Sinnepäin blind channel
Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!
Kommentit (4019)
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Joelilla joku juttu menossa erään naisen kanssa? 🤔 Satuin huomaamaan Joelin Instassa tämän naisen laittaneen sydämiä Joelin kuvaan ja hänen tykänneen kommentista. En tiennyt ennalta kuka nainen on, joten kävin kurkkaamassa profiiliin. Joel myös laittanut hänen kuvaansa/kuviinsa kommenttia, jonka voisi tulkita flirttinä. 🤔😀
Suomalainen vaiko ulkomaalainen..?
Punk kirjoitti:
Varmasti on jonkun kanssa jotain, suurempi ihme olisi jos ei olisi. Nuori rokkari jenkeissä, niin ihmekös jos ei daamia löytyisi 😁 ja btw.aika työn olet tehnyt, jos olet näin bongannut. Itse en jaksaisi koluta 60v kommenttia läpi.
Haha. En tiedä oletko itse Instagramissa ja tietoinen, mutta siellä kuvan alla näkyy aina vaihtelevasti parin eri henkilön kommentit ilman, että klikkaa kommenttikenttää erikseen auki. En siis kolunnut kommentteja läpi, vaan uuden julkaisun alla näkyi kommentti joka herätti mielenkiintoni. 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Joelilla joku juttu menossa erään naisen kanssa? 🤔 Satuin huomaamaan Joelin Instassa tämän naisen laittaneen sydämiä Joelin kuvaan ja hänen tykänneen kommentista. En tiennyt ennalta kuka nainen on, joten kävin kurkkaamassa profiiliin. Joel myös laittanut hänen kuvaansa/kuviinsa kommenttia, jonka voisi tulkita flirttinä. 🤔😀
Joku jenkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku jenkki.
Okei, sit mä huomasin kans saman. Ihme kai se olisi jos ei mitään sutinoita olisi 😊...
Ilostuttaa kun poikien NY:n keikka taisi mennä hienosti. Ja niin mahtavaa että heillä on faneja ympäri Eurooppaa ja Amerikoissa asti!
Tosi siisti juttu!
T. Lempeä naukuja
Justiina se vaan poistelee ;DDDD
Taitaa olla se aika kuusta hänellä?
Vierailija kirjoitti:
Archie Cruz on rokin kunkku.
Onko tämä sananmuunnos?
Mä vähän kaipaisin jotain kivaa uutta kuvaa Joonakselta instaan.
T. Lempeä naukuja
Vierailija kirjoitti:
T. Lempeä naukuja
Maanantaisen NYC keikan jälkeen oli supersuloinen video Nikon kanssa. Keikkakuvia löytyy vaikka miten paljon, tosin Joonaksella on niissä usein niin vauhti päällä, että ei ehdi flirttaamaan kameran kanssa kuten Olli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Lempeä naukujaMaanantaisen NYC keikan jälkeen oli supersuloinen video Nikon kanssa. Keikkakuvia löytyy vaikka miten paljon, tosin Joonaksella on niissä usein niin vauhti päällä, että ei ehdi flirttaamaan kameran kanssa kuten Olli.
Joo se oli ihana se video 😍! Ja keikkakuvat on kans kivoja, ihan koko bändistä. Mut mä ikävöisin semmosta söpöä kuvaa missä Joonas olisi paikallaan (ja mielellään ilman meikkiä).
T. Lempeä naukuja
Vierailija kirjoitti:
Joo se oli ihana se video 😍! Ja keikkakuvat on kans kivoja, ihan koko bändistä. Mut mä ikävöisin semmosta söpöä kuvaa missä Joonas olisi paikallaan (ja mielellään ilman meikkiä).
T. Lempeä naukuja
Joonaksen viimeisin videokaan ei sitten ihan täytä kriteereitä 🤣 Mä olen koittanut löytää videota mistä näkyy miten Joonas pääsee rummun päälle. Kiipeääkö se sinne itse kitaran kanssa, vai auttaako sitä joku 🤔
https://www.instagram.com/p/Ca2dxO1u_s3/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Tää on niin ihana 😘.
Ja joo totta, olisipa kiva nähdä että miten Joonas päätyy rummun päälle 🤔!?
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/Ca2dxO1u_s3/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Tää on niin ihana 😘.
Ja joo totta, olisipa kiva nähdä että miten Joonas päätyy rummun päälle 🤔!?
T. Lempeä naukuja
Heeiii, missä kaikki on? Tulkaa nyt jo muutkin tänne höpisemään bc:sta tai edes etäisesti sinne päin!? Tai mistä vaan!?
T. Lempeä naukuja
Kohta starttaa Euroopan kiertue?
Vierailija kirjoitti:
Kohta starttaa Euroopan kiertue?
Joo niin starttaa; aika kiirettä pitää pojilla nyt pitkän aikaa. Toivottavasti saavat levättyäkin tarpeeksi.
T. Lemppari
Mitä ne huusi siinä ringissä? Jotain mie oon mie ja sie oot sie, kukaan ei.....? 😅 Oisko se ollu joku story vai tiktok.
Voisin myös vähän naukua Joelin käsivarsille... Siis niin sexyt🥰
600kpl:tta