Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinnepäin blind channel

Vierailija
04.01.2022 |

Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!

Kommentit (4019)

Vierailija
1401/4019 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jon Lord?

Vierailija
1402/4019 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heeiii, missä kaikki on? Tulkaa nyt jo muutkin tänne höpisemään bc:sta tai edes etäisesti sinne päin!? Tai mistä vaan!?

T. Lempeä naukuja

Pääsiäisen kunniaksi taidan luikauttaa karaokessa sudenulvonnalla Loserin äääh eiku Closerin ja vilkuilla samalla merkitsevästi hinteliin käsivarsiini... Kulmien alta mulkoilua olen treenannut jo koko viikon. Kiitti leidit iskuvinkeistä ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1403/4019 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heeiii, missä kaikki on? Tulkaa nyt jo muutkin tänne höpisemään bc:sta tai edes etäisesti sinne päin!? Tai mistä vaan!?

T. Lempeä naukuja

Pääsiäisen kunniaksi taidan luikauttaa karaokessa sudenulvonnalla Loserin äääh eiku Closerin ja vilkuilla samalla merkitsevästi hinteliin käsivarsiini... Kulmien alta mulkoilua olen treenannut jo koko viikon. Kiitti leidit iskuvinkeistä ;D

Ai niin, mutta...

"I broke apart my insides

I got no Zouel to sell"

:/

Vierailija
1404/4019 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Lempeä naukuja

Hyvä olla avuksi. Meidän vinkeillä tosin en tiedä millaisen mankujan saat matkaan 😄

Vierailija
1405/4019 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Lempeä naukuja

Kevätväsymystä kaikesta susijahdissa 🥱

Vierailija
1406/4019 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ovat pojat taas Euroopan kamaralla, vitsi kun meni nopeasti toi jenkkirundi! :O

Oon kuunnellut nyt vähän Electric Callboyta pysyäkseni BC -kartalla. Toimii kyllä hyvin lenkkimusana.

Vierailija
1407/4019 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ootteko te katselleet Youtubesta bc:n vanhoja, useamman vuoden takaisia videoita? Ne on jotenkin niin liikuttavia 😍. Ja on niin mahtavaa miten ne on nuoresta pojasta asti määrätietoisesti tehneet työtä ja uskoneet itseensä ja omaan juttuunsa ja nyt on päässeet näin pitkälle. Iso hatunnosto heille!🖤

T. Lempeä naukuja

Vierailija
1408/4019 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ootteko te katselleet Youtubesta bc:n vanhoja, useamman vuoden takaisia videoita? Ne on jotenkin niin liikuttavia 😍. Ja on niin mahtavaa miten ne on nuoresta pojasta asti määrätietoisesti tehneet työtä ja uskoneet itseensä ja omaan juttuunsa ja nyt on päässeet näin pitkälle. Iso hatunnosto heille!🖤

T. Lempeä naukuja

Duunissa käytän yhtä näyttöä pyörittääkseni eri musavideoita :D siinä pyörii randomilla milloin mitä ja aina välillä ruokkiakseni keskushermoston välittäjäaineita laitan jotain susimmua pyörimään.

Vierailija
1409/4019 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkku kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Lempeä naukuja

aina välillä ruokkiakseni keskushermoston välittäjäaineita laitan jotain susimmua pyörimään.

😄 just niin, hyvä Punkku 😊!

T. Lemppari

Vierailija
1410/4019 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko menosa keikoille kesällä? Tai siis festareille katsomaan bc:niä?

Vierailija
1411/4019 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootteko menosa keikoille kesällä? Tai siis festareille katsomaan bc:niä?

Mä oon menossa kaksille festareille katsomaan blind channelia + Särkänniemen keikalle lasten kanssa 😊. Olisin toivonut että olisi tullut vielä joku ikärajaton ei-festari -keikka johon olisi voinut mennä fanittavan lapsen kanssa ton Särkänniemen lisäksi. Mutta ymmärrän kyllä jos ei tule, sen verran kova tahti on nyt bändillä tässä pitkän aikaa että täytyy kyllä pitää vapaapäiviäkin.

T. lempeä naukuja

Vierailija
1412/4019 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös nyt kahdet festarit tiedossa ja kolmansia yritän järjestää. Ei oo vielä kaveria tiedossa niille. Klubikeikoilla käyn yksinkin, mutta jotenkin festareille en oo vielä rohkaistunut.

Vierailija
1413/4019 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritän päästä edes yksille festareille. Viime kesänä näin (ensimmäisen ja ainoan) kerran heidät festareilla synnyinkaupungissani, mutta nyt he eivät ilmeisesti ole menossa sinne eikä myöskään nykyiseen kotikaupunkiini. Toivotaan jospa kuitenkin jossakin pääsisin livenä kuuntelemaan.

-sormitoveri

Vierailija
1414/4019 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä yritän päästä edes yksille festareille. Viime kesänä näin (ensimmäisen ja ainoan) kerran heidät festareilla synnyinkaupungissani, mutta nyt he eivät ilmeisesti ole menossa sinne eikä myöskään nykyiseen kotikaupunkiini. Toivotaan jospa kuitenkin jossakin pääsisin livenä kuuntelemaan.

-sormitoveri

Rokkijumala taisi juuri vastata rukouksiini kun uusi keikka tipahti kesälle 🤭

-sormitoveri

Vierailija
1415/4019 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä näkymin en pääse näkemään minnekään 🤔 Tuskaan on lippu, mutta eri päivälle. Olisi kyllä kiva nähdä ne taas irl.

Vierailija
1416/4019 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskas se levy tuleekaan ulos?

Nyt edes vähän yritystä, markkinointiosasto!

Vierailija
1417/4019 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisko heinäkuun alussa? Muistaakseni ruissin keikkaa hehkutettiin sillä, että pääsee ekaa kertaa kuulemaan uusia biisejä livenä..

Vierailija
1418/4019 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin, en edes muistanut koko uutta levyä enää. Jotenkin muistin et "eikö se tullut just talvella ulos" 😁

Vierailija
1419/4019 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko ollu 8.7. uuden levyn julkaisu.

Vierailija
1420/4019 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voe rähämä! Siis vielä ylj kaks kuukkautta pittääp uutta tuotantoo vuotella :/ Tullookohan ies uus sinklejulukasu ennen sitä?

Ketju on lukittu.