Siistit hiukset kun ne ovat tuonne yli hartian
Katsoin tuota huvila ja huussi ohjelman viimeistä jaksoa. Siellä on kolmekin naista, joilla hulmuaa hiukset kuvauksissa suuhun ja silmiin. Niitä pitää sukia alvariinsa. Vaikuttaa hyvin hankalalta.
Minä laittaisin hiukset kivasti kiinni. Etuhiukset vaikka pienillä hauenleuoilla kiinni, niin vois keskittyä muuhunkin kuin sen likaiselta näyttävän tukan sukimiseen.
Kommentit (42)
Jostain luin aikoinaan, että yli hartioiden menevät hiukset ovat siistit, kun ne on kiinni jollain tavalla. Olen samaa mieltä.
Kiinnipito kuulostaa hyvältä, mutta mun mielestä noi klipsit ja hauenhampaat näyttää halvalta? Mitähän niiden tilalle keksis?
Mikähän siinä oikein viehättää näitä naisia kun se on niin kivaa sukia siellä rannalla tuulessa niitä hiuksia pois suusta ja silmistä?
Vierailija kirjoitti:
Kiinnipito kuulostaa hyvältä, mutta mun mielestä noi klipsit ja hauenhampaat näyttää halvalta? Mitähän niiden tilalle keksis?
Hiuspinnejä on ollut myytävänä jo yli puoli vuosisataa.
Feministit haluaisivat, että kaikkien naisten päät ajettaisiin kaljuksi ja vaginat ommeltaisiin kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siinä oikein viehättää näitä naisia kun se on niin kivaa sukia siellä rannalla tuulessa niitä hiuksia pois suusta ja silmistä?
Eiköhän se ole tuotantotiimin ja puvustuksen asia. Hiukset auki naisella nähdään "seksikkäänä" ja nämä juontajat (ei varsinaisia renppahommia tekevät naisimmeiset) pyritään stailaamaan mahdollisimman katsojaystävällisiksi, niin eiköhän se ole pääasiallinen syy.
Jo pienillä lapsilla pidetään noin pitkät hiukset kiinni kun lapset menee kouluun tai muihin tilaisuuksiin. Yllättävää, että keski-ikäiset eivät tajua sitä, että on tosi inhottavaa kun niitten likaiset hiukset lilluaa ties missä ruoka-astioissa tai muiden lähistöllä olevien naamalla.
Stailaaja sen on päättänyt, turhaan haukut juontajia ja hiuksiaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole tuotantotiimin ja puvustuksen asia. Hiukset auki naisella nähdään "seksikkäänä" ja nämä juontajat (ei varsinaisia renppahommia tekevät naisimmeiset) pyritään stailaamaan mahdollisimman katsojaystävällisiksi, niin eiköhän se ole pääasiallinen syy.
Katsojana minua kyllä häiritsi tuo asia. Se vei liikaa huomiota se hiusten harominen. Vaikutti vaikealta. Tuuliseen paikkaan hiukset kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsojana minua kyllä häiritsi tuo asia. Se vei liikaa huomiota se hiusten harominen. Vaikutti vaikealta. Tuuliseen paikkaan hiukset kiinni.
Voit ihan vapaasti hakeutua tv-tuotantoihin ja tuoda tuon näkemyksesi puvustukseen ja stailaukseen :)
En minäkään arkena kulje koskaan hiukset auki. Aina kiinni. Mutta silloin kun teet työtäsi ja stylisti on päättänyt, että hiukset on auki, niin silloin ne on ja sitten vaan toivotaan, että maskeerauksella on käytössä tarpeeksi tymäkkää hiuslakkaa jos työskennellään ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Stailaaja sen on päättänyt, turhaan haukut juontajia ja hiuksiaan
Enhän minä haukkunut juontajia enkä heidän hiuksiaan. Totesin vain, että olisi siistimmän näköistä katseltavaa tuulisella säällä kun hiuksia ei tarttis koko ajan haroa pois silmistä ja suusta. Tuli hieman myötätunto vaivaantuminen tuosta asiasta. Pysyisi se focus siinä itse asiassa eikä hiuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei se olekaan kivaa, vaan todella ärsyttävää. Ne ei ehkä itse ole päättäneet, että tukka pidetään auki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit ihan vapaasti hakeutua tv-tuotantoihin ja tuoda tuon näkemyksesi puvustukseen ja stailaukseen :)
En minäkään arkena kulje koskaan hiukset auki. Aina kiinni. Mutta silloin kun teet työtäsi ja stylisti on päättänyt, että hiukset on auki, niin silloin ne on ja sitten vaan toivotaan, että maskeerauksella on käytössä tarpeeksi tymäkkää hiuslakkaa jos työskennellään ulkona.
Nyt kyllä näyttää siltä, että lakkaa ei ole ollut.
Siis eihän noilla juontajilla edes kovin kaksiset hiukset oo. Kovin ohuenlaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrohan miksi minun pitäisi hakeutua tv-tuotantoihin? Minähän olen katsoja ja katsojana kommentoin tuota ohjelmaa.
Tuotannolle vaan terveisiä, että tuulisella rannalla ne ohuet hiukset auki näyttää todella huonolle katsojan näkökulmasta. Tosi rasittavalle.
Etenkin liinatukka pitäis pitää kiinni kun se on noin pitkä, että menee yli hartioiden.
Eri homma on se, kun kuvaukset on studiossa. Silloin se ei haittaa katsojaa.
Noiden juontajien tukasta vois napsaista vaikka 10 senttiä pois. Näyttäis siltä, että oltais käyty kampaajalla tänä vuonna.
Joo ja ällöttävää kun on pitkät hiukset ja tuuli huiskuttaa niitä muiden kasvoille, jos menee tälläisen pitkätukan perässä