liikenee yksi, jossain vaiheessa :)
[/quote]
mistäs te nyt päättelitte minun olevan sinkku, kun en kyllä ole:-) ap
[/quote]
en mä sanonut suo sinkuksi. Sanoinhan juuri että miehiä joka junaan, jopa sinunkin kaltaisellesu
[/quote]
Sanoit Myös että jossain vaiheessa? Mites tämän selität ;D naurattaa tuollaiset jotka ei kehtaa myöntää olevansa väärässä tai sanoneensa väärin:D:DD:D
[/quote]
anteeks mitä sä selität siellä räkä poskella?:D
[/quote]
Räkää ei ollut poskella, tippaakaan ;) taisi osua srkaan paikkaan ap:n teksti kun olet vain ruma lahna jonka mies kiihottuu muista tiukoista mimmeistä ;)
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:48"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:36"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:33"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:29"] [quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:26"]No kyllähän Ap on oikeassa siinä, että kyllä seksikkäästi käyttäytyvä nuori nainen aina minunkin pään kääntää. Mammoja taas kaihertaa, kun joku muistuttaa näistä elämän tosiasioista. :D M25 [/quote] Ja komea ja fiksu nuori miesä kääntää naisten päät, mitä sitten? Siltikään kaikki miehet/naiset eivät oke valmiita hyppäämään sänkyyn jokaisen vetävän vastaantulijan kanssa. [/quote] No jaa. Kyllä suurin osa miehistä hyppäisi nuoren naisen kanssa, jos vain olisi tilaisuus. [/quote] Ja naiset eivät hyppäisi komean nuoren miehen kanssa vai? :-)
[/quote]
No ei naisia kiinnosta nuoremmat. Naiset hakevat joko ikäistään tai hieman vanhempaa seuraa, kun taas miehiä kiinnostaa aina nuoremmat.
[/quote]
Mitäs nämä puumat sitten ovat?
Et ollut siis kahvilassa työvuorossa? Hahahaha!!!!
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:04"]
nykynaiset ovat niin kulahtaneita, kynitty tukka, ryppynen naama jossa ei meikkiä näy, eccon sandaalit ja joku jätesäkki päällä. ja aina ollaan kiukkusia ja valitetaan. kaupassaki näin komean miehen, joka oli erehtynyt laittamaan lusikkansa väärään soppaan ja työnsi rattaita samaan aikaan hänen ylipainoisen tantan lyllertäessä perässä, ja vilkuili minua ja kaveriani minkä ehti. en yhtään ihmettele kun kokoajan tulee ehdottelua naimisissa olevilta lapsia hankkineilta miehiltä joilla on nainen kotona. että voitte ihan itseänne syyttää kun valitatte kaikesta ja olette naama norsun*itulla ja mussutatte sohvalla suklaata kun muut treenaa:)
[/quote]
Miksi miehet haluaa sitten naisen jota voi pettää? Eikö olisi parempi elää kokonaan ilman tuollaista parisuhdetta jossa lähes mikään ei ole edes tyydyttävää?
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:15"]
Tuskin se on mikään "nykynaisten" ongelma. Eiköhän naiset ole muuttuneet kautta aikoijen lasten saatuaan hieman tuollaisiksi. Ja niin muutut sinäkin, kun saat lapsia ja kyllästyt mieheesi ja sen mielyttämiseen.
[/quote]
Tuo nyt ei ole totta, eivät kaikki äidit ole mieheensä kyllästyneitä valaita vaikka sinä oletkin. En minä ainakaan ole vaikka lapsiakin pian viisi. Ja ihan samalle ihanalle miehelle, en todellakaan ole kyllästynyt.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:50"]Mulla ja miehelläni on kaksi lasta, mulla yli painoa 13 kiloa ja raskausarpista löllöä vielä siellä täällä kuopuksen synnytyksen jäljiltä, alapääkään ei vielä ole lantiopohjalihaksista kunnolla voimissaan. Silti tuo haluaa minua ja harrastetaa seksiä viikottain silloin kun lapset on saatu nukkumaan sen verran ajoissa, että ehtii. Tänään saapui kaalimadolta uusi seksilelupakkaus ja asu minulle, kokeillaan varmaan illalla. Arvaappa miksi mies rakastaa kehoani silti siksi, että se on kantanut ja synnyttänyt meidän kaksi rakasta lastamme, jotka olemme saaneet aikaan rakastelulla.
[/quote]
yök miten sanottu, olemme saaneet aikaan rakastelulla:D
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:52"]Et ollut siis kahvilassa työvuorossa? Hahahaha!!!!
[/quote]
anteeks mitä? ap
Sä kirjotit alussa treenaamisesta. Jos sä oot tollases paikas töis, missä saat olla asiakkaan kans kahden kesken jutella kaikkee, mitähän nää työt on?? Ja toiseks millon sä ehdit nussii sitä ukkoos jos vielä treenaat. Kyl sun ukollaki on saumaa men pettää.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:23"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:04"]nykynaiset ovat niin kulahtaneita, kynitty tukka, ryppynen naama jossa ei meikkiä näy, eccon sandaalit ja joku jätesäkki päällä. ja aina ollaan kiukkusia ja valitetaan.
kaupassaki näin komean miehen, joka oli erehtynyt laittamaan lusikkansa väärään soppaan ja työnsi rattaita samaan aikaan hänen ylipainoisen tantan lyllertäessä perässä, ja vilkuili minua ja kaveriani minkä ehti.
en yhtään ihmettele kun kokoajan tulee ehdottelua naimisissa olevilta lapsia hankkineilta miehiltä joilla on nainen kotona.
että voitte ihan itseänne syyttää kun valitatte kaikesta ja olette naama norsun*itulla ja mussutatte sohvalla suklaata kun muut treenaa:)
[/quote]
Ai meikkiä on pakko käyttää näyttääkseen kauniilta? No olen kyllä ilmankin että en tarvitse mömmöjä ja jauhoja naamaani.
[/quote]
niinhän siinä luki tosiaan:) ap
Olin firman juhlissa ja yövyimme siellä pari yötä... kyllä 25-30-v naiset saa helposti naimisissa olevia 40-50-v mieheä! Ja sitä puhujen ja halien määrää...! Seksiä olisin saanut, mutten halunnut....ja siis kaikki miehet olivat naimisissa!!!
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:58"]Sä kirjotit alussa treenaamisesta. Jos sä oot tollases paikas töis, missä saat olla asiakkaan kans kahden kesken jutella kaikkee, mitähän nää työt on?? Ja toiseks millon sä ehdit nussii sitä ukkoos jos vielä treenaat. Kyl sun ukollaki on saumaa men pettää.
[/quote]
joo siis mun elämä onki sellasta että aamulla töihin, töistä kotiin ja aamuun asti salilla ja taas töihin:D se että sä et jaksa treenata ei tarkota ettei muut ehtis :D ap
Well, honey, ensinnäkään kaikki eivät mene autolla joka paikkaan ja jos kävelee puoli kaupunkia haluaa mukavat kengät!
Lyhyt tukka on myös hyvin kätevä, kun aamulla pitää saada neljä lasta kouluun/tarhaan eikä ttodellakaan ole aikaa pelleillä suoristus rautojen ym kanssa!
Laitan kyllä naamaani, , mutta hyvin hillitysti: sävyttävä päivävoide, kulmakynä. Sotamaalau ei istu työpaikallani eikä tyyliini!
En ole huomannut, että mies katselisi muita naisia. Itseasiassa mies ei yhtään huomaa ympäristöään ja on monesti mennyt kaupan tms ohi :-D tututkin saavat moikkailla turhaan , joten mies tuskin tajuaisi vaikka Megan Fox Kävelisin vastaan alasti. .
Taidat olla alkon kassa...ns. Olevinaan parempi, mut kuitenkin kouluttamaton, yleensä typerä ämmä...
Wannabe sivitystynyt "viinitietäjä"
Tottakai on olemassa itseäni kauniimpia naisia. Onneks kaikki miehet ei oo itteää täynnä olevien barbien perään vaa arvostaa naisessa muutaki ku viimesen päälle trimmattua ulkonäköä ja lettua haarovälis. Ne on pelkkiä näyttelyesineitä.
Kauneus on katsojan silmässä. Joku tykkää pullukoista, joku hoikista. Toinen kaljusta ja kolmas pitkistä hiuksista.. Ja naiset ei ole ikinä täysin tyytyväisiä itseensä vaikka näyttäisivät miltä. Aina on jotain pielessä.. Taitaa olla ihan meikäläisten geeneissä se jatkuva tyytymättömyys. Varmaan liittyy sekin liian pitkään talveen, masennukseen ja liialliseen alkoholin käyttöön. Ei ihmiset etelän maissa ole näin kriittisiä murjottajia.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 07:24"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 01:57"]
Kyllähän nämä trolli vois olla paremmin rakennettuja.
[/quote]
No, totta.
Kunnon trollilla olisi muitakin meriittejä kuin että on saanut ajokortin ja taksiliitteen (VAU!!) ja sitten sitä jotkut reppanat aamuyön tunneilla vonkaa.
Tissejä ja pilluakaan ei oikein voi laskea kun puolelta maailman väestöä ne löytyvät, tosin harva tekee niistä ihan yhtä ison numeron kuin ap.
Sen lisäksi ap-parka luulee, että parisuhteessa harrastettu seksi on joku universaalin upeuden mittari. Me mammat voidaan silleen äidillisesti (tai tanttamaisesti) hymähdellä, että kyllä se ennen pitkään aapeellekin selviää että parisuhteesta kertoo aika vähän sellainen panoista pidetty tukkimiehen kirjanpito.
[/quote]
hohhojaa. tässä nyt ei ollut mistään kysymys mistä sä sössötät, vaan miksi te mammat näytätte siltä miltä näytätte:D ap
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:12"]ap ei sitten vissiin ole nykynainen? Mikäs sä oikein sitten olet?
[/quote]Nykynaiseus = nalkutus ja kitinä miehelle, hoitamattomuus, synkkyys...?? Oliko naisen vapautus sittenkään hyvä ajatus jos lopputulema on tämä.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:24"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:11"]
Hyvin sanottu AP. Itse olen hoikka ja osaan pitää itsestäni huolta. Olen luonnostaankin positiivinen enkä sellainen kulahtanut ämmä joka vaan kitisee ja valittaa. Onneksi meitä parempiakin naisia on olemassa!
[/quote]
Joo oot tosi kivan ja positiivisen tuntuinen nainen, varmaan sata kertaa parempi kuin kaikki muut. :) ONNEKSI sun kaltaisia on olemassa! Ystäviäkin taatusti pilvin pimein ja silleen, kun oot noin hirmu kiva ja kaikkee. :)))))
[/quote] No enkös olekkin :) Ja ystäviäkin on. Mikä toi hymiöraiskaus on? Sun katkeruus paistaa läpi arvon norsu. Mikä on? Vituttaako olla huonompi?
[/quote]
Ei, koska olen aikuinen enkä vertaa itseäni toisiin. En myöskään nimittele tai kiroile. Ajattele, jos miehesi löytääkin sua fiksumman? Jonka kanssa voi keskustella muitakin kuin wt-aiheita. Epäilen, ettei kotona ole tarjolla.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:48"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:36"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:33"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:29"] [quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:26"]No kyllähän Ap on oikeassa siinä, että kyllä seksikkäästi käyttäytyvä nuori nainen aina minunkin pään kääntää. Mammoja taas kaihertaa, kun joku muistuttaa näistä elämän tosiasioista. :D M25 [/quote] Ja komea ja fiksu nuori miesä kääntää naisten päät, mitä sitten? Siltikään kaikki miehet/naiset eivät oke valmiita hyppäämään sänkyyn jokaisen vetävän vastaantulijan kanssa. [/quote] No jaa. Kyllä suurin osa miehistä hyppäisi nuoren naisen kanssa, jos vain olisi tilaisuus. [/quote] Ja naiset eivät hyppäisi komean nuoren miehen kanssa vai? :-)
[/quote]
No ei naisia kiinnosta nuoremmat. Naiset hakevat joko ikäistään tai hieman vanhempaa seuraa, kun taas miehiä kiinnostaa aina nuoremmat.
[/quote]
Höpö höpö. Ja nyt puhun aikuisista naisista ja nimen omaan seksuaalisesta vetovoimasta.