Sinnepäin blind channel
Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!
Kommentit (4019)
Vierailija kirjoitti:
Heeiii, missä kaikki on? Tulkaa nyt jo muutkin tänne höpisemään bc:sta tai edes etäisesti sinne päin!? Tai mistä vaan!?
T. Lempeä naukuja
Pääsiäisen kunniaksi taidan luikauttaa karaokessa sudenulvonnalla Loserin äääh eiku Closerin ja vilkuilla samalla merkitsevästi hinteliin käsivarsiini... Kulmien alta mulkoilua olen treenannut jo koko viikon. Kiitti leidit iskuvinkeistä ;D
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heeiii, missä kaikki on? Tulkaa nyt jo muutkin tänne höpisemään bc:sta tai edes etäisesti sinne päin!? Tai mistä vaan!?
T. Lempeä naukujaPääsiäisen kunniaksi taidan luikauttaa karaokessa sudenulvonnalla Loserin äääh eiku Closerin ja vilkuilla samalla merkitsevästi hinteliin käsivarsiini... Kulmien alta mulkoilua olen treenannut jo koko viikon. Kiitti leidit iskuvinkeistä ;D
Ai niin, mutta...
"I broke apart my insides
I got no Zouel to sell"
:/
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Lempeä naukujaPääsiäisen kunniaksi taidan luikauttaa karaokessa sudenulvonnalla Loserin äääh eiku Closerin ja vilkuilla samalla merkitsevästi hinteliin käsivarsiini... Kulmien alta mulkoilua olen treenannut jo koko viikon. Kiitti leidit iskuvinkeistä ;D
Hyvä olla avuksi. Meidän vinkeillä tosin en tiedä millaisen mankujan saat matkaan 😄
Vierailija kirjoitti:
T. Lempeä naukuja
Kevätväsymystä kaikesta susijahdissa 🥱
Nyt ovat pojat taas Euroopan kamaralla, vitsi kun meni nopeasti toi jenkkirundi! :O
Oon kuunnellut nyt vähän Electric Callboyta pysyäkseni BC -kartalla. Toimii kyllä hyvin lenkkimusana.
Hei ootteko te katselleet Youtubesta bc:n vanhoja, useamman vuoden takaisia videoita? Ne on jotenkin niin liikuttavia 😍. Ja on niin mahtavaa miten ne on nuoresta pojasta asti määrätietoisesti tehneet työtä ja uskoneet itseensä ja omaan juttuunsa ja nyt on päässeet näin pitkälle. Iso hatunnosto heille!🖤
T. Lempeä naukuja
Vierailija kirjoitti:
Hei ootteko te katselleet Youtubesta bc:n vanhoja, useamman vuoden takaisia videoita? Ne on jotenkin niin liikuttavia 😍. Ja on niin mahtavaa miten ne on nuoresta pojasta asti määrätietoisesti tehneet työtä ja uskoneet itseensä ja omaan juttuunsa ja nyt on päässeet näin pitkälle. Iso hatunnosto heille!🖤
T. Lempeä naukuja
Duunissa käytän yhtä näyttöä pyörittääkseni eri musavideoita :D siinä pyörii randomilla milloin mitä ja aina välillä ruokkiakseni keskushermoston välittäjäaineita laitan jotain susimmua pyörimään.
Punkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Lempeä naukujaaina välillä ruokkiakseni keskushermoston välittäjäaineita laitan jotain susimmua pyörimään.
😄 just niin, hyvä Punkku 😊!
T. Lemppari
Ootteko menosa keikoille kesällä? Tai siis festareille katsomaan bc:niä?
Vierailija kirjoitti:
Ootteko menosa keikoille kesällä? Tai siis festareille katsomaan bc:niä?
Mä oon menossa kaksille festareille katsomaan blind channelia + Särkänniemen keikalle lasten kanssa 😊. Olisin toivonut että olisi tullut vielä joku ikärajaton ei-festari -keikka johon olisi voinut mennä fanittavan lapsen kanssa ton Särkänniemen lisäksi. Mutta ymmärrän kyllä jos ei tule, sen verran kova tahti on nyt bändillä tässä pitkän aikaa että täytyy kyllä pitää vapaapäiviäkin.
T. lempeä naukuja
Mulla myös nyt kahdet festarit tiedossa ja kolmansia yritän järjestää. Ei oo vielä kaveria tiedossa niille. Klubikeikoilla käyn yksinkin, mutta jotenkin festareille en oo vielä rohkaistunut.
Mä yritän päästä edes yksille festareille. Viime kesänä näin (ensimmäisen ja ainoan) kerran heidät festareilla synnyinkaupungissani, mutta nyt he eivät ilmeisesti ole menossa sinne eikä myöskään nykyiseen kotikaupunkiini. Toivotaan jospa kuitenkin jossakin pääsisin livenä kuuntelemaan.
-sormitoveri
Vierailija kirjoitti:
Mä yritän päästä edes yksille festareille. Viime kesänä näin (ensimmäisen ja ainoan) kerran heidät festareilla synnyinkaupungissani, mutta nyt he eivät ilmeisesti ole menossa sinne eikä myöskään nykyiseen kotikaupunkiini. Toivotaan jospa kuitenkin jossakin pääsisin livenä kuuntelemaan.
-sormitoveri
Rokkijumala taisi juuri vastata rukouksiini kun uusi keikka tipahti kesälle 🤭
-sormitoveri
Näillä näkymin en pääse näkemään minnekään 🤔 Tuskaan on lippu, mutta eri päivälle. Olisi kyllä kiva nähdä ne taas irl.
Koskas se levy tuleekaan ulos?
Nyt edes vähän yritystä, markkinointiosasto!
Tulisko heinäkuun alussa? Muistaakseni ruissin keikkaa hehkutettiin sillä, että pääsee ekaa kertaa kuulemaan uusia biisejä livenä..
Ainiin, en edes muistanut koko uutta levyä enää. Jotenkin muistin et "eikö se tullut just talvella ulos" 😁
Oisko ollu 8.7. uuden levyn julkaisu.
Voe rähämä! Siis vielä ylj kaks kuukkautta pittääp uutta tuotantoo vuotella :/ Tullookohan ies uus sinklejulukasu ennen sitä?
Jon Lord?