Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinnepäin blind channel

Vierailija
04.01.2022 |

Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!

Kommentit (4019)

Vierailija
1361/4019 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö oikeasti kenenkään mielestä ole OUTOA että molemmat blind channel ketjut hiljeni kiertueen alettua?

Eiköhän se osittain johdukin kiertueen alkamisesta, mutta luultavasti eri syistä kuin mitä epäilet. ;)  Keskustelu varmaan aktivoituu taas viimeistään sitten, kun pojat palaa Suomeen ja keikkakesä starttaa. Ja uutta musaakin on kesällä luvassa. Hienoa, että toteuttavat nyt unelmiaan rapakon takana. 

Vierailija
1362/4019 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovat esiintyneet ilman Ollia, niin ovatko missään kertoneet, onko ollut varabasistia? Korvaajaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1363/4019 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ovat esiintyneet ilman Ollia, niin ovatko missään kertoneet, onko ollut varabasistia? Korvaajaa?

Kuvissa olivat kokonaan ilman basistia yhden keikan. Aleksi oli poissa useammalta keikalta, eikä hänelläkään näkynyt korvaajaa. Nyt on taas koko porukka koossa. Tähän tulee toivottavasti lisäselvyyttä seuraavassa vlogissa.

Vierailija
1364/4019 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin katsomassa muutaman Zoulin tiktokvideon ja pitää varmaan mennä kylmään suihkuun ja juoda muutama lasi viiniä päälle. Se on niiiiiin kuuma et itkettää.

Vierailija
1365/4019 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkku kirjoitti:

Kävin katsomassa muutaman Zoulin tiktokvideon ja pitää varmaan mennä kylmään suihkuun ja juoda muutama lasi viiniä päälle. Se on niiiiiin kuuma et itkettää.

Vain bc juttuja, kiitos. Voit mennä johonkin "Joel Hokka on kuuma" -ketjuun pois meidän vakkareiden keskusteluista. Kiitos.

Vierailija
1366/4019 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

Vain bc juttuja, kiitos. Voit mennä johonkin "Joel Hokka on kuuma" -ketjuun pois meidän vakkareiden keskusteluista. Kiitos.

No minäpä menen 😂

Vierailija
1367/4019 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkku kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

No minäpä menen 😂

Voi harmi, kun en osunut tänne eilen tuohon aikaan. Olisin mielelläni vaihtanut kanssasi ajatuksia Joelin tiktokeista sekä suihkun lämpötilasta ja arvostellut viinejä 🤭

T. Sormitoveri

Vierailija
1368/4019 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkku kirjoitti:

Kröhöm, Mä en varsinaisesti käy niitä katsomassa, mut jostain syystä puskee for you sivulla vastaan tasaiseen tahtiin. ;) Kyllähän ne piristää päivää. Oon alkanut lämpenemään myös yhä enemmän Joonakselle...

Pitkästä aikaa vähän Blond Channel mouruamista. :D Lähdenpä nyt ulos juoksemaan.

Vierailija
1369/4019 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, molemmat toverit täällä :D

Mä kyllä kävin ihan vartavasten katsomassa paria helmeä sieltä. Mulla ei tule niitä tiktokissa vastaan tai edes mitään muutakaan bc kamaa. Ehkä ihan hyvä kun ajatukset karkaisi välittömästi johonkin ihan muuhun.

Vierailija
1370/4019 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä joku suosikki mikä on se 🔥 Jolskun tiktokeista?

Vierailija
1371/4019 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö oikeasti kenenkään mielestä ole OUTOA että molemmat blind channel ketjut hiljeni kiertueen alettua?

Mulla on ainakin ollut niin kiireitä esitellä mun twerkkaustaitoja ja miehekkäästi heiluvia kasseja Instassa ja TikTokissa ja OnlyFansissa, ettei ole ehtinyt oikein täs muuta edes spekuloida! Rahantuloa ei voi estää!.

Vierailija
1372/4019 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ainakin ollut niin kiireitä esitellä mun twerkkaustaitoja ja miehekkäästi heiluvia kasseja Instassa ja TikTokissa ja OnlyFansissa, ettei ole ehtinyt oikein täs muuta edes spekuloida! Rahantuloa ei voi estää!.

Must resist, too many jokes 😁

Vierailija
1373/4019 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt ala kaivaa mitää detailia tietystä. Mut joku missä se on tyylii autossa, himassa ja ei oo niin filtteröity. Sellainen aito. Intensiivinen katse. Vaikkakin se NiN i wanna fu*k you like an animal on kuuma filttereistä huolimatta.

Muutenkin itseä säväyttää ihmisissä se, et näytetään itsensä kuin on. Jos on selluliittia ja käyttää rohkeasti shortseja tai kasvoissa on jotain mitä ei pidetä klassisesti komeana ja silti on tosi sinut itsensä kanssa eikä filtteröi kaikkea piiloon. Ominaispiirteet ihmisissä on kiinnostavaa.

Vierailija
1374/4019 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No toteanpa näin, että Hukka+pitsi=combo mikä toimii aina. Muutama sellainenkin video siellä taisi olla. Ja ei överifilttereitä, kiitos.

Vierailija
1375/4019 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan ne Joelin silmät keimailemassa kameralle sotkuisen tukan takaa. Riittää mulle 🔥 Jos sen lisäksi vielä näkyy vähän paljastaa pintaa, vaikka vain käsivarsia, niin ah.

Vierailija
1376/4019 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan ne Joelin silmät keimailemassa kameralle sotkuisen tukan takaa. Riittää mulle 🔥 Jos sen lisäksi vielä näkyy vähän paljastaa pintaa, vaikka vain käsivarsia, niin ah.

Joo ja sit sen keimailun jälkeen sieltä sotkun keskeltä näkyy hymy tai nauraminen. 😍

Vierailija
1377/4019 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa kun joku edellä mainitsi mikä säväyttää ihmisissä, niin itselle turn off on tuhat asukuvaa somessa itsestään. Materialisti- ei kiitos!

Vierailija
1378/4019 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselinpa eilen pitkästä aikaa Yle Areenasta bc:n viime kesän keikan. Voi, oispa jo kesä ja lämmin ja aurinkoa ja pääsispä jo keikalle! Mä en enää jaksa tätä loppumatonta talvea.

T. Lempeä naukuja

Vierailija
1379/4019 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Joelilla joku juttu menossa erään naisen kanssa? 🤔 Satuin huomaamaan Joelin Instassa tämän naisen laittaneen sydämiä Joelin kuvaan ja hänen tykänneen kommentista. En tiennyt ennalta kuka nainen on, joten kävin kurkkaamassa profiiliin. Joel myös laittanut hänen kuvaansa/kuviinsa kommenttia, jonka voisi tulkita flirttinä. 🤔😀

Vierailija
1380/4019 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti on jonkun kanssa jotain, suurempi ihme olisi jos ei olisi. Nuori rokkari jenkeissä, niin ihmekös jos ei daamia löytyisi 😁 ja btw.aika työn olet tehnyt, jos olet näin bongannut. Itse en jaksaisi koluta 60v kommenttia läpi.

Ketju on lukittu.