Oletteko ostaneet vaatteita Dopp nimisestä liikkeestä?
Mulle tulee instagramiin sen mainoksia välillä ja ne vaikuttaa kivoille vaatteille. Tekisi mieli kokeilla. Onko kenelläkään mitään kokemuksia?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Olen kerran myymälässä Helsingissä käynyt, mutta mielestäni hinta ja laatu eivät oikein kohdanneet.
Ai jaa. Minusta ovat olleet hyvin kohtuullisen hintaisia ja laatukin ihan ok.
Milano merkkiset on kivoja. Mulla on yksi pusero ja hame.
Materiaalit ovat keinokuituja polyesterriä, elastaania, polyamidia, viskoosia, tenceliä yms. Hinnat materiaaleihin nähden melkoisia.
Mä tykkään. Kauniimpia on kuin jotkut nansot.
Vierailija kirjoitti:
Materiaalit ovat keinokuituja polyesterriä, elastaania, polyamidia, viskoosia, tenceliä yms. Hinnat materiaaleihin nähden melkoisia.
Sori mutta viskoosi ei ole keinokuitu.
Ihan samanlaisia perusvaatteita, tosin nuorekkaampaa, löytyy Zarasta ja H&M etc, mutta puolet halvemmalla.
Nyt kesällä ostin, ensimmäisen ja viimeisen kerran. Kangas meni nopeasti käytössä kulahtaneeksi, ja pesu vain pahensi asiaa. Säälittävän huonoa laatua. Onko ideoita, mistä keski-ikäinen löytää laadukkaita ja klassisia vaatteita?
Vierailija kirjoitti:
Nyt kesällä ostin, ensimmäisen ja viimeisen kerran. Kangas meni nopeasti käytössä kulahtaneeksi, ja pesu vain pahensi asiaa. Säälittävän huonoa laatua. Onko ideoita, mistä keski-ikäinen löytää laadukkaita ja klassisia vaatteita?
Mä olen viimeisimmät hankinnat ostanut pellavatehdas.fi putiikista
Itse ostan zalandosta mutta aina katson että on luonnonkivituotteet materiaalina.puuvillaa, pellavaa, villaa ja silkkiä.
Olen kerran myymälässä Helsingissä käynyt, mutta mielestäni hinta ja laatu eivät oikein kohdanneet.