Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinnepäin blind channel

Vierailija
04.01.2022 |

Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!

Kommentit (4019)

Vierailija
1441/4019 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onhan se nyt niin, että osa tänne kirjottaneista on ollut joku bändiin liittyvä tyyppi. Tuskin kukaan nimimerkkiä käyttävä, mutta huutelu ja nostot on jäänyt. Miten muuten palsta salamana hiljenee, kun tyypit aloitti rundaamisen. Ei tarvi enää kykkiä koronarajoitusten kanssa kotona.

No en usko kyllä hetkeäkään 😂 itselläni on ollut tämä kevät paljon normaalia hektisempää töissä ja siksi jäänyt vähemmälle täällä kirjoittelu. Talvella kirjoitin vielä lähes päivittäin.

Täällä sama juttu. Viime kuussa about 160+ h ihan oikeita töitä, niin ei jouda nostelemaan tätä tai Damiano-ketjua. Euroviisu-ketjuunkin yritin yks päivä kirjoitella, mutta sen ketjun modet on epäystävällisiä poistajia ja psyykkisesti epävakaita justiinoita, vailla laitospaikkaa, niin ei viitsi kovin herutella heille uutta, toimivampaa lääkitystä.

Sama juttu itselläkin, että töitä on niin paljon kuin vain ehtii tehdä. Vapaalla olen ollut niin aivokuollut, ettei ole ollut fiilistä käydä täälläkään. Olen silloin tällöin käynyt lukemassa tätä.

Vierailija
1442/4019 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joel sanoi haastattelussa, että treffipyyntöjä tulee ovista ja ikkunoista.

Hyvin hoiti tilanteen siinä videohaastattelussa, se haastattelija yritti kovasti kaivella jotain mehukasta juorua suhde-elämästä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1443/4019 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin hoiti tilanteen siinä videohaastattelussa, se haastattelija yritti kovasti kaivella jotain mehukasta juorua suhde-elämästä :D

No yrittikö se nyt niin 🤔 jännä silti et kysy just vaan Joelilta, eikä muilta. Ja siis mitä haastattelijat luulee et joku Joelin kaltainen kundi vastaa siihen?

"Joo, ei ole muidua. Mut jos kaikki kolme grammaset isotissiset ja muutenkin kurvikkaat alle 23v. Mimmit laittas mulle mittojen kanssa viestiä tähän ja tähän numeroon niin se olis tosi bueno" 😂

Vierailija
1444/4019 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Little red ridinghood kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No yrittikö se nyt niin 🤔 jännä silti et kysy just vaan Joelilta, eikä muilta. Ja siis mitä haastattelijat luulee et joku Joelin kaltainen kundi vastaa siihen?

"Joo, ei ole muidua. Mut jos kaikki kolme grammaset isotissiset ja muutenkin kurvikkaat alle 23v. Mimmit laittas mulle mittojen kanssa viestiä tähän ja tähän numeroon niin se olis tosi bueno" 😂

"Tinder matsi tiedossa. On kova väittään vastaan."

Vierailija
1445/4019 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blind channelin musiikista on tullut mulle selvästi luovantyön musiikki. Olen töissä yrittänyt työn lomassa kuunnella monia bändejä ja lajityyppejä, mutta vain blind channel auttaa keskittymään tällaista adhd päätä. :D thanks guys! 

Vierailija
1446/4019 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolme grammaset:DDDD

Vierailija
1447/4019 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolitoista gramma per tissi

Vierailija
1448/4019 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä puhu liioitellen 😏 vähintään tuolta se saattaisi kuulua.

Vierailija
1449/4019 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun aivot painaa varmaan enää just ja just sen 3 grammaa.

Eikös poikaat ole huomenna Särkänniemessä? Siellä on kuulemma maanisimmat jo olleet muutaman vuorokauden jonottamassa. Oh Christ.

Vierailija
1450/4019 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa miten tää ketju virkoaa välittömästi kun ne on taas tulossa Suomeen. Poissa silmistä on poissa mielestä.

Vierailija
1451/4019 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun aivot painaa varmaan enää just ja just sen 3 grammaa.

Eikös poikaat ole huomenna Särkänniemessä? Siellä on kuulemma maanisimmat jo olleet muutaman vuorokauden jonottamassa. Oh Christ.

Siihen 3g aivoon ei montaa ajatusta enää mahdu ja uhrasit ne tänne 😉 mahtaa olla tärkeä aihe?

Ai ne on jo suomessa, nytkö se festarikesä alkaa. Hämmentävää. En ole yhtään valmis vielä.

Vierailija
1452/4019 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep tänään Suomeen ja suoraan Särkänniemeen, elleivät myöhästy lennolta. :D 

Vierailija
1453/4019 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

viinikamu kirjoitti:

Voi olisi ihana nähdä Zoul ihan irl 😏

Vierailija
1454/4019 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

viinikamu kirjoitti:

Ai nyt kun se on kuuluisa, niin haluaisit tavata sen? Vitsi!

Vierailija
1455/4019 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

viinikamu kirjoitti:

Ai nyt kun se on kuuluisa, niin haluaisit tavata sen? Vitsi!

Juuri noin mä ajattelin, voi jestas *rolling eyes* :D

Vierailija
1456/4019 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus joillakin on ne ulkomusiikilliset tekivät tärkeämpiä. Mun yksi muusikko ex väitti naisten pitävän vain bändeistä, missä on komea laulaja. En usko väitettä. :D

Vierailija
1457/4019 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mutta miten yhtäkkiä winner ja hilkka "herää" keskustelemaan kun bändi on Suomessa?

Vierailija
1458/4019 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori mutta miten yhtäkkiä winner ja hilkka "herää" keskustelemaan kun bändi on Suomessa?

Sori mut miten yhtäkkiä trollit heräilee koloistaan keskustelemaan kun tämäkin  keskustelu herää? 

Vierailija
1459/4019 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee winner heti mieleen se official ketjun "liputan kaikki mistä en tykkää" tyyppi mieleen :D Myös nämä sinä tai minä olemme joku bc jäsen tyypit on niin ihania <3 sinusta en tiedä, mutta omissa housuissani on kyllä ihan pilde. 

Vierailija
1460/4019 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein ilahduin kun näin ketjun pitkästä aikaa etusivulla, mutta winnerhän se täällä vaan loputtomia patoutumiaan purkaa. Sad.

Ketju on lukittu.