Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en ihmettele että miehenne pettää...

Vierailija
28.04.2015 |

nykynaiset ovat niin kulahtaneita, kynitty tukka, ryppynen naama jossa ei meikkiä näy, eccon sandaalit ja joku jätesäkki päällä. ja aina ollaan kiukkusia ja valitetaan.

kaupassaki näin komean miehen, joka oli erehtynyt laittamaan lusikkansa väärään soppaan ja työnsi rattaita samaan aikaan hänen ylipainoisen tantan lyllertäessä perässä, ja vilkuili minua ja kaveriani minkä ehti.

en yhtään ihmettele kun kokoajan tulee ehdottelua naimisissa olevilta lapsia hankkineilta miehiltä joilla on nainen kotona.

että voitte ihan itseänne syyttää kun valitatte kaikesta ja olette naama norsun*itulla ja mussutatte sohvalla suklaata kun muut treenaa:)

Kommentit (242)

Vierailija
121/242 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:10"]APlle kolme sanaa: koulutus, koulutus, koulutus!

Ei tarvitse sitten yöt läpensä kännisten äijien jorinoita sietää.

[/quote]

minulla on elämä edessä, ja kouluja käyn parhaillaanki. Ja aika hyvää alaakin;-) ap

Vierailija
122/242 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:16"]Pieni huomautus tähän väliin, jos mun mieheni iskisi tuolla selkäni takana muita ämmiä tai jättäisi mut jonkun pinnallisen tissiperseen takia, niin saa sellainen äijä kyllä mun puolesta sitten mennä! :D Jos miehelle vain ulkonäkö on kaikki kaikessa eikä luonne merkitse mitään niin eipä sellainen ukko mua kiinnosta. Huomaa kyllä ettei ap'ta ainakaan erityisen ihastuttavalla luonteella ole siunattu. Varmasti niitä yhden illan panoja löytää kuka vain mutta todellista suhdetta sinunlaisesi ei pysty pitämään, nimittäin kyllä siihen parisuhteeseen tarvitaan muutaking kuin se "pretty face", lapsonen. ;)
[/quote]

et tunne minua, joten et tiedä luonteestani mitään. olen seurustellut 3 vuotta ja asun mieheni ja koirani kanssa ihanassa asunnossa. joten mikä tässä on ongelma?;-) ja yhdenillanjuttuja minulla on ollut tasan yksi elämässäni. ja en näe niissä.mitään pahaa. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/242 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:16"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:12"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:09"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:06"]Kylläpä porukka on täällä vedellyt herneitä nenuihinsa. Mitäköhän vittua tuollaisen kahelin vatipään sössötykset merkkaa, ei mitään. Harvinaisen tylsää elämää näyttää olevan monilla kun ainoa vapaa ajan onni ja autuus on se, että pääsee provoilemaan av-palstalle omia pikku tarinoita (joita kehitellyt siellä päässään koko päivän). No life.
[/quote]

mikä siinä on niin vaikea uskoa jos kerron mitä työssäni kuulen? kokeilisit itse vuoron kyseistä hommaa nii huomaisit varattujen iskevän. ainii, sä olitkin tälläinen alussa kuvailtu tanssa, joten unohda:) ap
[/quote]

Luulet siis, ettei muut naiskolleegasi saisi pokausyrityksiä? :D
Voi pyhä helvetti miten IDIOOTTI olet! :D
[/quote]

missäs kohtaa näin väitin?:-) hankippa apua tohon luetunymmärtämisongelmaan. ap
[/quote]

Ja sun varmaa kannattais hakea apua tuohon heikkoon itsetuntoon, kun känniläsiten iskuyrityksillä heruttelet. ;)

Vierailija
124/242 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:19"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:16"]Pieni huomautus tähän väliin, jos mun mieheni iskisi tuolla selkäni takana muita ämmiä tai jättäisi mut jonkun pinnallisen tissiperseen takia, niin saa sellainen äijä kyllä mun puolesta sitten mennä! :D Jos miehelle vain ulkonäkö on kaikki kaikessa eikä luonne merkitse mitään niin eipä sellainen ukko mua kiinnosta. Huomaa kyllä ettei ap'ta ainakaan erityisen ihastuttavalla luonteella ole siunattu. Varmasti niitä yhden illan panoja löytää kuka vain mutta todellista suhdetta sinunlaisesi ei pysty pitämään, nimittäin kyllä siihen parisuhteeseen tarvitaan muutaking kuin se "pretty face", lapsonen. ;) [/quote] et tunne minua, joten et tiedä luonteestani mitään. olen seurustellut 3 vuotta ja asun mieheni ja koirani kanssa ihanassa asunnossa. joten mikä tässä on ongelma?;-) ja yhdenillanjuttuja minulla on ollut tasan yksi elämässäni. ja en näe niissä.mitään pahaa. ap

[/quote]Uskon kyllä että lähtölaskenta on jo alkanut, kyllä jo juttujen tasosta näkee että sulla ei kyllä muuta annettavaa näytä olevan kuin se pillu. Tai sitten olette luodut toisillenne, molemmilla joku persoonallisuushäiriö, niin että onnea vaan elämään! <3

Vierailija
125/242 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:21"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:19"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:16"]Pieni huomautus tähän väliin, jos mun mieheni iskisi tuolla selkäni takana muita ämmiä tai jättäisi mut jonkun pinnallisen tissiperseen takia, niin saa sellainen äijä kyllä mun puolesta sitten mennä! :D Jos miehelle vain ulkonäkö on kaikki kaikessa eikä luonne merkitse mitään niin eipä sellainen ukko mua kiinnosta. Huomaa kyllä ettei ap'ta ainakaan erityisen ihastuttavalla luonteella ole siunattu. Varmasti niitä yhden illan panoja löytää kuka vain mutta todellista suhdetta sinunlaisesi ei pysty pitämään, nimittäin kyllä siihen parisuhteeseen tarvitaan muutaking kuin se "pretty face", lapsonen. ;) [/quote] et tunne minua, joten et tiedä luonteestani mitään. olen seurustellut 3 vuotta ja asun mieheni ja koirani kanssa ihanassa asunnossa. joten mikä tässä on ongelma?;-) ja yhdenillanjuttuja minulla on ollut tasan yksi elämässäni. ja en näe niissä.mitään pahaa. ap

[/quote]Uskon kyllä että lähtölaskenta on jo alkanut, kyllä jo juttujen tasosta näkee että sulla ei kyllä muuta annettavaa näytä olevan kuin se pillu. Tai sitten olette luodut toisillenne, molemmilla joku persoonallisuushäiriö, niin että onnea vaan elämään! <3
[/quote]

katkeruus senkun kukoistaa:-) ap olen kaunis nuori nainen jolla on elämä edessä, toisinkun sinä. ja sekäs sua sapettaa.

Vierailija
126/242 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, naistaksikuskin ammatti on varmasti mielenkiintoinen.

Sehän on monelle miehelle se ns.viimeinen mahdollisuus.

Baarista ei saanut seuraa, maksullisiin ei varaa tai liian kännissä......mutta hei, toi taksikuski.

Ei e miehet siinä vaiheessa katso sua AP, se on vähän niinkui pillu kun pillu-tilanne.

Herrasmiehet eivät tosin yritä pokata renkejä.

Vierailija
127/242 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:22"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:21"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:19"]

[/quote]

katkeruus senkun kukoistaa:-) ap olen kaunis nuori nainen jolla on elämä edessä, toisinkun sinä. ja sekäs sua sapettaa.
[/quote]

tämä ei ollut aito ap. katkeralta kyllä kuulostat ja olen kaunis nuori nainen, ja se varmaan sua harmittaakin. ap

Vierailija
128/242 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:22"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:21"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:19"] [quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:16"]Pieni huomautus tähän väliin, jos mun mieheni iskisi tuolla selkäni takana muita ämmiä tai jättäisi mut jonkun pinnallisen tissiperseen takia, niin saa sellainen äijä kyllä mun puolesta sitten mennä! :D Jos miehelle vain ulkonäkö on kaikki kaikessa eikä luonne merkitse mitään niin eipä sellainen ukko mua kiinnosta. Huomaa kyllä ettei ap'ta ainakaan erityisen ihastuttavalla luonteella ole siunattu. Varmasti niitä yhden illan panoja löytää kuka vain mutta todellista suhdetta sinunlaisesi ei pysty pitämään, nimittäin kyllä siihen parisuhteeseen tarvitaan muutaking kuin se "pretty face", lapsonen. ;) [/quote] et tunne minua, joten et tiedä luonteestani mitään. olen seurustellut 3 vuotta ja asun mieheni ja koirani kanssa ihanassa asunnossa. joten mikä tässä on ongelma?;-) ja yhdenillanjuttuja minulla on ollut tasan yksi elämässäni. ja en näe niissä.mitään pahaa. ap [/quote]Uskon kyllä että lähtölaskenta on jo alkanut, kyllä jo juttujen tasosta näkee että sulla ei kyllä muuta annettavaa näytä olevan kuin se pillu. Tai sitten olette luodut toisillenne, molemmilla joku persoonallisuushäiriö, niin että onnea vaan elämään! <3 [/quote] katkeruus senkun kukoistaa:-) ap olen kaunis nuori nainen jolla on elämä edessä, toisinkun sinä. ja sekäs sua sapettaa.

[/quote]No narsismi nyt on sairaus ja siitä ei ikävä kyllä voi "parantua", en näe tulevaisuuttasi kovin valoisana darling. <3

Vierailija
129/242 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:16"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:57"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:50"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:49"]Olipa todella uusi ja erikoinen tieto, mitä ap joutuu varatuilta miehiltä sietämään... not. Miksi keulit jollain, mitä jokaisella naisella on? Sun voi olla sitä vaikea uskoa, mut kaikille on ottajansa siellä saunassakin. Vastenmielistä sovinismia väittää, että vain tietynlainen nainen kelpaa.
[/quote]

onko sun vanhempas serkuksia kun ei tuosta sun puheesta saa mitään selvää?
[/quote]

Hahhaa. :D Oletko ap?
[/quote]

kyllä. ap
[/quote]

Ok, saako kysyä mikä tuossa on vaikea ymmärtää vai tekeydytkö tyhmäksi ja välttelet vastaamasta + jankkaat (=provo)? Tai unohda, todnäk et ymmärrä tätäkään lukemaasi. Ps. Vanhempani eivät ole sukua keskenään

Vierailija
130/242 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:23"]Niin, naistaksikuskin ammatti on varmasti mielenkiintoinen.

Baarista ei saanut seuraa, maksullisiin ei varaa tai liian kännissä......mutta hei, toi taksikuski.

Ei e miehet siinä vaiheessa katso sua AP, se on vähän niinkui pillu kun pillu-tilanne.

[/quote]

nämä on ihan.alkuillasta, suht selviltä miehiltä kuultuja letkautuksia. älä puhu ammattialasta josta et mitään tiedä :-)

Vierailija
131/242 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:24"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:11"] Hyvin sanottu AP. Itse olen hoikka ja osaan pitää itsestäni huolta. Olen luonnostaankin positiivinen enkä sellainen kulahtanut ämmä joka vaan kitisee ja valittaa. Onneksi meitä parempiakin naisia on olemassa! [/quote] Joo oot tosi kivan ja positiivisen tuntuinen nainen, varmaan sata kertaa parempi kuin kaikki muut. :) ONNEKSI sun kaltaisia on olemassa! Ystäviäkin taatusti pilvin pimein ja silleen, kun oot noin hirmu kiva ja kaikkee. :))))) [/quote] No enkös olekkin :) Ja ystäviäkin on. Mikä toi hymiöraiskaus on? Sun katkeruus paistaa läpi arvon norsu. Mikä on? Vituttaako olla huonompi?

[/quote]

Aina niin hyväntuulinen ja muita parempi ap! Mikä on? Mistä uho ja itsekorostus? Jäikö loppututkinto saamatta ja nyt pitää päteä ulkonäöllä? Rapistuva luonnonvarahan se on, mutta aina voi nauttia läheisistä ihmissuhteista, jotka on rakennettu ulkonäköä kestävämmälle pohjalle. Eikun siis sinun kohdallasi... Sorry.

Vierailija
132/242 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:23"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:22"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:21"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:19"] [quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:16"]Pieni huomautus tähän väliin, jos mun mieheni iskisi tuolla selkäni takana muita ämmiä tai jättäisi mut jonkun pinnallisen tissiperseen takia, niin saa sellainen äijä kyllä mun puolesta sitten mennä! :D Jos miehelle vain ulkonäkö on kaikki kaikessa eikä luonne merkitse mitään niin eipä sellainen ukko mua kiinnosta. Huomaa kyllä ettei ap'ta ainakaan erityisen ihastuttavalla luonteella ole siunattu. Varmasti niitä yhden illan panoja löytää kuka vain mutta todellista suhdetta sinunlaisesi ei pysty pitämään, nimittäin kyllä siihen parisuhteeseen tarvitaan muutaking kuin se "pretty face", lapsonen. ;) [/quote] et tunne minua, joten et tiedä luonteestani mitään. olen seurustellut 3 vuotta ja asun mieheni ja koirani kanssa ihanassa asunnossa. joten mikä tässä on ongelma?;-) ja yhdenillanjuttuja minulla on ollut tasan yksi elämässäni. ja en näe niissä.mitään pahaa. ap [/quote]Uskon kyllä että lähtölaskenta on jo alkanut, kyllä jo juttujen tasosta näkee että sulla ei kyllä muuta annettavaa näytä olevan kuin se pillu. Tai sitten olette luodut toisillenne, molemmilla joku persoonallisuushäiriö, niin että onnea vaan elämään! <3 [/quote] katkeruus senkun kukoistaa:-) ap olen kaunis nuori nainen jolla on elämä edessä, toisinkun sinä. ja sekäs sua sapettaa. [/quote] tämä ei ollut aito ap. katkeralta kyllä kuulostat ja olen kaunis nuori nainen, ja se varmaan sua harmittaakin. ap

[/quote]Joskus sinäkin vanhenet ja rupsahdat, siinä ei silloin enää kauneus auta, jos se on sinun ainoa oikea meriittisi. :D

Vierailija
133/242 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton logiikan mukaan maailmanluokan malleja ja julkkiksia ei petettäisi koskaan. Kyllähän niitä petetään. Ei pettäjää kiinnosta onko vaimo nätti ja saako seksiä, pettäminen tehdään pettämisen jännityksen ja löyhän moraalin takia.

Ap sulla on näköjään tosi huono itsetunto. Et taida saada iskuyrityksiä ikinä komeilta, lihaksikkaita ja nuorilta miehiltä, kun otat setämiesten kehut noin suurena imarteluna. Etkä taida olla täysin tyytyväinen ulkonäköösikään, kun itsesi kehumiseksi joudut vertaamaan itseäsi ylipainoisiin ja vanhoihin naisiin. Et taida olla kovin kummoinen muiden nuorten naisten seassa?

N20

Vierailija
134/242 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:24"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:16"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:57"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:50"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:49"]Olipa todella uusi ja erikoinen tieto, mitä ap joutuu varatuilta miehiltä sietämään... not. Miksi keulit jollain, mitä jokaisella naisella on? Sun voi olla sitä vaikea uskoa, mut kaikille on ottajansa siellä saunassakin. Vastenmielistä sovinismia väittää, että vain tietynlainen nainen kelpaa.
[/quote]

[/quote]

[/quote]

kyllä. ap
[/quote]

Ok, saako kysyä mikä tuossa on vaikea ymmärtää vai tekeydytkö tyhmäksi ja välttelet vastaamasta + jankkaat (=provo)? Tai unohda, todnäk et ymmärrä tätäkään lukemaasi. Ps. Vanhempani eivät ole sukua keskenään
[/quote]

get a life. ap

Vierailija
135/242 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka, urheilullinen, koulutettu yh-äiti. Elämääni tyytyväinen ja en kaipaa rinnalleni miestä. Miksei nainen voi olla itsellinen ja pärjätä omillaan.

Vierailija
136/242 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:25"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:23"]Niin, naistaksikuskin ammatti on varmasti mielenkiintoinen.

[/quote]

nämä on ihan.alkuillasta, suht selviltä miehiltä kuultuja letkautuksia. älä puhu ammattialasta josta et mitään tiedä :-)
[/quote]

Aivan, miehethän ei tosiaan pohjia koskaan ota. ;) Ihan selvinpäin yrittävät kaunista, ihanaa ja nuorta ap:ta pokailla vaikka omat läskit, rumat ja vanhat eukot on vieressä istumassa. On se ap, niin ihana huomata miten tyhmä olet. Uskoa nyt jokaista pokausyritystä.
Muakin on töissä kosittu ja haluttu lapsille äidiksi, vaan kumma miten en jaksa tommosilla lesotella sitten yhtään. Mistähän johtuis? ;)

Vierailija
137/242 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:26"]Ton logiikan mukaan maailmanluokan malleja ja julkkiksia ei petettäisi koskaan. Kyllähän niitä petetään. Ei pettäjää kiinnosta onko vaimo nätti ja saako seksiä, pettäminen tehdään pettämisen jännityksen ja löyhän moraalin takia.

Ap sulla on näköjään tosi huono itsetunto. Et taida saada iskuyrityksiä ikinä komeilta, lihaksikkaita ja nuorilta miehiltä, kun otat setämiesten kehut noin suurena imarteluna. Etkä taida olla täysin tyytyväinen ulkonäköösikään, kun itsesi kehumiseksi joudut vertaamaan itseäsi ylipainoisiin ja vanhoihin naisiin. Et taida olla kovin kummoinen muiden nuorten naisten seassa?

N20
[/quote]

väärin väärin ja väärin. baariin mennessäni saan aina kehuja ja iskuyrityksiä komeilta lihaksikkailta miehiltä. ja mistäs päättelit että nämä asiakaspalvelutilanteessa iskevät.ovat rumia setämiehiä? ehei, on suht nuoris komeitakin varattuja.miehia jotka iskee:-) ap

Vierailija
138/242 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

get a life. ap
[/quote][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:26"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:24"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:16"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:57"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:50"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:49"]Olipa todella uusi ja erikoinen tieto, mitä ap joutuu varatuilta miehiltä sietämään... not. Miksi keulit jollain, mitä jokaisella naisella on? Sun voi olla sitä vaikea uskoa, mut kaikille on ottajansa siellä saunassakin. Vastenmielistä sovinismia väittää, että vain tietynlainen nainen kelpaa.
[/quote]

[/quote]

[/quote]

kyllä. ap
[/quote]

[/quote]

get a life. ap
[/quote]

Joo, samat sanat. Onnea valitsemallasi tielle! :)

Vierailija
139/242 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:28"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:25"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:23"]Niin, naistaksikuskin ammatti on varmasti mielenkiintoinen.

[/quote]

[/quote]

Aivan, miehethän ei tosiaan pohjia koskaan ota. ;) Ihan selvinpäin yrittävät kaunista, ihanaa ja nuorta ap:ta pokailla vaikka omat läskit, rumat ja vanhat eukot on vieressä istumassa. On se ap, niin ihana huomata miten tyhmä olet. Uskoa nyt jokaista pokausyritystä.
Muakin on töissä kosittu ja haluttu lapsille äidiksi, vaan kumma miten en jaksa tommosilla lesotella sitten yhtään. Mistähän johtuis? ;)
[/quote]

juurihan sä lesoilit:Dddd ap

Vierailija
140/242 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:03"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:59"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:57"]AP on taksikuski.
[/quote]

No, noilla kirjoitustaidoilla sen voikin uskoa. Keskittyy ainoastaan lirkuttelemaan miehille, etenkin niille joilla on mamma mukana.
[/quote]

puhelimella yritän vastailla teille katkerille kotimonstereille minkä.kerkiän niin väkisin.tulee virheitä, ap
[/quote]
Puhelimella minäkin kirjoitan, ei puhelin multa kirjoitustaitoa vie...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi