Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinnepäin blind channel

Vierailija
04.01.2022 |

Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!

Kommentit (4019)

Vierailija
1421/4019 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta toiseen, mulla ei ole itselläni tänä vuonna mitään kiinnostusta euroviisuihin. Viime vuosi oli niin erilainen, olin niin täysin BC: n valinnan takana ja niillä oli mieletön vetovoima ja palo siihen hommaan. Ja nyt toi Rasmus, ei miksi? Bändiä vastaan ei mitään ja siksikin tuntuu surkealta, että se biisi on niin lattea eikä esityksessä ole edes murto-osaa viimevuotisesta pirteydestä. Vaivoin pääsee ehkä finaaliin ja siellä sijoitus häntäviisikossa, veikkaan.

Vierailija
1422/4019 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän sama. Biisit on aika meh, tai ainakin ne puolet biiseistä mitä oon kuullu. Paljon tasapaksumpaa materiaalia kuin mitä oli viime vuonna. Viime vuonna oli useita oikeasti hyviä biisejä. Tietty voihan nää tän vuotisetkin vielä aueta, jos jaksaisi useammin kuunnella. Ja innoissani seurasin tietysti myös BC:tä. Rasmus ei samalla tavalla innosta, vaikka biisi on musta ihan ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1423/4019 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks täällä ei puhuta Ollista?!? Nyt kanssamammat saakaa henkinen heräämys:D

Vierailija
1424/4019 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sen uuden musavideon lopussa tapahtui, siellä hississä? En pystynyt katsomaan välkkyvien valojen takia. Saa kertoa totuuden tai käyttää mielikuvitusta, uskon kaiken.

Vierailija
1425/4019 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sen uuden musavideon lopussa tapahtui, siellä hississä? En pystynyt katsomaan välkkyvien valojen takia. Saa kertoa totuuden tai käyttää mielikuvitusta, uskon kaiken.

Mä tulkitsin, että pahat kaksoisolennot lähetti hissin alas helv***n tulilieskoihin. Lopussahan ne mustapukuiset kopiotyypit oli sitten lavalla mellastamassa. Ihan mielenkiintoinen video, tuli mieleen "Us" -leffa.

Vierailija
1426/4019 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMG! Joko ootte nähneet poikien Emma Gaala lookit? Pakko mouruta taas vähän Blond Channelia! On ne tyylikkäitä. <3

Vierailija
1427/4019 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

viinikamu kirjoitti:

OMG! Joko ootte nähneet poikien Emma Gaala lookit? Pakko mouruta taas vähän Blond Channelia! On ne tyylikkäitä. <3

On 🔥 Ja show oli hieno!! Mun mielestä on niin mahtavaa, että nyt vihdoin saavat arvostusta ja huomiota, kun ovat vuosia, vuosia tehneet töitä. Olen niin ylpeä ja iloinen heidän puolestaan!

Vierailija
1428/4019 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minnes nää vakkaripalstailijat on hävinneet kun olis Emma-gaala ja kaikkee?

Vierailija
1429/4019 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

viinikamu kirjoitti:

On 🔥 Ja show oli hieno!! Mun mielestä on niin mahtavaa, että nyt vihdoin saavat arvostusta ja huomiota, kun ovat vuosia, vuosia tehneet töitä. Olen niin ylpeä ja iloinen heidän puolestaan!

Jep, oli törkeen kova! Tuli niin hinku keikalle, onneksi kesällä ainakin pari tiedossa!

Vierailija
1430/4019 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joel sanoi haastattelussa, että treffipyyntöjä tulee ovista ja ikkunoista.

Vierailija
1431/4019 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minnes nää vakkaripalstailijat on hävinneet kun olis Emma-gaala ja kaikkee?

Niinpä! Muutama palstsilija katosi mystisesti täältä. Kyllästyivät tai eivät enää jaksa käydä täällä. Saiko punahilkka ikinä sitä kontaktia Joeliin? Ei se nyt enää voi luovuttaa.

Vierailija
1432/4019 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tääl 🙋!

Ihan huippua miten monta Emma-pystiä bc sai! Kaikki ansaittuja ja menivät aivan oikeaan osoitteeseen.

Hyvä Blind Channel 🖤🤘👏👍!

(ja Joonas oli taas ihana 😍!)

Vierailija
1433/4019 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä keskityin olennaiseen 😌 Nautin kovasti näkemästäni! Ja olen niiin onnellinen ja ylpeä, aivan mieletön määrä pystejä pojille.

Vierailija
1434/4019 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormitoveri siis tuo yllä oleva 🏼

Vierailija
1435/4019 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tuntuu että minussa on jotain vikaa?? Oon 55 nainen ja vuoden ajan fanittanut tätä bändiä niin kovasti. Työpaikan muut samanikäiset fanittaa jotain Tuurea ja Kaijaa, ei kiitos ikinä. Tämä bändi on paras.

Vierailija
1436/4019 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onhan se nyt niin, että osa tänne kirjottaneista on ollut joku bändiin liittyvä tyyppi. Tuskin kukaan nimimerkkiä käyttävä, mutta huutelu ja nostot on jäänyt. Miten muuten palsta salamana hiljenee, kun tyypit aloitti rundaamisen. Ei tarvi enää kykkiä koronarajoitusten kanssa kotona.

Vierailija
1437/4019 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onhan se nyt niin, että osa tänne kirjottaneista on ollut joku bändiin liittyvä tyyppi. Tuskin kukaan nimimerkkiä käyttävä, mutta huutelu ja nostot on jäänyt. Miten muuten palsta salamana hiljenee, kun tyypit aloitti rundaamisen. Ei tarvi enää kykkiä koronarajoitusten kanssa kotona.

No en usko kyllä hetkeäkään 😂 itselläni on ollut tämä kevät paljon normaalia hektisempää töissä ja siksi jäänyt vähemmälle täällä kirjoittelu. Talvella kirjoitin vielä lähes päivittäin.

Vierailija
1438/4019 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joel sanoi haastattelussa, että treffipyyntöjä tulee ovista ja ikkunoista.

Tää on kuulkaa niin tuttua, niin tuttua!

Oven- ja ikkunankarmit vaan haluavat koko ajan ottaa kontaktia ja törmäillään koko ajan vaikkei olisi tarkoituskaan! Minäkö kömpelö? Ei kai? Ne on ne puputossut, jotka vievät jalat minne sattuu!

Vierailija
1439/4019 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en usko kyllä hetkeäkään 😂 itselläni on ollut tämä kevät paljon normaalia hektisempää töissä ja siksi jäänyt vähemmälle täällä kirjoittelu. Talvella kirjoitin vielä lähes päivittäin.

Täällä sama juttu. Viime kuussa about 160+ h ihan oikeita töitä, niin ei jouda nostelemaan tätä tai Damiano-ketjua. Euroviisu-ketjuunkin yritin yks päivä kirjoitella, mutta sen ketjun modet on epäystävällisiä poistajia ja psyykkisesti epävakaita justiinoita, vailla laitospaikkaa, niin ei viitsi kovin herutella heille uutta, toimivampaa lääkitystä.

Vierailija
1440/4019 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä tuntuu että minussa on jotain vikaa?? Oon 55 nainen ja vuoden ajan fanittanut tätä bändiä niin kovasti. Työpaikan muut samanikäiset fanittaa jotain Tuurea ja Kaijaa, ei kiitos ikinä. Tämä bändi on paras.

On täällä muitakin vanhempia tätejä :D Hetken aikaa ihmettelin, että mistä lähtien Tuure Boelius on ollut täti-ihmisten lemppari

Ketju on lukittu.